Skoči na vsebino
Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
1 hour ago, Alex said:

Ne, moj naslednji avti bo definitivno benzinar+ hybrid. Ali pa celo elektrika. 

Jaz mislim, da boljše da vozmo te naše klasične mašine dokler bodo, pa bomo šli potem na ostalo čudo, ko bomo primorani. Pa mi je nova Corolla precej mikavna, ampak ni to več isti joy, čeprou vleče supersko.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

No glede tega prisilnega zaviranja, moja cx-3 nima še radarske podpore, ima navaden tempomat + kamere. Sepravi je zaviranje samo "city" (scbs)... pa sem večkrat že iz šihta "nabasal" na rampo, ker veš da se bo odprla ko spelješ iz parkinga, ampak auto vidi da se ti suvereno voziš proti rampi, ki se šele začne dvigovat...samo slišiš piskanje in tist "BRAKE" in potem zategne.

 

Se mi je pa zgodil ene 2krat, da je napisal scbs disabled, ko se nabere prah pa packarije na kamero.

 

Sem pa ravno tekom prejšnji dni ponoči na cesti nabasal na košutko..ravno iza ovinka, cca 70kmh, pred mano na cesti košutka, valda po bremzi. Ne morem si priklicat v spomin, a sem jaz tako močno pohodil bremzo, ampak sem 99% da je tik pred košutko pri nizki hitrosti trigeriralo ta scbs, ker me je tako zategnilo s pasom, da sem bil kr šokiran. Najhuj mi je bilo pa za gume, ker je bil tako neprijeten zvok, je kr fejst zaružil. Vem da so se še vsi 4je žmigovci užgal, ampak v tistem trenutku pač nisi pozorn kar ti tam na headupu piše. 😂

 

Tako da jaz pravim, da so ta varnostna pomagala vredna svojega denarja. Za naslednji auto definitivno gledam za radarski tempomat in čim več asistenčnih sistemov. So sicer situacije, ko to ni glih kul, na primer prehitevaš v škarje, ti bi rad prehitel pa rabiš gas, kaj bodo naredila v tisti situaciji ta pomagala? Če ti bo usekalo po bremzi, zna ratat kr sranje. Ampak recimo tam ko je Boss dal gor video iz tehnološkega ko mu je 6ka bremzala? Ma hvala bogu. Sam naj ma čim več avtov to notr in basta. Vse je za neki dobro, za neki pa slabo v tem življenju.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano
19 hours ago, Boss said:

 

Ja če maš avto parkiran pred vrati bajte. Ne vem, ampak jaz moral pripravit strgalo, tekočino za čistit stekla in nekaj papirnih brisač. S strgalom, vinjeto dol, kar seveda ne gre v enem šusu (vsaj na mrazu zunaj ne). Potem pošpricaš s čistilom, da odmočiš ostanke lepila in si pomagaš s strgalom, da gre vse dol. Pol pa še z brisačo do čistosti. Oziroma takrat očistim celo šipo, da je ja ok in enakomerno čisto. Da vse to prinesem, naredim in pospravim je hitr 10-15 min mimo. 1x na let ni panike, je pa verjetno res, da če bi dal tedensko nalepko takoj dol, ko poteče bi verjetno lahko preskočil fazo čiščenja s čistilom.

Misliš lanska? Men ni šla lepo dol oziroma mi nikoli ne gre, ker je avto celo leto zunaj in verjetno vpliv sonca glih ne vpliva dobro na samo nalepko in jo tako grobo rečeno tudi malce zapeče na steklo.

 Ejejej pubeci, a ste že slišali za fen? Avto večino časa zunaj, pa sem s fenom grel 2-3 minute potem pa samo odsvaljkaš dol, malo si previden pri križcu na sredini. Potem ostane še tist "lepljiv krog", dvakrat obrišeš pa je. Lidl robčki za stekla. Nobenih strgal, čistil,... Vsako leto isto, pripopam na frišno opucano šipo in repeat.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
9 hours ago, Scr3am said:

Spet odvisno zakaj rabis? Ali je vosek misljen, kot sealant, ki je debelejsi in je misljen za cez zimo ali pa je to "poletni" vosek, kateri da malo vec sijaja in je bolj "tanek". Imas oldschool voske in v spreju. Izbire je ogromno :). Ne ravno s kateremkoli izdelkom, kateri je namenjen za platišča nato uporabiti še na celem avtu. Za carpro iron x in k2 roton pro vem, da lahko, ker ni namenjen izkljucno samo platiscam, ampak je namenjen dekontaminaciji letece rje. Je tudi na izdelku napisano, da je varen za uporabo na vseh lakiranih povrsinah. Imas recimo kaksne druge malo bolj agresivne izdelke, ki so namenjeni izkljucno samo platiscam. Poleg tega imaš čistila za platišča in čistila za letečo rjo, kar je velika razlika.

Jaja, enga poletnega!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
3 hours ago, Scr3am said:

Sem probal oz. ga uporabljam ze vsaj 6 let. Ne poskoduje nic. Osebno trenutno uporabljam k2 roton, ker je cenejsi in dobis ga 1l, namesto 500ml. Po zelji ga lahko tudi malenkost razredcis z vodo in naspricas cel avto, pocakas par minut in nato speres z vodo. Drgac si pa lahko tudi na youtubu pogledas kako pa kaj " car iron decontamination " 

 

 

 

Top. Če že naročam iz te strani, kateri vosek mi še priporočate? Zaenkrat imam kar turtlewax v spreju :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
7 minutes ago, Scr3am said:

 

A si že probal točno tega? Je okej? Ker ga drugače kar naročim pa je.

 

Kako gre pa tole s plastiko? Ali lahko rata sranje?

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup CX-5
Napisano
51 minutes ago, Aless said:

 

Hmh, nevem kak revež bi bil z dizlom??

Jaz če me ne bi motoroznanstvo zanimalo sploh ne bi vedel da imam DPF, in to kljub temu da ima avto prevoženih 289.000km!😎

Pravtako turbina je še vedno prva pa čeprav bi morala že zdavnaj crknit po pisanju nekaterih s foruma ki vozijo bencinarje. :rolleyes:

Eni imajo prav fanatičen strah pred dizlom.

On 1/30/2021 at 8:31 PM, LadoK said:

Letno naredim nekje 20000-25000 km, vendar avto 70% uporabljam za krajše relacije, 10-30 km, start-stop

  

Še enkrat preberi, kaj pravi bodoči lastnik, potem pa še enkrat preberi na forumu kjer ljudje pišejo, da ko se dela regeneracija, naj se človek "še malo vozi, da se dokonča". Nevem če ima človek s takšnim stilom vožnje željo po tem, da se bo poleg vsega norenja v avto in iz njega vozi "še malo do konca regeneracije", sploh ko se bo pripeljal na domač hrib kjer je cesta verjetno dead end in nima na razpolago dodatnih nadaljnih poti.

 

Torej nimam nič proti dizlu in DPF, ampak glede na stil vožnje in potrebe bi človeku v tem primeru dizla Mazdo odsvetoval.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano
4 hours ago, SpEkTr said:

FUJ FEJ FUJ....

 

Najboljše da gremo pred MMS en petek popoldan..magari s kolesi...v podporo turbo benz Mazd v Sloveniji!

Haha, vprašanje koliko bi se jih drugače prodalo. :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
41 minutes ago, Bini said:

Po moje je kriva teža in menjalnik. Konji so konji in mislim,da bi z ročnim šla boljše. Ko sem jaz poleti vozil Cx30 g122 tudi ni šla kot moja 3ka g 120.

Pa tudi filing večjega, bolj prostornega auta in "masivnost" naredi svoje pri občutku. Res škoda, ker vse ostalo na avtu mi je bilo pa top (razen par malenkosti, npr rikverc kamera ne zvije črt glede na obračanje volana?). Prostor, lega na cesti, udobje, preglednost,... top!

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Evo v pon bil na servisu v BTC. Sem dobil testnega CX-30 do službe. G150 automatik awd. Prvič peljal in hja, za moje pojme ne gre to nikamor. Zdej a je kriva večja teža ali awd nevem, ampak ko mi naslednjič nekdo reče, da je CX-3 brez življenja, ga prijavim adminu, da ga blokira iz foruma. :lol::lol::lol:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
On 1/16/2021 at 5:15 PM, scania said:

Ne, imam kanal pa veselje in veliko žlahto in prijatlov, zdaj se je pa ze kar razvedlo in zgleda bom lahko pocasi razmisljal v tej smeri.

O hudo, jaz tudi vse "doma" menjam, ko je izven garancije. Ampak žlahti in najbližjih prijatlom pa kljub vprašanjem ne bom menjal nikoli. Ker ko bo prva stvar fuč, bodo s prstom prišli in kazali kako sem jim zafural avto. To, da z njim delajo kot svinja z mehom, pa nima veze. :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano
On 1/16/2021 at 8:46 AM, scania said:

Meni je tudi opravljanje z gumbom top. Ta touch je kar nekaj peljes cez luknjo in pritisnes kar nekaj.

Hja, očitno še nisi vozil novega golfa kjer je vse super duper digitalno in je analogno upravljanje v ostalih avtih pase. :) 

 

+ to so tako dobro spromovirali, kot da so res prvi avto, ki je šel na digitalno :D

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano
20 minutes ago, Bossek said:

Sem se pomatral malo ... evo priponke, ce koga zanima :)

46.jpg

47.jpg

48.jpg

49.jpg

50.jpg

51.jpg

52.jpg

53.jpg

54.jpg

55.jpg

56.jpg

57.jpg

58.jpg

60.jpg

61.jpg

 

Top, hvala!

 

1. A nova 3-ka res nima touch ekrana? :o To skoraj da nemorem verjet, a ni isto kot na prejšnji generaciji, da ko avto miruje je na touch, potem ko se pelješ pa lahko upravljaš samo preko ekrana? Vsaj CX-3 tako dela...


2. Te testi so mi drugače zmeraj tako hecni...CX-3 "višji stroški s servisiranjem".. A ker je interval na 20k namesto na 30k, pa motor kasnej zariba? :D In pa da je "digitalni prikaz hitrosti prikazan v premajhni velikosti"... Imaš ga celo dvakrat, na obratomeru 2x1 cm pa potem še na projekcijskem zaslonu v 3x3 cm (na sliki se vidi, da je njihova verzija imela revolution paket s projekcijskih zaslonom). Ejejejej..ampak šta čemo, v nemški reviji je pri obeh primerjalnih testih pač zmagal ... nemec :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30 vs. Honda CRV
Napisano
21 minutes ago, Alex said:

??🧐

Sicer nima veze z modeloma, ki sta omenjena v tej temi. a če bi že sam moral kupiti SUV, na silo, bi kupil to. 

image.thumb.png.40d19b84bea699f9ed85df53e343f03b.png

P. s ima že pravo tablico mojega mesta montirano gor. 😁

Ouuuu Alex....zdej si pa končno dokazal da ni vse v rdeči barvi, pa da bi tut proti sivo-črni pogledal 😛 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Nokian in Nexen so oboje odlična izbira. Prve so finskega porekla, druge pa korejsko cenovno ugodna varjanta za europejce. Od Nexen priporočam Winguard Snow G3.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Se še spomnite svojih Mazd?
Napisano
3 hours ago, Jest said:

Sicer sem ze pred leti napisal tale seznam tukaj... pa ga samo dopolnim z avtomobili, ki so bili pri hisi 

 

 

1. Zastava 750 (Fičo) 750 ccm, 22 kW / 30 KM (bencin)

2. Zastava Jugo 45, 903 ccm, 33 kW / 45 KM (bencin)
3. Citroen BX 1.6 TRS, 1.580 ccm, 67 kW / 90 KM (bencin)
4. Daihatsu Charade 1.0 TD, 993 ccm, 36 kW / 48 KM (dizel)
5. Kia Sephia 1.6 SLX, 1598 ccm, 59 kW / 80 KM (bencin)
6. Kia Sephia 1.8 GLX, 1793 ccm, 81 kW / 110 KM (bencin)
7. Toyota Yaris 1.3 VVT-i, 1298 ccm, 64 kW / 87 KM (bencin)
8. Mazda Xedos 6 2.0 V6, 1986 ccm, 106 kW / 144 KM (bencin)
9. Mazda 6 Sportcombi 2.0 CD120 TE, 1998 ccm, 89 kW / 121 KM (dizel)
10. Mazda 6 Sportcombi 2.0 CD140 GT Navi, 1998 ccm, 103 kW / 140 KM (dizel)
11. Seat Corboba 1.4 GLX, 1391 ccm, 44 kW / 60 KM (bencin)
12. Mazda 6 Sportcombi, 2.2 AT CD175 Revolution, 2191 ccm, 129 kW / 175 KM (dizel)

13. Mercedes A160, 1598 ccm, 75 kW / 100 KM (bencin) 

14. Citroen C3, 1.6, 80 kW (bencin) 

15. Mazda CX-5, 2.5 AT AWD, G194, Revolution Top (bencin) 

 

Sin ima trenutno se Mazdo 5 CD140? (dizel) in Ford Grand C-Max (dzel), hci pa Mazdo 3 G120 Takumi (bencin) ... 

Te yarisi so bili vrhunski avti!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde 6
Napisano
2 hours ago, ignacij said:

Moja po 1 letu uporabe je 6,8l. To vključuje dnevno vožnjo Kr-Domžale, nekaj mestne vožnje za vsakdanja opravila in 1 x tedenska vožnja poleti s polno naloženim avtom do Istre in nazaj po avtocesti cca. 140 km/h.

 

2 hours ago, Janez007 said:

To je pa super poraba - nepričakovano nizka, tako imam sam pri podobni relacijii na Mazdi 3 G120 ...

 

Haha ja, ravno razmišlam kaj zavraga delam narobe na CX-3, da imam 6.5 :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-3 vs Mazda 3
Napisano
14 hours ago, Janez007 said:

 

Ja @gregc88 zanimivo vprašanje.

 

Seveda ima višji sedež pri CX-3 tudi prednosti. Prva je ta, da se lažje usedež in lažje "dvigneš rit", ko greš iz avta. Po tem, ko pa enkrat v avtu sediš, meni položaj pri Mazdi 3 veliko bolj ustreza, ker imam občutek da me avto "objema" oz. sem z njim bolj povezan. Druga je ta, da med vožnjo vidiš nekoliko več, sploh ob cestah z nizkimi ograjami. 

 

Kar se pa preglednosti "desno nazaj" tiče, sta oba avta žal slaba. Pri moji "japonski" velikosti in temu primerni nastavitvi sedeža sta mi pri CX-3 pogled "desno nazaj" zakrivala sovoznikovo naslonjalo sedeža in takoj nato še stebriček, preglednost pa slabša še razmeroma visoko postavljeno in po višini ozko zatemnjeno steklo zadnjih desnih vrat , to "zašiljeno" stransko steklo, ki daje lep videz avtomobilu. Če se je zraven peljala še žena, je bil položaj še bistveno slabši, manj pregleden :) 

 

Pri Mazdi 3 z nekoliko več opreme težavo v veliki meri olajša "opozarjanje na mrtvi kot", funkcija ki jo pri CX-3 letnik 2016 tudi oprema Revolution nima.

 

Tudi žena in in še en družinski član včasih vozita moj avto in obema je Mazda 3 veliko bolj všeč, kar se vidi tudi po tem, da jo več vozita.

 

 

 

 

Zanimivo, mene je to najbolj iritiralo, ko sem šel gledat 3ko. Pa sem imel prej jotinega Aurisa. V CX-3 pa bam, kar naenkrat več placa oz. občutek, da nisi tako utesnjen.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
On 12/23/2020 at 10:45 AM, Janez007 said:

Na osnovi pojasnila zaposlenega na Mazda servisu sem razumel, da imajo CX-3 Revolution in Mazda 6 Revolution top, oba kupljena na začetku 2016 (torej še model 2015), ter tudi Mazda 3 Revolution letnik 2016-2018 vse LED: sprednje LED dnevne, sprednje LED dolge in zadnje LED luči.

Cx-3 Revolution 2016 ima full led ja. Razen žmigavca :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.