Skoči na vsebino
Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku
Napisano

To kar si napisal več ali manj drži. Je pa res, da sam sem imel prvo sklopko še pri 270.000km in ni niti približno izgledalo, da jo že kaj hudič jemlje. Si upam trdit, da bi jih naredla še vsaj 100 jurjev. Tako, da kdor to uniči mora bit pa že fejst houdre.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku
Napisano
Pred eno uro je MazdaBoy napisal:

Kaj pa ko ste enkrat vozili avtomatika, je kdo šel pol nazaj na ročnega? 🙂 

 

Jaz vozim oba, službenega AT in svojega MT. Pri normalni uporabi ni razlik in ne bi dal nobenemu prednost. Avtomatika ima v počasnih gnečah in semaforjih pa kar veliko prednost. Ampak, ko pa enkrat zapelješ v ovinke in si malo daš duška pa ga ni čez ročni menjalnik.

 

Kakor sam vidim in predvsem občutim je dejstvo, da MT menjalnik bolj poveže voznika z avtom, bolj ga pusti "budnega" in bolj ostane z mislimi pri vožnji. Še vedno trdim, da ravno to, da imamo več dela z vožnjo in manj tistega časa, kjer folk pol zamika telefon pa texting pa še kaj drugega, pomaga k večji varnosti.

 

Ja to govorim iz lastnih izkušenj, kjer sem opazil, da me nekoliko hitreje odnesejo misli, ko vozim AT. Ja ok mogoče je tud to da je AT VW, MT pa Mazda, ampak vseeno pa vožnja ne z enim ne z drugim avtom ni naporna ampak zelo lahkotna. So pa nianse.

 

In ja, ne zagovarjam, da bi zato morali AT ukinit, bi pa absolutno morala bit zahteva, da se učenje za vozniški in sam preizkus znanja izvaja z MT menjalnikom. Če to človek zapopade bo vedno lahko vozil tud AT brez nekega hudega prilagajanja. Ker obratno je pa skoraj nemogoče, da se naučen na AT usede v MT in sploh normalno spelje.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku
Napisano

Da ne bomo preveč smetili pod drugimi temami odpiram novo, kjer se lahko razgovorimo kakšno mnenje ima kdo o posameznem tipu menjalnika.

 

Za začetek bi sam izpostavil varnost: ročni menjalnik se mi zdi mnogo bolj varen od AT. Predvsem zato, ker zahteva nekaj znanje in vaje, da izvedeš recimo že sam začetek vožnje, ko se vozilo premakne iz stoječega stanja.

 

Se pravi leva noga pritisk sklopke, desna zavora, leva roka premik v ustrezno prestavo. Desna noga spusti zavoro, leva počasi popušča sklopko, da začne grabit iztočasno pa desna rahlo dodaja gas. Če je to dobro izvedeno bo štart brezhiben. Če ni, bo cukalo, crknilo, ali pa bo motor tulil in sklopka drsela.

Kaj je point - vsa ta koordinacija gibov in občutka prepreči, da bi avto zbezljal brez nadzora in po možnosti zraven še trčil v tri druge avte in kolesarja.

 

Pri AT menjalniku pa ne rabiš praktično nič, že samo spuščena zavora spravi avto v gibanje in stopalka za gas avto požene kot izstrelek, če je preveč in pregrobo pritisnjena. Potem pa gledamo na YT neskončne količine filmčkov, kako ravno zaradi tega se zgodi milijone nepotrebnih nesreč. Res večinoma blažjih ampak ko to vidiš se samo za glavo držiš.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano

Ej ta Sport je za vse potrebe - zimske, blatne, snežene, ledene. Prklopiš pa gasa pa 50€ morš met za Slivko prpravljenih in je to to.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Mazda CX30
Napisano

Tebe bolj tepejo valjarji namesto gum. 245 proti 225 širine je 10 % povečan zračni upor koles. To sta lahko deci ali dva pri hitrosti 130km/h. Že videm ene par, ki se tuki nasmiha, ko to bere, ampak kronski dokaz kolk gume vplivajo je recimo ravno BMW i3, kjer kljub 170KM nanj natikajo (oziroma so) gume širine 155 spredaj in 175 zadaj.

 

Aja pa na lanskem poraba testu si bil med tremi 150KM karavanskimi šestkami cca pol litra slabše kot midva s Huskyem tako, da verjetno kakšno čiščenje kolektorjev tudi ne bi bilo slabo. Drugače pa ja tisti poraba test je bil zelo merodajen in ga je težko spodbijat, tako da predlagam, da ponovimo pa damo mal več gorskih cest in še kako daljšo AC zraven.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

To mi je jasno, da tud spravljeni porablja energijo, ampak vseeno je tist operativni dal več skozi pa je že deloval normalno le na armaturki je začelo javljat low battery. Spravljeni je bil pa čist mrtev pa sem iz for probaval ga zbudit. OK, po menjavi obeh baterij spet delata oba. Tole je mogoče dobr vedet za tiste, ki recimo pozabijo na ključ v predalu pol ga pa na vrat na nos rabijo takoj.

Pravkar je Janez007 napisal:

Jao, potem sevajo  😮

 

Ojoj, a zato mi desna moda sveti v temi? 😝

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Tole pišem bolj kot zanimivost in mogoče bo kdo vsaj šel preverit.

 

Dva dni nazaj, ugasnem avto in na zaslonu se izpiše key battery low. OK, avto star tri leta uporabljam samo ta ključ - big deal. Bom kupil v četrtek v Mercatorju skupaj s špecarijo za naslednji teden za te tri dni pa bom pač vzel rezervni daljinec, ki praktično že tri leta ni videl dnevne svetlobe.

 

V glavnem zjutraj lepo do avta, poskušam odklent in nič popolnoma nič. Tko nič kot ni bilo nič men jasno kako lahko na dveh enakih ključih pri tistem, ki je v uporabi baterija še deluje, tisti, ki pa je bil v predalu pa prazen. Ok vzamem redni ključ in se odfuram na šiht popoldne pa samo po baterije, da ne bo kake neumnosti.

 

Res, da 90% časa odklepam in zaklepam vrata z gumbom na vratih in ne na daljinca, ker nima odpiranja stekel z daljincem ga tud za to delo ne uporabljam. Daljinec pa več ali manj samo v primerih, če sem se zamislil in preverim ali ja avto res zaklenjen al pa da mi v temi lepo sveti. Drugi ključ je bil na miru pa se je brez vsega tega spraznil prej - a je kdo slučajno že opazil kaj takega. Edina razlaga bi bila, da je imel že od novega slabšo baterijo.

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je robertk6 napisal:

Če je to merilo za premijski avto pol ga raje nikol nimam 🙈🙈🙈🤣🤣🤣🤣

Ne vem, bo Alex čez čas povedal, on ma edini kle na forumu premijca. 😜

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Reality check za mazdo 6 III bencinarja
Napisano

Neverjetno, kako to lahko trdiš, a si sprobal? Jaz sem ob nakupu imel limuzino šestke dva dni na testu in sem notri vrge bicikel, kjer sem sicer odstranil sprednje kolo. Ne bi bilo pa treba, samo balanco bi za 90 stopinj obrnil pa bi šlo notri.

 

Luknja je dovolj velika za večino stvari, edino hladilnikov, štedilnikov pa ne moreš prevažat, ampak sej obstaja dostava. Je pa res, kdor veliko tovori sem in tja raznorazne stvari je karavan priročnejši kot limuzina.

 

Če sebe pogledam v teh treh letih lastništva karavanke lahko ugotovim, da v vsem tem času nisem notri peljal kaj takega kar ne bi mogel z limuzino. Tako da... :nevem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Reality check za mazdo 6 III bencinarja
Napisano

Joj Alex spet kr nekaj na pamet. Limuzina je za 6,5 cm daljša od karavanke in vseh teh 6,5 cm je ravno na zadnjih sedežih. Tako, da tale Thomas se v vsakem videu najprej vsede spredaj nastavi zice in potem zadaj.

 

Če bi gledal njegove reviewe bi to vedel.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano
pred 6 urami je TiEn napisal:

Res je lepša brez tiste črne plastike

 

Hmm, ne vem... sicer sem res bolj SUV hater ampak vseeno tole zgleda kot velik kos bele tehnike. Vseeno mislim, da bi bilo tole slonovsko glomaznost nekako razbit in da tukaj sploh ne bi bilo neumno imet plastične obrobe.:nevem:

 

Hodijo iz ene skrajnosti v drugo CX-30 prevelike obrobe, CX-60, ker bi pa vsaj nekako pasale je pa celo čist brez. To zdaj ko munjeni kopirajo Audi Q5/Q7, BMW X5/X6 in upajo da bo še kaj prostora med premijci. Ne vem če se bo izšlo. Tisti, ki imajo tolk denarja za avto se navadno lahko stegnejo še za tistih 10-15k€ pa kupijo kaj bolj nemškega.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Reality check za mazdo 6 III bencinarja
Napisano

Ne Bini, a veš zakaj. Limuzin sploh ni bilo na zalogi, ko sem sam kupoval, razen dveh anemičnih G145 z osnovno opremo. Pa za limuzine so hotel enako denarja kot za karavan pa čeprav so na vseh drugih trgih bile vsaj za jurja cenejše. Pol za nagrado, če vzamem karavanko so mi dali pa še par jurjev popusta. In ja tko je to zakaj nimam limo. 😜

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Značilnost premijcev je to, da prej končajo na vlečni kot nepremijci - to se lepo vidi pri BMW, delno tudi pri Audiju in Mercedesu. Ko imaš avto 1x na vlečni veš, da imaš premijca. 🤪

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Reality check za mazdo 6 III bencinarja
Napisano

Potemtakem praviš, da je CX-30 spredaj grša od 6-ke prejšnje generacije. CX-30 in zadnji FL šestke sta si spredaj mnogo bolj podobni kot predzadnji FL.

 

Men je sicer vseen kakšno je tvoje mnenje, samo tole kar razglaš še smešnice niso več.

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Hmm, pri meni je pa OK ne glede ali je +386 al pa navaden zapis številke. Je pa problem, če je v imeniku shranjenih več kot 1000 oseb. Tiste nad 1000 ne pokaže.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.