Če mi dovolite eno opažanje, ne pišem veliko, dokaj redno pa prebiram forum.
Tale CX-30 tema mi je nek hm dokaz tega kako se je tale forum lepo postaral in uporabniki z njim. Mislim, da mora biti že blizu 20 let in večina uporabnikov je rasla/se starala z njim. Mlajše generacije se forumov redko poslužujejo, veliko forumov je posledično tudi že propadlo, tale še vedno lepo funkcionira.
In tako pridemo do CX-30, ki ni ravno najbolj družinski avto, ampak v zadnjem času zelo popularen. Sam sem bil malo začuden nad njegovo popularnostjo, sploh ker je npr. Mazda 3 s praktično isto motorno paleto, premium notranjostjo in (subjektivno) lepšo zunanjostjo (meni res eden lepših avtomobilov) in boljšimi voznimi lastnostmi (recimo da je tudi to subjektivno) in nižjo ceno, pa jih na cesti vidim manj. CX-30 kupujejo tudi ljudje, ki se prej Mazd ni posluževali, od žene sestra je imela prej dva Renaulta, soseda je zamenjala več mercedesov klase A.
Tako racionalno mi je edina prednost CX-30 pred mazda 3, da se vanjo lažje usedeš in sediš višje. Kar se vedno bolj ceni, ko hrbet in noge niso ravno več prve. Pa smo naredili cel krog
Upam da ne bo kdo užaljen, ni mišljeno tako, bolj opažanje in ubistvu pohvala forumu in uporabnikom, da je toliko časa zdržal in nadaljuje. Se pa vidi ta premik v malo drugo stran, kaj je uporabnikom pomembno. Včasih je bila glavna stvar kako se bo predelalo/vzdrževalo miato in kje bi dobili še kakšno lepo ohranjeno
Nekateri smo res na forumu skoraj 20 let in se je marsikaj tudi spremenilo.
Tudi to prav opažaš, da se bolj malo piše o tuningu in predelavah avtov (kot je to na kakih nemških mazda forumih ali švicarskih). Mi se bolj ubadamo z kolesarstvom, pa z izleti, pa o gradbeništvu kako rečemo, se sporečemo o zdravstvu. Ja, tudi o Mazdah vsake toliko časa nanese beseda. Kar se pa tiče mazde cx 30 je pa največ govora najbrž zato, ker je nekako med zadnjimi modeli in si jih lasti vedno več ljudi. 😊
Ko sem ravno sprožil tale rahli spor, bom napisal realno porabo za kia 1.0 turbo motor; mestna vožnja in kratke ture cca 5-10km, normalna vožnja je poraba 7.5-7.8bencina.... 😟🥴
Relacijske vožnje do Kopra in nazaj pa od 6.8-7.0 (135 po števcu) odvisno od prometa... 😊😀
Moj zaključek je tak; ni hudo slabo je pa v primerjavi z mojo staro G 2.0in novo X 2.0 en dober liter več...
Kupila ga je pa za ugodno ceno kot drugi avto.... 👌
Kot zanimivost lahko povem, da ima stric sedaj Kio, prej i30 z istim motorjem 1.4 in mu pije Kia 7.0 mešane vožnje, prej pa i30 z enakimi vožnjami 1 liter manj bencina... 🥴
Ne vem v čem je štos ampak kia pije po moje za tak motor preveč!
Itak. Tudi sodelavčeva kia Rio (ta mala žepna kia) pije 7-7,5/100.Kar je za tak lahek in žepni avtek krepko preveč.
pred 42 minutami je Jest napisal:
To si ugotovil mogoce samo ti… Nekdo, ki ima vec kot 50 vpisov, jih vpisuje brezveze? Daj no Alex… ali res tako mislis… ali se samo malo hecas? Kolikor vem, nimas Kie, da bi sam iz lastnih izkusenj to ugotovil… Edino ce sam tako vpisujes podatke v poraba.com in podobne strani, in si potem mnenja, da vsi to pocnejo…
Verjamem. In to med dosežki v motoroznanstvu. Poleg wanklovega motorja. 😉
pred 56 minutami je 50keda napisal:
Čujta fanta, sj nimam nič proti vajinima CX-30 in X propagandi, sem zelo vesel, da vam ugajajo in da je celo @Alex-a transfromirala v pravega šparovnega petrol heada
Sam da bojo to kaki biseri čez 20 let, dejmo ga no srat ... SPCCI vs. NA al pa turbo ni kot wankl vs. navadn motor, da bi mel spet tolk dodane vrednosti. Si pa res želim, da bi ti motorji leteli krepko čez 200k km, če ne bo mazdi in ljubiteljem bolj trda predla.
Hkrati me pa zanima, zakaj niso v CX-60 dali X motor namesto "starega požrešnega" 2 pa pol litrskega, hm. ...
Pač ameriški trg zahteva svoje stare motorje, po možnosti turbo variante, kjer jim je poraba in ekologija v drugotnem pomenu.
Smo že ugotovili za te zapise, da niso dovolj natančni in verodostojni. Veliko voznikov, v želji, da bi bili pri vrhu razpredelnice, vpišejo kar ene podatke, ki nimajo veze z realno porabo. Pravi podatki pridejo s terena s strani voznikov in ne raznih tovarniških obljub.
Tako, da vem, kako je s temi porabami na terenu od voznikov razno raznih kii.
Podobno izkušnjo je imel kolega, ko je izbiral med škodo scalo in kio ceed....po testni vožnji, kjer ni sparal ne ene ne druge, je imel razliko skoraj 2l višjo porabo pri kii🤔, zato se je odločil pol za škodo....
Mah, tudi x186 bi pila 8 litrov, takole pa imajo vsi varčevalne ukrepe in delajo gužvo na avtocestah z 110kmh
Ha, ha. 🤣🤣Mogoče, mogoče nekateri res. A stavim, da, sem sam enako hiter kot ti. 😉Z 2litra nižji porabo...
pred 9 minutami je FuManchu napisal:
Žal je res tako. Tudi sam opažam, da se narod na veliko jajca (po domače povedano) na cestah
To so bolj razne Tesle in podobni. Pač nekateri šparajo z elektriko, drugi z gorivom. Nič napačnega ni na tem, če lepo vozijo po voznem pasu.
Lepo je to videti v Italiji, kjer imajo tripasovnice. Na, skrajnem pasu vozijo tovornjaki, avtobusi in avtomobili nekje 110/120,sredinski pas je nekje pri 130/135 in po prehitevalnem gredi lepo mimo hitrejša vozila. In promet poteka tekoče, brez kolon.
Tudi X186 kolikor slišim, ni kakšen presežek, sploh glede na to, da je mnogo bolj komplicirano narejen. Vemo pa kaj to pomeni, če začne kaj zafrkavat. 😔
In če spodnji podatki držijo, je CX-30 le cca 2,5% lažja od Mazde 6.
"Če" začne zafrkavati. Je pa drugače ta x motor res extremen dosežek mazdinih konstruktorjev. Druge znamke so tudi poizkušal nekaj na to temo a je ostalo vse v razvojnih inštitutih.
Sicer pa imamo 5 letno garancijo in če se ne bodo izkazali za vzdržljive motorje jih bomo pa" zamenjali.
Iste dimenzije,ista cena, toda na oko ne zgleda ravno tako .... 😊😉
Tudi v resnici ni. Imam v službi parkirano cx30 zraven prav takšnega.
In izgleda cx30 za razred višji rang avta. In predvsem izgleda dosti glomaznejši in širši. Da ne govorim o porabi. Sodelavec se hvali z porabo 8l/100 pri daljših avtocestnih vožnjah. Po mestu z lahkoto doseže 9l/100.
Tsko,da ni primerjave med tema dvema avtoma. Sodelavec že gleda za zamenjavo, a ima avto šele dve leti in prevoženih 9000 kilometrov. 😉
Ne vzami preveč osebno...ampak, da z novim avtom moraš voziti v 2.prestavi je pa za moje pojme👎, no go....to je dokaz, ko se na veliko razpreda..za cx30 je kot kaže edino x186 pravi motor (verjetno bi bil se boljši kak dizel cd175, ampak tega ni...), pa se opravičujem za moj post...
Najbrž je res x 186 edina opcija, da si hiter na cesti . Cx 30 ne rabi dizel motorja, edino mogoče turbo ( kot za ameriški trg), pa še ta je zopet zastarel in požrešen. Mogoče bi bil dober ta 186 turbo. Ali pa niti ne. 😉 Je že v redu tak kot je. 😊
Edina stalnica na tem svetu je ta, da se vse spreminja. 😉 Zdaj si se Alex začel obremenjevati še s porabo. 🤣
Meni je včeraj M6 G165 Lj-Lendava-Lj na avtocesti žrla 7,2 l/100 km, hitrost pa 100-160 km/h. Z dodatnimi 60 km po navadnih cestah pa 6,9 l/100 km. Povprečna poraba zadnje leto je 6,6 l/100 km, na Mazdi 3 G120 pa 6,2 l/100 km. Prav zadovoljen sem z Mazdami bencinarkami, do sedaj niti ene težavice z njihovim motorjem.
Napaka. Se ne obremenjujem, je pa fajn, ko normalno voziš, avto ti pa pije malo. Saj tudi dizelca pije malo. Je pa vožnja s CX30 bolj zabavna.
S porabo cx30 sem vedno bolj navdušen. Koper-Verona-Koper, povprečna poraba okroglih 6l/100,tempomat na 135-140.
S tem avtom je res nenaporno potovati. In ja, je res bolj tih pri avtocestnih hitrostih od MOJE 6-ke. Najbrž je razlika tudi ta, da ima 6-ka 19" širino gum 245, cx 30 pa 215 in 18". Že sama teža koles je manjša pri cx30.
Te prvovgradne gume Bridgestone naj bi bile po testih tudi med tišjimi gumami, tako da vse skupaj res pripomore k prijetnejši vožnji. 👍
V obratovalni strošek je poleg goriva treba všteti še morebitna večja popravila (turbina, injektorji, ...), verjetnost teh se s prevoženimi km in starostjo poveča. Drugače pa pri 200.000 (realnih!) dva avta nista več enaka. Eni imajo že kar pestro servisno zgodovino, pri drugih pa samo redni servisi. Za eno Mazdo dizel te generacije (okrog 2010) vem, da je brez večjih stroškov prevozila okrog 350.000 km, potem so jo prodali. Možno, da se ti bo z nakupom dizla računica čisto dobro izšla. 🙂
Do sedaj mi še noben zaposlen na Mazdi ni priporočal nakupa rabljenega dizla. 😉 Bencinar mora biti japonski, dizel nemški.
Pri nakupu želim veliko sreče (poleg obveznega temeljitega strokovnega pregleda vozila).
Spet posploševanje. Ugotovili smo, da je dizle (vseh znamk po vrsti, brez izjem, ne samo mazdine) ubila kao ekogija. Pri prvi seriji, pa tudi drugi so se Mazdini dii izkazali kot zelo dobri z malo okvarami. Ni bila mazda zastonj skozi vsa leta med prvo trojico znamk na svetu med zadovoljnimi kupci kot tudi po okvarah. Tako, da je moje mnenje, da trenutno imajo vse znamke probleme pri dizel motorjih z eko navlako.
Zastarel? Ker ni dvosklopčni menjalnik, ki šalta v nekaj deset milisekundah?
Je pa zato najbolj zanesljiva stvar v menjalniškem svetu, kar za razne DSG-je, DCT-je in podobne pogruntavščine vsekakor ne drži. Če kupiš Mazdo avtomatika, te glede menjalnika praktično ne rabi skrbeti.
Pa še to: sicer slovenski tunerji tega ne ponujajo (vsaj jaz nisem zasledil), ampak v tujini se dobi tudi tuning Mazdinega menjalnika, da potem hitreje prestavlja ... če kdo to res potrebuje.
Imel sem 2.2 dizel avtomatik in imam 2.5 bencinarja avtomatik - pa sem si v par letih na prste ene roke zaželel, da bi imel v določeni situaciji ročni menjalnik. Kolikokrat prej je veljalo obratno, da bi raje imel avtomatika namesto ročnega, verjetno ni potrebno razlagati. Praktično vedno, ko sem se ustavil v koloni ...
Edino za stanje v koloni bi prišel prav. Za vse ostalo ga ne pogrešam niti malo. Sicer pa vsak kupi tisto, kar mu ustreza. Res je. Dsg menjalnik, vsaj tisti, ki sem ga preizkusil v cupri, je bil daleč od idealnega, saj je bil "nervozen". Trzal je kot kak mlad konj.
Tudi v mazdi 6 sem ga na, začetku preizkusil pred ročnim, pa me tudi ni prepričal. Zato ga tudi nisem vzel, čeprav sem imel možnost izbire, ko sem kupil 6-ko.
No to si pravilno napisal... če hočeš izkoriščat vso konjažo pol je treba v obrate in to je premosorazmerno z višjo porabo. Večina teh 186KM motorjev o komaj kdaj vidla polno moč ali pa celo nikoli... vprašanje a je recimo Binijev sploh videl te obrate, kjer je polna moč.
Medtem se 150KM dizla veliko več vozi pri polni zmogljivosti saj je ta na voljo že pri manj kot 3000 obratih in kaj je najbolj pomembno, da tam poraba vseeno ne trpi.
Pa da ne bo kdo to smatral kot vojno med dizli in bencinarji velja enako tudi za turbobencinarje, kjer je najvišja moč prej v uporabi in tudi zato občutek, da veliko bolj gre pa čeprav je na papirju enako konjev kot atmosferc.
Točno. Sem pa opazil, da kompresor kar lepo pomaga motorju tam okoli 2000 obratov. Takrat prav zaživi in imaš napol občitek, da ima majhen turbo.
Tudi poraba, sedaj sem pravkar pribrzel iz Portoroža, se je zaustavila pri 6,3.
In sva bila z enim bmw-jem najhitrejša na cesti. Res je užitek vrteti ta motor na obratih. Me spominja kar precej na mojega bmw 2002. 😊
Celih enajst točk slabosti je napisal! Če bi vse te mene motile zagotovo nebi kupil avta in pika. A sreča je ta da me ne.....
Točno tako. Jaz sem takoj videl pri tem motorju, za kaj se gre. Pač, da ni dizel in nima toliko navora. In ni tako poskočen v nizkih obratih. Opažam, da imajo največ težav s temi atmosferci prav vozniki, ki so prej vozili dizle.
Sam sem pa že prekužil ta motor in sedaj ga je prav veselje vrteti v obrate. 😊
Komot si med hitrejšim v prometu. Seveda takrat ne pričakovati prav nizke porabe. Tega x 186 motorja enostavno ne smeš voziti kot dizla in menjavati pri dizelskih obratih. Takrat prav lepo "zapoje" lep, zdrav zvok iz auspuhov. 👍
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kot sem že omenil, tempomat na avtocestno hitrost in gasa.
Res je mala poraba. Dizel--sramuj se. 😊
Povezava za deljenje
Deli na druge strani