Sem se kar oddahnil, ker moja BTjka naredi več kilometrov s pripeto prikolico kot pa brez. Včasih ima pripeti kar dve prikolici hkrati, od tega je ena Poljske izdelave. Zato sem mislil, da je to namenjeno meni.
Sem si vzel trenutek za pripravo obrambe, a se je rešilo kar samo od sebe. Kar se mana tiče, še boljše. Torej, kaj je naslov? Sprememba cene goriv. Hja, upam, da se še dolgo ne spremeni. Jutri moram pa v Italijo in moram malo preračunat, kje tankat in koliko še v kantah vzet s seboj, da bo dovolj še za nazaj😛. Ker v Italiji je preko 2 evra za liter...😯
Bolj je zaradi Romunov, Bolgarov, Ukrajincev in podobnih, ki s kombiji dirkajo gor in dol in pred mejo natočijo poln rezervoar pa še 3 kante po 20 - 25 litrov, ki jih imajo kar v kabini na desni strani, pokrite s kakšno bundo ali jopico... Ja, pa Slovenci, ki špekulirajo, da bo nafta po 3 evre za liter (in to po tistem, ko minister izjavi, da vlada ne bo dovolila, da bi cene eksplodirale) pa naredijo doma enoletno zalogo...
Tudi jaz v naši okolici opažam, da ljudje živijo samo še na kredite in obroke. In izpadem kot najhujši bogataš, ko za otroka Šolo v naravi plačam v enem obroku, pa je govora o 150 evrih, ki jih napovedo že septembra (na začetku šolskega leta). Sploh ob dejstvu, da so pri nas štirje šoloobvezni otroci. Čakam samo, kdaj me bodo začeli spraševat, od koga sem podedoval zlate palice, da se nam zdaj tako izide...
To je bilo posneto včeraj, 16.3. okoli 11ih na glavni cesti Ajdovščina - Čepovan, odsek Predmeja - Lokve. Snemano z mobitelom, pa je malo narobe obrnjeno, a mi ni uspelo popravit - nekateri se na štirikolesni pogon, reduktorje in vitlo spoznamo boljše kot na računalnike...
Sm kmet an s hribu doma, pa ne zastopm prou dobr, kam se vam tako mudi z letnim gumam. Mene so moj oča učili, da po 15. sušcu lahko pustim verige v garaži, zimske gume se pa sname, ko se stopi sneg na cesti. Te slike so z glavne ceste Ajdovščina - Čepovan, odsek Predmeja - Lokve:
Ja, to je pa splošna hiba Mazde: nima enega spodobnega servisa s sposobnimi serviserji. Motorno olje znajo zamenjat, filtre tudi, pa zavorne obloge tudi še grejo. Čim je pa kaj bolj zahtevnega, je pa že konec...
Ma, dajte no. Toliko časa boste pisali neumnosti, da me boste sprovociral do te mere, da bom spet organiziral MPL. Potem boste pa videli hudiča. Ker, kolikor se spomnim, smo vsako leto imeli eno pokvarjeno - in če se prav spomnim, so bile vse pokvarjene bencinarke...
Sem kmet, pa bom po kmečko napisal: z vilami se ne kida sneg in z lopato se ne pospravlja seno. Torej, vsak motor je namenjen svojemu. Če dizelaša vžgeš, ga ne ugašaš takoj po 30-tih kilometrih. Ne, za dizelaša je najkrajša razdalja 100 km. Potem bo dobro dela in ne bo se kvaril. Za razdalje 10 km je pa bencinar. In če bi dizelaši bili tako problematični, ne bi pri meni delali po 300.000 km in več...
Kar se pa Mazdinih zavor tiče - odlične so. Jaz tukaj po hribih dobro vem, kaj so zavore. In Mazdine originalne zdržijo. Smo imeli Škodo, pa Fiata, pa Renaulta, pa Mercedesa, pa Forda in tudi Opela. In so Mazdine zavore še najboljše. Diski so pa tudi odlični. Na naši Mazdi 5 smo sprednje diske menjali pri 313.000 kilometrih. Zadnji so še original. Na BTjki so pa tudi originalni, pa se prevaža tovor, da že resno konkuriramo tovornjakom. Ni bila ena vožnja, ko je Mazda BT-50 + prikolica + tovor tehtalo med 5,5 in 6 ton. Pa se vozimo zmerno do pretežno po hribih.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se pravi, da ta avto ni za mencače.
Če si se odločil, da se pelješ, stisni in bo lepo odpeljal.
Če pa sam ne veš, kaj bi, kako naj ti potem avto naredi to, kar bi ti rad?
Sem prav razumel?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani