Evo da delim še mojo dosedanjo izkušnjo z Nexenkami
Včeraj/danes so doživele krst haha
Šel sem k sošolcu s faksa v Ljubljano in guma je doživela (skoraj) vse kar se da - od lepih temperatur in suhe ceste tle na Primorskem, do dežja v bližini Postojne, do sodnega dneva v Ljubljani (zelo zelo močan naliv + sodra), za domov pa nizke temperature (pri Uncu mi je kazalo 2 stopinji)
V nalivu je bila na trenutke avtocesta bolj jezero kot kaj drugega. Če ne drugega mi je lepo spralo podvozje haha
Guma se je držala kot po tračnicah je pa res, da sem hitrost zmanjšal (100-110 namesto 130).
Zelo mi je tudi všeč ker je res tiha, pa tudi ne vem ali je to samo moje opažanje, na zimskih ko grem 130 "čutim hitrost", na letnih pa se mi zdi pri 130 kot da grem samo 110 😅
Vsekakor zadovoljen, bomo videli koliko časa bo držala (računam 4 sezone)
Priporočam 👍
Dober opis, kaj pa čez ovinke imaš dober občutek? 🤔
Se pripravljam na menjavo Bridgestonk čez dve sezone.... 😂
Tako pa sem vnovčil nekaj nabavljenega materiala. Porabil sem 6ur dela, ampak to tistega dela lepo počasi in tako kot treba, z razdiranjem mazanjem, kontroli, montažo, vglavnem šolsko. Da ne dolgovezim sem naredil:
- menjava diskov spredaj zadaj
- menjava ploščic spredaj zadaj
- menjava stabilizator štangic spredaj zadaj (zadaj je za....no ampak se da)
- mazanje vodil in razstavljanje čeljusti
- menjava gum za letne
- menjava plehecov na vodilih.
Pa še par slik 🙂, kot je znacilno za mene je material bil na 50-70%, zavorne ploščice celo na 80%. Stabilizator stangice meyle se vidi na sliki da je dooosti bolj masivna kot original, in pa avto nima pikice rje nikjer krown opravil svoje 🙂. Če rabi kdo ploščice spredaj zadaj ki sem jih menjal jih dam, so pa na 80% (torej obrabljene 20%). Čez 6000km pa pride na vrsto motor in menjalnik 🙂 .
Ravno to sem mislil vprašati s tistim "prej in potem" vprašanjem. Mogoče nisem ravno lepo oziroma jasno napisal kaj želim vprašati.
Meni žal te cifre ne povedo veliko. Nekaj razlike je med "prej in potem" na listu, ampak še vedno ostaja neka razlika. Kaj več pa ne znam razbrati.
Je pa mojster rekel, da je "spredaj levo" in "zadaj desno" bilo veliko razlike oziroma za nastavit. Ampak kolikor vidim na listu, je še več razlike bilo med "desno spredaj", kar pa ni omenil. Saj pravim, ne vem kaj so te cifre...
Jaz sem pa na moji M3 prejšnji teden menjal gume, kupil sem nove, ker mi je Nexenke po dveh sezonah čisto pobralo.
No, sedaj sem naredil še optiko. Ima kdo kakšen komentar na prej ali potem?
Upam da mi sedaj te Goodyearke zdržijo 4 leta. Berem komentarje uporabnikov tu na forumu, pa imajo Nexenke po 5-6 let, pa se jočem zraven, ker so meni zdržale samo 2 leti... Sem naredil z njimi nekje 35-40.000 km vse skupaj.
Poznam tudi jaz enega takega. Mi je razlagal, kako je kupoval avgusta 2022 novo KIO za 18.000€, ... z vztrajanjem, pregovarjanjem je poleg rednih popustov in ugodnosti izposloval: tepihe, zastonj 1 servis, zimske gume, keramično zaščito laka, poln tank bencina, ... pa še kaj sem verjetno pozabil. 😂 Že samo ob poslušanju mi je ratalo nerodno. 😂
Elektronska pomagala niso vsemogocna... zato se na njih zanasat ni ravno najbolj pametno... sploh ce so zanic gume... To je bolj kot ne izhod v sili...
Ne skrbet, mi starejši😁iskušeni vozniki se tako ali tako zanašamo na tisti 8mi čut tam nekje v glavi in riti.... 😊😉
Ni čist tko, saj pri novejših avtih je itak obvezen ESP, ki je namenjen ravno temu, da ne pride do podkrmarjenja. Glavni problem je edino to, da dobre pnevmatike spredaj, dajejo voznik precej več poguma in to je glavni vzrok zakaj se prepričuje ljudi, da se da boljše pnevmatike spredaj. Isti problem, kot 4 kolesni pogon v snegu, ki ti omogoča hitrejše pospeševanje medtem, ko dvokolesni pogon hitro pove vozniku, da fejst drsi. Ker pri zaviranju pa te razlike v trekšnu ni več in tam hitreje preseneti voznika 4 kolesnega pogona kot dvo kolesnega.
Preveč smo zapeli za zgodbo, ki ima smisel le, ko je res velika razlika v oprijemu med novimi in starimi pnevamtikami. Ko so recimo nove na 7mm profila, stare pa na 3mm. Namreč navadno je to problem v ameriki od koder prihajajo taki nasveti. Tam res ljudje zelo malo rotirajo gume (ni namreč obveze zimske obutve) in se sprednji par navadno obrabi hitreje in je recimo na 1,5-2mm, medtem, ko je zadaj še 3mm pa verjetno take gume še stare krepko čez 5 let pa verjetno še ne pravilno obrabljene, ker se niso nikoli menjale itd.
Da ne govorim, da so ameri obsedeni s tem, da ne bodo menjali, če še ni potrebno in tako menjajo samo 2 gumi. In ja tu potem pride do te razlike, kjer je verjetno res bolje, da gredo obrabljene spredaj in voznika prej prisilijo v menjavo saj je avto slabo vodljiv in seveda prej pade globina profila na nivo, ko je potrebno menjat.
V glavnem, da se vrnem na prvi odstavek. Situacija: hitri ovinek, naenkrat stoječa voda na cesti. Itak smo prehitri za razmere.
- 7mm gume spredaj, 3mm zadaj: prve gume ne splavajo, ker je profila dovolj. Zadnje začnejo drseti, ESP se vključi, avto se postavlja v ovinek, če voznik le malo odregira, da usmeri volan v smer premikanja se ne bo zavrtel in verjetno tudi ne bo končal v jarku. ESP namreč zavira gume tako, da zavre spredaj desno in ker ima guma še vedno stik (ne splava) bo opravil svojo vlogo.
- 3mm spredaj, 7mm zadaj: v enakih razmerah z isto hitrostjo: sprednje gume splavajo in jih ne moreš več usmerjat. Večino zavornega učinka bi moralo biti spredaj a ga ni, ker avto glisira. In ko glisira, gre samo naravnost s ceste dol. ESP ne more pomagat, ker stika sprednjih gum s podlago ni. Nič se ne da naredit, čeprav zadnje gume še vedno grabijo, ampak je navadno zavornega učinka zadaj le 20% kar je premalo, da bi bil efekt.
To je realnost, ampak še enkrat, voznik z boljšimi gumami spredaj si bo neveda upal več, ker ga avto ne bo opozarjal ves čas, dokler ne gre čez mejo, voznik s slabšimi spredaj pa bo vozil počasneje, saj ga bo avto ves čas opominjal, da gume spredaj slabo grabijo. To je vsa poanta, ki opravičuje tak že itak na pol idiotski način montiranja dobrih in slabih gum istočasno.
Ampak tako ali tako je edina prava rešitev imeti enako stare gume na avtu, približno enako obrabljene v okviru 1mm. Takrat je situacija najboljša in vse te zadeve opisane zgoraj odpadejo. Sam sem samo 1x v življenu kupil le par novih pnevmatik, ker mi je en kreten eno prerezel iz žlehtnobe. Pa še takrat so bile gume še s 5,5mm profila stare 2 leti, nove pa s slabimi 7mm. In ja nove so šle spredaj, ker razlika med oprijemom gum je bila neznatna in minimalna.
Za tale opis ti čestitam, res korektno napisano in vsi ki kolikor toliko veste za kaj se gre, lahko kamot upoštevate ta priporočila....
Sem si malo prebral in imaš prav. Tudi model, ki ti je prodal platišča je delal tako, da je vsaki 2 leti kupil 2 novi in jih namontiral zadaj, zadnje pa prestavil naprej.
Priporočila (zadaj z več profila) pa se nanašajo razmere na mokri cesti, da ne odnese zadka, kar ne moreš kontrolirat oziroma obvladati z volanom-zavorami.
Moram preverit koliko je še profila na zadnjih ... na oko med 4 in 5 mm, + malo bolj pobrani robovi.
Za "normalno" vožnjo je to tako ok, ne bo ti hudega, ker ti zraven tudi elektronika pomaga pri stabilnosti zadka.... 👍Naslednje leto pa nove gume na vse 4....👌
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja na CX-30 👍
Pri meni je ista ugotovitev, mokra im mastna cesta poleti je smrt za to gumo, mislim, da je premehka.... 🤔
Povezava za deljenje
Deli na druge strani