Premalo podatkov in premalo poznanega za kakšen resen komentar. Vsekakor me pa malo moti avtomatski menjalnik. Saj ti menjalniki zmorejo veliko, res je, ampak če je pa dolgo na robu zmogljivosti, se pa lahko pregreje. Zdaj je pa odvisno, kaj to potegne za seboj.
Mi je kozel prebil ograjo in pobegnil proti sosedovemu vrtu, ampak ga je sosed še pravočasno obrnil nazaj. Tako ni preostalo drugega kot naložiti agregat in varilni aparat v keson in na pašnik. Ker pa je bila mokra trava, se je pot nazaj zataknila. Še dobro, da je vitlo gor, ker drugače bi prav tam čakali poletje...
Puščavski pesek prinese povsod, tudi v Koper, pa čeprav nimate ne makadama ne blata - čeprav imate makadama v Kopru kar precej (vsaj parkirišča so bila vsa makadamska, kamorkoli smo mi hoteli parkirati...). In puščavski pesek v kombinaciji z dežjem pusti na avtu podoben rezultat kot kakšnih 500 km makadamske poti...
No, mene je dobil s prazno prikolico, pa se je dalo zbarantat, da sem jo odpel in pustil tam ter prišel kasneje z drugim avtom... To je bilo še, ko smo imeli Hondo Jazz, ki je lahko vlekla 450 kg prikolico brez zavor...
Jaz jih pregledam, poruvam ven vse, kar se je nabralo in temeljito operem - tako letne, kot tudi zimske.. Ker drugače dobijo oblogo (prah zavornih oblog). Zimske so pa jeklene in zaradi soli začnejo rjavet, zato jih v klet pospravim temeljito oprane.
Nisem rekel, da je mazda najlepša, je pa najlepša med serijskimi avtomobili. Ne pobira zastonj medalj za oblikovanje. 😏
Če Mazda pobira medalje za oblikovanje, kakšni so potem šele drugi?
Ravno včeraj sem preklinjal Mazdo po dolgem in počez, ker tako slabo oblikovanega avta pa res nimaš za vsakim vogalom. In preklinjal sem tudi tiste konstruktorje, ki so zrisali načrt za našo Mazdo 5. Če bi jih le dobil za en dan, jim spremenim vero - in spol spremenim v nespol, da se slučajno taki bedaki ne bi razmnoževali naprej. Sinoči krenem na pot in pregori leva žarnica. Pa sem se lotil kar na prvi bencinski menjat. Koliko sem pa sinoči preklel ta avto, ga pa najbrž nisem od takrat, ko sem v snežnem metežu ob 22ih montiral verige...
In če pomislim, da nekdo za tako oblikovanje dobi še medaljo... Ma da ga dobim v roke, bo hitro spremenil ideje o obikovanju avtomobilov...
So me opozorili (pravzaprav me je nekdo preko zasebnega sporočila vprašal), da sem narobe zapisal. Pri 280.000 smo menjali podložje injektorjev in ne injektorjev. Injektorji so še vedno originalni.
To da je 2.0 dizel oz. RF7J motor problematičnem drži pod pogojem da se motorja ni vzdrževalo kot je treba!
Se pravi poleg menjave olja in filtra je treba vsaj na 40.000km vzet karter dol in pogledat stanje sita oljne črpalke in po potrebi očistit.
Najkasneje na 100.000km pa menjat podložke šob.
O čem ti to? Če sem jaz to dobro razumel, naj bi vsakih 40.000 prevoženih kilometrov snel karter in čistil sito? Potemtakem sem jaz to že vsaj sedemkrat izpustil. Le kako, da se motor sploh še vrti? Ne, najbrž sem kaj narobe razumel in si mislil na kaj drugega. Si mogoče pritisnil eno ničlo premalo?
Pa na 100.000 menjat podložke injektorjev? Mene so ves čas strašili s tem in smo na servisu na 280.000 km prvič zamenjali podložke pod gobami. Po besedah mehanika, ki je delal, je to bilo sicer dobro, da smo zamenjali, ni pa še bilo res potrebno, so bile še dobre. Ampak, če bi pa še odlašali, bi pa res lahko nastopile težave zaradi tega. Ampak to je bilo pri servisu na 280.000 km, ne pa pri 100.000 km.
pred 17 urami je Scr3am napisal:
To kar je aless napisal vse drzi samo kaj k folk kupi avto in se pelje, ter ga na vsake 20k km pelje na servis, kjer mu zamenjajo olje in vse filtre in pici dalje. Roko na srce je tudi malo mehanikov k jim bo znana ta tezava in bojo preventivno spucali se sito. Zto pa so pizdarije. Kar se pa tice DPFja se bom pa raje zadrzal komentarja :D. To je ocitno loterija pri mazdi in so obvezne dolge relacije, da ne bodo problemi. Ja, vem da imajo tudi druge znamke probleme z DPFjem.
Mi ga na vsakih 20.000 peljemo na servis, kjer zamenjajo olje in vse filtre, po potrebi še zavorne ploščice in končnike in kar se podobnega najde in pičimo že skoraj 290.000 km... Očitno naši petki tudi ni znana ta težava, pa ne ve, da mora obstat... Mi je pa zanimiva ugotovitev: "... ... ... ...in so obvezne dolge relacije, da ne bodo problemi." Ja, pa saj dizelaš je za dolge relacije. Za kratke relacije je bencinar...
Očitno se Bogu še nisem zameril, ker lahko le čudežu pripišem, da nimam težav ne z motorjem (čeprav očitno prav mačehovsko skrbim zanj, ne čistim sita, ne menjam podložk,...) ne z zavoram (nič ne tresejo in ne vibrirajo in ne špricajo, skratka ne počnejo nič takega, kar naj zavore ne bi počele), ne na splošno z avtom. Še največji problem je menjava žarnic in montaža snežnih verig, ker je zelo malo prostora.
In če kdo misli, da živim sredi Panonske nižine, kjer je vse ravno, lahko pride na obisk, pa si pogleda, kje je naša petka naredila skoraj 290.000 km... In pri vsem skupaj ima povprečno porabo (zadnjih približno 140.000 kilometrov, ker sem prvih nekaj listov zapisov porabe zgubil) 6,5 litra na 100 km...
Pa smo spet tam: "Dizel 2,0 je prava katastrofa, pusti pri miru!"
Če bi to res držalo, bi jaz teh 290.000 km, ki jih ima naša petka, naredil kvečjemu z vlečno službo. Pa je pri vseh teh kilometrih bil na avto-vleki samo enkrat - pa še to zaradi smeti v nafti, kar pravzaprav spet ne moremo šteti kot okvaro motorja... Pa imam ženo in pet otrok, kar pomeni, da se avto naokoli ne prevaža prazen. Sploh, ko gremo na počitnice in imam jaz v vozilu še šest potnikov, zadaj pa počitniško prikolico - tako s sedmimi ležišči, kuhinjo in kopalnico s straniščem, kar pomeni, da ni peresno lahka. Živimo pa na vrhu planote, na nadmorski višini 965 metrov. In ta katastrofalno slab motor nas prevaža brez težav...
Bolj kot tip motorja je pomembna zgodovina, dejanski kilometri (ne tisti na kilometer-števcu, ampak tisti, ki jih je avto dejansko res prevozil) in način uporabe vozila pri prejšnjem lastniku. Če je bil to kakšen stari dedek, ki se je vozil zgolj kje po mestu, potem je res vprašanje, kaj je z DPFom - ampak to je konec koncev pri vseh, ne le pri 2.0d rf motorju... Pa če je res olje menjano tako, kot so predvideni intervali, ker drugače znajo biti težave s sitom v karterju.
Najprej premisli, za kaj ga boš potreboval. Ker za štiri potnike mislim da ni potrebno enoprostorca rihtat. Če pa se otroci ukvarjajo s kakšnim adrenalinskim špotom, na primer jadralnim padalstvom ali zmajarstvom in je potreba po velikem prtljažniku, potem pa že. Ali pa, če so bolj umetniške duše in igrajo na klavir, ki ga je potem potrebno prevažati od koncerta do koncerta. Ampak v takih primerih je dobro imeti malo več konjenice pod pokrovom...
Če pa gre zgolj za malo potepanja po Sloveniji, vožnjo v službo in v trgovino, potem je pa mogoče bolje, če se poišče kakšnega bencinarja...
Ni mi pa jasno, zakaj vsi proizvajalci o tem ne razmišljajo, ... ... ... ... ... ... Ne verjamem, da so inžinerji tak butasti, da tega ne predvidijo, ... ... ... ... ...
Tudi jaz ne verjamem, da tega ne predvidijo. Ampak, če naredijo tako, da se to čisti med vožnjo, se bo to odstranilo skozi izpušno cev - in bosta Lučka in Greta preštevali, koliko ljudi si s tem ubil oz. koliko jih je zaradi tega imelo zdravstvene težave... Če pa v izpušno cev nomtiraš filter, bo pa toliko bolj pogosto delal regeneracije, kar pa spet ni ravno dobiček...
Mislim pa, da je glavna težava za vse te "nabirke" vsa ta "sodobna umetnost": EGR, turbo, DPF, katalizator,...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Če se sekiraš zaradi takih stvari, potem kupi Citroën Cactus
Citroen c4 cactus - sodoben in futurističen crossover
Povezava za deljenje
Deli na druge strani