Nisem imel občutka, da bi ga tolk motilo, je pa seveda v večini pripomb dejansko mesto za izboljšavo. Dejstvo je, da če je kaj zastarelega na tem avtu je to AT in praktično v vsakem testu to tudi omenijo. Je pa res da je pač zanesljiv preizkušen menjalnik ni pa uglajen kot pri marsikateri drugi znamki. To je verjetno največja zamera, ker vse ostalo se da nekak nastavit ali upgrejdat tega pa pač ne.
Ko pa jaz napišem, da je avtomatski menjalnik mazde zastarel pa vsi v luft.
Tudi motor 2,5 je že v letih. Nisem pa rekel, da je slab. Pač je zastarel in s tem bolj požrešen. 😊
Super napisano, s prvim delom se popolnoma strinjam z drugim delom pa samo z nekaj stvarmi in, če bi me toliko stvari motilo nebi nikoli imel cx30.... 😉
Izgleda, kot da je Mazda zadnja možnost in jo nekateri kupijo le zato, ker je avto na zalogi. Pa ja prej probaš avto in se na podlagi tega odločiš.
že lep čas spremljam ta forum in danes sem se opogumil, da nekaj napišem o svoji kobili😃
Sem več kot leto dni lastnik CX-30 150g AWD MT,prevoženih 30000km.
Naj povem, da preden sem se odločil za nakup sem bil nekaj mesecev na bolniški in verjemite,da sem preživel na medmrežju zelo,zelo veliko časa. Moja izobrazba- avtomehanik in sem tudi zaposlen kot avtomehanik že kar nekaj let. Tako, da nekaj poznam, sigurno pa ne čisto vsega.
Zanimala sta me oba 186x, kot g150.
Oba sta odlična motorja z plusi in minusi. Pa ,da povem MOJE mnenje- minuse za g150
-deaktivacija 1. In 4. cilindra
-loputa na izpušni cevi
-približno 0.5l večja poraba
-0.4 sekunde slabše 0-100km/h
MOJE mnenje-minusi x186
-EGR ventil
-GPF filter
- plastično oljno korito
-0w20 olje
- kompresor
- veriga odmične pri vztrajniku
- bolj občutljiv na slabše gorivo
Čeprav imam rad novosti sem bolj ziheraš. Meni osebno 0,4 sekunde ali 0,5 litra ne igra tako pomembne vloge .
Čas bo pokazal ,zaenkrat x186 brez težav ,manj kakor x180 (koliko pač spremljam)
Avto je zame odličen ima povprečno porabo 6,4l vedno nalijem do vrha na eni črpalki in enaki ročki,računano na roke (nanižja poraba 6.2l,najvišja 6.9l v obdobju 16mesecev).
Okvare do sedaj- zapiranje ogledala.
Skratka CX- 30 me je nabolj prepričala z notranjostjo in dokaj preprosto mehaniko, če je pa tistemo, ki sedi zadaj tesno- naj si kupi večjega,- jaz imam odličen položaj za volanom za ta denar😊
Če pa koga moti deaktivacija, potem ga bi tudi moralo med preklopom vžiga s svečko in samovžigom🙃
Lepo pozdravljen.😊 Prav je, da si se oglasil. Tukaj nas, je že kar nekaj lastnikov X186 motorja. Upajmo, da bo delal v redu tudi v bodoče, ko bo že veliko kilometrov za njimi. Sam ne opazim tega preklopa med svečko in samovžigom. Mogoče zato, ker vozim tudi 6-ko dizel? 😊
Ko sem jaz kupoval cx30 so imeli eno 186, rdečo, testno vozilo v Kopru, eno rdečo, novo(ta je sedaj moja) v BTC in eno kafetaste barve(kot jo ima Gelipter) pri Močnik. Imeli so še ene tri AWD, vse 186. To je bilo takrat vse. In si moral takoj poslati aro, če si hotel priti do avta. Cx30 so šle za med.
Lej, vsak se sam odloči. Jaz preverim vse pred nakupom razen kvalitete ne morem. Tole na forumu pa samo odtehta ali si za ali proti nakupu.... 🤔😉
Pač dejstvo je, da imajo zastarele 2.5 motorje v svojih Mazdah. Performansi so pa nekje tu - tu.
Poraba pa je pri x motorjih v rangu dizla 150 konjičkov, kak deci gor ali dol, 2,5 benzinarji pa imajo porabo nekje v rangu porshejev.(9-10 litrov, realno)
Dejstvo je da:
1. Skaymotor x 186 je naknovejša, top tehnologija, druge firme lahko to samo sanjajo, sicer mogoče ni še toliko preizkušena a upajmo, da bo zdržala.
2. Mazda cx 30 je blagi 24 V Hybrid . Od tu tudi nižja poraba.
3.Mazda cx 30 je tudi lažja in tu je zopet prednost. 😉
pred 51 minutami je TiEn napisal:
Sej nisem nikoli trdil, da ja grda 😉
He, He... Jest bi že našel deset tvojih postov na to temo. 🤣
Jaz bom organiziral en dogodek, da mi vsi pripeljete te vaše zamorjene motorje in vam pripravim 3 dnevni tretma moje AC vožnje, ker vam bo ratal še te X motorje zabit
In, ja, 2.5 motor, ki ga ima ves ostali svet razen Evrope, je kot ulit za CX-30 ...
Ja, in poraba 9litrov na 100 kilometrov. 😉
Je vseeno boljši ta x motor, ki je enako močen a pije 2-2,5litra manj.
Socer pa ne hvalijo preveč tega 2,5 motorja v testih. Turbo je boljši a je tudi poraba v višavah.
pred 58 minutami je Bini napisal:
Aha,to je to,se mi je zdelo ,da sem nekje zasledil navora 250....😊👍
Enako kot pri našem x 186 motorju. Se pravi, da je ta 2.5 motor tam tam z našim x 2.0 motorjem. Če dodaš še avtomatski menjalnik so performance še slabše proti ročnem v X186. 😉
Še naj jaz zapišem rezultat vožnje na morje in nazaj. Se pravi MS-Poreč-MS.
V smeri na morje (350 km) je bila poraba 6,9l. Vozil sem večinoma s tempomatom nastavljenim 5 km/h več od omejitev. Povprečna hitrost je bila bogsigavedi koliko, ker to čudo, za razliko od VW, povprečne hitrosti ne meri. Nazaj grede je bila poraba 7,5l, ampak so bili zastoji in dokaj močan čelni veter.
Vleka v hrib na primorski AC, čez Črni kal in Kozino v 6. in 5. prestavi je bila porazna. Sem moral prestaviti v 4. prestavo in gas do konca, da sem komaj uspel biti v koraku s prometom, obrati pa na 4,5k. Potem se mi je tip s Passatom, prilepil dobesedno na zadnji odbijač in ni popustil. Ker se ne dam tako zlahka, sem prestavil v 3. prestavo in naenkrat sem bil najhitrejši na avtocesti , obrati na 5,5k, hitrost okrog 145km/h v hrib. Poraba pa v višave. Sem ostali del poti do doma, zato vozil zelo varčno in celo pod omejitvami, da je povprečna poraba na koncu z 7,4l izpadla dokaj ugodno.
O plusih in minusih pa kdaj drugič. Je tega kar dosti.
A ti imaš 150?...Jaz nisem dal v tretjo nikoli v Franciji, pa je bila mazda full naložena in štirje noter. Vrhniški klanec z lahkoto prevoznim v šesti brzini, če hočeš bit res hiter pa daš v peto in gas. 😊 Je kar nekaj razlike med tema motorjem, najbrž. 😉
Prevoženih pri obeh natanko 50 kilometrov, z obema ista cesta, enaka hitrost, enaki pogoji (27°C),burja. V obeh avtih dve odrasli osebi.
Rezultat: Mazda 6, dizel, 150...5,3l/100,
Mazda cx-30, X186...5,5l/100.
Sem pa opazil, da je največja razlika pri porabi, ko se pelješ v hrib v korist dizla. To cx30 nadoknadi po ravnini, pri 110/ uro, kjer nekako bolj "jadra". Tudi pri počasni vožnji z okoli 2000 obrati je nižja poraba pri cx30, saj ji takrat najbolj pomaga kompresor.
Motorji in oprema so identični. Avto je nižji, manjša poraba in bolj stabilen! Bauh maš pa manjši kot jaz, se boš že zvlekel not
Drugače pa klio 1.5 dci, tebi bi pil 3 litrčke.
Sem vozil obe in je cx 30 veliko bolj komot in pregledna. Ja, je bolj športna vožnja C M3, a Janez ne vozi toliko športno, da bi to prevagalo.
Pri njemu je podobno kot pri meni, tistih pet, šestkrat na leto res rabiš večji avto, ostalo pa je dovolj cx30.
Prav sedajle delam primerjavo v porabi med 6-ko dizel in benzinarji cx30 na natančno isti relaciji. Pa, da vidimo dejansko razliko v porabi med eno in drugo. Oboje strogo po predpisih.
Danes je dobila Super Premium pranje. Zdaj je tudi moja Mazda Super Premium. 😉😎🤪
Lahko vam, ki vam je dovoljeno pranje avtov. Moji dve mazdi sta umazani kot že dolgo ne. V bistvu še nikoli. Tudi,če se odpraviš v kako ekspres ročno avtopralnico je zaradi suše in prahu v zraku drugi dan enako. 😬
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ko pa jaz napišem, da je avtomatski menjalnik mazde zastarel pa vsi v luft.
Tudi motor 2,5 je že v letih. Nisem pa rekel, da je slab. Pač je zastarel in s tem bolj požrešen. 😊
Povezava za deljenje
Deli na druge strani