Ko bo pa potem sita mašilo in bodo glave pokale, bo pa kriva slaba kvaliteta...
Zdaj mi pa še eno stvar razložite: kaj vam bo toliko moči? Še jaz, k sm kmet an s hribu doma, imam 105 kW zadosti, da na vrh hriba zvlečem vse, kar potrebujem...
Clio ni avto, Glio je Rena. Dovolj je, da povoziš malo večji kamenček, pa jo že uvije. In sem videl vulkanizerja, ki je vzel dva kladivca in mi jo poravnal. Kar gor na centrirko je dal, zavrtel in kjer bi morala biti utež, je označil, snel, dvakrat zmerno udaril in nazaj na centrirko. Jo je uglihal na 5 gramov natančno. In zraven pojamral, da se bo to spremenilo pri prvei luknji...
No, če ga potrebuješ, glej, tam je in prodajajo ga.
Mislim, da se midva poznava še od nekih dogovorov (pa ne s foruma), kjer je bilo precej "jezika" pa malo efekta. In če si res ti, potem zagotovo vem, da ga ne potrebuješ. In se ni treba narejat. Če pa ga slučajno res potrebuješ, se pa gotovo najde kakšen forumaš, ki te zapelje do prodajalca, da ne boš tja potoval z vlakom in avtobusom. V skrajnem primeru se še jaz odpeljem gor do... ... ... Okolice Brezovice (če se prav spomnim je 20 km) ali pa okolice Žirov (če se prav spomnim je 45 km) ali pa česa vmes (da ne bo kdo grdo gledal, da "izdajam" osebne podatke), pa te zapeljem tja gor po to B-2500...
A ni zanimivo: včasih so bile železne feltne in niso nabrale toliko rje, da bi Savine gume ne zatesnile. Zdaj pa alu-platišča toliko oksidirajo, da Goodyearke spustijo...
Ljubitelj in tisti kateri jih res rabimo drugače gledamo nanj kot ti.
Si preko avtolog preverjal oziroma pogledal VIN ?
Mi ni treba preverjat, ker poznam avto. In vem, da na števcu manjka skoraj 100.000 km, torej je avto blizu 380.000. Avto pa je kar menjal lastnike. Karoserija in šasija trenutno izgledajo lepo...
Mi je pa zanimiv stavek: "tisti kateri jih res rabimo"... Don, Felipe, mislim, da ti ga ne rabiš. Lahko, da ti je všeč, mislim pa, da rabiš ga pa ne. Ker drugače bi ga skoraj gotovo poznal, v "teh" krogih je poznan...
Danes opravijo dobavo s "šleperjem" oz. z vlačilcem s polpriklopnikom. Zaradi množice napačno parkiranih avtomobilov šofer nima kje obrnit, zato se dva sodelavca postaviva na glavno cesto in jo zapreva, šofer pa porikverca šleperja v krožno križišče, da bo potem odpeljal naprej. Med tem, ko je šofer rikvercal v krožno križišče, pa se en model (znamke avta namerno ne bom zapisal) odloči in prehiti kolono, ki sem jo ustavil, ter pripelje v krožno križišče mimo mene. Seveda ni pričakoval šleperja v križišču in se mu ni uspelo ustaviti. Škode ni bilo veliko, je pa možakar takoj klical policijo. Ko je policija prišla, začnem jaz razlagat, da šofer ni imel kje obrnit in da sem jaz na tej strani ustavil promet. Pa se model oglasi in razloži, da jaz nisem uradno pooblaščen, da lahko usmerjam promet in da nimam kaj ustavljat promet, da to lahko naredi samo policaj ali medobčinski redar in da mora policaj še mene kaznovati, ker sem skakal po cesti in s tem ogrožal sebe, ker bi me lahko kdo povozil in še promet sem oviral, ko sem skakal po cesti...
Policaj je samo vse popisal in zdaj čakamo poziv k sodniku za prekrške. Moram pa na kakšnem koledarju preverit, če ni mogoče kakšna ta-prava luna...
Danes šofer spet pride in mi pove, kako se je končalo. Torej, on je dobil kazen za napačno stran oz. smer vožnje. Ni pomagalo niti dejstvo, da so policisti takoj po obravnavi prometne nesreče razdelili 47 kazni za napačno parkiranje in parkiranje na intervencijski poti. Razlaga je bila nekako v stilu, da zakona ne sme vzeti v svoje roke in reševati po svoje, ampak je za to pristojna policija oz. medobčinsko redarstvo. Torej bi šofer po zakonu moral takoj poklicati policijo, ki bi oglobila napačno parkirane, potem pa počakati, da se vsi, ki so napačno parkirali, umaknejo (in pri tem upati, da nihče drug ne pride in se parkira tam) ter obrnit šleperja na za-to predvidenem prostoru, kadar bi se odpeljali vsi, ki so tam napačno parkirali.
Voznik osebnega avtomobila pa je dobil kazen, ker je prehiteval kolono, ker je prehiteval čez polno črto in ker je vozil z neprilagojeno hitrostjo - do ovire, ki se je pojavila pred njim, ni mogel varno ustaviti. Kot "oteževalna okoliščina" je bilo navedeno dejstvo, da je "tik pred krožiščem neznani civilist voznike opozarjal na nenavaden dogodek v prometu". Zdaj pa tečejo roki za pritožbo in če se nihče ne pritoži, bo sodba pravnomočna.
Pa kje ti živiš? Na Kredarici? 😊 Pri nas na obali pa 13°C in so letne gume nekako že obvezne.
Hja, no, Kredarico bi videl, če ne bi bilo Triglava vmes. Dom Planika pa se mi skriva za Mišeljskim vrhom. Na drugo stran pa gledam na Gradež. In pri nas so verige na gumah nekako še obvezne...
Jah podobne, samo rdeče, nekako bi se lahko reklo da flurestenčno rdeče, vidim na marsikaterem novejšem avtu tu pri nas, ko se po teh naših strminah spusti dol v dolino. Največkrat potem menjajo vse komplet, tako čeljusti kot ploščice kot tudi disk in celo olje...
To, da je s Kyronom vlačil drva in prikolico,... Saj ne vem, a naj sploh začnem...
Sem kmet an s hribu doma, saj veste. Torej, bukov hlod premera 28 cm in dolžine 4 metre (to ni ravno majhen hlod) je težak 720 kg. In kaj je to potem tak problem potegnit? Možakar na posnetku pa je vlačil precej tanjše.
Prikolica? Ja, montiral je verige, da je imel na travnati površini boljši oprijem, ni pa prekoračil dovoljene obremenitve vozila. Jaz na BTjko montiram verige na vsa štiri kolesa.
Vozilo je za to, da služi človeku in ne, da človek služi vozilu. In da vozilo služi, je oblika samo toliko pomembna, da je vozilo oblikovano v praktičen in pregleden stroj, ostalo je nepomembno.
Vedno več ljudi dela nenormalne stvari in vedno manj ljudi dela normalne stvari. In tako nenormalno vedno bolj postaja normalno in normalno vedno bolj nenormalno. In tako tisti, ki so normalni, vedno bolj postajajo nenormalni in nenormalni vedno bolj normalni. In tako gre svet hudiču v rit. Jaz pa vedno bolj postajam čudak - vsaj okolica je takega mnenja...
Če pa že hočeš avto za gledat - in da ga gledajo tudi vsi drugi - pa najprej poštimaj garažo (vsaj ploščice po tleh, če ne kar topli pod), potem pa noter parkiraj Bavarca ali kaj od nemške trojice. Pa vsako nedeljo škafec in krpico, odpret vrata in ga razkazovat...
Jaz sem imel z Nexenkam zelo slabe izkušnje glede obrabe. Je pa res, da tu pri nas v hribih dobro vemo, zakaj je volan okrogel - zato, da ga v ovinkih ne zmanjka...
Moj sosed je imel Rexona. Za začetek moram povedat, da je ta moj sosed zelo žejen, če me razumeš in mislim, da me. Tista reč je bila stara že, ko jo je kupil, potem ga je pa vozil še enih 10 let. Torej, ta avto je bil vsako leto vsaj enkrat pod cesto. Pa ne zaradi avta, ampak, kot sem že omenil, je bil voznik zelo žejen. Ko smo ga pospremili na odpad, je imel okoli 400.000 km. Kakšnih hudih okvar ni imel. Je pa res, da se je lastnik bolj sekiral zaradi praznega flaškona kot pa zaradi izginjanja motornega olja. Ga je na vsake toliko malo dolil, pa je... V glavnem, zadeva je še mene navdušila, ampak v Sloveniji ne dobimo Rexona s sedmimi sedeži, ki je npr. na voljo v Italiji. Potem smo se pa odločili, da naša stara petka še ni tako zelo stara in da 320.000 km, kolikor jih ima naša petka, še ni tako grozno veliko in da jo bomo vozili še naprej. Zato nismo šli na Rexona. Je trpežno in udobno vozilo, precej nezahtevno in spodobno opremljeno. Pa še cena ni tako blazno visoka. Vsaj takrat ni bila, ko smo si mi to ogledovali...
Saj tudi mi že kakšnih 10 let nismo bili na Hrvaškem. Pa čisto nič ne pogrešamo.
Resnici na ljubo smo pa v vsem tem času bili samo enkrat v Italiji. Pri štirih sinovih je najbrž razumljivo, da smo si šli pogledat oba muzeja v Maranellu. Pa ko smo bili že tam, smo se zapeljali še do San Marina. Od tam pa potem ni bilo daleč še do Assisija. In Perugia je čisto blizu. Potem smo se počasi obrnili nazaj proti Firencam, pa Spotoma smo še Padovo obiskali in ko smo se po osmih dneh vrnili domov, je bilo za nami 1500 km. Tisti Maranell (glavni cilj potovanja) je nekam daleč...
Ker pa je tema o cenah goriva: Italija je že takrat imela precej dražjo nafto kot npr. mi v Sloveniji...
Če jaz dobro izgledam in očaram ženski spol, potem ne potrebujem zloščene pločevine. Nekateri pa potrebujejo kak drug atribut za očarat ženske. Se zgodi, kaj jim čem...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pravkar prebral, da je nadzvočni potniško letalo Concord v eni uri porabil 25.000 litrov goriva.
In zdaj bomo svet rešili, če bom jaz, ki porabim kakšnih 3000 litrov na leto, prešoltal na elektriko...
Se pa ne čudim veliki porabi. Je bil bencinar. Če bi bil dizelaš...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani