Ja, to vem, da gasilci ponavadi ne bodo umazanega (in slanega) parkirali, ampak da je to gotovo redno čiščeno in garažirano. Torej kljub starosti 6 let gotovo nima rje in je lepo ohranjen.
Kako trpežni so pa ti motorji?
In koliko so dejansko res žejni? (ne koliko piše v reklami, ampak koliko res porabi)
Kolikšen strošek je odstranit vse tiste napise? Bo potem šlo s poliranjem ali ga bo potrebno prebarvat?
Sicer pa, kar v oglasu ne piše, ima tudi avtomatsko klimo in tempomat.
Mi imamo ovčjo kožo na sedežih. Pa smo kar zadovoljni. Na vsakih pet let pa zakoljemo dve ovci pa damo kožo strojit pa pridelamo dve novi prevleki. Čeprav me pa zanima, kako bi zgledalo pa iz kozje kože - ker koz imam bistveno več kot ovac, pa bi lahko vsako leto imel dve novi prevleki...
Točno tako. Zato je pa akumulator zdržal. Če bi bile notri navadne žarnice, ne bi. Zato se mi pa cena 95€ za LED osvetlitev kabine ne zdi pretirana. Ker ti eni drobni prstki mimogrede naredijo večji strošek, da še veš ne kdaj...
Jaz sem sam montiral LEDice v kabino. Pa se je že večkrat zgodilo (vsaj štirikrat), da so drobni prstki čez dan premaknili stikalo z "door" na "on" in je luč v kabini gorela čez vikend, dokler nisem v ponedeljek zjutraj opazil, da avto sveti... Po takem podvigu je ponavadi potrebno akumulator kar zamenjati. Kar je precej več kot 95€...
Po toliko takih kilometrih - jaz bom nabavil še četrto garnituro. Ali pa je že peta... Ni važno, v glavnem take gredo spet nazaj gor. Le menjat jih bo treba prej...
Kaj se zgodi, če z gumami, ki so prevozile že 35.000 km po makadamih, gozdnih vlakah, pozimi okovane v verige,... pelješ v toplem sončnem vremenu 1000 kg tovora + zadaj pripeto prikolico, na kateri je še 500 kg tovora okoli 125 km daleč po avtocesti s hitrostjo okoli 100 km/h?
Sicer so nekateri tu prepričani, da "na morju je pač najlepše", ampak jaz nisem ravno tega mnenja.
Mir, tišina, nobene gneče, nobene korone,...
Ja, smo pa imeli zvedave sosede. Ampak, resnici na ljubo, kje jih pa ni... Samo, da naši zvedavi sosedje so bili vsaj prijazni: srne, zajci in polhi. So pa bili preveč plašni, da bi katerega lahko slikal...
Ma, je bilo malo drugače. Je prišel k meni sosed in rekel, da mu ga je moja žena potegnila...
Tik, preden sem ga prelopatal, je razložil, da mu je v avtu krepnil akumulator in ga je moja žena z BTjko potegnila do vrha hriba, da se je lahko spustil v dolino in vžgal...
Ja, saj, to je edina prednost krožnih križišč. Zapelješ malo bolj hitro v krožno, padeš na sopotnico in imaš izgovor: "Ups, nisem nalašč." Mogoče katera celo verjame takemu izgovoru...
Na petki nimam balonarc, pa sem imel s 17 colskimi bistveno večje težave kot zdaj s 16 colskimi...
Da bi se pa v ovinkih zvijala guma do te mere, da bi imeli morsko bolezen? Tisti, ki so bili na MPL so se peljali z menoj v BTjki. Kljub krepko napumpanim gumam so bili večinoma bledi - ampak mislim, da ne zaradi zvijanja gume...
Saj nismo na dirki F1, da bomo merili tlak na 0.001 bar natančno...
Je pa tako, da (razen, če se vedno voziš po avtocestah) gume MORAŠ polniti 0,5 bar več, kot je predpisano. Ker novodobni avtomobili imajo zelo široke pnevmatike. V ovinku pa se pnevmatika nagne. In jo pobira samo po robu, sredina pa je nedotaknjena. Če jo napumpaš za 0,5 bar več, se toliko izboči, da jo lepo obrablja. To opažam tako na BTjki kot na petki. In, ja, ne sekiram se, ali je 0,5 ali je 0,6 bar več. Ker nisem na tekmi, ne vpliva tako močno...
Hmm, na to pa nisem pomisli, misliš da je zato tudi sedaj zunaj suh
Ja, tako so pri Land Roverjih preverjali količino olja v motorju. Pogledali so spodaj in če ga ni bilo na tleh, ga tudi notri ni bilo... Gotovo je možno kaj takega tudi pri menjalnikih...
Osnovna izobrazba (doma imam uradno spričevalo) je Mehanik vozil in voznih sredstev. S Pelkotom sva bila sošolca. Potem sem nadaljeval in dobil še naziv Strojni tehnik. Dobro, potem so še druge kvalifikacije, ki jih je malo morje in izpiti pred državnimi komisijami in tako naprej, ampak ti dve mi pa menda dajeta pooblastilo, da lahko tudi sam montiram kakšno zadevo. A Pelko je strokovno usposobljen, da mi šravba po avtu, jaz pa ne, pa sošolca sva bila?
Sicer je pa vitlo bilo gor še preden je avto sploh dobil registrske tablice, torej nisem sam čisto nič predeloval. Težava je samo zdaj za enajst let nazaj dokazovat, kdo in kako. Če bi moral dokazovati za predelavo, ki bi jo naredil zdaj, bi mi bilo jasno, pa tudi, če bi šlo za malenkost. Za enajst let nazaj dokazovat mi je pa malo butasto. Enajst let je bilo dobro, zdaj pa na lepem ni...
TÜV certifikat? Ravno pregledujem dokumentacijo. Dobil sem Navodila za uporabo, Kosovnico in Izjavo o skladnosti. Nikjer pa ni TÜV certifikata. Gotovo je ostal kje na Autorentu...
Hja, očitno bom Autorent preklinjal še šest let po tistem, ko ga ni več, ko bom plačeval za papirje (potrdilo o strokovni vgradnji), ki bi jih morali oni urediti...
Zakaj do zdaj ni bilo homologirano? Ker ni bilo potrebno. Vitlo je znotraj gabaritov, je ZA sprednjim odbijačem in ne PRED njim. Ampak zdaj na tehničnih vse avtomobile slikajo in so vsi presrani in ker se na sliki vidijo tisti štirje valjčki od vitla in kavelj, je napisal, da avto ni tehnično brezhiben...
Vitlo je pa Warn, pa še M serije, tako da je Ameriški (Warn VR serije je pa Kitajski).
Kakorkoli, grem še naprej premetavat omare, ker mogoče najdem pa tudi račun. Do zdaj sem našel že Garancijo, Navodila za uporabo, Kosovnico in Izjavo o skladnosti. Čeprav mi počasi že zmanjkuje idej, kje bi še lahko bilo, ker omaro s fascikli sem že preiskal...
Potrebujem potrdilo o strokovni vgradnji, ki ga lahko izda podjetje AvtoRENT, ki je vitlo leta 2009 vgradilo. Težava je le v tem, da je podjetje AvtoRENT leta 2014 zaprlo vrata in zdaj tam podjetje Koptex prodaja kamp-opremo...
Zdaj mi pa počasi postaja jasno, zakaj se po nekaj letih pa čisti sita, pa menja podložke pa diski tresejo pa tako naprej. Jaz imam pa še originalne diske, lamelo sklopke, vztrajnik, podložke smo sicer menjali, čeprav jih ne bi bilo treba,... Pa ima avto skoraj 300.000 km po hribih, pa kakšnih 3000 na leto s počitniško prikolico zadaj...
Tisto, kar te nič ne stane včasih te največ košta...
Sem pa ugotovil, da se to dogaja bodisi zaradi tega , ker se avto precej pregreje oz zagreje (po vleki prikolice recimo). Danes zjutraj nič škripanja. Na kaj pa lahko temperatura toliko vpliva sploh?
Poskusi veternico alternatorja zavrtet nazaj, čeprav je jermen na jermenici. Ker imajo noter nekakšno sklopko in če se pusti zavrtet nazaj, je slaba. Vsaj pri naši petki je bilo to.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, to vem, da gasilci ponavadi ne bodo umazanega (in slanega) parkirali, ampak da je to gotovo redno čiščeno in garažirano. Torej kljub starosti 6 let gotovo nima rje in je lepo ohranjen.
Kako trpežni so pa ti motorji?
In koliko so dejansko res žejni? (ne koliko piše v reklami, ampak koliko res porabi)
Kolikšen strošek je odstranit vse tiste napise? Bo potem šlo s poliranjem ali ga bo potrebno prebarvat?
Sicer pa, kar v oglasu ne piše, ima tudi avtomatsko klimo in tempomat.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani