Verige ne mislim nikoli montirat na avto, sem z zimskimi gumami do zdaj pri?el vsepovsod tudi po 10cm snegu.
Pa ponavadi mi ko zni?ujemo avte nimamo namena montirat verig in se vozit izven urejenih cest.
Mi govorimo samo o snegu. Eskimi imajo pa 50 izrazov za sneg. Trdi?, da si z zimskimi gumami pri?el vsepovsod tudi po 10 cm snega? Odvisno od snega in situacije. ?e bi bilo 5 cm "tistega" snega pa ?e v hrib, ne bi ?el prav nikamor. In ?e je 1 cm lepo zvo?enega in zmrznjenega, ne bi niti stal, kaj ?ele "pri?el vsepovsod"...
Verjamem, da se nima? namena vozit po zasne?eni cesti. Ampak, kje bo sne?ilo in koliko bo sne?ilo, ne odlo?a? ti. In tudi ne ve?. ?e vremenoslovci bolj malokdaj to?no vedo...
... ... ... ... ... Sicer pa kam gre ta svet in zima bomo sneg lahko videli samo ?e na internetu.
Sicer je to tema za kje drugje, ampak a ni bilo pred okoli 30 leti podobno (?e se ne motim, je bilo to leta 1990)? Pa pred skoraj 20 leti tudi (leta 2002). Mislim, zima brez snega...
Resno? Poskusi namontirat verige na pogonska kolesa, pa bo? videl, koliko je prostora. Potem bo pa padlo 10 cm snega bo pa krivo cestno podjetje, ker niso splu?ili, pa poplave v Nairobiju in pa pe??eni vihar na Marsu.
Ja, v?asih smo to v dizle vlivali brez predelav. Na?eloma bi tudi zdaj lahko. Ampak samo, dokler je toplo. Ker pri +5?C jedilno olje postane tako gosto, da zaba?e vse filtre. Torej smo poleti vozili na jedilno olje, pozimi pa na cvi?ek. Na?eloma bi to lahko tudi dandanes po?el, le jedilno olje bi moral res dobro prefiltrirat.
Zadaj pa ni prav nobenih vonjav po pomfriju in pohanih zvezkih, ampak povsem navaden dizelski vonj in dizelski dim (ki ga je bilo pred dvemi desetletji bistveno ve? kot danes, ampak to je ?e druga zgodba)...
?e ?e bo? takrat imel vozni?ko....po novem nebo ve? veljala avtomatsko do 80 leta ampak bo za 10let od 70 leta naprej pa z pregledi samo ?e 5 let...??.tak da upajmo da bomo takrat ?e sploh kaj vozili
Seveda bomo vozili. In tukaj je lepo predstavljeno, kaj bomo vozili ?ez nekaj desetletij.
Ups, malo sem zame?al. Ker takoj druga objava je o nekem VAGinalnem vozilu... No, tovarni?ka vle?na kljuka za Mazdo 3 pa tudi ni 1000?... Ampak, ?e je vozilo ?e pri hi?i, ta mo?nost odpade...
Mislim, da smo to ?e nekajkrat imeli, pa dajmo ?e enkrat.
Za za?etek, kaj pa ima? namen vla?it naokoli? Da bomo bolj vedeli, o kak?nih obremenitvah se sploh pogovarjamo.
Kar nataknit kljuko gor je dokaj nerodna re?. Bolj?e je, ?e pri nakupu novega vozila pove?, da bi rad vle?no kljuko, pa jo dobi? ?e tovarni?ko. Sicer pla?a? za to spodobnih 1000?, poleg kljuke pa dobi? ?e mo?nej?i hladilnik, mo?nej?i ventilator hladilnika, mo?nej?o sklopko, mo?nej?e zadnje amortizerje, ... ...
?e pa jo ?e vgradi? naknadno, pa prej preveri homologacijo avta in prometno dovoljenje prikolice. Nikakor ni priporo?ljivo vle? te?jo prikolico, kot to pi?e v homologaciji od vle?nega vozila. Pa ne zgolj zaradi policije... Da ne bo? presene?en, zagotovo bo? moral lahki priklopnik (tisti, ki se vozi na tretjo tablico, se pravi 750 kg najve?je dovoljene skupne te?e) prehomologirat na manj?o nosilnost. In bo? imel precej te?av, ?e si bo? lahko prikolico kje sposodil, pa ne bo prehomologirana na manj?o nosilnost. Zakaj? Poglej v homologacijo, koliko lahko tehta nezaviran priklopnik s centralno osjo, pa ti bo vse jasno... Ja, vem, celo na MX-5 so dajali vle?no kljuko. Vozili pa zgolj dve gajbi pira na prikolici...
Torej, vse se za?ne in kon?a pri papirjih. Ko to preveri?, pa lahko debatiramo naprej, samo vpra?aj, kar te zanima.
Zdj sm pa razdvojen res. Dizla mislm menjat lih zarad tega, k no?m met te?av z egr, dpr, k bom delu samo ?e par km na dan, max 30 recmo ve?inoma, in zj tut bencinarji serjejo pr teh dnevnih km. Kaj pol vzet? Elektri?ni skiro pa kolo ni opcija, ?al.
1,5 litrski motor?ki za obvladovanje take te?e mi niso preve? v?e?. poleg tega 4x4 ne more? kupiti, ampak kup?i? navadnega, pa ga potem po?lje? v Francijo, da ga predelajo. ?e se ne motim, je bila potem kon?na cena okoli 33.500?. Ampak to je tista "OD". Torej bi na koncu bili mimogrede na 35.000? za vozi?ek z 1,5 litrskim motor?kom...
Bili danes na Renaultu. ?ena je namre? pri?la na idejo, da bi kupili Trafica.
Ker trgovec ni dobro razumel, kaj bi radi, je dal na izbiro trisede?ni furgon: redna cena nekaj ?ez 19.000?, v akciji pa 19.400?.
Takoj nato nama je pa ponudil ?e "podalj?ano kabino" s ?estimi sede?i. Dodatna klop in dve stekli na vsaki strani je bila cena 26.700?.
?akaj malo! Kaj so sede?i iz zlata? So stekla iz bru?enega smaragda?
Mu razlo?iva, da nas zanima potni?ki model. Pa je bila cena naenkrat 31.000?, pa nismo pri?li ?e niti do vle?ne kljuke, avtomatske klime, meglenk in podobnega...
Tisti dve klopi in ?tiri (sicer velike, pa vseeno) ?ipe in malo itisona bi mi radi prodali za skoraj 12.000??
Danes sem opazil en zanimiv pojav. Ker se bli?a tehni?ni, sem spet opral na?ega minibusa in o?istil tudi stekla od znotraj. In zdaj lu?i precej bolje svetijo.
Zna biti, da je voda kam pri?la, pa bolje prevaja elektriko.
Ali pa je kaj drugega na stvari, kar mi ni poznano, pa da vpliva na bolj?o svetilnost.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tudi to je ?ar terencev, ki jih osebni avtomobili ne poznajo...
https://www.youtube.com/watch?time_continue=84&v=ncTgYl7P_TE&feature=emb_logo
Povezava za deljenje
Deli na druge strani