Skoči na vsebino
mazda bt 50
Napisano

Ne, ne bo original, ker originalni pooblaščeni uradni Mazdin servis v osmih dneh sploh ni sporočil, kolikšna je cena.

 

Tako sem dobil od konkurence. 52€ za 76 gramov težki semering. To pomeni, da je 1 gram konkurenčne gume dražji od 1 grama čistega naložbenega srebra Zlatarne Celje... Kaj bi šele bilo, če bi dobil original, bi se kosal že z zlatom...

 

Kakorkoli, zdaj se BTjka spet vrti.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvale servisov - serviserjev
Napisano (urejeno)

Kako hitro se pozna menjava enega vodilnega delavca.

 

Dokler je bil g. Majes vodja Mazdinega servisa v BTCju, sem odgovor dobil takoj, najpozneje naslednji dan.

 

Ko sem imel težave z BTjko, sem 1. februarja vprašal samo za ceno semeringa zdajšnjega vodjo servisa. ker ni bilo nobenega odgovora, sem še enkrat poklical na servis v BTC in vprašal kar tistega, ki se je oglasil na telefon. Zagotovil mi je, da bo sporočil. In vendar do danes še nisem zvedel odgovora. Če odštejemo sobote, nedelje in praznike, je bilo 8 delovnih dni. 

 

Mogoče so pa tudi tam vesoljci...

 

 

 

Popravljeno od Slivka
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Ta avto mi je pa od nekod poznan. Kot, da bi ga enkrat že kupoval pa me je takratni prodajalec nategnil in dogovor z njim ni veljal nič... Kakorkoli, potem sem našel drugo petko, vse enalo edino barve druge...

 

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda5 CD143 - 1 LETNO JAMSTVO - BREZ POLOGA, letnik:2009,5990 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

 

 

 

 

Tale oglas ima pa gotovo napako. Tu na forumu vsi trdijo, da je nemogoče, da dizelaši naredijo toliko kilometrov. Gotovo se je možakar zatipkal pa pritisnil eno ničlo preveč...

 

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda5 CD110 TX - NAREJEN TEHNIÈNI PREGLED, letnik:2010,3200 EUR :: www.Avto.net ::

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano
dne 8. 2. 2022 ob 7:43 je sportman333 napisal:

ja se strinjam, več je zapisano v reviji, če jo kdo ima na voljo dobiti oz. ima web dostop....-> 

WWW.AVTO-FOKUS.SI

Nova mazda CX-60 bo imela dve različici, s petimi ali sedmimi sedeži. V japonsko hišo prinaša zasnovo vzdolžno postavljenega motorja. Obudila bo spomine na šestvaljni bencinski motor, tokrat bo 3,3-litrski.

 

 

Ta novinar iz Avto Fokusa je tipičen primer Slovenskega novinarja: nima pojma, kaj piše. To velja za veliko večino novinarjev v Sloveniji, ne glede na teme: politika, šport, epidemija korona virusa, kultura, avtomobilizem, ekonomija,...

 

Hitro na začetku članka lahko preberete: "V japonsko hišo prinaša zasnovo vzdolžno postavljenega motorja."

 

1.) Evropa ni cel svet. Mazda pa vozila prodaja po celem svetu. Če Evropa nima politikov z jajci, si je sama kriva. In ker so ti politiki pokleknili pred neko Švedstko (takrat) 16-letnico, ki jih je, stare vole, naoblala kot cucke, to ni težava Mazde. In če se je Evropa zaradi posranih evroposlancev ustrelila v koleno, to ni težava Mazde.

2.) Mazda je določene modele umaknila z Evropskega tržišča, določenih modelov pa na Evropsko tržišče sploh ni poslala. Tako je, recimo, umaknila z Evropskega tržišča dva (za moje pojme) najuporabnejša modela. Ki pa ju še vedno izdeluje in prodaja po drugih tržiščih, predvsem z "desnim volanom".

3.) Kot sem omenil, na začetku članka lahko preberete: "V japonsko hišo prinaša zasnovo vzdolžno postavljenega motorja." Mazda je leta 2011 v Evropi nehala prodajati en model, ki je imel vzdolžno postavljen motor. Sicer štirivaljnik, ampak vzdolžno postavljen. Drugi model pa še vedno prodaja. Tudi v Evropi. Celo v Sloveniji se ga lahko dobi. Toda, tudi če je to en sam samcat model, prihajajoči motor ne bo pri Mazdi novinec z vzdolžno postavljenim motorjem. Ob dejstvu, da je prej bilo še več takih modelov...

4.) In taki cepci od novinarjev potem krojijo javno mnenje in glasujejo za avto leta in testirajo avtomobile ter potencialnim kupcem predstavljajo novosti, prednosti in slabosti določenih znamk in določenih modelov. Potem se pa najde en kmet s hribov doma in ugotovi, da novinar nima pojma, o čem piše... Novinar ima to smolo, da ima kmet, ki je s hribov doma, v garaži eno Mazdo z vzdolžno postavljenim motorjem. Drugi tak model je pa ta isti kmet vozil na enem od MPL, ko si ga je sposodil od enega od udeležencev (ta avto je bil živo oranžne barve, kdor je bil tam, bo že vedel, o katerem avtu govorim).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Najvišja hitrost z kovčkom na strehi
Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Kaj tako razumnega in korektnega redko kje prebereš ali slišiš,bravo.....👍

Če bi vsi tako razmišljali bi bilo dosti bolje na naših cestah.....:prstgor:

 

Pri vseh šolanih glavah in internetnih pomembnežih, ki se oglašajo po celem svetu, kaj tako razumnega in korektnega napiše kmet, ki je s hribov doma...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Najvišja hitrost z kovčkom na strehi
Napisano

Eno je, kaj dela zračni upor in kdaj ga odtrga s strehe.

 

Drugo je, ko se pred teboj "zagužva" in moraš naglo zavirati, pa tovor poleti iz tiste PVC-truge.

 

Tretje pa je, ko imaš na strehi 50 kg tovora (rajši več, ker vidim, da ljudje ne tehtajo, koliko naložijo na streho ampak bašejo, dokler ni polno...), potem pa se na cesti zgodi "situacija" in moraš naglo zavijati. Tovor na strehi krepko spremeni težišče. Bi bilo zanimivo opraviti "losov test" s polno "trugo" na strehi - najbrž bi se vsi kotalili...

 

Ampak kaj, ko so ljudje taki, da brez zadržkov preobremenijo vozilo. Kolikokrat slišim: "Saj bo šlo, motor je močan." Ja, šlo bo, a pa se bo tudi ustavilo? Domnevam, da "trugo" na strehi uporabljate, kadar ste na počitnicah. Če ste torej na počitnicah - kam se vam mudi? In ko se vsem tako mudi in so živčne rezvaline, se precej hitreje zgodi, da začne treskat. Potem je pa jok. Zakaj?

 

Zdaj pa en teoretični primer, ki bi ga bilo zelo lepo podkrepit s praktičnim preizkusom.

Vzemimo najdaljšo možno diagonalo čez Slovenijo: start je Brestovica pri Komnu, cilj je vas Budinci. Razdalja je 316 km (po Google Zemljevidi). Od tega je avtoceste 241 km. Sicer so na teh 241 km avtocest odseki, kjer je omejitev hitrosti 100 km/h ali manj (križišča avtocest pri Mariboru, Trojanski predori, Ljubljanska obvoznica,...), tako, da "polno hitrost" lahko razviješ "le" na okoli 210 km - če ni kakšnih zgostitev v prometu. Če torej vozite 210 km s hitrostjo 120 km/h, to razdalji prevozite v eni uri in 45 minutah. Če pa vozite s hitrostjo 150 km/h, pa to razdaljo prevozite v eni uri in 25 minutah.

To pomeni, da:

- celotno potovanje lepo umirjeno opravite v 3 urah in 35 minutah, na cilj pa pridete umirjeni, avto ima pa manjšo porabo, po poti manj tvegate

- ali pa celotno potovanje predivjate v 3 urah in 15 minutah, na cilj pridete nervozni in utrujeni, sopotniki zeleni, o porabi pa niti ne izgubljajmo besed...

 

Odločitev je vaša...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
dne 3. 2. 2022 ob 11:12 je Bini napisal:

Če nisi onga v BMW-ju na g***c si zapravil edinstveno priložnost....😇

 

Danes, ko sem se peljal iz službe, me je prešinila ena misel.

 

A ni zanimivo: od vseh avtomobilskih znamk: 

Alfa Romeo
Autobianchi
Bentley
Bugatti
Cadillac
Chevrolet
Chrysler
Citroën
Cupra
Dacia
Daewoo
Daihatsu
Dodge
DS
Ferrari
Fiat
Ford
GMC
Honda
Hummer
Hyundai
Isuzu
Jaguar
Jeep
KIA
Lada
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Mahindra
Maserati
Mazda
Mercedes
MG
Mini
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Porsche
Proton
Puch
Renault
Renault
Rolls-Royce
Rover
Saab
Seat
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Škoda
Toyota
Volkswagen

Volvo

 

in gotovo sem še kakšno zgrešil,

je prva misel: BMW...

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
dne 2. 2. 2022 ob 22:17 je Alex napisal:

Naj se še malo dvigne cena elektrike pa se boš vozil ceneje kot tesla. 😉

 

Mislim, da se že zdaj... Dokler sva z ženo imela samo pet otrok, je bil to edini avto, s katerim smo šli na počitnice. In tako smo vsako leto naredili med 5000 in 6000 kilometrov pod polno obremenitvijo: na začetku šest, kasneje pa sedem oseb, zraven pa počitniška prikolica s težo 1300 kg. Se je kar poznalo pri porabi, je kar precej dvignilo povprečje. Od kar pa nas je preveč za en avto in gremo na počitnice z dvemi, pa s tem avtom ne vlečemo več prikolice - in se na porabi precej pozna. Sem pa imel priložnost narediti primerjavo med 10 let starim dizelskim enoprostorcem s 300.000 pregonjenimi kilometri in novim e-golfom s 14000 kilometri. Bom poiskal, kje sem to objavil, pa prilepim link tukaj...

 

 

To je to:

 

Popravljeno od Slivka
Dodal link
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 14 minutami je AmpeR napisal:

Kaj pa une narobe parkirane je policija popisala?

 

Če sem prav razumel, je imel policaj težave, ker je imel "samo" 25 tistih nalepk za nalepit...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Danes opravijo dobavo s "šleperjem" oz. z vlačilcem s polpriklopnikom. Zaradi množice napačno parkiranih avtomobilov šofer nima kje obrnit, zato se dva sodelavca postaviva na glavno cesto in jo zapreva, šofer pa porikverca šleperja v krožno križišče, da bo potem odpeljal naprej. Med tem, ko je šofer rikvercal v krožno križišče, pa se en model (znamke avta namerno ne bom zapisal) odloči in prehiti kolono, ki sem jo ustavil, ter pripelje v krožno križišče mimo mene. Seveda ni pričakoval šleperja v križišču in se mu ni uspelo ustaviti. Škode ni bilo veliko, je pa možakar takoj klical policijo. Ko je policija prišla, začnem jaz razlagat, da šofer ni imel kje obrnit in da sem jaz na tej strani ustavil promet. Pa se model oglasi in razloži, da jaz nisem uradno pooblaščen, da lahko usmerjam promet in da nimam kaj ustavljat promet, da to lahko naredi samo policaj ali medobčinski redar in da mora policaj še mene kaznovati, ker sem skakal po cesti in s tem ogrožal sebe, ker bi me lahko kdo povozil in še promet sem oviral, ko sem skakal po cesti...

 

Policaj je samo vse popisal in zdaj čakamo poziv k sodniku za prekrške. Moram pa na kakšnem koledarju preverit, če ni mogoče kakšna ta-prava luna...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 4 urami je Deeyan napisal:

 

Tele 2.2 motorji v drugi generqciji so bli in so 🔝

Mi imamo dvolitrskega turbo-dizla iz leta 2010 s 105kW in 320.000 km. Zaenkrat se še nimam kaj žalit. Vleče kot zverina, porabi pa manj kot sodobni hibridi. Resnici na ljubo: od kar jo imamo do zdaj je povprečna poraba za 6,2 litra nafte na 100 km več kot Tesla...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Pod opombam piše, da "špera" deluje brezhibno.

 

Pri Mazdah serije B tovarniška "špera" ni delala niti do konca proizvodnega traku, kaj šele kaj naprej... Torej, če je ni predelal in montiral kakšne druge, potem mu špera NE dela...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

Tale reč je pa... 

 

Za 250 gramov naložbenega srebra bi v Zlatarni Celje radi 150€. 

 

Ko sem zvedel, koliko pri Mazdi stane kos gume, se mi srebro sploh ne zdi več drago. Moram samo še stehtat, pa da vidimo, kaj je dražje na 1 gram: srebro ali Mazdina guma... 

 

Pa vedno domov dobivam sto in eno reklamo, kjer mi ponujajo zlodja in pol. Ko pa nekaj potrebujem in vprašam, je pa dobava kakšen teden, če je v glavnem skladišču, drugače tudi več...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Pri tej Mazdi 626 berem spodaj v opombah: "Prvi lastnik, zelo ohranjen."

 

Zdaj pa mi ni jasno, a je zelo ohranjen prvi lastnik ali je zelo ohranjen Mazda...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Bom moral spet malo v avto-šolo, ker so se predpisi očitno precej spremenili. V davnih časih, ko sem delal izpit, so učili, da se 10 metrov od križišča ne sme ne parkirati ne ustaviti.

 

Zdaj pa ne vem, a po novem to ne velja več ali pa cestno prometni predpisi ob nedeljah ne veljajo. Ali pa STOP znak pomeni, da se tam ustaviš za nekaj ur...

 

IMG_20220121_125625492.thumb.jpg.da547f9270a897913e5faafa1271e49f.jpg

 

Težava je, ko se pripelje cisterna s tekočim kisikom. Samo polpriklopnik je dolg 12,5 metra, spredaj pa je še vlačilec pripet. In zaradi ostrega ovinka mora vzeti "malo bolj na široko", se pravi, da jaz zaprem glavno cesto za nasprotni promet, on pa gre na levi pas in skozi križišče spet tik do levega robnika (seveda tam ne sme biti parkiranih vozil), prikolica pa "seka" ovineg in gre tik-tik mimo robnika na desni strani. Če so pa tam vozila, se pa vse skupaj zatakne. Pločnik (kolikor ga je) ni predviden za 40-tonske vlačilce, trava v nadaljevanju pa sploh ne...

 

Ja, vem, lahko kličem redarje in policijo. In? pridejo, nalepijo listek in gredo. Šofer naj pa čaka nekaj ur ali celo cel dan, da pride lastnik in avto umakne. Ni mi pa jasno, zakaj policaj ne sme pogledat v bazo podatkov in po registrski številki dobiti lastnika ter v telefonskem imeniku poiskat telefonsko številko ter ga poklicat, naj pride avto umaknit. Je policaj nekaj razlagal, ampak nisem razumel...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Ko takole napišete, se tako enostavno sliši. 

 

Ampak...

 

Zakaj mora biti vedno en "ampak"? In zakaj en tak "ampak" vedno vse pokvari?

 

Torej, ostali smo pri "ampak".

 

Ampak ne policija ne medobčinsko redarstvo na Goriškem nimata pajka. Zato v dopoldanskem času pride medobčinsko redarstvo, ki mu nalepi listek. Če podrobno pogledate, boste na sprednji šipi videli rdečo "vrečko" z napisom Obvestilo redarstva. Popoldan, ko gredo medobčinski redarji domov, pa te reči prevzamejo policaji. Ker tudi oni nimajo pajka, tudi oni lepijo listke. Je pa tako, da listek lahko nalepim tudi jaz, pa kaj mi to pomaga, avto je še vedno tam in še vedno ovira promet. Če pa ga zakljuknem za BTjko in potegnem v Vrtojbco, sem pa kriv, ker sem se dotaknil tuje lastnine. Narobe svet, kjer je tisti, ki dela narobe, zaščiten kot kočevski medved. Tisti pa, ki dela prav, je pa... Saj se ve, katera stran...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.