Saj pravim, prave delavnice so velikokrat bolje urejene kot uradni servisi. Dobiš takoj boljši občutek, že ko vstopiš.
Je pa tako, če je servis večji v njem avtomobile običajno šravfa več mehanikov, pripravnikov, pomočnikov. In spet je odvisno, kdo dobi tvojega v roko.
Menjava olja in filtrov ni neka znanost. Tukaj razlike med servisi ne more biti, razen če ga v roke dobi kakšna velika neroda, da ti potrga čepe zaščite, ne zamenja tesnila, natoči premalo olja, ne zategne ustrezno oljnega filtra, itd.. Enako kakovostno bi to znal narediti sam, samo se mi ne da več zafrkavati s tem umazanim oljem, pred več kot 20-timi leti pa sem celo se in ga nato vozil na pumpo v posebno kanto za odpadno olje.
Če ti bo zdržala 4 leta bo v redu. Vedeti moramo, da se akumulator prazni tudi, če ni priklopljen. Sicer manj, a, vendarle. Tako, da moraš upoštevati tudi to, koliko časa je stal v skladišču, trgovini in na koncu pri tebi doma.
Moj je bil izdelan septembra 2020. Ja se strinjam, okrog 1 A porabi elektronika v mirovanju.
Sam ne mi rečt, da imaš tak makadam pred hišo, da ti vse gume preluknja? Kaj imaš sedaj gor montirano, gume za off road? 🤔
Med najboljšimi premium gumami. Conti premium contakt 6.Zelo dobra guma, drži tako na mokrem kot po suhem. Baje, da zdrži manj, ker je mehka(kot vse vrhunske gume) a ta čas je skoraj ni boljše.😉
Ne... 79€/kos.Zelo solidna cena za vrhunsko gumo. 😉
A to resno 79€/kos za 245 45 R19" 😮 So padle iz tovornjaka? 🤣
Tole vsi premal pumpate in guma se ravno na tem delu najbolj mečka in zato pokajo. Višje, ko so bočnice bolj je ta "efekt" prisoten. Pri pravilnem polnjenju (ne tistem, ki piše na nalepki) se da z gumami delat po 70kkm brez, pa mora biti profila še vedno tam nekje 2,5mm.
Meni pomaga, da na blizu že slabše vidim ter da se z gumami čim manj ukvarjam, razen 2x na leto, ko zamenjam platišča (zimske v letne in obratno) in še ene 2 x ko preverim tlak.
Sicer pa meni do sedaj najljubša letna guma: Michelin Pilot Sport.
Mislim, da se vseeno vidi. Pri mojem so te pikice temnejše, čeprav imam popolnoma enako barvo kot je original za popravljanje kot je original. Zakaj pride temnejše ne vem.
Ko se popravlja pikice, praske, itd, se praviloma uporabi temnejšo korekturno barvo (če ni možno popolnoma enake), ker so popravki potem manj vidni.
Ne verjamem. To se mi ni godilo še pri nobeni drugi znamki. Mislim, da je kvaliteta same gume bolj poljubna. Kolikor se razumem na gumarske stvari je ravno nevzdrževanje, ko se guma izsuši, vzrok za pokanje.
Sam nikoli nisem mazal gum z nobenimi "žavbami", pa teh težav ni bilo. Res pa je, da tudi gume niso bile GY.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
🙂
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani