sploh ne vem, da bi dizla vozil... 7.5, 7.3, ... prodam skret, pa bencinca kupim...
A omenim, da sem danes tankal na Viru in ko sem pri?el domov je bila poraba 7,5 litrov? Je pa res, da sem mel eno babo notr tako, da je bil bolj normalen re?im.
Glant zgleda kot bi bil V6, vsaj po sesalnih ceveh.
?e prav razumem je. Zato oznaka VR4 in twinturbo. Samo to je klinc. Potem gre pa ena turbina pa se pogon spremeni. Gre turbina zadaj pri vezni pa ima? samo FWD, gre una na sprednjem koncu pa ima? samo RWD. ?e ima? vzdol?no postavljen twin turbo V6 motor (naprimer 300ZX V6 twin turbo) je pa sploh smotano. Gre leva turbina in ti avto vle?e v desno ali pa obratno.
Pol pa mojih 10.0 sploh ni tolk ve? glede na te?o,pogon, in horse
10l/100km pri takem avtu je zakon. SX je prvi tank pil pod 9 litrov, drugi je bil 10, kasneje blizu 12 potem sem nehal ra?unati. Je pa res, da je bil to avto kjer se ni gledalo na porabo. Sem ga v?gal, pustil laufati na mestu, se peljal, da se do konca ogreje, dila, spet parkirati in laufati na mestu....
Kaj je to homologacija? Mor? met mal jajca pa je Moj SX je bil cel predelan pa se nisem sekiral. ?e nima? kri?e?ega in sumljivo glasnega avta in ne dela? neumnosti te ve?inoma pustijo na miru.
En lep quote:
?ist na kratko... avti zgubijo tablice zaradi NJIHOVIH LASTNIKOV ki se butasto obnasajo na cesti...
Se strinjam, registracija Renaulta je res draga pa nasploh so ?kart roba.
Ker tu ni nobenega Nissanovca z 200SX S13 bom pa rekel, da je tale avto idealen za donatorja motorja za kako MX-5, mogo?e celo za uno, ki je primerna za DIY projekt.
To ni problem, a kaj ko v 1000km ne more? imeti samo take vo?nje, vse se kon?a tam nekje nad 6 potem
?E grem na morje in nazaj imam tam okoli 5,2_ pol pa slu?ba, vrtci, Ljubljana......
?ment. Meni je na relaciji pil 6,8l/100km. ?e se potrudim pridem z enim tankom na svoji vsakodnevni turi na ?iht na 8 litrov druga?e pa cca 8,5. Preklet po?eruh bencinarski 2.0.
Fantje to so pa? "ameri?ki" terenci. Za enega kmeta, ki se tam fura malo po makadamu, malo v klanec po periji. Ne pa za enega Rusa za v blato, sneg, po hosti itd... Ameri?ani so z namenom "izumili" pick up zadeve in se tam fajn prodajajo. Za nas slovenske hribovce so pa? primerni druga?ni terenci.
Ker ne mislim met problemov s policaji sm se dokon?no odlo?u opustit projekt 323C, tut father se je omeh?al in kon?no dovoli domu prpelat drug avto
No tako je bistveno la?je kot rihtat daily driverja. Si brez avta dolgo ?asa, ?e gre kaj narobe ima? ?e ve? sranja... Tako ima? pa en avto s katerim se vozi? v slu?bo/fax drugi pa doma poni?no ?aka, da nabere? robo zanj in, da ga po?tima?.
Ve? mogo?e kje na tehni?nem nebi kompliciral glede tega?
Marsikje, ?e podma?e? prave ljudi ampak ne bi o tem javno. Ampak ima? pa ?e vedno lahko te?ave kot ti je napisal Marko. In to je eden izmed glavnih minusov, da se ne spla?a to zrihtati. Ne pride? ?ez legalno, ?e se postavi? na glavo.
Zanima me kok kej na tehni?nem komplicirajo, ?e pride? tja z mo?nej?o ma?ino kot je predpisana za avto, in ?e se da pri nas homologirat ma?ino, ki je brez papirjev?
A ti to resno al si samo tako naiven?
Fajn komplicirajo in ne, brez papirjev ne more? nić homologirati. Swap lahko homologira? le, ?e je avto imel serijsko tak motor notri (naprimer 1,5 in nato da? 2,0 V6 v 323F) pri ?emer je potrebno menjati tudi zavore in podvozje. In vse mora biti narejeno na kak?nem servisu, ki ti izda ra?un in papirje za vgradnjo.
Prijatelj prodaja edinega AWD Sunnya sedan pri nas sploh. Dober tudi za kak nadaljni projekt, ?e zdaj so dobri temelji in je kar nekaj vlo?enega. Pa feltne mu pa?ejo kot ata na mamo p.i.m.p.
Jaz se pri Mazdi 6 res ne bi sekiral za homologacijo ker se ob njo res noben policaj ne bo spotikal. Razen, ?e ni ?e cela okrancljana. Druga?e pa definitivno ne.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani