Verjetno se heca? ane? Za tak denar ne dobi? niti serijskega kaj ?ele kakega, ki ima verjetno kar nekaj kvalitetnih delov na sebi. Ljubiteljski avti pa? imajo svojo ceno, niso to neki obi?ajni "?portni" avti, ki jih imamo/smo imeli eni.
?e se ne motim je bil pred kakim mescem en za 4k? gor
Potem pa bom kar pogledal ?e kak?no z 2.0DITD, vem pa samo da moram pogledati zaradi vztrajnika (baje pri dizlu slab?i) ?e kaj trese pri speljevanju in ?e ?vi?ga turbina ko da? gas, ter ?e bi jo kupil bi moral spucati mre?ico na dnu karterja katera filtrira motorno olje.tolk vem za Mazde 6 dizel, pa se o nekih bakrenih podlo?kah na ?obah je bilo govora.
Eno sem gledal od 1-ga lastnika z 170.000km letnik 2004 z servisno knjigo, druga mazda pa bencinar 1.8te z 185.000km letnik 2002 je pa 2 lastnik pa ?e rja jo je dobila na zadnjih kolotekih pa sklopka je mal tr?a.
Cena 2.500eur sta ena in ta druga. Kaj menite?Kaj se mi bolj spla?a?
Jp, 6-ke diesli pa res majo hibo s cedilom in podlozkami in niso primerne za kratke relacije
No na nasi 323 z DITD motorjem se tut sklopka in vztrajnik nista bla menjana ni pa tut niti cutit, da bi ze blo treba
Bi pa na tvojem mestu sou pogledat to 6-ko, zrihtas obrobe, ker je res ugodna
tut pri 2.0 DITD motorju se nima? ?esa bat, o?etu slu?i ?e 6 leto pa nima z motorjem, ki ima prevo?enih cca. 230kkm kakr?nihkoli problemov (trkam na les), pa dela zadnja 3 leta ve?inoma kratke relacije (po 2km)
Mah ne vem...ajde se gre? eko in cenej na par let starem avtu (?e se da zmontirati)....zdej pa na avtu za 3jurje....jest osebno za unga jurja naredim depozit ?e ne druzga. ...in ?ez 5 let kupi? to ta novo verzijo ?estke al pa trojke ko bo, kjer se plina kot smo gledali ne da vgradit pa lahk vse skupi proda? za par eur al pa v kanto vr?e? Res pa da vsak ma svoje prioritete
?e dela? 10t km letno, kupi? avto za 3 jurje...porabi 7-8litrov ?e lepo vozi?....?koda tak?nega stro?ka, in verjetno tak ki kupi avto za 3t eur ne bo dal notri plinsko vgradnjo v vrednosti 1/3 avta+.
hja, eni bomo, sam mislim pa avto res ?e lep ?as met druga? pa itaq nardi? premonta?o
Bom javil dalje, mogo?e bo pa ?e res pride v o?ji izbor.
Po eni strani se tudi meni zdi, da preve? padajo in ?ist razumem vse, ki prodajajo zaradi finan?ne krize, pa ne dobijo toliko kolikor bi ?eleli, po drugi sem pa ravno jaz med potencialnimi kupci v kratkem in je malo voda na mlin, tko da se ?e taktizira kaj bi bilo bolj ugodno; kupit ?imbolje ohranjen avto za cca 3-3,5k in potem v kratkem predelat na plin, ali pa ?e kupit predelanega za nekje 4 tavelke.. (trenutni budget)
Vsekakor pa se bo ?e malo po?akalo in prera?unalo situacijo na trgu
ampak pazi 1.6 bencince trojke, baje so problemati?ne na plinu (nevem iz izku?enj, sm pa ?e marsikje sli?u)
Kaj naj ti re?em, Renault pa?. Resno, kolikor spremljam Renault forum so tile "presti?ni" Renaulti (pa kak Avantime itd..) bolj kvarljivi kot kaki Twingoti in Clioti (ve? elektronike itd) tako, da me ne presene?a cena. Cena novega odbija?a in lu?i je pa verjetno tudi astronomska, Renault ima glupo cenovno politiko. ?e novi deli za dolo?ene Renaulte znajo biti dragi (Clio RS in xenon prednja lu? naprimer), ampak sme?no je, da z leti ?e podra?ijo. V nekaj letih je ?la cena za komplet delov za veliki servis za Clia 16V naprimer ful gor.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kdo je pa reku, da je to zadnja cena zanimanja je bolj slabo, klicu me je sam en pa se to bolj neresen...
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani