Sm se zmotu. 1.6 dajo na 135, 2.2. pa neglede na za?etno osnovo na 200. Ne vem. Sklepam da je v tem primeru le elektronika druga al kaj? Turbina in vse ostalo je isto?
Poslano z mojega SM-G800F z uporabo Tapatalk
Filter se ti bo zabasal ter metalo ti bo v safe mode. To se zgodi ko tunas na full, zato smo ?li v nastavljive power boxe ki odpravljajo to te?avo. 4 primere poznam, mislim da je en bil tudi iceman, kar nekajkrat dokler ga je imel na ?ip tjuningu
Lahko pa naredi? kompromis - ali da ti pisno garantira da odgovaraja za oran?no lampico dpf (da ti bo regeneriral avto in povrnil v original stanje, ?e se to zgodi)
, ali pa da ti ?e to odklopi, vendar ga mora? ?e fizi?no odstraniti potem.
Pol ma? pa full option TAS tunning z dimno zaveso
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Dobro, ali je kdo probal voziti po velikem mestu ( s tem mislim kak?en Milano, Dunaj), ko je res veliko vstavljana voziti z njim in brez njega.
Mislim, da je ta kondenzator in Start-Stop namenjen bolj taki vo?nji in ne vo?nji po na?ih krajih.
Jaz sem rent a car v Arizu na Periferiq....
Cca 1-2 ustavitvi na minuto....po pol ure se clio ni vec ugasal ker je ocitno aku potreboval elektriko.
Bencinar. Za porabo me ne sprasevat
Ampak v teh mestih si idiot ce mas avto. Je bus/metro/vlak in sedaj se uber way to go. Da ne omenjam da v Parizu ni parkirnega prostora za avto (brez pretiravanja, ze scooterji so ratali velik problem)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?udno, da si vse skupaj razumel kot prepucavanje okol porabe... point je ?isto nekje drugje. "Optimiziranje/goljufanje" BC jim ?isto ni? ne pomaga, saj nekateri ?e vedno znamo ro?no izra?unat dejansko porabo. Druga?e gre pa zato, da se izumljajo dodatki, ki so ve? ali manj namenjeni, da prinesejo okoli test. In kaj ima? ti od tega - normirne porabe 95% uporabnikov ne more dose?i, pla?a? zato dodatke kot so SS in razni kondenzatorji za katere ra?una?, da ti bodo skozi leta povrnili nekaj denarja v zmanj?ani porabi oziroma vsaj toliko, da povrnejo vi?jo ceno avta zaradi njih. A rezultat? Jeba, ni ga ali pa je skoraj zanemarljiv.
Kaj ho?em povedat? uvajajo dodatke, da prenesejo okoli test, kupec jih pa na koncu ?e pla?a ob nakupu in je nategnjen 2x - enkrat zaradi nerealne porabe in obljubljenega prihranka in drugi? pri kon?ni ceni izdelka, kjer so ti dodatki v?teti v vi?jo ceno.
In te placane marketinske dodatke potem uporabniki izklapljamo.
Cudno da se niso spomnili dati se ven zgolj original in seveda drage zavore ki delujejo pod tem sistemom zbiranja kineticne (vakum) energije
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Zatakne? nekaj v gumb za izklop, da je ves ?as "pritisnjen" notri. Vsaki? ko pri?ge? avto se i-stop avtomatsko izklopi in to je to. Po cca 6 mesecev uporabe nobenih stranskih simptomov....
LP
Ha ha. Vcasih je po doma?e ?e najbolj?e.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sorry ce po izkusnjah s 7-mi mazdami, 2-mi suzukiji, 2-mi nissani in 9-ih seatih napisem nepristransko mnenje. Pa vcasih se spomnim se na sluzbene pezoje.
Od mazde sem imel bencinarje: v6, atmosferci in turbak. Od dizlov pa 2.0 in 2.2
Ce pa mislis da je to Vag religija si pa malo mimo usekal.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jaz mam se 4 objave do 1000?. Fak kako so eni obcutljivi ce kaj reces proti plehu ki ga vozijo.
Dejansko pa vsi ugotavljamo da je to ena velika traparija ne glede na znamko.
Zakaj SS? Zakaj auto to in ono? Enostavno je to trend ki ga sami kot kupci podpirmo, ker se nam zdi fjn da mamo avto poln opreme, a na koncu polovico opreme sploh ne rabimo. Pa seveda cenik avta lahko raste....
Drugo je pa tehnoloska tekma....da imamo potem reklame 'sedaj tudi z inovativno tehnologijo....'
Ajde se en placan prispevek. SS je izumil VW v polotu leta 1983. Za to jim nisem hvalezen.
Drugace pa pleh je pleh. Vedno bolj precenjen.
Tako je - hill hold se na ravnini ne vklopi in mora? dr?ati bremzo dokler je menjalnik v D. ?e ma? auto-hold/elektronsko zavoro pritisne? tipko namesto tega.
Ne rabis pritiskati tipke vsakic. Kot receno samo bremzo drzis 1s. To pomeni da se ustavis in spustis bremzo, potem pa samogas.
Sistem pa dodatno upravlja se rocno. Ce das v P in ugasnes sam zategne rocno in obratno jo sprosti ko vzges in das v D ter gas. Nobenih tipk.
Obenem je tudi hill holder normalno s tem da lahko ko cakas imas ze nogo nad gasom ni treba tisat do speljevnja bremzo.
Tipka je samo za on/off sistema ostalo dela avtomatika.
Ta sistem je res prirocen.je pa vezan na varnostni pas. Ce nisi pripet ne bo delalo
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jaz sem s tem apeliral na to da je takrat vec odvisno od manevriranja kot gume saj je abs toliko bolj aktiven in pomemben sama guma ma vecjo vlogo na suhem...ravno zaradi zavorne poti.
Varno voznjo
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Odvisno je, kako mocno pritisnes zavoro... Sem pa bral, da je ravno pri VAG-u to problem, ker imajo nekateri to nastavljeno prevec obcutljivo... Kot sem ze napisal... mi se nikoli ni ugasnil v taksnih primerih, ko tega ne bi pricakoval ... Tudi ce vidim, da se bo semafor vsak cas odprl... pac ne pritisnem zavore do konca ... in se iStop ne aktivira ...
Mam feeling da je 'pri nas' casovno. In obenwm ko si hotel da prime auto hold je tudi ss. Zato se je lahko med parkiranjem ugasnil.
Auto hold je pa odlicna zadeva da ne kurcamo samo. Avto sam stoji brez da tisis bremzo v D. Pol pa samo gas.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Drugac pa ne vem zakaj detaljna debta o tem kje so razlike. Normalno da bodo na mokrem vecje razlike, trenje pa to. Vse kar trdim je da ce je guma dobra v mokrem se ne pomeni da je dobra na suhem. Thats all
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
To je pa ocitno ena stvar, ki je pri VAGu ne znajo narediti... pri Mazdi se mi to nikoli ne zgodi, da bi ugasnil med parkirnim manevriranjem...
Se enkrat ce drzis zavoro dalj casa. Vcasih moras ce motas iz ene v drugo stran itd
Kako prosim, sej nima? elektri?nega avta. Klimo fura motor, ko deluje, je pa res, da ti pa notranje zra?enje pa res fura aku, ?e motor ne deluje. Se pravi, ?e poleti notranjost preve? segreje S/S spet priklopi motor, da zalaufa klimo, tako, da S/S je poleti ?e bolj neuporaben. Mislim, da v Slo, dejansko nimamo razmer, da bi bil S/S upravi?en, gne?e niso non-stop, semaforji zelo redko dr?ijo rde?o ve? kot minuto, zapornice od kar so avtomatizirane, ravno tako.
Dejansko agregat oz kompreor ne. Mislil sem pa na te zadeve ja. Plus muzika itd.
Lahko pa n vagu sm nastimas dve vrednosti kdaj se SS ne vkljucuje/vkljucuje
Zunanja temp (vezano predvsem na hlajenje)
Vrednost napetosti akuja. Tovarnisko je 10 a ce das na 12 se skorjda ne vklopi
Ampak jaz sem dal na off
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pri bencinarju se je lazje igrati valjda, saj rabis samo benz in iskro. Ni mazda edina, dizli so pa druga pesem in vsi proizvajalci zato dajejo notri AGM gel akuje.
Ze menjal. Nato pa izklopil
Drugi razlog je da je SS veliko bolj aktiven ce imas avtomatika saj se aktivira 1s po tem ko se ustavis. Torej vedno in ne samo v leru.
Ko parkiras in motas volan iz ene v drugo se je dogajalo da je stalno v momemtu ugasnil in se nazaj prizigal....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Filter se ti bo zabasal ter metalo ti bo v safe mode. To se zgodi ko tunas na full, zato smo ?li v nastavljive power boxe ki odpravljajo to te?avo. 4 primere poznam, mislim da je en bil tudi iceman, kar nekajkrat dokler ga je imel na ?ip tjuningu
Lahko pa naredi? kompromis - ali da ti pisno garantira da odgovaraja za oran?no lampico dpf (da ti bo regeneriral avto in povrnil v original stanje, ?e se to zgodi)
, ali pa da ti ?e to odklopi, vendar ga mora? ?e fizi?no odstraniti potem.
Pol ma? pa full option TAS tunning z dimno zaveso
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani