Ne vem, kako jih delajo, a dejstvo je, da imajo probleme večinoma slovenske. Kar nekaj slovenskim soul red se je res začela luščiti barva. Je pa tudi res, da je najbrž glavni problem rjavenja podvozja ta, da naši prodajalci ne zahtevajo dodatne zaščite podvozja. Pa prav pri nas bi bilo to nujno zaradi "hudih" zim. 🤔
Enako je v tujini. Za švedski trg naj bi bili avti zelo dobro extra zaščiteni tako, da bi se splačalo kupiti njihove avte. A kaj, ko oni "drsajo" oziroma ne menjajo avtov do nezavesti. Zato je pa, saab propadel, ker so jih Švedi menjavali na vsakih dvajset let. 🤪
Kot sem že enkrat napisal, sem delal v prejšnji firmi v proizvodnji delov za nemško avtomobilisko industrijo. In smo delali polizdelke/ izdelke, vsako serijo, za točno določen trg. In verjetno ni potrebno razlagati, da so bili najboljši izdelki namenjeni nemškemu trgu. Saj so bili vsi izdelki visoke kvalitete, a jih je končna kontrola razdelila po tolerancah in dovoljenem odstopanju viskoznosti materiala, kakor tudi kvaliteti prašnega nanosa barve. Izdelki so bili razdeljeni v štiri skupine, A, B, C, D in tako tudi razposlani v različnih boxih.
Vsi izdelki "enaki" a malce različni za posamezne trge.
Verjetno je tako tudi z zahtevami zaščite za mazde na posameznih trgih.
Peugeotu so najbolj znani po tem, da se rada lušči barva. Največkrat je to streha, zadnja havba in sprednja havba. Na parkiriščih je polno takih primerkov. V bistvu se lušči zaščitni prozorni lak.
To je teorija v praksi pa je malo drugace. Smo kamione servisirali v neuradnem servisu z vsemi dokazili glede kvalitete olja in filtrov, pa je bil problem uveljavljanja garancije, ces ce so bili oni dobri do sedaj pa naj se zdaj resijo garancijo (kar je nemogoce) no resili smo tako da smo zagrozili da je bil to zaden nakup 20kamionov pa so rade volje resili. Pri osebnih avtih jih pa nimas kaj stiskat. Saj so v Sloveniji pooblasceni servisi ki so korektni, takih ki pa ljudi napiz..... pa se je treba izognit, pa bodo ze pogruntali s casom ampak velikokrat je potem ze prepozno. Jaooo kje so casi ko je imel Šerbinek mazdo v mb vse si resil brez problemov pa kolektiv svetovn.
Mislim, da je ta račun zrel za kakšno tržno inšpekcijo. Da meni izročijo račun s tako cifro za navaden servis jim ga zatlačim nekam. To bi razumel, da je velik servis.
Mislim, za zgolj povprečno olje Dexelia.. 81 €!!! ... pa če to ni kraja. Pa kakih 5,50 l? Kam so ga spravili? 🤔
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
👍
Povezava za deljenje
Deli na druge strani