Prvi nanos. Res je enostavno delo z njim in hitro opravljeno. Za cel avto (vključno z lučmi, plastiko , feltnami, sem porabil pribl. 20 min. Jutri drugi sloj. Je pa na dotik res zelo, zelo gladko. Krpa kar sama zdrsne s prednje havbe. 😊
Se pravi se to aplicira kot vosek v sprayu...me pa zanima, koliko boljše je to potem
V bistvu ga naneseš z mikro. krpo na tanko na lak in na ostalo in ga dobro spoliraš. Drugi dan vajo ponoviš. Na you tube je veliko videov, kjer ga perejo z šamponi, pa razmaščevalci, in zdrži do 25 takih agresivnih poskusov. Voda po tem še vedno lepo odteka dol.
Ta keramična zaščita res deluje. Z njo se lahko namaže praktično vse (od laka, luči, plastik (to pride v poštev za naše cx30 😄) do platišč in gum.
Če premažemo avtomobilski lak z njo naj bi zaščita delovala vse do enega leta. Seveda moramo nanesti dva sloja sredstva v razmaku 24 ur (na opran avto, lahko tudi brez priprave - odstranitve rje, poliranja...). Če avto prej pripravimo bo rezultat seveda še boljši.
Nanos sredstva je otroško lahek - pošpricaš in takoj obrišeš ter z čisto krpo spoliraš do visokega sijaja. 😊
To mi je predlagal en profesionalni detailer. To sicer naj ne bi bil profesionalni izdelek a za nas ostale je odličen.
Da ne bo kdo pomislil, da dobim kaj od promocije. 😊 Nisem prodajalec. 😊
Res je le "študija". 😊 Je pa požela kar nekaj zanimanja na drugi strani Atlantika. V njem bi bil itak "njihov" benzinski turbo motor. Kot je napisal Bini, bi bila to erjetno res bolj surferska zadeva.
Sedaj je moderno navijati cene za vse "Vintage" izdelke. Recimo pri muziki je enako. Pred dvema letoma je stal lampaš ojačevalec za kitaro, marshall jcm 800, letnik 84-88 okoli 750€.
Sedaj so cene navite od 1250 pa navzgor. 😬 In razlog? Ni čipov in komponent za nove...
Uh... Sedaj je pa že kar razlika v ceni med dizlom in benzinom. 🤔
"Bencin se bo podražil za 0,1 centa na 1,491 evra, dizel pa za 12,6 centa na 1,767 za liter, je objavilo gospodarsko ministrstvo. Cene bodo veljale do 12. septembra. Na avtocestnem križu trgovci cene oblikujejo prosto."
kar mene še bolj preseneča pa so razni frajerji in lepotke, ki se vozijo z raznimi (novimi) oh in sploh super audiji, bmw-ji, mercedezi ali drugimi znamkami, potem jih pa vidiš ko držijo mobitel v roki in pred usti ter strastno govorijo v telefon.....WTF, a si ne znajo urediti povezave gsm in sistema v avtu za klice :):), to mi je res skrajno nerazumljivo.....(moj oče ki ima 10.let starega megana ima vzpostavljeno bluetooth povezavo za gsm v avtu), ahh....
Kje pa piše, da če so jim očkoti kupili te silne avte, da so jim kupili zraven tudi pamet? Te se ne da. 😊
Jaz sem še nekaj opazil in sicer vsaj tretjina tujih voznikov z malo starejšimi avti brez avtomatike luči podnevi vozijo po lokalnih cestah z ugasnjenimi lučmi. A je to kak varčevalen ukrep v tujini čez poletje, ker tole je kar neverjetno kako so disciplinirani pri neprižiganju luči.
To je klasika pri starih avtih. Tudi pri naših voznikih. Poleg neprivezovanja z varnostnim pasom. So pa zanimivi vozniki, ki imajo avtomatske luči, a se jim zadnje luči ne prižgejo v tunelih.
In taki prehitevajo potem še z večjim veseljem... ker so nevidni. 😊
Da ne bo preveč krega tole objavljam zgolj zato, da se vidi ob idealnih pogojih kaj se da naredit s porabo in predvsem koliko vpliva hitrost nanjo.
Enakomerna vožnja 50-60km/h od tankanja. Brez ustavljanj, semaforjev, klancev in po 8,3 kilometra kaže povprečje 2,6l/100km
Kasneje še nekaj odsekov regionalke z omejitvijo 90km/h in nekaj vožnje tudi v mestu, kjer sem pazil na to, da sem lepo lovil semaforje. Sreča je bilo prometa skoraj nič. Slikano doma po 34 prevoženih km, ko sem parkiral - 3,8l/100km
Moram rečt, da tole je skoraj tolk dobr kot Alexov X-motor 🤣
V glavnem, če bi večino vozil regionalke in nič AC-jev ter mest si upam trdit, da sem na povprečju pod 5 litrov/100km.
Verjamem, da bi se približal x motorju.
Namreč, pri taki vožnji, kot si jo imel ti, x motor večino časa ne porabi nič.
Bi pa bilo končna poraba definitivno pod 5 l/100...prej bližje 4.
Namreč taki pogoji so idealni za x motor. Ne pašejo pa mu klanci, kjer poraba hitro naraste. Se pa to veliko bolj kompenzira po klancih navzdol.
Veliko bolj, kot pri dizlu.
Sem imel podobno izkušnjo z dizelco pred nekaj dnevi. Od Kopra do pod Belvederja (cca 9 km), strogo po omejitvah, ravna cesta in je bila poraba do tja, pred klancem proti Strunjanu, 3,5l/100. Tako, da ja. Res se da vozit z obema avto a res šparovno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hmm... Kdaj pa si nazadnje vozil 200 km/ uro in več ? 🤔
Povezava za deljenje
Deli na druge strani