Če sem prav videl, je imela njegova Mazda CX-30 porabo kar visoko v primerjavi z drugimi avti. Itak pa @Alexporaba plus minus kakšen liter v tvojem primeru letnih 10.000 km nima prav dosti pomena. Za tistih cca. 5.000 €, ki jih boš izgubil na ceni vozila prvo leto, lahko @NevLado s svojo porabo 9 l/100 km naredi cca. 40.000 km! 🙂
15 € oziroma 2 malici te stane avto na dan, že če stoji pri miru. Če stoji pri miru 1 teden, te to košta 100 €, na mesec 400€. In potem želimo prišparati na gumah 100€, pa na servisu 100€ in mislimo, da smo zmagali. Hkrati pa nam denar iz avta teče v potokih. Popolnoma neracionalno. 😉
A to ne velja skoraj za vse stvari? Kar koli kupiš izgublja s časom vrednost. Nekatere stvari počasi nekatere hitro. Hrana recimo skoraj v trenutku rata drek pa verjetno ne razmišljaš a je to pameten nakup, če si kupiš nekaj za jest. Ok, mal ekstremno pa vseeno. Tud obleke se znucajo, telefoni s časom uničijo, računalniki, stroji, itd itd. Ne vem zakaj bi avto tretirali drugače.
Pač vzameš, ker rabiš, ti je všeč, ja je veliko denarja, ampak je tudi veliko materiala, znanja in tehnologije not, a nekoč bo to vredno kurckej... pa kaj. Raje gledam avto, da mi izgublja ceno kot pa opazujem neke papirčke z natisnjenimi številkami gor, ki jim rečemo denar.
Pa se vidva zavedata da primerjata navaden avto z hybridom in pa avto z turbino in avto brez???? Mislita da to kaj vpliva na porabo......vprašam za prijatelja😉
Preveč sprašuje tale tvoj prijatelj... kot da ne bi vedel, da vožnja pri različnih pogojih in tipih cest največ vpliva na povprečno porabo.
Mater kot bi slutil s prvim postom te teme in upam, da nisem bil triger, da se je to zgodilo.
Srečam bivšega sodelavca in mi potarna, da je mel karambol. Pa ga vprašam, kaj je počenjal pa mi reče, da je stal na miru. Ena tetica spredaj pred rdečim semaforjem je naenkrat brez razloga dala AT menjalnik v R. Je rekel, da so se samo rikverc lučke prižgale in je nato cel SUV parkirala na njegovem avtu. Dobesedno je njen avto tako silovito speljal v rikverc, da je splezal, do strehe dokler niso bile vse 4 gume v zraku. Mi je pokazal slike in sem samo takole gledal
In kaj se je zgodilo - tetica je razložila, da je mislila, da je v D in je speljala v zeleno, ampak ker je bil avto v R jo je presenetilo in je sunek nazaj dobesedno zaradi sile njeno nogo še bolj pritisnil na gas, da je ja še bolj pospešilo in se ustavilo šele, ko so se prednja kolesa začela vrtet v prazno. Je rekla, da sploh zaradi sile ni mogla stopit s plina.
V glavnem to je tisto kar se recimo z ročnim menjalnikom skoraj ne more zgodit oziroma bi tak manever zelo hitro bil prekinjen, saj ali bi avto crknil ali pa bi leva noga zaradi kontra sile stisnila sklopko. Bi bil kakšen odbijač počen sigurno pa ne bi bila totalka na 4 leta starem avtu od sodelavca. 😢
Kaj pa če bi mi za naš naslednji test prišli z našimi mazdami in starimi zimskimi gumami? To bi bil test ... pa magari bi bil samo moker asfalt, pa probamo bremzanje, pospeševanje in losa
... pa naj bo dokaj drseč, da ne bo kdo SUV-a na streho zvrnu... Takrat mu tud strešne sanke ne bodo pomagale kej dosti.
Se pravi, da ni druge, da počakamo na dizla in bencinarja, če želimo tudi zvočno dobit premijski občutek. Da ne bo samo denarnica ječala zaradi premijskosti (ne vem če je ta beseda v SSKJ).
Tigar je vecna... Je tolk trda, da se sploh ne obrablja ...
Take so bile v 80-ih in 90-ih ... sem imel Matadorja na Wartburgu in to je bila plastika. Volan si motal levo desno pri 60km/h pa je šel avto skos naravnost brez da bi se sploh čutilo. Pa sem dal gor Savo in sem bil prepričan kot, da da je avto naenkrat na tračnicah. Vsak premik volana se je končno odzval tud v spremembi smeri.
Točno zato je najbolj pomemben podatek, kako se guma stara, ker verjetno so redki, ki zgonijo zimske v dveh ali treh letih. Moje osebno mnenje je da je najbolj relativen podatek, kako je v petem ali šestem letu uporabe in če takrat še opravljajo svoje poslanstvo tako kot treba. Kar je pa 7 ali več pa tako ali tako mislim, da bi moralo it iz uporabe, ker takrat guma pač ni več ustrezna pa ne glede od katerega proizvajalca.
Ja, ampak ko kickdownaš se vklopi bencinski motor in to je potem kakofonija raznoraznih zvokov... pač ni uglajen premijski dizel, ko stisneš pa navor opravi svoje brez razgrajanja 😂😆🤣
Ampak a ni tisto zvok, ki ga mora oddajat el. avto pri nizki hitrosti, da opozarja pešce na prisotnost? To je umetno ustvarjen zvok in pri višjih hitrostih se izklopi.
Pri katerem avtu? Ne vem, nisem imel občutka, da bi kej žvižgalo ali da bi se kakšne neprijetne frekvence slišalo. Pa sem vozil BMW i3, VW e-Golf, e-Smart, Renault Zoe, Nissan Leaf.
Ma ne no... tole je grdo. Take mam jaz gor na karavanu serijsko in zgledajo k kup dreka na strehi. Tiste druge so elegantne in se komaj kaj vidijo. Če bi mel sam take ne bi niti ene zinil, čez sanke... tko pa 😢
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Oprost, ampak tole je pa tak BS, da že težko najdeš večjega.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani