Ja, vse trojke od 2014 naprej v Revolution Top izvedbi imajo radarski tempomat. Do 2017 facelifta pa nimajo aktivnega dr?anja pasu (torej dobi? samo opozorilo ne bo pa se volan premaknil).
?e gleda? rabljeno poglej logo naprej - ?e je "flat" ?katlica s samo narisanim logotom ima radar. ?e logo izstopa potem ga nima.
All hail the mighty naziwagens! (Ne vem kako to OPju sicer pomaga.)
najin ni noben naci , pomaga pa znatno akuju.....?e posebej ?e ima? el drsna vrata, el prtlj. el to in ono....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Na?eloma se strinjam s tabo, da bo slaba guma na mokrem slaba tudi na suhem, ampak ne more? pa posplo?evati. Poglej tale print screen - to so komentarji za testirane letne pnevmatike zadnjih dveh let. Pri redkokateri pnevmatiki pri slabostih pi?e kaj glede obna?anja na suhem, medtem ko pa pri marsikateri pi?e kaj v zvezi z obna?anjem na mokrem:
Pa ?e en ekstrem...katastrofalna ocena za obna?anje na mokrem in nadpovpre?no dobra za suho vozi??e:
In tudi moje osebne izku?nje so podobne...za marsikatero pnevmatiko sem rekel, da je katastrofalna na mokrem, za redkokatero pa, da je slaba na suhem. Pa letno prevozim cca. 50k km in to s kar nekaj razli?nimi avtomobili ter posledi?no pnevmatikami...
Dal sem ti primer dunlopa. Vse kar hocem reci je da ce je guma dobra v detju se ne pomeni da je dobra na suhem. Samo to.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
No, tak?ne izjave ne bi ravno pripisal nekomu, ki na cesti ?tepa tak?ne kilometre, kot ti. Ravno na suhem so razlike med res dobro in res slabo gumo manj?e, kot na mokrem. Ponavadi slabe gume svoje najve?je slabosti poka?ejo ravno na mokrem.
Se ne bi strinjal...slaba guma na mokrem bo slaba tudi na suhem (odvodnjavanje (profil) je eno, material pa drugo), ?e posebej so directional profili delani za de? slab?i na suhem (v primerjavi z asimetri?nimi)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ampak to kako dela v mokrem je le percepcija. Kaj v dezju gonis enako kot o suhem, ne verjamem. Najvec kriticnih situacij kjer guma veliko pomeni je pri zaviranju v sili po suhem. Za ostalo je tu abs ker v mokrem ni gume ki bi te ustavila pred oviro (razen v reklami) le manevriranje te resi.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?e parkirajo paralelno v boks gredo vsi v ve?ini z nosom naprej, kljuka ostane zunaj in ne ??iti pred ni?emer.
Igra pa funkcijo samo pri bo?nem parkiranju, kjer te pa lahko naba?e samo tisti, ki parkira in ima kljuko. ?e si sam parkiran te kljuka ne bo ??itila saj ?e te bo kdo zadel te bo zadel v postopku rikvercanja in te bo zadel v sprednji konec, kjer kljuke itak ni. Tako, da ne razumem pred ?em te ??iti, razumem pa da ??iti tiste, ki jo imajo in parkirajo brezobzirno tako, da se kr rukne v drug avto, ko gre v rikverc.
Pojdi v italijo, francijo...mene je 2x v lj. In to pred mojimi ocmi, zenska rine v box in to ne bocni, dokler jo drug avto ne ustavi, k sreci je bil zadnji del
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
najin ni noben naci , pomaga pa znatno akuju.....?e posebej ?e ima? el drsna vrata, el prtlj. el to in ono....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani