Zanima me, ?e dr?i, ?e ima? 4x4 pogon na avtu, da zimske gume niso obvezne.
Isto velja kot za avte z 2wd.
Pa upam, da se zavedas, da ti 4x4 na snegu ne pomaga kaj dosti v kombinaciji z letnimi gumami.
Sploh pri zaviranju/zavijanju, kjer ima clovek obcutek, da je vsemogocen zaradi awd, ko pa se je treba ustavit, ti pa nic drugega ne koristi kot dobre zimske gume.
Kar se tice m+s gum. Za zimsko opremo se steje, ko ima taka guma zraven tudi narisano snezinko...
Torej za punco gledam gume pa se nekako nemorem odlociti ali sava eskimo s3 ali te vase vredestein snowtrack 5 katere hvalite . V istem cenovnem razredu je tudi Falken HS449 in Kumho WinterCraft WP 51. Vsa mnenja so dobrodo?la . Avto je pa clio s katerim se ne dela nekih bajnih kilometrin..Gre se pa za dimenzijo 175/65/R14.
Kar se pa tice mazde 6 prve generacije imam jaz tako zapisano na vratih kot v kartoncku in navodilih.
Lahko povem za savo... sam sem jo imel na picassoju in na lanciji. Obakrat 15col. manjse dimenzije so narejene na poljskem in baje temu primerno slabse kvalitete. To sem slisal ze od parih ljudi, tako da zgleda, da je nekaj na tem.
Meni so bile sicer ok po snegu in precej slabe po mokrem.
Jaz bi , sploh v taki mali dimenziji, kjer je majhna razlika v ceni med top in povprecno gumo, gledal boljse gume. Med nastetimi bi pa vzel vredestein...
Ja, sj mi je bilo takoj cudno, ker nima esp-ja in nadzora tlaka v pnevmatikah, kar morajo imeti vsa vozila, ki so na novo registrirana v EU...
Se pa spomnim,do nekje na prelomu tisocletja sta se prodajala modela 313 in 415, nekaksna licencna kopija mitsubishi colta (ce se ne motim). ?e zdaj jih je nekaj na cesti.
Sicer pa... nekaj casa se je nekje na celjskem prodajala firma Greatwall (kitajski terenci) in ?e ne dolgo nazaj je bila reklama ob cesti v Arji Vasi za Indijske avtomobile znamke Tata... zgleda jih je res pokopala eu zakonodaja, kar se tice ekologije in varnosti...
Mojs3 katero M+S mi priporocate v dimenziji 195\65/15?
Cenovno ugodno in kvalitetno (ne, ne igra mi vloge, da privarcujem 7eur pri 4h gumah in zato vozim nek klump)
Eskimo S3 mi nikakor ni zelja, torej nekaj drugega
Imam 185 65 15 in sem lansko leto "doktoriral"iz zimskih gum, tako po forumih, kot po testih... z conti,michelin,dunlop,gy ne bos zgresil... michelin prednjaci pri mali obrabi,dunlop pa v sneznih razmerah...
Sam imam michelin a4, 57eur/kom...
Kolegica je letos kupila conti t860,ista dimenzija kot tvoja;54eur / kom. Ce jst nebi delal vecje st.km, bi isto izbral....
Jures, jaz ne ciljam konkretno na tebe, ne me narobe razumet. Ja, mogo?e je tvoja izra?ena privo??ljivost bila malce pretirana, ampak te ?e ne uvr??am med ?erife. Me je pa zmotila izjava Nejca, ki je mnenja, da nekatere pa je potrebno drkat, ker si drugega ne zaslu?ijo...
Tocno,jst sm prvi uporabu izraz dr.at... ja,lahko bi uporabo kaksn drug izraz,jures je post ali dva visje lepo napisal... verjamem da neumikanje pred debilom ni zajebavanje ampak v oceh debila,pa zna tko izpast. Sam to sem hotel povedat. Da ni ok,da se "pustimo"vsakemu majmunu,ki ima 5sek casa,da terorizira vse okoli sebe. Vidim, izraz" privoscljivost "je mnogo bolj na mestu
In ne , nisem eden izmed tistih,ki stopi namenoma po bremzi,kaze fakica ipd... ker se mi ne da,ker mi je skoda riskirat da pride totalno po neumnosti do nesrece,mi je skoda zivcev in ker ne vem kaj ma majstr v prljazniku,za razliko od mene,ki nimam nic... hotel sem pa povedati,da naj bo vesel da ni naletel na sebi enakega;nekoga tretjega xy, namesto na osebo ki je normalno odreagiralA.
Sam vseeno je meni ?udno nekaj in sicer kolk je enih problemov na AC z raznimi blenda?i. Meni se to ne dogaja pa sem skos na AC. ?e je prosto vozim 140km/h po ?tevcu, kar je realno kak?en km/h ali dva nad omejitvijo 130km/h. Obvezno pa se umikam na vozni pas tudi, ?e za mano ni nikogar in uporabljam prehitevalni pas zgolj in samo za prehitevanje. Se pravi nobenih tupoglavosti tipa ja sej vozim 130km/h kot je omejitev in itak ne sme nih?e hitreje torej posledi?no lahko vozim samo po prehitevalnem.
Nejc1986, ?e vozi? 125km/h po ?tevcu je to realno nekje okoli 117km/h in ?e je cesta prosta verjamem, da se ti nekdo priprlje zadaj. ?e pa? v takem tempu vstraja? in se ne umakne? tudi tam, kjer se lahko (pa ?eprav samo za 100-200m - dovolj, da nekdo gre mimo) potem lahko "upravi?eno" pri?akuje? tudi kak?en lightshow za sabo. Sicer to ni po bontonu ampak je za razumet, ker en "me?ka?" ne dvigne pokrova ampak, ?e se taki pojavljajo konstantno pa verjamem, da nekdo na koncu popizdi in fa?e blendanje tisti, ki je mogo?e v tej zgodbi ?e najmanj kriv.
?e enkrat vsaka posledica ima svoj vzrok in ?e bi vsak voznik ravnal v prometu tako kot ?eli, da ravnajo drugi do njega bi bila vo?nja mnogo manj stresna in "road rage" bi bila besedna zveza brez pomena.
Se strinjam. Nisem mislil ko je 100m-200m placa za odmaknit se,ampak dejansko obstajajo majstri ki pridejo z 150 in vec kmh in blendajo ze,ne pretiravam,ko je tako dalec da niti ne razlocis za kateri avto gre. In on niti ne vidi kako hitro se peljem (vidi samo da sem pocasnejsi od njega),niti koliko je razmak med vozili na d. pasu (vidi samo da jaz nisem tm). In pac pricakuje,da se v istem momentu prezarcim nekam drugam...
Ampak cist tko... vsaka situacija je svojevrstna in b.v.zdj tle prek foruma odkrivamo toplo vodo. Vsi vemo kaj je prav , verjamem da tud vsi isto ali pa vsaj zelo podobno zagovarjamo in delamo.pac nekateri vozniki majo ogromen ego,nekateri spijo za volanom,nekatri so zivcni,nekatere boli falus... tko kot smo si v zivljenju nasplosno razlicni,smo si za volanom se bolj,oz.to bolj bode v o?i...
Potem pa bo? z ?egnom dr?ave in ?ir?e javnosti dr.al ljudi v glavo in zve?er na to masturbiral...
Ne leti samo na tebe, temve? vse samooklicane cestne ?erife, za katere so vsi hitrej?i od njih divjaki, katere je potrebno obesiti, vsi po?asnej?i pa nesposobni, katere jih je treba...obesiti...
Ne opravi?ujem tega, kaj je BMW-ja? po?el...obsojam pa vse, ki se vsaj pribli?no najdejo v zgoraj napisanem.
Se pravi policija drka v glavo nedolzen folk in zvecer na to masturbira... ?
Ok,nevem kake so tvoje izkusnje z njimi. Zase lahko recem da imam korektne...
Ampak... a to pomeni,da mi,ki nismo policisti,moramo pogledati stran ko vidimo situacijo vredno policijskega posredovanja,ker oni bodo pa itk sam drkal v glavo,zvecer pa ?e 1x drkal , al kako?
Ne mislit da te zezam,res me zanima tvoje mnenje...
Gre se samo za to,da veliko ljudi ne zna ziveti po nacelu "zivi in pusti ziveti". In to se zelo dobro pokaze za volanom. Ker imamo v avtu pac vse pod kontrolo...
in to bos resil, da mu bos kazal fakica, blendal al pa zaprl pot?
Ne,niti slucajno. Ne kazem fakicev in podobnih gest,blendam samo ko koga pozdravim,opozorim na ugasnjene luci,ko komu odstopim prednost ali ce res ne gre drugace;torej ko mi ponoci nekdo izsili predjost ali kaj podobnega.
In ne zapiram poti. Hocem samo povedati sledece: ce se peljem po ac z neko normalno hitrostjo,torej od 125kmh naprej in je vozni pas poln,jaz pa ze na prehitevalnem. In se mi od zadaj na1x nalima na rit bmw ali katerikoli drug avto, ki ni intervencijsko vozilo na nujni voznji in mi blenda,kaze geste,skratka da je zivcen... lej,ne bom se pretegnil in krsil zakon s tem da bom stopu po gasu zaradi njega oz.se sel guzvat med kamione pa bremzat,pa sam seb zjebat ritem. In ker se me ne tice zakaj tako vozi,me posledicno to tudi ne sme zanimati in me ne. Moram pa obvestiti policijo,vkolikor res naletim na debila za katerega sumim da je pijan,oz.da je na dobri poti da nardi stalo...
Mislim,da je to tisti pravilni nacin.
Ce pa se vozim ,pa recmo s5 , z isto hitrostjo,d.pas poln,zadaj se mi pribliza z npr150kmh bmw ali katerikol drug avto,se mi ne nalima na rit,ne blenda,skratka se vozi hitro,a preudarno... lej,ni panike,stopim po gasu,se mu odmaknem...
In kakor je blo opisano to na celovski... ja,vsi kdaj vozimo prehitro,tudi jaz. Ampak je razlika a nekdo vozi hitree od vecine in hkrati pusti soudelezence da se vozijo normalno (in s tem ne mislim pocasi in zgubljeno),ali pa hoce poteptati vse ki smo si v tistem trenutku drznili izbrati isto cesto,po moznosti z bolj plebejskim avtomobilom...
In,ja,trdim da je brezobzirno divjanje po cestah problem nas vseh. Ker se po cesti vozimo/sprehajamo/kolesarimo in mi,in nasi sorodniki, otroci,prijatelji. In se premalokrat postavimo v ko?o potencialne zrtve. zelo radi pa se postavimo v ko?o prekrskarja.
In ?e 1x,ne odobravam igranja serifov.odobravam pa to,da se nad te idiote poslje policijo(kar se naredi tako da se ga prijavi) in da se jim ne pustimo je.at in se jim umikat lih kadarkol se jim sprdne. Predvsem pa, da se ne zamahne z roko in si rece "ah,jbg,tko pac je".
Ja,razum pravi :pusti debila,naj gre svojo pot.nikoli ne ves,kaj ima v zepu,pod zicem. Niso pravi cajti za heroja spilat,zal. In seveda,ce vidimo,da nekdo konkretno ogroza ljudi okoli sebe,poklicat policijo in naj se oni ukvarjajo s tem.
Po drugi strani pa.. ni prav, je pa clovesko; meni se tud dostikrat preprosto zdi zamalo... zakaj bi se mu odmiku,pa se ga mal,recimo da sprovocira,oziroma mu pustim da sam sebe sprovocira. Ni prav,ampk v tistem momentu... se je ucasih,na tisti pravi dan, tezko zadrzat... je pa res...take stvari v prometu nimajo kej iskat. Prehitro se zgodi pizd.rija...
Je pa tko,bolj kot bomo kot druzba apaticni/ignorantski do prestopnikov,vec bo tega sranja in bolj bomo tonili kot druzba...
ampak tuki dam prav tadeju...pusti bemvejasa, nikol ne ves a ma kako frko, al te bo pocil...pusti in uzivaj
se posebej ta del, da pises na forumu te ne naredi drugacnega...relax pa pusti une debile na cesti naj se izzivljajo, ni tvoj problem
To je problem in mene in vseh nas,ki nas taki degeni ogrozajo vsak dan...
Sem pa ravno zadnji? bral eno res ?alostno zgodbo o tem. Ja, zelo verjetno je, da je samo nek prepotentne? na cesti, ampak v primeru da NI...? Nevem, ?e je vredno se jit take zadeve. Preberi si tole.
Oprosti,ampak se niti malo ne strinjam...
Prvo.. ce je nekdo zivljensko ogrozen,se poklice 112. In se ta cas,do prihoda nmp ekipe, izvaja prvo pomoc, ki jo MORA obvladati vsak ki ima izpit. Ce je nekdo ne zna,oz.je prevec zivcen (razumljivo),mu dispecer na drugi strani,svetuje,kako pomagati. Naloziti poskodovanca in ga na vrat na nos peljati v bolnico z osebnim avtom je, miloreceno , neumnost. Skratka,obstajajo sluzbe,ki so namenjene pomoci v takih situacijah. Sploh ko govorimo o naseljenem podrocju. Ne recem ce se to zgodi v 3pm in se po navodilu zdravnika, poskodovanca/nenadno obolelega,pelje z avtom, nasproti resevalni ekipi. In se to naredi obzirno,umirjeno a hitro.
Drugo... ogrozati nic dolzne ljidi okoli sebe je neodgovorno in nepravilno. In za to ni opravicila.
Tretje... govora je o vozniku , ki je vozil po celovski v smeri sentvida,tacna... torej stran od klinicnega centra...
Cetrto... pravilno je naredil s tem,ko ga ni spustil mimo .mogoce je pa s tem resil zivljenje otroku,ki bi ga debil v bmwju zbil na naslednjem prehodu za pesece... nikol ne ves.
Nekatere je pac treba mal drk.t v glavo,ker si drugega ne zasluzijo. Nej bo raje vesel,da ni naletel na sebi enakega,ki bi mu npr.stopil na polno po bremzi...
V cetrtek pa skoda da nisem imel kamere na celadi v LJ....cesta v mestni log, zenska iz stranske na moji desni, direktno preko mojega pasu na glavni cesti, preko polne v njeno levo na moj nasprotni pas, brez smernika s telefonom v roki...
Jaz samo 40 na uro ampak bil bi na domacem pokopaliscu...?e ne bi predvidel kaj bo naredila, bil sem ?e ready za skok z motorja pa se je ustavil tako da je moja prva guma 'poljubila' njena vrata.
Meni nic tebi nic s telefonom v roki ona naprej
To je tist kar mene najbolj razpizdi... da se pol folk niti ne ustavi in se opravic,boli njih falus... brezbriznost. Sj zato pa je tko kot je.
Je pa res,kolk se clouk nauci predvidevat,ko je enkrat udelezenec na dveh kolesih. In ko preraste (in prezivi) tisto zacetno fazo "imam prednost in bmk". Jst sm se v zadnjem mesecu vsaj dvakrat konkretno ustrasil,ko sem bil na kolesu in so me preprosto spregledali. Pa pozno cviknem...
Vsi serviserji za vse znamke zmajujejo z glavo, ko omenis lpg...
Tko je v nasi drzavi,tle je vw tdi zakon v oceh vecine ljudi. Vsi vejo o tezavah v povezavi z lpg,hkrati pa nimajo pojma od pojma. Vem kaka vpr.dobivam ko omenim da vozim na plin. Govorim za laike seveda.
Sicer pa... najbolj pomembno je,kateri motor dobro prenasa lpg,kaksen je monter oz.kako se je potrudil in kako je avto vozen. Sele na koncu bi se jst ukvarjal kater sistem je notri.
Se mi pa zdi , da je lpg v slo premalo prisoten,da bi dobil neke realne ocene kako zadeva deluje na dolgi rok,lahko vprasas enega ki ima slucajno super ali pa slucajno slabe izkusnje... treba zajet vecjo populacijo,kar je pa pri nas tezko,ker je lpg se zmeraj tabu pri nas..
Probaj dobit kako info iz podrocja bivse yuge,tam je vec tega.
Mors vedet da so casi, ko je prodajalec veliko raje videl gotovino,kot karkoli drugega,mimo...
V vsakem primeru zbij ceno,vsaka cena na a.netu je postavljena visje ,ravno zato ker vsak racuna na to,da mu bodo sli zbijat ceno...
Zdj,kolk ti bo spustu ceno, je odvisno od tega kolk casa mu avto stoji,kolk se znas cenkat,konc koncev tud kolk napak bos najdu... lhk ti povem da ko sm jst kupu mx5ko,je takoj ko sem ga vprasal za kolk se lhk menva pri ceni,rekel 3300 namest 3500. Pa bi ?lo ?e nizje,ce bi jst biu mal bolj vesc tega... tko sm se pa zmenu,da mi naredijo ?e mali servis po simbolicni ceni. Mislim,da je to res minimum,kar "moras"iztrzit... ne nasedaj zgodbicam,da imajo dobicka samo 100eur na avto. Ce bi bilo tako,nebi prodajalne r.avtov rasle kot gobe po dezju...
Torej zbij za npr.500eur, bo rekel ni sans,se dubta po parih poskusih nekje na sredini in mu zakljuci "ok.. plus neko malenkost,popust na gume,servis,magari da ti zrihtajo kako prasko ce je kje,karkoli...".
Ne pozabit,ponudba je vecja od povprasevanja...
In ne verjamem,da bi biu avto cenejsi za jurja,ce nebi blo plina notri... folk ma predsodke pred lpg,v nasem okolju je dizel kao neunicljiv,bencin za male avte,lpg pa za stedilnik. Tko da jst bi reku,da je pricakovana cena max 500eur vec od primerljivega avta grez lpg....
Moje mnenje... nikoli nebi peljal avta na pregled pred nakupom,na tisti servis,kamor ga zeli peljati prodajalec... ne bom trdil,ampak cisto mozno je da sta prodajalec in ta serviser "usklajena".
Jaz vem,da ko bom prodajal svoj avto,bom rekel resnemu kupcu "greva na servis po tvoji izbiri,ali pa pripelji mehanika s sabo".ok,ne zdj d gre iz lj na servis v mb,ampak v okolico in na stroske kupca,pa nevem zakaj nebi bil prodajalec za. Razen ce kej prikriva. Seveda lahko gledamo tudi z vidika,da lahko kupec odpelje avto k serviserju,ki bo,z zeljo da kupec iztrzi cimnizjo ceno,nasel napake,ki ne obstajajo. Ampak.. 90% prodajalcev ve v kaksnem stanju je avto,ki ga prodaja.
Torej,povej mu da si resen,ampak da imas slabe izkusnje in da ne kupujes kile kruha...
Zal je veliko naivnih kupcev,ki kupijo avto "na lepe o?i" in prodajalce majo take rajsi,kot nas ki "kompliciramo"...
Drugo... kar se tice kilometrine in plina...
Moja xsara je letnik 2009. Kupil sem jo novo. V sestih letih sem naredil 45t km. Lanskega junija sem jo dal predelati na plin. Ker sem na1x zacel delati veliko veliko vec kilometrov. Avto je sedaj star 7 let in pol. Ima 110t km. Avto predelan na plin. Mislim da ce bi ga zdaj prodajal,mi nihce nebi verjel,da so km realni. Pa so. In meni je glavno , da se je investicija povrnlA. In tudi moja ni videla pooblascenca odkar je izven 2letne garancije. Ima pa izpolnjeno knjigco,ampak to itk zna narest tud vsak diler.
Kaj hocem povedat... jst se nebi tok ukvarjal z realnostjo kilometrov. Lahko probas dobit kontakt od lastnika pa ga mal povprasas edino. Itak naredis ornk servis,ko kupis avto. In probas cimbolj zbit ceno. tako da... zmeni se,da ti avto pregleda nekdo,ki mu vsaj malo zaupas...
Tole repen?enje, kako bojo sedaj pa res za?eli, me mal skrbi samo iz tega vidika, da lahko kar naenkrat fa?em 10 polo?nic na dom (za vsak dan eno) in tega no?em. Je pa res, da imam na?tudirano, kje bojo merili, pa vendar je te?ko vzdr?evat tistih povpre?nih 100 na AC, sploh ?e ho?e? kak tovornjak prehitet in ho?e? to storit prej kot na relaciji 500 m.
Sicer ne na mazdi,ampak na xsari ... veliki servis,novi prednji diski skupaj s ploscicami... trkam po lesu,da bo tud v bodoce servis videvala samo zaradi rednega vzdrzevanja...
No,mazda pa je dobila tedensko vinjeto,da sem bil vsaj malo mobilen in pa komplet ciscenje,skupaj s streho...
Yaris verso je bila sicer neka skatla obupne oblike
Vem,vem,sam tle je napisan yaris karavan. Se pa spomnim yaris versa,wannabe konkurenca kangooju oz.malo manjsa...ogabno?. Nekaksen predhodnik danasnje toyote verso s .
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Isto velja kot za avte z 2wd.
Pa upam, da se zavedas, da ti 4x4 na snegu ne pomaga kaj dosti v kombinaciji z letnimi gumami.
Sploh pri zaviranju/zavijanju, kjer ima clovek obcutek, da je vsemogocen zaradi awd, ko pa se je treba ustavit, ti pa nic drugega ne koristi kot dobre zimske gume.
Kar se tice m+s gum. Za zimsko opremo se steje, ko ima taka guma zraven tudi narisano snezinko...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani