Če nimaš teh čistil uporabi sonč.olje. Z njim namažeš smolo in malo počakaš ter obrišeš smolo z avta! 👍
Ja, to si je dobro zapomnit. Kadar ne gre stran z vodo, se splača poskusit z jedilnim oljem.
Voda je polarno topilo in topi polarne snovi. Olje je nepolarno topilo in topi nepolarne snovi (smolo, ostanke lepila nalepk (vinjete), čepe masla v ušesih 😁...).
Olje dam na vato, na debelo namažem flek, počakam 5-10 minut, obrišem in na koncu sperem z vodo z malo detergenta. Po potrebi postopek ponovim.
Saj zna... Pač je cesta hribovita in nobeden avto v hrib ne gre v leru. 🤪
Sem vozil CX-5 bencinarko 30 km v eno in 30 km v drugo smer, pretežno po avtocesti. Po 10 minutah gledanja povprečne porabe (pred vožnjo resetiran števec) me je skoraj kap ... okoli 10 litrov. Ko sem prišel nazaj, pa povprečna poraba 6,5 l/100 km. 🙂
Danes sem šel pogledat tole CX-5.
Nemški, servisna dokumentacija v celoti zraven, z merilcem premerjen pred menoj, dal testno vožnjo, ponujal, da ga peljem na pooblaščeni servis ... skratka videti je bilo vse ok.
Sedaj pa stvar, ki mi je najbolj ostala v spominu, ko sem se peljal. Motor je občutno glasnejši in bolj robat kot tisti v mojem starem Passatu. Zvok se mi sicer ni zdel napačen, ampak je pa robat. So Mazdini dizli res bolj robati? Pač bolj traktorsko deluje, vožnja na cesti pa je načeloma manj elegantna kot pri Passatu, ampak to je razumljivo, ker gre za drugačen tip vozila.
Ja se strinjam, da so zelo robati, tudi bolj požrešni in bolj zahtevni za vzdrževanje. Žal pravo nasprotje odličnega Mazdinega oblikovanja. 😞
Glede servisne zgodovine: Naložiš MyMazda aplikacijo na telefon in dodaš VIN kateregakoli avta Mazda. Izpiše ti servisno zgodovino, kdaj je naslednji servis,...
Na fb en tip vedno vsak post zasmeti s svojo izkušnjo s tem h lakom ki se lušči. So mu prebarvali pod garancijo pa je bilo čez pol leta enako.
Jaz bi se take ognil, nasploh soul red.
Nisem vprasal ker sem videl ko sem bil ze na odhodu. Pa saj ce jo prelakirajo pa nardijo tako kot treba je ok. Drugace mi je pa takoj padla v oci, zraven polno bmw-jev ampak ta mazda je center 🙂
Danes sem se oglasil v Celji pri Selmarju da jih pozdravim in sem videl novo 6ko rdece barve ki se ji je odluscil lak. Nisem vprasal kaj je bilo ker sem opazil ze na odhodu, verjetno kaksna napaka, drugace je pa zelo lepa rdeca. Smo se pa pogovarjali malo o x motorjih in baje ni nekih tezav, zaenkrat vse ok. Prilagam slike okruscenega laka.
Tale je verjetno G194 Takumi letnik 2019. Kaj bodo sedaj z njo? Jo prelakirali in prodajali?
Tukaj nas je vsaj 10 z izbuljenimi očmi, ki nas zanima še mnogo več od zanimive slike... Kateri tip avta, prevoženi km, vzrok menjave, s čim je menjana, strošek,....
Saj to ti lahko naredi vsak "pravi" mehanik. Ni nujno, da je secialist za mazde.
Janez, ti pravim, da kupi benzinarko od Binja. Ni ta dizel zate.😉
Veš kaj @Alex, toliko te pa že poznam, da se bom v primeru strokovne dileme glede avtomobilov, po možnosti najprej obrnil nate za kakšen uporaben konkreten nasvet. 😁
In glede dizla se strinjam. Dizel je veliko bolj zate, ki verjetno narediš okoli 10 kkm letno.🙃
Upam, da je glava še cela, mislim na optimalno kombinacijo Brembo + Ate? 🤣
Meni so na Mazda servisu rekli, sicer vsakič malo drugače, da jo menjajo na 150-200.000 (nazadnje, da jo bodo zamenjali na 200.000). Pelko menda priporoča menjanje na cca 170.000.
Če prav razumem, menjava velike verige ne pomeni več dosti dodatnega dela, ko je mašina že odprta za menjavo male verige?
Je skrivnost, koliko te je koštal material, koliko mala veriga, koliko velika veriga in morda še kaj?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
🙂
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani