Zakaj pa ne? 5cm je bil en ni?ji od drugega kot je ponavadi nekje srednja vrednost kolk folk avte ni?a. Prakti?no ni nobene razlike ali je nalo?en ali pa zni?an tko, da mi res ni jasno kaj si s tem mislil. :ne vem:
?e sta dva vozila konstrukcijsko ista pa je eden za 500 kg te?ji od drugega po moje to vpliva na rezultate testa ali ne?
Mazda 6 je pa ?e tako ali tako kar nizek avto. Na svoji stari M6 sem imel original fedre in vse pa sem moral na vikendu od star?ev od moje, pripeljati pod to?no dolo?enim kotom ter zelo previdno in po?asi, ?e nisem hotel podrsat po tleh. Pa je asfalt in vse lepo narejeno. Ni ?ans, da bi pri?el tam s tako zni?ano M6, kot je na zgornji sliki, bi vse dol odtrgal.
tu ni?je vozilo ni zni?ano ampak natovorjeno, da je ni?je, tako da to ni prava primerjava :ne vem:
Da malo spet zbudim mojo temo. Po vsej verjetnosti bo letnik 2011, ker ?e ga zdaj naro?im bo ravno za novo leto pri meni. Cena novega pa mi pride na cca. 38.000?. Druga varianta je, da bi vozilo naro?il (to?no tako opremo, kot ?elim) in potem avto hi?a registrira kot testno in po cca. 3 mesecih mi jo proda kot testno vozilo. Razlika v tem primeru pride cca. 4000? cenej?e. Kaj pravite na to? Je za riskirat in kupit testno? Imam ob?utek, da taka vozila pridejo ?e »zjahana« Ne vem, mogo?e se pa motim. Testnega nisem ?e nikoli kupil.
Lp
?e je avto hi?a resna potem ni straha za testna vozila imam dobre in tudi malo manj dobre izku?nje. Naslednji? bi ?e vzel testno vozilo ampak preverjeno. (?e je tako, da ga za tebe naro?ijo mislim, da ne sme biti problema)
Mah mogo?e sem slabo napisal. Vem da so gume stare in sem pred tem da kupim vse 4 nove ali vsaj dve prednji 17 colski ali pa vzamem 4 jeklenke 15 in 4 nove gume. 15 je pa? ugodna varijanta pa ?e litih 17 ne klanfa? gor dol dvakrat na let tko ko sem to po?el na prej?njem avtu.
Teoreti?no ?e se odlo?im ni nobenga problema zarad 15, to me je najbolj zanimal?
Kolikor jaz vem ima bencinar 2,3 ve?je diske, ?e pa pa?e jekleno plati??e 15 col pa bo ajvar vedo
10l/100km pri takem avtu je zakon. SX je prvi tank pil pod 9 litrov, drugi je bil 10, kasneje blizu 12 potem sem nehal ra?unati. Je pa res, da je bil to avto kjer se ni gledalo na porabo. Sem ga v?gal, pustil laufati na mestu, se peljal, da se do konca ogreje, dila, spet parkirati in laufati na mestu....
Se strinjam, registracija Renaulta je res draga pa nasploh so ?kart roba.
Ker tu ni nobenega Nissanovca z 200SX S13 bom pa rekel, da je tale avto idealen za donatorja motorja za kako MX-5, mogo?e celo za uno, ki je primerna za DIY projekt.
one je ?koda ker ?e ima 1,8 motor pa da? gor pol?a pa ?e gre.
js sem mislu da bi nastimal dnevne lui kot na sliki,sam na desni strani mislim da je luknja zaradi hlajenja turbine ali nekej takega..a mislis, da ce bi zapru bi blo kj narobe?
Preveri mere kot je ?e rekel marko tu ima? sliko zahtev
Kaj pa ?e cel avto pripeljem v slo. samo za dele? Mislim, ali na ''carini'' kaj komplicerajo glede tega?
?e je avto registriran v nem?iji aali ga pripelje? na prikolici nerabi? obve??at carine in tudi ne gre? preko meje ?e je avto iz EU tako lahko avto le?i pri tebi doma brez dajatev.
?e pa ho?e? zamenjat pa ne vem so ?e verjetno postopki.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
kake pa te ma? ti lu?i z le?ami?
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani