V bistvu je res, da je nebarvana plastika na cx30 veliko lepša, kot da bi bila pobarvana v barvo avta. Vsak dan lepša, se mi zdi. 😊
Brez te plastike bi bil cx30 kar nekako čuden. Mi je pa ves krom nagravžen na vseh Mazdah. Tako, da bo kmalu izginil tudi iz cx 30. In ne, dacia ni lep avto. 😉
In kot praviš sam, na ta zadnji FL 6-ki je kroma okoli maske še več in še bolj je škifo.
Mogoča, ker je SUV, na elegantnih limuzinah in karavanih pa pač ne sede - in ne ni lepo in tud ne izgleda kot fake difuzor, ker to pač ni. Enostavno zgleda kot, da je nekomu barve zmanjkal.
Krom pa mora it, mi je pa vseeno nenavadno, da Mazda ne ponudi v opremi za izbiranje krom dodatke ali recimo črne dodatke. Pa bi ob nakupo izbral tisto kar ti ustreza.
Ja ti, ki ti je všeč SUV nebarvana plastika. Še mal pa bom slišal, da je tud Dacia cool, če ma nebarvane odbijače in da so edini pravi joški silikonski.
Ko kakšno M6 srečam na cesti, se moram kar potrudit, da od zadaj ugotovim model (iščem okrogle oziroma kvadratne pokrovčke odbijača čez matico za vleko). Pa konkreten primer. Danes zjutraj greva z ženo v službo, v izhodišču pa nekaj km vsak po drugi cesti (kdo bo bolj spreten v izogibanju gužve). Po nekaj km zagledam pred sabo M6 in sem bil prepričan, da je žena. Šele, ko jo prehitim vidim, da ni naša in da je celo prejšnji model. 😀
Od zadaj sicer ni veliko sprememb razen ene, ki jo lahko spregledaš le pri temnem vozilu.
Zadnji FL ima prevleko odbijača celo v barvi, prejšnje FL pa ima okoli in med izpuhi le to v črni nebarvani plastiki.
Men ni dileme - mnogo lepša grafika prednjih luči, večja maska, drugačna rešetka pred hladilnikom, odstranitev grdih meglenk in manj eksperimentiranja z raznoraznimi ovinki in vdolbinami na maski.
Edino kar je na stari spredaj boljše so manjši kromasti dodatki in to je moj naslednji poseg, da se jih prefarba. Pač krom ni več modern pa kakorkoli gledamo, v bistvu je danes tak blinkblink nepotreben, da ne rečem kičast
Drugače pa nisem nič pisal kaj se da narest ampak samo kakšne so razlike. Ampak, če ne vidiš, popolnoma drugačne armaturke in volana pol bo bolj nekaj s tvojimi učki narobe, ker dejansko je to največja razlika. Drugče oblikovan volan, odstranjeni tisti oversized zračniki, eleganca v enostavnosti in čistosti linij. Prejšnja armaturka je namreč bila deležna kar nekaj kritik zato pa je šla Mazda v detaljno prenovo le te. Čeprav je tudi prejšnaj svetlobna leta lepša od prve armaturke iz leta 2012.
Pa da ne nakladam naprej se tukaj lepo vidijo razlike.
A nip here, a tuck there, and the Mazda6 is updated for 2018.
aja pa še AdBlue. Trenutno imam od servisa prevoženih cca 12.000km, AdBlue je pa na 85%. Če ti pa tukaj uspe, da ti ga zmanjka pol ti bo še prej uspelo, da ostaneš brez goriva na cesti.
2018 model ima 360 kamero in android auto/carplay po default + projekcija brez stekla + novi zici
...pa armaturka je čist druga, zvočna izolacija je zaznavno boljša, dizel ima AdBlue tehnologijo, bolj elegantna maska (manj kičasta), zaključki izpušnih cevi niso več premera slamic.
Po tem takem js svojo 323F V6 gladko prodam za 15k€? 🤔
Mislim da ja... potencial ima. Pa sej je vedno tako, eni ljudje so na tem svetu očitno le zato, da se jih nategne. Pa to ni samo z avti tako ampak tudi z delnicami, zlatom, bitkojni, ponzi shemami ... itd itd.
Hmm, ne vem boš rekel, da tole kar sem napisal niso dejstva? Da obrati, krivulja moči in navor ne štimajo?
Primerjamo to kar imamo za vozit, V Slo pač Mazde 2.5T ni, kot tudi ne obstaja dizel brez biturba. P sej tole kar se pogovarjamo ni merjenje tičev ampak naštevamo zgolj to kar upam, da se strinjaš, drži. In to je tisto kar ves čas razlagam. Kdor vozi 2.5 bencinarja od Mazde ležerno brez obratov bo razočaran nad odzivnostjo. Kdor ga pa goni kot osla pa ne bo imel pripomb kot jih nimaš ti. Edino kar trpi je pač poraba, ker, da bo mašina letela na 5000 in 6000 obratih varčno pač ne more bit bo pa vsaj nasmeh do ušes.
Ampak za zaključek: kaj želim povedat je le to da je zelo dobro, da se preveri karakteristike motorja pa naj bo 2.5 mašinca al pa 2.0 Skyactiv-X, ki imata podoben graf. Če se ljudje vozijo z njima pod 3000 obratih tudi 100 konj nimata in nihče mi ne bo rekel, da je takrat vožnja dinamična in uživancijska.
@skritikrt Zanimivo, da drugim razlagaš kaj se jim je usidralo v glavo a sam počenjaš isto. Kakšnih 4000 obratov za Mazdine dizle. Skyactiv-D ima limiter na 5200 obratih in zaradi Biturba so uporabni obrati od 1300 do 5200. To s 4k obratih je neka stara zgodba.
Drugače pa je res moč tista, ki daje pospešek, ampak nikakor pa ne določa karakteristiko motorja. To določi le krivulja moči, ki pove pri katerih obratih imaš te konje. Vem, da je tu gor nekaj 🤡🤡🤡, ki se že režijo, ko omenjam krivuljo, ampak edino to je tisto kar ti pove kako bo avto pospeševal. Ja na papirju že res, da piše recimo 194KM, ampak kje so ti konji - pri 6000 obratih. Koliko jih je pri 3000, pa koliko pri 4000?
Za pospeške so dejansko uporabni le konji od 100Km naprej in recimo 2.5 mašina doseže 100KM "šele" pri 3000 obratih, 150KM dizel pa že pri 1750 obratih. Se pravi je uporabnih obratov za dobre pospeške pri bencinarju nekje od 3000 do 6200 torej v rangu 3200 obratov. Dizel pa od 1750 do 5200 ali slabih 3500 uporabnih obratov pri tem moramo vedeti, da je teh maksimalnih 150KM razpotegnjenih od 2750 obratov do 5200. Se pravi imaš maksimalno moč na voljo kar 2500 obratov.
2.5 motor doseže 150KM pri 4200 obratih, 160KM pri 4500, 170KM pri 4900, 180KM pri 5300, 190KM pa pri 5600. Maks 194KM pa se le dodatkne pri 6000 obratih.
Zato pa se pogovarjamo kako je treba določene motorje vozit in če človek ne pozna karakteristik motorja ne bo nikoli dosegal performance, ki jih navaja tovarna.
No ja no. Za ceste plačujemo še preveč, pa kljub temu niso bogvekaj. Glede goriv pa, to je pač tržna dejavnost, približno kot ostale. Če dobiš kje ceneje isto kvaliteto (ali še boljšo), zakaj pa ne.
No ja, v večini naše ceste niso tako slabe. Ne bom rekel, da so idealne, ampak ker mi spomin še služi vem kako je bilo pred 20 ali 30 leti, ko sem nekaj gum poćil in kako feltno zvil v udarnih jamah. Ne vem ampak večina cest na tour the France je izgledala slabših kot tu v Sloveniji, sploh Paris je zgledal kot ena sama jama.
Se pravi (če prav razumem), povzetek; tudi če nekdo istočasno kupi identične nove pnevmatike kot Alex, bodo navidezno sicer identične, ampak VSEENO Alexove boljše?
Gume so danes prispele. Na prvi vtis izgledajo dobre, narejene julija 2022.
Ventilčke in feltne imam, tako, da me čaka samo še montaža. In potem sneg...😊
Alex, dej please zmeri globino profila. Tole men ne zgleda 9 mm kot majo recimo Dunlop al pa GY. Tole bo prej 8mm al pa se na sliki čudno vidi. Sej ne da je to zlo pomembno, samo kilometrov je pa za vsak mm cca 10.000.
Ampak, če so tako dobre zakaj bi jih le dobrih 80% spet kupilo? Jaz bi rekel tako, Dunlop je še vedno top guma in je na trgu že kar 7 sezon, kjer se je izkazala zalo dobro. Sploh, ker obdrži dobre lastnosti praktično do konca življenske dobe. Hankook se tukaj še ni mogel izkazati, ker je bila guma lansirana v prodajo šele leta 2020 (dunlop WS 5 leta 2015) in je na trgu le dve zimski sezoni. Se pravi se niti ne ve točno kako se obnaša skozi leta in kako dobro preživlja "staranje".
Da ne bo narobe razumljeno, nisem proti Hankooku, ampak težko upoštevaš ocene uporabnikov, ker praktično je ni nihče imel več kot dve sezoni. Ja so dobre na testu, ampak ali so dobre na dolgi rok? Ne vem. Boš povedal pa upam, da boš realen v oceni čez par let.
Drugač pa ja, če se gleda test novih, upam da te ne bo motilo da so Hankook bistveno glasnejše od Dunlopa pa že Dunlop so bile kritizirane, da so glasne, Hankook pa je še 2dB glasnejše (71,2dB : 73,2dB). Poleg tega so sicer po subjektivni oceni kar zaznavno manj udobne in imajo 15% večji kotalni upor kot Dunlop, ki že tako ni bil zvezda v tem segmentu.
Enostavno povedano, bencinarja boš moral voziti bistveno drugače, da bodo konji zaživeli. Nič več lenarjenja pri 2000-2500 obratih, ampak stisnt, da bo šel na 6000 obratov, kjer je tehle 192 vrancev doma.
Smo pa imeli primer na kamionu 40ton 90tempomat, na prikolici razneslo, kot nic normalno vstavis, na prvi osi pa ga ni junaka ki vlovi, gre direktno s ceste pa lahko delas kaj ces.
Od takrat zmeraj pri veliki hitrosti predvidevam, kaj pa ce... bog ne daj ampak kaj pa ce....
Tudi z letalom ko letim in razmisljma kaj pa ce motor odpove kje bom pristal....
Ziher je ziher.
ampak, ampak, zakaj pa potem za na prvo os kamionarji gor dajejo nalite gume pa nek čipšit. Mislim, ok, če razumem ceno in daš na ostalih 12 koles cenejše ali nalite gume, ampak na prvo os bi pa res morale bit top in čim novejše gume. Al jaz kej ne razumem v tej zgodbi?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tako je
Boljš k hostarski.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani