Sej to je ta zblojenost... trendi v tehniki in okoljevarstvu so v tem, da se gre na elektrifikacijo oziroma v hibride ter, da je potreba po ogromnih maskah/hladilnikih čedalje manjša oziroma je skoraj ni. Ampak trendi oblikovanja pa gredo v glomazne maske brez tehnične potrebe.
To je tko kot, če bi nekdo z majhnim rekel, da rab XXL kondom, ker si želi, da bi zato več fukal.
Ne resno... maš prav, da to v večini primerov ni bistveno kolk je top speed. Ampak na največjem tržišču v EU, če bi radi konkurirali v premium segmentu z Audji, Mečkami , Bimerji, porši ipd je ta podatek pač pomemben. Ko bo Švaba videl, da gre recimo X5, al pa Q7 250km/h, CX-60 pa "le" 200km/h bo že gledal raje kaj drugega kot Mazdo.
Ampak to, da je omejena hitrost je v bistvu več ali manj to, da ta elektromotor lahko deluje le do 130km/h, potem je pa na klasičnem 2,5 litrskem 192KM bencinarju. SUV pa je nearodinamičen in poleg tega gre proti 2100kg lastne teže. Tako, da verjetno z vsemi temi podatki kaj dosti več kot 210km/h tud brez omejevalnika niti ne bi šel. Zato pa ta trik, da lahko vsepovsod napišejo, da je omejena hitrost na 200km/h, ker da avto, ki ima na papirju preko 300KM ne gre več kot 210 pa glih ni reklama.
Malce višje, spodnji rob zravnaj s spodnjim robom odbijača. Zdaj vizuelno namreč izgleda, kot da je po nesreč dol padla pa še kakšen robnik z njo lahko zahaklaš.
@Alex 12 centov?! A prav berem, kar si napisal? No ja, zgleda, da bojo res prisilili ljudi, da se dizelov znebijo. Al pa bo treba bit kmet, če se ne motim se je zdajšna oblast neki hvalila, da bojo za njih subvencije za gorivo.
Ne sam dizlov, vseh ICE motorjev. Mene veliko bolj skrbi kako je na mednarodnih trgih elektrika že prešla mejo 1000€/MWh. Se pravi, da za recimo 1000km vožnje ali cca 1 tank nafte boš dal zgolj za elektriko 200€ za nafto pa kljub podražitvi "le" 100€. Elektrika se je namreč v enem letu podražila za 20x in ko bodo tele podražitve dobavitelji spravili v končni račun bo cel kaos.
Tukaj bi morala biti naloga EU, da zaustavi trgovanje z elektriko preko borz in zajezi manipulativne nerealne podražitve ter spravi zadevo v normalo. Če to ne naredi bo preko zime visoka cena plina al pa nafte še tamal problem.
A malce? Na Autoscoutu24 se ccene lepo ohranjenih gibljejo okoli 15 jurjev ali manj, če ni ravno mint condition.
Ta tipo pač živi v svojem svetu in upa, da bo naletu na še kakšnega ubrisanca, ki bo dal tolk denarja pa čeprav si iz tujine pripelje boljšega za pol cene.
Jaz sem še nekaj opazil in sicer vsaj tretjina tujih voznikov z malo starejšimi avti brez avtomatike luči podnevi vozijo po lokalnih cestah z ugasnjenimi lučmi. A je to kak varčevalen ukrep v tujini čez poletje, ker tole je kar neverjetno kako so disciplinirani pri neprižiganju luči.
Da ne bo preveč krega tole objavljam zgolj zato, da se vidi ob idealnih pogojih kaj se da naredit s porabo in predvsem koliko vpliva hitrost nanjo.
Enakomerna vožnja 50-60km/h od tankanja. Brez ustavljanj, semaforjev, klancev in po 8,3 kilometra kaže povprečje 2,6l/100km
Kasneje še nekaj odsekov regionalke z omejitvijo 90km/h in nekaj vožnje tudi v mestu, kjer sem pazil na to, da sem lepo lovil semaforje. Sreča je bilo prometa skoraj nič. Slikano doma po 34 prevoženih km, ko sem parkiral - 3,8l/100km
Moram rečt, da tole je skoraj tolk dobr kot Alexov X-motor 🤣
V glavnem, če bi večino vozil regionalke in nič AC-jev ter mest si upam trdit, da sem na povprečju pod 5 litrov/100km.
Ja, seveda jih ne vidiš, če so v civilnih vozilih.
Pelji se 180 km/h in več, se ti bodo že pokazali. 😃
Aha mogoče je to problem... hehe. Drugače pa je ravno to problem, če so ustanavljali Cobro 11 samo zaradi prehitrih voznikov je bila to največja napaka. Res redko vidim koga, da bi enormno norel.. jaz se vozim nekje do 140km/h pa se redko zgodi, da bi bil kdo hitrejši. Če pa že pa mogoče za 10 maks 20km/h več od mene. Časov, ko je kak padel mimo kot snet kladu skoraj ni več.
Premalo na cesti?... no ja ta je pa dobra, si me nasmejal res. Službeno sem namreč kar precej in to praktično vsak dan pa AC policije svoj živi dan nisem videl.
Prej smo vsi hvalili, da je red in tudi je bil red!👍 Sedaj že na veliko tovornjaki prehitevajo, predvsem naši, ker vejo da ni angelov in tudi vejo kje ni kamer.... 🥴
Jaz nisem nikol niti enega videl tudi takrat, ko naj bi veselo delali. So bili pa skos precej podkadrovani tako, da je čisto možno, da sploh niso imeli dovolj folka za patruljo sestavit in so šli na teren le v primeru nesreče.
To zdaj nagajajo Bobnarjevi, ker je ukinila avtocestno policijo. Zdaj ji bodo dokazovali, kako bi se dalo rešit hitreje, če bi se gor pa dol vozili po AC.
Sam sem pa že prekužil ta motor in sedaj ga je prav veselje vrteti v obrate. 😊
Komot si med hitrejšim v prometu. Seveda takrat ne pričakovati prav nizke porabe. Tega x 186 motorja enostavno ne smeš voziti kot dizla in menjavati pri dizelskih obratih. Takrat prav lepo "zapoje" lep, zdrav zvok iz auspuhov. 👍
No to si pravilno napisal... če hočeš izkoriščat vso konjažo pol je treba v obrate in to je premosorazmerno z višjo porabo. Večina teh 186KM motorjev o komaj kdaj vidla polno moč ali pa celo nikoli... vprašanje a je recimo Binijev sploh videl te obrate, kjer je polna moč.
Medtem se 150KM dizla veliko več vozi pri polni zmogljivosti saj je ta na voljo že pri manj kot 3000 obratih in kaj je najbolj pomembno, da tam poraba vseeno ne trpi.
Pa da ne bo kdo to smatral kot vojno med dizli in bencinarji velja enako tudi za turbobencinarje, kjer je najvišja moč prej v uporabi in tudi zato občutek, da veliko bolj gre pa čeprav je na papirju enako konjev kot atmosferc.
Štos je samo v tem al jih hočeš videt al pa ne. Jaz si pač ne delam utvar, da imam 100% avto in napišem kaj mi ni všečin oziroma kaj bi se dalo naredit bolje. Zdaj je samo vprašanje al je tisto tolk moteče, da avta ne kupiš al pač zgolj omeniš.
Super napisano, s prvim delom se popolnoma strinjam z drugim delom pa samo z nekaj stvarmi in, če bi me toliko stvari motilo nebi nikoli imel cx30.... 😉
Nisem imel občutka, da bi ga tolk motilo, je pa seveda v večini pripomb dejansko mesto za izboljšavo. Dejstvo je, da če je kaj zastarelega na tem avtu je to AT in praktično v vsakem testu to tudi omenijo. Je pa res da je pač zanesljiv preizkušen menjalnik ni pa uglajen kot pri marsikateri drugi znamki. To je verjetno največja zamera, ker vse ostalo se da nekak nastavit ali upgrejdat tega pa pač ne.
Sem dojel. Ne bom vozil plastičnih, električnih igračk.
Hja, če ti jih bodo prepovedal vozit pol jih pač ne boš ... saj veš tvoj avto bo kriv za CO2 izpuste ne pa bogataši, ki se vozijo s privat avijoni na kosilo.
Če bo ostalo pri tem trendu bi lahko čez slabih 14 dni bil bencin pod 1,4 dizel pa pod 1,5. Mogoče je zato Pelosijeva šibala na Tajvan, da zaneti novo krizo in da spet dvigne ceno energentom.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
BMW i3 tudi, e-Smart pa celo samo 135km/h.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani