Verjetno bo? res te?ko razlo?u od zunaj ker motor ma teta noter. Se pa druga? ena glih prodaja na avtonetu, sam se mi zdi da je ta ?voh motor. Si vela mal pogledat vseen!
Mal sem gledal po netu, kaj se da kej naredit iz starih mazd, pa sem naletel na eno precej zanimivo stran, kjer je pregled skoraj za vse znamke in tipe vozil in tut za na?e najljub?e japonce se kar par stvari najde, pa fajn je ko so napisane zmogljivosti pred in po predelavi z njihovim ?ipom. Pri nas npr. ti ljudje ki se ukvarjajo s temi stvarmi, ti nih?e no?e dat to?ne garancije al bo? dobu 5 konjev al pa jih bo? dvajset, razen pri turbinskih motorjih se da baje dost to?no predvidet. Pri teh francozih pa je to dovolj razvidno se mi zdi.
NO kogar zanima ta zadeva, naj si pogleda na naslednji link:
Mogo?e se ti spla?a razmislit raj?i o 100 kw in v6 motorju, ker vem kak?na zgleda vo?nja z njim, sicer pa tudi 90 konjska ni slaba, sam za te?ko nogo na pedalu za plin pa ni glih najbol?a varianta. Je pa dobra stran tega 1.6 16 v motorja da ma? precej delov v bli?nji okolici in pa poraba zna bit celo pod 7 litri. Velja razmislit. Tale motor 107 KM pa glede na omenjena motorja ni ne ti?, ne mi? ampak neki vmes!
Ja to je res tko da 100 ljudi in glih tolko okusov, pa?. Je pa dobro ?e se ?lovek ne zgleduje preve? po ostalih in ostane samosvoj, ne pa plagiator in pol ?e ti pa? tuje kritike ne udarjo preve? globoko pod ko?o, pol je to zame prava kombinacija. Kdor ho?e bit vsem v?e? pa je lahko cel ?as enak med enakimi in su?enj drugih. Men je pa? totalno ravno kaj si kdo misli! Pa ne me zdej narobe razumet! ))
Upam, da si boste mal ogledal tut ?e druge pristope k stajlingu na starih F-ih na teh dveh linkih ki sm jih prilepiv v prej?njem sporo?ilu!
No sej pa? stvar okusa. Ne vem pa kako nekdo lahko to komentira ko avta v ?ivo ni videl in je videl samo neke slike, ki pa niso ne vem kako stra?ne resolucije! )
Kogar zanima po?tena predelava 323 f BG, pa naj si pogleda tole od avstrijcev:
No sej pa? stvar okusa. Ne vem pa kako nekdo lahko to komentira ko avta v ?ivo ni videl in je videl samo neke slike, ki pa niso ne vem kako stra?ne resolucije! )
Kogar zanima po?tena predelava 323 f BG, pa naj si pogleda tole od avstrijcev:
Ja na sre?o so okusi res razli?ni. Se pa strinjam glede prodaje, da ?e je avto v ok stanju pol nima smisla da gre od hi?e oz. samemu sebi v skledo pljuva?. Zato pa se mi niti ne gre za ga prodat, ker mi je prov ok vo?nja. To je samo ena od opcij. Zanimivo pri tem avtu je,da ?eprav ima mazda znak spredi, pa marsikdo misli da je pa to kej ?ist druzga in ne en 323 f, star 1112 let pa ?e kak?en mesec! )
Glede zadnih smerokazov je pa gor folija, delal jo je pa Kompare - Menge?, edini problem pri tej foliji je modra lu? ?e se prpelje za tabo, takrat je treba takoj ustavit in ugasnit, da polcaj ne dojame vsega skup, al pa mu proba? nalo?it da je to serijsko! Sicer pa baje vicev na polcajske teme sploh ni, ker je vse res! )9
Sprednji odbija? je pri?el iz Belgije in je bil planiran za na Crx del sol varianto, pol pa je sledila predelava na 323 f BG sceno. To pa je delal en majstr Edo iz Toma?eva, ki ga moram tut mal pohvalt, ker je pa ful natan?en in se res zavzame za vso stvar in ni da samo pokasira pa se ti sam jebi pol dalje, ?e kej ne bo dobr narejen!
Morm pa tut povedat da je avto v resnici res precej lep?i kot v resnic, kaj je ki?asto in kaj ne pa pa? stvar posameznika.
Sicer pa hvala za vse komentarje, pohvale in predvsem (konstruktivne) kritike!
Ja teli odbija?i niso bli glih pocen (predvsem sprednji), zadnji je itak samo podal?ek. Sprednji odbija? me je pri?el skupno s kitanjem in barvanjem cca. 100k SIT. Glede felten pa gum pa je pa? stvar okusa. Men so trikrake noro v?e?, kermu pa niso pa jih pa? nima na svojmu avtu. OZ rejsing pa tut najbr? ni glih kak?na roba iz Albanije al pa iz Vietnama tko d kot re?eno, stvar okusa. ?e bi mel vsi isti okus, kam pa bi pri?li, a ne?
Zanima me kak?na se vam kej zdi moja ma?inka in kaj bi se ?e dal izbolj?at al pa polep?at.
Avto se drga? tut prodaja, sam ta prodaja ni glih neki nujna tko da se komot s tem strojem vozim ?e kak?no leto in ga pol v tem primeru mislih zrihtat do nule, ?eprav je meni osebno ?e zdej kr dost ok.
Ja te registracije so totalna zmaga, ampak na?alost ne za lastnika plehnatega konja, medtem ko za zavarovalnce pa je to kr taprav biznis. Sicer pa ma? ?e sre?o da nima? kak?nega mo?nej?ega motorja. So pa ful ?udno narejeni razredi ko pol po kilovatih nabijejo tarifo za zavarovanje. Npr. moj mazdilak ima 96 KW in pade gih ?e v razred pod 100 KW, pol pa bi blo ?e 40 tiso? dra?ji ta ?port, ?e bi teh 100 KW presegu. No japonci o?itno niso tok neumni, da ne bi vedl kam se mora avto uvrstit da bodo ni?ji stro?ki!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Verjetno bo? res te?ko razlo?u od zunaj ker motor ma teta noter. Se pa druga? ena glih prodaja na avtonetu, sam se mi zdi da je ta ?voh motor. Si vela mal pogledat vseen!
Dobrodo?li na forumu!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani