Ravno danes po najbr? pol leta spet peljal svojo. K njej se ne vrnem, ne gre nikamor, bremze niso ne vem kaj, lega isto ne. Ima pa fajne zice pa ?ibedah. Nikoli si ne bi mislil, da bom rekel, da se tudi sedi prenizko. Postaral sem se izgleda. Druga?e pa zaenkrat bom kar imel tole, ?eprav imam neke pribliske, kako je MX-5 fajn avto pa tko. Ampak ni uporabna zame. RX-8 ne bi imel. Ali pa samo nekaj ?asa potem pa prodal dokler vse dela...
Saj ve? kako je. Ima? en avto, ki se ga navadi? in ugotovi?, da ?e ga proda? ne ve? kaj bi ker je na trgu dovolj zanimivih obenem pa ne ve?, ?e so vsi ti dobro ohranjeni. Tega, ki ga ima? to?no ve? kje si. ?e bi bili v Nem?iji bi prej na?el naslednika, pri nas je pa toliko manj izbire da si hitro pe?ec (oziroma ne najde? kar ?eli?), ?e si preve? izbir?en.
a ma RS tut elektronski gas z ... "noticable" delayem?
Ima elektronski gas ja. Fajn k je ?e ena bedarija ki lahko crkne. Ni pa tako po?asen kot naprimer Fabia 1,4 sem se rabil samo ene par kilometrov, da sem se navadil (za medgas v ni?jo). Sranje je naprimer ker je ve? dela, ?e bi dal ITBje. Ima pa pozitivno plat. Se ne odziva na vsak milimeter, ?e trzne? z nogo ali, ?e si bumbar in sploh ne zna? lepo dozirati gas.
Tole je edini vzporedni test, ?e zna kdo Francosko. V teoriji je malo po?asnej?i pa nekako dvomim, da se lahko ?e kaj dosti bolje dr?i kot Clio, kve?jemu slab?e. Pridi kdaj na kak meet pa bomo kako rekli.
@Labi ne bo? verjel ampak Mini je te?ji in ima ob tem ?vohnej?i motor. Razen JCW, tisto mora biti noro.
Ploki ?e sem odkrit ravno zaradi takih scen na?eloma ne posojam avto vseeno pa z veseljem vsakogar peljem. Z razlogom vidi? bistveno manj 206 RC.
Labi ja Mini je strup v pravih rokah. Sem pa na Racelandu prehiteval vse samo enega (z malo navitim kompresorjem celo). On je bil pa vedno enako oddaljen, po vsakem krogu sva bila oba na isti poziciji kot krog nazaj. Res hecen ob?utek, ko vozi? na polno pa sta ?isto enakovredna.
Ja. Tale je kot nova. Cena itak ni zadnja. Zdaj pa pojdi ?e na autoscout gledat. Pa za Cliote isto. Za?etne cene so res nizke ampak, ?e je malo bolj ohranjen se pa hitro vzdigne cena. Sicer pa, ?e bi kdaj peljal 16Vja bi hitro vedel v ?em je ?ar tega avta. Sanjski handling. Ali pa, ?e druga?e povem. Ko pri Renaultu naredijo "?porten avto" bo imel gotovo dale? najbolj?o lego. Da pa vse ostalo ?epa je pa druga pesem.
Deeyan je tega mislu... 16 let star clio za 3 jurje... da se u??ije? od smeha
Ampak ve? kaj je pa hec? Da je dobro ohranjen ventilar ve? vreden kot prvi RS-i. Dejansko ?e dobivajo na vrednosti tako kot dobro ohranjene turbo petke (uf, te?ka bo, da take ?e obstajajo ampak OK).
Pa vmes pripeljan iz Amerike (zadnja tablica). Hipoteti?no je mo?no ja... Saj a ni tako, da na servisu v ra?unalnik vtipka VIN kodo in to?no ve leto izdelave. Vsaj pri dolo?enih znamkah je tako.
Zdaj je ?e ni?ja cena. A mislite, da bi menjal za RSa in mi ?e dopla?al? (da si kupim ?e en skret za pozimi )
BTW: WTF is this shit? MX-5 NA in letnik 1999? Kolikor vidim je ameri?ki model. Najbr? leta 1999 uvo?ena v Slovenijo in bi zdaj nekdo rad fajn nategnil nekoga, da je letnik 1999.
. Neuradno pa celo ve?. tako, da saj sem napisal, da najbr? ga je ujel nepripravljenega in se mu ni dalo ker v resnici so stroji kot je Megane RS in Focus RS dandanes nekaj hitrej?ega kar si lahko privo??i?. Ironija je, da je Focus ful dra?ji pa mu Megane RS sledi, v ovinkih pa tudi
Niso pa tak?ne razlike, da bi zato u?el za 100m takoj. ?e ima? 180 ali 200 konjev bo to realno lahko le kak?en avto razlika. Prav privo??il bi vsakemu entuziastu, da bi vozil kak?nega Cliota RS in potem ?e Megana/Focusa RS ker so res nekaj posebnega. Do sedaj je bil ?e vsak sopotnik (na racelandu) ?okiran kako se lahko en FWD avto tako dr?i, brez kakr?nekoli ?pere in semi slick gum. Ne vem kako jim je uspelo vem pa, da so jih naredili za to, da ga kupi?, gre? na pisto in se ti vsak ovinek smeji.
tak ko 323fka 2.5V6 .. vceri me je prcu en megane RS (tanov!) and i took him by surprise
Ja? No ja najbr? res ni bil pripravljen. Boss ima? prav, se najdejo ljudje, ki mislijo, da sem ?e ta dva rora jaz namontiral pa vrgel "modre" lu?ke da mam kao xenon. Ne bom pozabil zavarovalni?ke agentke, ko mi je prera?unala zavarovanje in rekla, da nekaj ne ?tima, da so kW napa?ni. Ko sem rekel, da je OK je bila 2 minute tiho, od tega 1 minuto gledala malo vame, malo v ra?unalnik. Po 2 minutah je vpra?ala "Ti tole pa gre a?" ker ima istega Cliota ampak dCI (60hp).
Tale Legacy je tut fajn zadeva. V bistvu se ga celo malo gledal, ko sem menjal avto ampak ni bilo nobenega pametnega. Prva predelava mora biti plin. Potem je pa neuni?ljiv avto, ki ne zahteva veliko stro?kov. Ni najhitrej?i ampak je trpe?en avto za v hribe in pomoje, ko ga kupi? ga ima? lahko dokler ga rja ne poje, druge zadeve delajo. Kar tastare poglej, vsak razgledan "hribovc", ki ga ima ne vlaga skoraj ni? vanj in samo fura. Po hribih seveda.
Aja Deeyan, zavarovalnica Triglav ima zdaj nove razrede, nad 130kW je ?lo malo dolj ker je potem ?e nekaj razredov vi?e gor. Sploh ni ve? maksimum nad 130kW kar je bil ?e skrajni ?as. Kar pokli?i kak?nega agenta. Dandanes ima ?e vsaka mo?nej?a limuzina z Navorom nad 130kW, ?portni avti se za?nejo ?ele nekje pri 180kW...
ej, ne bo? verjel, gledu sm jih, eno sm ?ou celo sprobat v gorico..
kabina je ene 2x manj?a kot avtu zgleda (?e bolj "japonska" kot mazda).
volan je zmaga, sede?i so zmaga, zadnji zici so podn od podna (glavo naslanja? na zadnje steklo)-smrtna ob mal vecjem impactu.
lega je super, 6 prestava je super
ketna namest zobatga super..
ampak... sam 143hp in FWD. Malo underpowered. (kot je reku marko) >> zato sem raje 323f 2.5 V6 pol ... pa ker je bla 4x cenejsa... ;D
Ja sosedov mulc (lol, 14 let) je pametoval zakaj nisem kupil tamo?ne Celice namesto Cliota. No zaradi lege in ker je avto tudi v ravni ?rti po?asnej?i kot Clio. Pa manj prostoren. Zadnja ?ipa nad glavo je pa standard v tem razredu. 200sx, 100NX, vse ima isti sistem. V glavnem ni high performance avto, je pa lu?tna zadeva pa tudi najpo?asnej?i nisi z njim. Pa za ve?je ?meke je kot Clio.
Prevzem lizinga? Sicer ima pa znanec eno rde?o in mu grer ?e drugi motor po?asi v maloro. Kako dela z njim ne vem ampak v kon?ni fazi pri nakupu takega avta je potem to vpra?ljivo. ?koda, ker sam wankel je fajn zasnova. ?e bi jih uporabljali za dirkalnike, ki naredijo par dirk in se zamenja motor bi imel najbr? ve? potenciala kot na cestnem avtomobilu.
Nisem ?e naro?eval ampak ra?unaj okoli 50?, raje ve? ker je velika zadeva. Une oja?itve spodaj bi ti pa mogo?e raje kdo naredil, te bo cneje pri?lo, pa isto se bo poznalo. Sway bar je pa od Whiteline cenej?i kot od UR. Samo enega EU distributerja poi??i.
Zakaj ne, ?e je avto lahek in okreten, podvozje in motor pa imata dosti potenciala. Odkrito povedano bi jaz na tvojem mestu raje zrihtal Micro kot Mazdo ker bi bila hitrej?a in motor bi bolj za ziher zdr?al (pa ?e ketno ima ). ?e serijsko je Micra 1,3 hitra toliko kot tvoja 323C.
Tole ni ravno Mazda se pa prodaja in je zanimiv oglas... Najbr? najbolj znana Micra med Nissanovci. V bistvu je mehansko in vizualno prakti?no popolna.
baje da, ?e si da? tole noter, da se full pozna pri vo?nji, sam nvem kok je to res za ?ist obi?no vo?njo
?e bo? to kupil za ?ist obi?no vo?njo je stran vr?en denar in brezveze, da spra?uje?. Na ene dveh avtih sem ?e imel tole in se ?uti razlika. Na Peugeotu 106 in Nissanu 100NX, oba v osnovi mehkej?a avta (Peugeot sploh, Nissan je bil pa targa in starej?a zadeva). Na Cliota ne dam ker se ne ?uti in je ?e serijsko bistveno tr?a ?koljka pa ?e lukenj nima za pri?raufat, bi mogu luknje vrtat v pleh.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tak?ni avti bi marsikje ?li takoj na odpad...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani