Mogoce delam krivico,ampak za tega prodajalca sem ze ogromnokrat slisal da je nategun... res je na slabem glasu.
Sam sem 1x napol firbcal tam in sem bil tud razocaran nad stanjem avta k sm ga gledu in nad odnosom prodajalca. Vsiljivo,naduto... tako da jaz osebno bi apriori preskocil ta avto in vse kar je tam na tem placu...
O samem avtu pa nevem nic,mogoce bo kdo drug kej napisou..
Imam jaz tudi nekje s pominu, da je to potem "voznja mimo" in ne prehitevanje... Bila je pred kratkim ena debata na FB, kjer je Aichi se mi zdi, da na visnjegorskem klancu tako vozil po skrajnem desnem pasu, ki je bil prazen, na srednjem in skrajnem levem pasu pa kolona vozil, ki je bila pocasnejsa od 100 km/h... Pa so ga vsi skurcali, da dela prekrsek, ker se po desni ne sme prehitevati...
Tako je,to je t.i.voznja mimo... ko se ena kolona vozi hitreje od druge... zaradi gostote prometa. V praksi si to jst tko razlagam,na preh.pasu se vozijo npr. 60do80kmh,vozni pas prav tako in ce si na voznem pasu s svojimi 70kmh,prehitevalni pas pa upocasni na npr.60kmh, bos pac PO PAMETI nadaljeval svojo pot po voznem pasu z 70kmh...
Ni pa to ta varianta da je kolona na preh.pasu ki se vozi 95kmh,na voznem pasu pa je prosto recimo 300metrov in da gremo to kolono prehitevati po voznem pasu... ta situacija,ki si jo opisal na visnjeg.klancu mi bolj disi na to,drugo varianto. Pa pustmo zdj to,zakaj se vozi kolona po preh.pasu 95kmh,vozni pas pa prazen... ni prou,je pa vsakdanje in se mi zdi prou d vemo kaj je pravilna in kaj napacna reakcija,ko drugi delajo napake..
Ni cudno,tud jst naredim cca.100t km /letno,sicer vecino s sluzbenim... ampak je pa zanimivo vidt da se obstaja folk , k ne zbije km na magicnih 150t km... mogoce pa se bo najdu k?n dilercek k bo privzignu ceno temule pezojcku
Tole je pa malo ?udno. ?tiri mesece star avto s 65.000 km, pa ?e drugi lastnik... In da bi kdo, ki ima avto za 100.000?, le tega ponujal po Avto.Netu? :ne vem:
Hja... je ogromno km, ampak izvedljivo... glede drugega lastnistva mi je pa prvo padlo na misel,da je bil prvi lastnik leasing hisa.... nvem... bl sm to omenil zato,da se vidi,da je mozno,da ima avto v enem letu krepko cez 100t km... k folk ?e zmeri kupuje 5 let stare avte z npr.250t km, pa si rece "sj vec k to jih pa res ne more met"...
Dober prodajalec to ve in bo takoj "prebral"kupca in se mu prilagodil .
Sam mam najraje da me normalno pozdravi,vprasa ce rabim pomoc in ko mu recem da si bom pogledal in vprasal kar me bo zanimalo, rece "v redu,kr poglejte si,tam bom ce me boste rabili" in to je to.
Ne rabim 5x hvala,12x lep dan zelim in trinajst kav ze v startu. To me odbije,rad mam svoj mir.
In vsakemu ko povem da nisem lih tipicen novodobni kupec in tako ne rabim fancy smancy piz.arij in da sem ze prej naredil "domaco nalogo" in se pozanimal pri prijateljih,na netu o artiklu, me lepo pustijo na miru... ampak to povem na normalen nacin,z mal humorja in cist vsi so to lepo sprejeli in pol sele na koncu pade kaksna malo bolj neformalna debata...
Verjamem pa da majo poln k. firbcev ki nic ne kupijo in jim je prvo vpr.kok je popusta in kok ma konkurenca to bols zrihtan.
Ampak... na to morajo racunati,mi pa mormo racunati da so prodajalci ljudje in ne roboti...
Skratka,kupuje se avto in ne prijatelja za ?vek v obliki prodajalca,ki je tm sam zato,ker dela za firmo ki rabi na? denar...
Ne resno, kaj si s tem mislil? Pri ?estki so brisalci tako ali tako pod rob havbe skrijejo in jih ni videt izza volana. Ne vem kam bi se ?e morali skriti
Po mojem je mislu,da brisalci dokoncajo premik do konca,tud ce vmes ugasnes motor... da ne obstanejo nasred sipe v trenutku ko ugasnes motor...
Ja,tle znajo met francozi dost poslihtane stvari... xp ma naprimer to varianto,da tud ce se pripeljes z brisalci na "on", tako sprednji kot zadnji; ob ponovnem zagonu motorja bo treba rocko dat na "off",in potem s5 na "on",da bodo delal... kar je fajn,ce ti tekom noci primrznejo na sipo in da ne zacnejo drgnt po sipi v istem momentu ko das kontakt...
Ko je lih beseda o at0vtomatskem dvigovanju/spuscanju stekel...
Na xsari mam voznikovo avt.v obe smeri,sopotnikovova v nobeno smer...
Mx5 ma voznikovo avt.navzdol. navzgor in sopotnikova v obe smeri sta brez avt.
Sprinter ima voznikovo avt. V obe smeri, sopotnikovo navzdol avt., navzgor brez avt...
A ni bolj pomembno,ce ze sparajo,da je avt.predvsem za navzgor,ne tok za dol?
Primer: priblizujes se cestnini,navzdol lahko drzis tistih par sekund gumb ob ustavljanju..
Ko pa speljujes-pospesujes, je pa mal zoprno hkrati prestavljat navzgor in na vsake par sekund tiscat gumb za sipo...
Ali pa:parkiras z odprto sipo,stisnes knof za zapiranje sipe... fajn je d lahko ugasnes motor,izvleces kljuc,odpres vrata se preden je sipa do konca zaprta-in da se ob vsem tem ni nehala zapirati... xsara ma tko,marsikater drug ne...
Malenkosti,vem... ampak ob vsem tem se vprasam... ob vseh milijonih namenjenih za razvoj,iskanju novih resitev,bla bla bla... zakaj ne dajo,preden gre avto v prodajo,avto na test parim obicnim druzinam (karikiram,pac da se pogledajo malenkosti,ki ne stanejo veliko,ampak jih opazis sele po dolocenem cajtu),pa da vsak pove svoje mnenje..
Tko pa mamo nevem kolk novotarij,po drugi strani pa iz vozil izginjajo uporabne,kmecki logiki jasne,stvari...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ni?,sam ograja. niti ne zgleda d je blo kdaj kej v planu tm zgradit...
Men bi blo logicno,da je znak za ovinek ali pa nevarnost ...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani