Skoči na vsebino
Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Nisem imel občutka, da bi ga tolk motilo, je pa seveda v večini pripomb dejansko mesto za izboljšavo. Dejstvo je, da če je kaj zastarelega na tem avtu je to AT in praktično v vsakem testu to tudi omenijo. Je pa res da je pač zanesljiv preizkušen menjalnik ni pa uglajen kot pri marsikateri drugi znamki. To je verjetno največja zamera, ker vse ostalo se da nekak nastavit ali upgrejdat tega pa pač ne.

 

 

Ko pa jaz napišem, da je avtomatski menjalnik mazde zastarel pa vsi v luft. 

Tudi motor 2,5 je že v letih. Nisem pa rekel, da je slab. Pač je zastarel in s tem bolj požrešen. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 3 minutami je Bini napisal:

Super napisano, s prvim delom se popolnoma strinjam z drugim delom pa samo z nekaj stvarmi in, če bi me toliko stvari motilo nebi nikoli imel cx30.... :zoom-zoom: 😉

Izgleda, kot da je Mazda zadnja možnost in jo nekateri kupijo le zato, ker je avto na zalogi. Pa ja prej probaš avto  in se na podlagi tega odločiš. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 8 urami je Bini napisal:
AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Le nekaj mesecev po zadnjem preizkusu CX-30 s »starim« motorjem Skyactiv X sem preizkusil še različico z novo izvedbo tega motorja. A s...

Mogoče bo komu v pomoč pri lažji odločitvi kateri menjalnik je boljša izbira.....:whatever:

 

Zato pa sem izbral ročni menjalnik. 👍

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 12 minutami je Piterna napisal:

Lep pozdrav, 

že lep čas spremljam ta forum in danes sem se opogumil, da nekaj napišem o svoji kobili😃

Sem več kot leto dni lastnik CX-30  150g AWD MT,prevoženih 30000km.

Naj povem, da preden sem se odločil za nakup sem bil nekaj mesecev na bolniški in verjemite,da sem preživel na medmrežju zelo,zelo veliko časa. Moja izobrazba- avtomehanik in sem tudi zaposlen kot avtomehanik že kar nekaj let. Tako, da nekaj poznam, sigurno pa ne čisto vsega.

Zanimala sta me oba 186x, kot g150.

Oba sta odlična motorja z plusi in minusi. Pa ,da povem MOJE mnenje- minuse za g150

-deaktivacija 1. In 4. cilindra

-loputa na izpušni cevi

-približno 0.5l večja poraba

-0.4 sekunde slabše 0-100km/h

 

MOJE mnenje-minusi x186

-EGR ventil

-GPF filter

- plastično oljno korito

-0w20 olje 

- kompresor 

- veriga odmične pri vztrajniku

- bolj občutljiv na slabše gorivo

 

Čeprav imam rad novosti sem bolj ziheraš. Meni osebno 0,4 sekunde ali 0,5 litra ne igra tako pomembne vloge .

Čas bo pokazal ,zaenkrat x186 brez težav ,manj kakor x180 (koliko pač spremljam)

Avto je zame odličen ima povprečno porabo 6,4l vedno nalijem do vrha na eni črpalki in enaki ročki,računano na roke (nanižja poraba 6.2l,najvišja 6.9l v obdobju 16mesecev).

Okvare do sedaj- zapiranje ogledala.

 

Skratka CX- 30 me je nabolj prepričala z notranjostjo in dokaj preprosto mehaniko, če je pa tistemo, ki sedi zadaj tesno- naj si kupi večjega,- jaz imam odličen položaj za volanom za ta denar😊

Če pa koga moti deaktivacija, potem ga bi tudi moralo med preklopom vžiga s svečko in samovžigom🙃

Lepo pozdravljen.😊 Prav je, da si se oglasil. Tukaj nas, je že kar nekaj lastnikov  X186 motorja. Upajmo, da bo delal v redu tudi v bodoče, ko bo že veliko kilometrov za njimi. Sam ne opazim tega preklopa med svečko in samovžigom. Mogoče zato, ker vozim tudi 6-ko dizel? 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Ko sem jaz kupoval cx30 so imeli eno 186, rdečo, testno vozilo v Kopru, eno rdečo, novo(ta je sedaj moja) v BTC in eno kafetaste barve(kot jo ima Gelipter) pri Močnik. Imeli so še ene tri AWD, vse 186. To je bilo takrat vse. In si moral takoj poslati aro, če si hotel priti do avta. Cx30 so šle za med. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 5 minutami je Filovic napisal:

Ne 150g ampak, ker sem mel prej Seata 1.9 tdi pa se cipiranega... Pogresam turbino🙂...

Ah, saj jo lahko voziš s seboj v prtljažniku. 😊... hec. 

Tudi sam iimam dizel 6-ko pa jo le še včasih pogrešam. Se navadiš vozit bolj na obratih in je ok. 

.. 

pred 2 minutama je FuManchu napisal:

No turbo, no fun:hudicek:

V drugi gre 110,brez turbine. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je TiEn napisal:

Ni res, kupiš kaj drugega kot mazdo in se tej slabi motorni paleti izogneš 😉

In zabredeš v povprečje kakih korejskih povprečne z 1.3 motorjem. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 26 minutami je Bini napisal:

Lej, vsak se sam odloči. Jaz preverim vse pred nakupom razen kvalitete ne morem. Tole na forumu pa samo odtehta ali si za ali proti nakupu.... 🤔😉

Pač dejstvo je, da imajo zastarele 2.5  motorje v svojih Mazdah. Performansi so pa nekje tu - tu. 

Poraba pa je pri x motorjih v rangu dizla 150 konjičkov, kak deci gor ali dol, 2,5 benzinarji pa imajo porabo nekje v rangu  porshejev.(9-10 litrov, realno) 

Dejstvo je da:

1. Skaymotor x 186 je naknovejša, top tehnologija, druge firme lahko to samo sanjajo, sicer mogoče ni še toliko preizkušena a upajmo, da bo zdržala. 

2. Mazda cx 30 je blagi 24 V  Hybrid . Od tu tudi nižja poraba. 

3.Mazda cx 30 je tudi lažja in tu je zopet prednost. 😉

pred 51 minutami je TiEn napisal:

Sej nisem nikoli trdil, da ja grda 😉

He, He... Jest bi že našel deset tvojih postov na to temo. 🤣

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 3 urami je NevLado napisal:

Jaz bom organiziral en dogodek, da mi vsi pripeljete te vaše zamorjene motorje in vam pripravim 3 dnevni tretma moje AC vožnje, ker vam bo ratal še te X motorje zabit :lol:

Ha, ha, a poraba 10 litrov, kot porsche. 🤣🤣

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 6 minutami je NevLado napisal:

Točno to sem hotel rečt. Alex ga tako pljuva brez razloga da je neekološki, a Mazda ga leta 2023 uvrsti v njihov najbolj premijski avto možen :rispekt:

Amerika ni glih zgled za ekologijo. 😉

Bi pa veliko amerikancev imelo rado x 186 motor v svojih Mazdah cx30. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 4 minutami je Bini napisal:

In s takimi avti bo rekla Mazda pa, pa Evropa..... 😪😟🙃🙈

Saj več  moči dejansko ne rabimo, ker po tej gužvi, ki je vedno hujša tako ne moreš več normalno vozit. 😟

Imaš prav. Ko smo vozili skozi Monte Carlo, so bili razni ferrariji in lamborghiniji enako (počasni) kot mi. 😉

Res se promet zadnje čase odvija počasi in predvsem je vse več kolon na avtocestah. Vse je zabito. 🙄

 

pred 34 minutami je FuManchu napisal:

2,5 motor je 6 cilindrski? 

Ne, to je precej stara zasnova 4 cilindričnega motorja. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 52 minutami je dvorjan napisal:

In, ja, 2.5 motor, ki ga ima ves ostali svet razen Evrope, je kot ulit za CX-30 ...

Ja, in poraba 9litrov na 100 kilometrov. 😉

Je vseeno boljši ta x motor, ki je enako močen a pije 2-2,5litra manj.

Socer pa ne hvalijo preveč tega 2,5 motorja v testih. Turbo je boljši a je tudi poraba v višavah. 

pred 58 minutami je Bini napisal:

Aha,to je to,se mi je zdelo ,da sem nekje zasledil navora 250....😊👍

Enako kot pri našem x 186 motorju. Se pravi, da je ta 2.5 motor tam tam z našim x 2.0 motorjem. Če dodaš še avtomatski menjalnik so performance še slabše proti ročnem v X186. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Zanimivo, da ima mazda cx 30, motor 2,5,avtomatski menjalnik (za ameriški trg) 186 konjičkov a le 186 Nm navora. 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 1 uro je FuManchu napisal:

:blink: Nočem takega avta... 

Hočeš, hočeš. 😊

pred 1 uro je TBA napisal:

to v avtih ne vem, sam zgleda da so se tu kr nate vpiknal vsi :D

hes gone with the force.

Ah, to nekaj držijo nos. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 28 minutami je Lentus napisal:

Še naj jaz zapišem rezultat vožnje na morje in nazaj. Se pravi MS-Poreč-MS.

 

V smeri na morje (350 km) je bila poraba 6,9l. Vozil sem večinoma s tempomatom nastavljenim 5 km/h več od omejitev. Povprečna hitrost je bila bogsigavedi koliko, ker to čudo, za razliko od VW, povprečne hitrosti ne meri.  Nazaj grede je bila poraba 7,5l, ampak so bili zastoji in dokaj močan čelni veter.

 

Vleka v hrib na primorski AC, čez Črni kal in Kozino v 6. in 5. prestavi je bila porazna. Sem moral prestaviti v 4. prestavo in gas do konca, da sem komaj uspel biti v koraku s prometom, obrati pa na 4,5k. Potem se mi je tip s Passatom, prilepil dobesedno na zadnji odbijač in ni popustil. Ker se ne dam tako zlahka, sem prestavil v 3. prestavo in naenkrat sem bil najhitrejši na avtocesti :D , obrati na 5,5k, hitrost okrog 145km/h v hrib. Poraba pa v višave. Sem ostali del poti do doma, zato vozil zelo varčno in celo pod omejitvami, da je povprečna poraba na koncu z 7,4l izpadla dokaj ugodno.

 

O plusih in minusih pa kdaj drugič. Je tega kar dosti.

 

 

 

 

A ti imaš 150?...Jaz nisem dal v tretjo nikoli v Franciji, pa je bila mazda full naložena in štirje noter. Vrhniški klanec z lahkoto prevoznim v šesti brzini, če hočeš bit res hiter pa daš v peto in gas. 😊 Je kar nekaj razlike med tema motorjem, najbrž. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Evola, rezultati so tu. 😊

Prevoženih pri obeh natanko 50 kilometrov, z obema ista cesta, enaka hitrost, enaki pogoji (27°C),burja. V obeh avtih dve odrasli osebi. 

Rezultat: Mazda 6, dizel, 150...5,3l/100, 

                Mazda cx-30, X186...5,5l/100.

Sem pa opazil, da je največja razlika pri porabi, ko se pelješ v hrib v korist dizla. To cx30 nadoknadi po ravnini, pri 110/ uro, kjer nekako bolj "jadra". Tudi pri počasni vožnji z okoli 2000 obrati je nižja poraba pri cx30, saj ji takrat najbolj pomaga kompresor. 

Tako, da je ta x motor res šparovček. 

Naslednjič naredim primerjavo na avtocesti. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pravkar je Carot napisal:

Meni 6tka porabi cca. liter manj na 100 km, je pa res, da je CX30 AWD, pa tudi vožnja je 70% AC okoli 140 km/h.

AWD se ziher pozna. Evo, še pot domov in bom dobil rezultat. 

Je pa to kombinirana vožnja, malo mesta, nato hitra cesta, reginalka. 

Samo avtocesto bom testiral enkrat pozneje. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 11 minutami je NevLado napisal:

Zakaj potem ne vzameš 3ke namesto cx-30?

 

Motorji in oprema so identični. Avto je nižji, manjša poraba in bolj stabilen! Bauh maš pa manjši kot jaz, se boš že zvlekel not :bravo: 

 

Drugače pa klio 1.5 dci, tebi bi pil 3 litrčke. :ljubezen:

Sem vozil obe in je cx 30 veliko bolj komot in pregledna. Ja, je bolj športna vožnja C M3, a Janez ne vozi toliko športno, da bi to prevagalo. 

Pri njemu je podobno kot pri meni, tistih pet, šestkrat na leto res rabiš večji avto, ostalo pa je dovolj cx30. 

Prav sedajle delam primerjavo v porabi med 6-ko dizel in benzinarji cx30 na natančno isti relaciji. Pa, da vidimo dejansko razliko v porabi med eno in drugo. Oboje strogo po predpisih. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)

Cx30 je moj, 6-ka je sedaj od žene. Vozijo jo pa vsi od žene do otrok. 😊

Sem se pa prej razhudil in odpeljal 6-ko na ročno pranje +voskanje. Prvič v ži ljenju  sem moral plačati

za pranje avta. 🙄

Jutri ponovim vajo še z cx30. 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
Pred eno uro je Aless napisal:

Danes je dobila Super Premium pranje. Zdaj je tudi moja Mazda Super Premium. 😉😎🤪

IMG_20220809_130639.jpg

Lahko vam, ki vam je dovoljeno pranje avtov. Moji dve mazdi sta umazani kot že dolgo ne. V bistvu še nikoli. Tudi,če  se odpraviš v kako ekspres ročno avtopralnico je zaradi suše  in prahu v zraku drugi dan enako. 😬

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.