Ne, moj naslednji avti bo definitivno benzinar+ hybrid. Ali pa celo elektrika.
Jaz mislim, da boljše da vozmo te naše klasične mašine dokler bodo, pa bomo šli potem na ostalo čudo, ko bomo primorani. Pa mi je nova Corolla precej mikavna, ampak ni to več isti joy, čeprou vleče supersko.
No glede tega prisilnega zaviranja, moja cx-3 nima še radarske podpore, ima navaden tempomat + kamere. Sepravi je zaviranje samo "city" (scbs)... pa sem večkrat že iz šihta "nabasal" na rampo, ker veš da se bo odprla ko spelješ iz parkinga, ampak auto vidi da se ti suvereno voziš proti rampi, ki se šele začne dvigovat...samo slišiš piskanje in tist "BRAKE" in potem zategne.
Se mi je pa zgodil ene 2krat, da je napisal scbs disabled, ko se nabere prah pa packarije na kamero.
Sem pa ravno tekom prejšnji dni ponoči na cesti nabasal na košutko..ravno iza ovinka, cca 70kmh, pred mano na cesti košutka, valda po bremzi. Ne morem si priklicat v spomin, a sem jaz tako močno pohodil bremzo, ampak sem 99% da je tik pred košutko pri nizki hitrosti trigeriralo ta scbs, ker me je tako zategnilo s pasom, da sem bil kr šokiran. Najhuj mi je bilo pa za gume, ker je bil tako neprijeten zvok, je kr fejst zaružil. Vem da so se še vsi 4je žmigovci užgal, ampak v tistem trenutku pač nisi pozorn kar ti tam na headupu piše. 😂
Tako da jaz pravim, da so ta varnostna pomagala vredna svojega denarja. Za naslednji auto definitivno gledam za radarski tempomat in čim več asistenčnih sistemov. So sicer situacije, ko to ni glih kul, na primer prehitevaš v škarje, ti bi rad prehitel pa rabiš gas, kaj bodo naredila v tisti situaciji ta pomagala? Če ti bo usekalo po bremzi, zna ratat kr sranje. Ampak recimo tam ko je Boss dal gor video iz tehnološkega ko mu je 6ka bremzala? Ma hvala bogu. Sam naj ma čim več avtov to notr in basta. Vse je za neki dobro, za neki pa slabo v tem življenju.
Ja če maš avto parkiran pred vrati bajte. Ne vem, ampak jaz moral pripravit strgalo, tekočino za čistit stekla in nekaj papirnih brisač. S strgalom, vinjeto dol, kar seveda ne gre v enem šusu (vsaj na mrazu zunaj ne). Potem pošpricaš s čistilom, da odmočiš ostanke lepila in si pomagaš s strgalom, da gre vse dol. Pol pa še z brisačo do čistosti. Oziroma takrat očistim celo šipo, da je ja ok in enakomerno čisto. Da vse to prinesem, naredim in pospravim je hitr 10-15 min mimo. 1x na let ni panike, je pa verjetno res, da če bi dal tedensko nalepko takoj dol, ko poteče bi verjetno lahko preskočil fazo čiščenja s čistilom.
Misliš lanska? Men ni šla lepo dol oziroma mi nikoli ne gre, ker je avto celo leto zunaj in verjetno vpliv sonca glih ne vpliva dobro na samo nalepko in jo tako grobo rečeno tudi malce zapeče na steklo.
Ejejej pubeci, a ste že slišali za fen? Avto večino časa zunaj, pa sem s fenom grel 2-3 minute potem pa samo odsvaljkaš dol, malo si previden pri križcu na sredini. Potem ostane še tist "lepljiv krog", dvakrat obrišeš pa je. Lidl robčki za stekla. Nobenih strgal, čistil,... Vsako leto isto, pripopam na frišno opucano šipo in repeat.
Spet odvisno zakaj rabis? Ali je vosek misljen, kot sealant, ki je debelejsi in je misljen za cez zimo ali pa je to "poletni" vosek, kateri da malo vec sijaja in je bolj "tanek". Imas oldschool voske in v spreju. Izbire je ogromno . Ne ravno s kateremkoli izdelkom, kateri je namenjen za platišča nato uporabiti še na celem avtu. Za carpro iron x in k2 roton pro vem, da lahko, ker ni namenjen izkljucno samo platiscam, ampak je namenjen dekontaminaciji letece rje. Je tudi na izdelku napisano, da je varen za uporabo na vseh lakiranih povrsinah. Imas recimo kaksne druge malo bolj agresivne izdelke, ki so namenjeni izkljucno samo platiscam. Poleg tega imaš čistila za platišča in čistila za letečo rjo, kar je velika razlika.
Sem probal oz. ga uporabljam ze vsaj 6 let. Ne poskoduje nic. Osebno trenutno uporabljam k2 roton, ker je cenejsi in dobis ga 1l, namesto 500ml. Po zelji ga lahko tudi malenkost razredcis z vodo in naspricas cel avto, pocakas par minut in nato speres z vodo. Drgac si pa lahko tudi na youtubu pogledas kako pa kaj " car iron decontamination "
Top. Če že naročam iz te strani, kateri vosek mi še priporočate? Zaenkrat imam kar turtlewax v spreju
Jaz če me ne bi motoroznanstvo zanimalo sploh ne bi vedel da imam DPF, in to kljub temu da ima avto prevoženih 289.000km!😎
Pravtako turbina je še vedno prva pa čeprav bi morala že zdavnaj crknit po pisanju nekaterih s foruma ki vozijo bencinarje.
Eni imajo prav fanatičen strah pred dizlom.
On 1/30/2021 at 8:31 PM, LadoK said:
Letno naredim nekje 20000-25000 km, vendar avto 70% uporabljam za krajše relacije, 10-30 km, start-stop
Še enkrat preberi, kaj pravi bodoči lastnik, potem pa še enkrat preberi na forumu kjer ljudje pišejo, da ko se dela regeneracija, naj se človek "še malo vozi, da se dokonča". Nevem če ima človek s takšnim stilom vožnje željo po tem, da se bo poleg vsega norenja v avto in iz njega vozi "še malo do konca regeneracije", sploh ko se bo pripeljal na domač hrib kjer je cesta verjetno dead end in nima na razpolago dodatnih nadaljnih poti.
Torej nimam nič proti dizlu in DPF, ampak glede na stil vožnje in potrebe bi človeku v tem primeru dizla Mazdo odsvetoval.
Po moje je kriva teža in menjalnik. Konji so konji in mislim,da bi z ročnim šla boljše. Ko sem jaz poleti vozil Cx30 g122 tudi ni šla kot moja 3ka g 120.
Pa tudi filing večjega, bolj prostornega auta in "masivnost" naredi svoje pri občutku. Res škoda, ker vse ostalo na avtu mi je bilo pa top (razen par malenkosti, npr rikverc kamera ne zvije črt glede na obračanje volana?). Prostor, lega na cesti, udobje, preglednost,... top!
Evo v pon bil na servisu v BTC. Sem dobil testnega CX-30 do službe. G150 automatik awd. Prvič peljal in hja, za moje pojme ne gre to nikamor. Zdej a je kriva večja teža ali awd nevem, ampak ko mi naslednjič nekdo reče, da je CX-3 brez življenja, ga prijavim adminu, da ga blokira iz foruma.
Ne, imam kanal pa veselje in veliko žlahto in prijatlov, zdaj se je pa ze kar razvedlo in zgleda bom lahko pocasi razmisljal v tej smeri.
O hudo, jaz tudi vse "doma" menjam, ko je izven garancije. Ampak žlahti in najbližjih prijatlom pa kljub vprašanjem ne bom menjal nikoli. Ker ko bo prva stvar fuč, bodo s prstom prišli in kazali kako sem jim zafural avto. To, da z njim delajo kot svinja z mehom, pa nima veze.
Sem se pomatral malo ... evo priponke, ce koga zanima
Top, hvala!
1. A nova 3-ka res nima touch ekrana? To skoraj da nemorem verjet, a ni isto kot na prejšnji generaciji, da ko avto miruje je na touch, potem ko se pelješ pa lahko upravljaš samo preko ekrana? Vsaj CX-3 tako dela...
2. Te testi so mi drugače zmeraj tako hecni...CX-3 "višji stroški s servisiranjem".. A ker je interval na 20k namesto na 30k, pa motor kasnej zariba? In pa da je "digitalni prikaz hitrosti prikazan v premajhni velikosti"... Imaš ga celo dvakrat, na obratomeru 2x1 cm pa potem še na projekcijskem zaslonu v 3x3 cm (na sliki se vidi, da je njihova verzija imela revolution paket s projekcijskih zaslonom). Ejejejej..ampak šta čemo, v nemški reviji je pri obeh primerjalnih testih pač zmagal ... nemec
Nokian in Nexen so oboje odlična izbira. Prve so finskega porekla, druge pa korejsko cenovno ugodna varjanta za europejce. Od Nexen priporočam Winguard Snow G3.
Moja po 1 letu uporabe je 6,8l. To vključuje dnevno vožnjo Kr-Domžale, nekaj mestne vožnje za vsakdanja opravila in 1 x tedenska vožnja poleti s polno naloženim avtom do Istre in nazaj po avtocesti cca. 140 km/h.
2 hours ago, Janez007 said:
To je pa super poraba - nepričakovano nizka, tako imam sam pri podobni relacijii na Mazdi 3 G120 ...
Haha ja, ravno razmišlam kaj zavraga delam narobe na CX-3, da imam 6.5
Seveda ima višji sedež pri CX-3 tudi prednosti. Prva je ta, da se lažje usedež in lažje "dvigneš rit", ko greš iz avta. Po tem, ko pa enkrat v avtu sediš, meni položaj pri Mazdi 3 veliko bolj ustreza, ker imam občutek da me avto "objema" oz. sem z njim bolj povezan. Druga je ta, da med vožnjo vidiš nekoliko več, sploh ob cestah z nizkimi ograjami.
Kar se pa preglednosti "desno nazaj" tiče, sta oba avta žal slaba. Pri moji "japonski" velikosti in temu primerni nastavitvi sedeža sta mi pri CX-3 pogled "desno nazaj" zakrivala sovoznikovo naslonjalo sedeža in takoj nato še stebriček, preglednost pa slabša še razmeroma visoko postavljeno in po višini ozko zatemnjeno steklo zadnjih desnih vrat , to "zašiljeno" stransko steklo, ki daje lep videz avtomobilu. Če se je zraven peljala še žena, je bil položaj še bistveno slabši, manj pregleden
Pri Mazdi 3 z nekoliko več opreme težavo v veliki meri olajša "opozarjanje na mrtvi kot", funkcija ki jo pri CX-3 letnik 2016 tudi oprema Revolution nima.
Tudi žena in in še en družinski član včasih vozita moj avto in obema je Mazda 3 veliko bolj všeč, kar se vidi tudi po tem, da jo več vozita.
Zanimivo, mene je to najbolj iritiralo, ko sem šel gledat 3ko. Pa sem imel prej jotinega Aurisa. V CX-3 pa bam, kar naenkrat več placa oz. občutek, da nisi tako utesnjen.
Na osnovi pojasnila zaposlenega na Mazda servisu sem razumel, da imajo CX-3 Revolution in Mazda 6 Revolution top, oba kupljena na začetku 2016 (torej še model 2015), ter tudi Mazda 3 Revolution letnik 2016-2018 vse LED: sprednje LED dnevne, sprednje LED dolge in zadnje LED luči.
Cx-3 Revolution 2016 ima full led ja. Razen žmigavca
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa dobr, vama bi še pasal, za mojo CX-3 isto piše 😂
Povezava za deljenje
Deli na druge strani