RazširiPoznam tudi jaz enega takega. Mi je razlagal, kako je kupoval avgusta 2022 novo KIO za 18.000€, ... z vztrajanjem, pregovarjanjem je poleg rednih popustov in ugodnosti izposloval: tepihe, zastonj 1 servis, zimske gume, keramično zaščito laka, poln tank bencina, ... pa še kaj sem verjetno pozabil. 😂 Že samo ob poslušanju mi je ratalo nerodno. 😂
Pa še vedno so dali nekaj v žep... 😉
Te kartice za cca 50€ so vedno delale,so kot original....👍
Meni je pri M.rekel,da so enake originalu,ko jo prvič vstaviš se registrira na tvojo Mazdo👍
Do 18.leta je zato ,ker rabijo po tem letu več spomina oziramo nova,drugačna je mapa.😉
Pri nas je zasnežilo do cca 500m nv......😲
RazširiElektronska pomagala niso vsemogocna... zato se na njih zanasat ni ravno najbolj pametno... sploh ce so zanic gume... To je bolj kot ne izhod v sili...
Ne skrbet, mi starejši😁iskušeni vozniki se tako ali tako zanašamo na tisti 8mi čut tam nekje v glavi in riti.... 😊😉
(baje, da sta zelo povezana) 👍
Razširi
Ni čist tko, saj pri novejših avtih je itak obvezen ESP, ki je namenjen ravno temu, da ne pride do podkrmarjenja. Glavni problem je edino to, da dobre pnevmatike spredaj, dajejo voznik precej več poguma in to je glavni vzrok zakaj se prepričuje ljudi, da se da boljše pnevmatike spredaj. Isti problem, kot 4 kolesni pogon v snegu, ki ti omogoča hitrejše pospeševanje medtem, ko dvokolesni pogon hitro pove vozniku, da fejst drsi. Ker pri zaviranju pa te razlike v trekšnu ni več in tam hitreje preseneti voznika 4 kolesnega pogona kot dvo kolesnega.
Preveč smo zapeli za zgodbo, ki ima smisel le, ko je res velika razlika v oprijemu med novimi in starimi pnevamtikami. Ko so recimo nove na 7mm profila, stare pa na 3mm. Namreč navadno je to problem v ameriki od koder prihajajo taki nasveti. Tam res ljudje zelo malo rotirajo gume (ni namreč obveze zimske obutve) in se sprednji par navadno obrabi hitreje in je recimo na 1,5-2mm, medtem, ko je zadaj še 3mm pa verjetno take gume še stare krepko čez 5 let pa verjetno še ne pravilno obrabljene, ker se niso nikoli menjale itd.
Da ne govorim, da so ameri obsedeni s tem, da ne bodo menjali, če še ni potrebno in tako menjajo samo 2 gumi. In ja tu potem pride do te razlike, kjer je verjetno res bolje, da gredo obrabljene spredaj in voznika prej prisilijo v menjavo saj je avto slabo vodljiv in seveda prej pade globina profila na nivo, ko je potrebno menjat.
V glavnem, da se vrnem na prvi odstavek. Situacija: hitri ovinek, naenkrat stoječa voda na cesti. Itak smo prehitri za razmere.
- 7mm gume spredaj, 3mm zadaj: prve gume ne splavajo, ker je profila dovolj. Zadnje začnejo drseti, ESP se vključi, avto se postavlja v ovinek, če voznik le malo odregira, da usmeri volan v smer premikanja se ne bo zavrtel in verjetno tudi ne bo končal v jarku. ESP namreč zavira gume tako, da zavre spredaj desno in ker ima guma še vedno stik (ne splava) bo opravil svojo vlogo.
- 3mm spredaj, 7mm zadaj: v enakih razmerah z isto hitrostjo: sprednje gume splavajo in jih ne moreš več usmerjat. Večino zavornega učinka bi moralo biti spredaj a ga ni, ker avto glisira. In ko glisira, gre samo naravnost s ceste dol. ESP ne more pomagat, ker stika sprednjih gum s podlago ni. Nič se ne da naredit, čeprav zadnje gume še vedno grabijo, ampak je navadno zavornega učinka zadaj le 20% kar je premalo, da bi bil efekt.
To je realnost, ampak še enkrat, voznik z boljšimi gumami spredaj si bo neveda upal več, ker ga avto ne bo opozarjal ves čas, dokler ne gre čez mejo, voznik s slabšimi spredaj pa bo vozil počasneje, saj ga bo avto ves čas opominjal, da gume spredaj slabo grabijo. To je vsa poanta, ki opravičuje tak že itak na pol idiotski način montiranja dobrih in slabih gum istočasno.
Ampak tako ali tako je edina prava rešitev imeti enako stare gume na avtu, približno enako obrabljene v okviru 1mm. Takrat je situacija najboljša in vse te zadeve opisane zgoraj odpadejo. Sam sem samo 1x v življenu kupil le par novih pnevmatik, ker mi je en kreten eno prerezel iz žlehtnobe. Pa še takrat so bile gume še s 5,5mm profila stare 2 leti, nove pa s slabimi 7mm. In ja nove so šle spredaj, ker razlika med oprijemom gum je bila neznatna in minimalna.
Za tale opis ti čestitam, res korektno napisano in vsi ki kolikor toliko veste za kaj se gre, lahko kamot upoštevate ta priporočila....
RazširiSem si malo prebral in imaš prav. Tudi model, ki ti je prodal platišča je delal tako, da je vsaki 2 leti kupil 2 novi in jih namontiral zadaj, zadnje pa prestavil naprej.
Priporočila (zadaj z več profila) pa se nanašajo razmere na mokri cesti, da ne odnese zadka, kar ne moreš kontrolirat oziroma obvladati z volanom-zavorami.
Moram preverit koliko je še profila na zadnjih ... na oko med 4 in 5 mm, + malo bolj pobrani robovi.
Za "normalno" vožnjo je to tako ok, ne bo ti hudega, ker ti zraven tudi elektronika pomaga pri stabilnosti zadka.... 👍Naslednje leto pa nove gume na vse 4....👌
Še Nexenke so boljše od teh... 😂👍
RazširiDanes je bila na vrsti M6.
Nexenke so gor.
![]()
Čiščenje kamenčkov ... prvič in zadnjič zimske GY. Naslednjič ali Dunlop ali Continental.
Med menjavo razpade Hofer momentni ključ... na srečo polovim sestavne dele in sestavim
Kake Nexenke,sploh ne veš,da imaš Mišelinke.....😂🤣😉👍
RazširiNa koliko priporočate za M3 polniti letne sponzorske NEXEN N'FERA SU4 215/45 ZR18 93W? Vozim po lokalnih, regionalnih cestah, avtocesta samo parkrat letno ...
Jaz bi poskusil najprej na 2.5,ker toliko je tudi priporočeno pri M3... 👍
Pri 45 presečni nebi smelo pobirat robove.... 😉
Razširi
Zunanje robove pobira samo divjakom.
Divjakom pa povem, da to ni to, ker zimskim Kleber ni pobralo niti malo robove na 2.5.....😁
RazširiPo moje je za to gumo vseeno preveč. Ti jo bo pobiralo po sredini. Max.bi jo sam napolnil na 2,6.Več ne. Treutno jih imam napolnjene na 2,5. Se mi zdi najboljši kompromis udobje/performance.
Bomo vidli kako bo pri 2.7, prej sem tako imel 2.5 kot priporoča Mazda. 👍
Dopolnil Bridgestonke iz 2.5 na 2.7 bara spredaj. Upam, da sedaj ne bo pobiralo zunanjih robov kot jih je prej, zadnje pa ostanejo po starem. 😉
Vožnja ni tako trda kot sem si predstavljal, ker pri 3ki s 45 presečnimi gumami je bila zeeloooo trda.... 😁
(sem enkrat poskusil, ker sem zasledil, da eni tukaj pumpa jo 2.7,2.8 in celo na 3.0 bare) 😳
Popravljeno od BiniMorajo malo odležat.....😂
RazširiZ zaključkom videa se ne strinjam... model pravi, da morajo biti jutra nad 10-11 stopinjah, da se gre v menjavo. Kje je to privlekel bohvedi, ampak problem ni jutro temveč vroč asfalt čez dan. Ko takole zavulkaniziraš zmisko pnevmatiko na vročem asfaltu boš naslednjo zimo se hudoval kako zimske nič ne primejo.
Je točno tako kot praviš in še obraba se extremno poveča....🥴
Lahko dodamo še to,da takih dimenij gum ni veliko in tu je 25€ na gumo ,ne pove pa tega,da je pri 18"tudi 50€ razlike in več.....🤔 Za netatere je 200€-250€ že kar velik znesek.....
Tudi v Celju je zraven BMW a zaenkrat še laufa vse ok,mogoče zato,ker je zraven tudi Citronček....😊😂🤣
Če bi jaz kupoval bi bila moja prva izbira Hankook, ki so se na testih odlično obnesle, celo bolje od nekaterih premium znamk....,👍
Potem pa Falken, MAXXIS in mogoče Nexen, odvisno je tudi od cene, ker so vse trojne tu, tu po voznih specifikacijah.....
Napisano
Temnejša je kot je tukaj videt... 👌👍
Povezava za deljenje
Deli na druge strani