Danes čakam tovornjak z jeklenkam kisika. Končno zvoni telefon - kliče šofer:
- "Ja, jast pa danas ne morem k vam."
- "Možakar, ne se mi zezat, za čez vikend nimamo dovolj, pridi, pa če še tako pozno, tu bomo čakali. če ne jaz, pa popoldanski."
- "Ne, ne, ne razumijete. jast sem že pri vas, ampak ne morem do vas."
- "Eee, kaj?"
- "Pa prit pogledat sem gor, jast ne morem do vas."
Grem pogledat in...
... presenečenje. Ni ne BMW ne Audi. Potem sva s šoferjem povedala nekaj stavkov, ki ne sodijo na forum ter ročno zložila jeklenke s tovornjaka, jih odkotalila kakšnih 50 metrov naprej, jih dvignila na rampo in spravila v naše skladišče. Nato sva pa prazne jeklenke ročno sneai z rampe, jih odkotalila 50 metrov v drugo smer in jih ročno dvignila na tovornjak. Ko je tovornjak odhajal, je bil ta avto še vedno tam.
Mimogrede omenim, da ima vsaka jeklenka okoli 60 kg, v njej je pa 14,5 kg plina. Prazna torej tehta okoli 60 kg, polna pa okoli 75 kg. V vsaki paleti pa je 12 jeklenk. Koliko je bilo fizikalcev? Bilo jih je eden, pa še ta razvajen, saj vozi Mazdo. Ja, pa še šofer je pomagal...
Danes sem moral v Ljubljano. In sem med vožnjo po avtocesti prišel na idejo, ki jo bom predlagal DARSu. Namreč, da priključek na avtocesto ne bi delali z desne strani, ampak bi naredili nadvoz in priključek na avtocesto z leve strani direktno na prehitevalni pas. Da se (večina) tistih, ki se vključujejo na avtocesto, ne bi toliko trudili, da se s hitrostjo 40 - 60 km/h izognejo pospeševalnemu pasu, pa prevozijo vozni pas, preden pridejo do prehitevalnega pasu... In nekaj podobnega bi naredili tudi pred predorom Golovec, kjer se z desne priključi avtocesta iz Grosuplja...
Seveda je Renault dober proti rji, saj je tak kot Trabant. No, v bistvu je boljši. Trabant je bil PVC, Renault je pa PVC-turbo...
Se spomnim dogodka, ko je sosed zaradi slabega akumulatorja svojega Cliota (letnik 2005) parkiral v križišču na vrhu, približno 200 metrov proč od hiše. Ko so divji prašiči navohali tisto plastiko, so ga olupili celega. Možakar se je skoraj zjokal, ko je zjutraj zagledal "okostnjak" in še jaz bi bil kmalu tepen, ker me je popadel smeh, ko sem prišel mimo in videl ostanke...
Ma to je relativno, če tako vzdržujemo kot smo se pogovarjali v drugi temi po moje ni bojazni. Kje je pa BMW z N47 motorjem, vsakemu 5temu je verigo odtrgalo na začetku. ... ... ... ...
Če sem prav razumel ta članek, so to podatki od zavarovalnic. In zavarovalnica je izplačevala samo tisto škodo, ki je bila zavarovana. Če je bil sklenjen "strojelom", potem je ta popravila plačala zavarovalnica. In "strojelom" je običajno podaljšana garancija. Se pravi, da tu niso zajeta popravila v garancijskem roku, ki ga daje proizvajalec. In tudi ne popravila vozil, ki so prestara, da bi na njih zavarovali "strojelom"...
Vsaj jaz sem tako razumel tole pisanje, lahko, da se tudi motim...
Danes, ko sem se peljal v službo, sem pa končno doumel, zakaj je bencin cenejši od nafte! Zato, ker tisti, ki tankajo bencin, dobijo še "količinski popust"...
Osram ni ravno kvaliteta, je bolj osran in oscan... Jaz sem vzel LED za v hišo (220V), in od takrat naprej sem vsak teden na lojtri, ker je vsaj ena krepala. In zdaj je postala že rutina: vsako soboto zvečer menjam, v nedeljo vse sveti, v ponedeljek ali torek nabavim toliko, kolikor je pregorelo (praviloma kar kot garancijo), v sredo ali četrtek pa ugotovimo, da je pa nekje drugje spet kakšna crknila. In v soboto spet lojtro v hišo in menjat... Trgovec me je počasi že sit in sva se enkrat kar pošteno "prijela". Pa mi je lepo razložil, da je to Kitajska roba (tudi res piše na škatli, da je narejena na Kitajskem) in da naj ne pričakujem preveč...
Fantje, a se vi hecate ali resno mislite? Ali pa ni samo izguba vonja in okusa simptom za korono...
dne 21. 11. 2020 ob 9:54 je Jest napisal:
Glede porabe ... Prej sem imel na sestki D175 AT in porabo v petih letih slabih 7,5l/100 km, sedaj imam v CX-5 G194 AT AWD in je poraba po skoraj treh letih na okoli 8,5l/100 km ... Pri podobnem rezimu in nacinu voznje... Zadnje mesece se je malo dvignila, ker imam res vec ali manj samo razmeroma kratke voznje (korona pa to... )....
Na CX-5 imaš porabo 8,5 in s tem se še hvališ? Mislim, ker jaz imam na 10 let stari BTjki porabo 10 litrov na 100 km, kadar vlečem počitniško prikolico. Pa je BTjka vse prej kot vrhunska aerodinamična naprava - sploh s tistim masivnim prtljažnikom na strehi... Pa tudi počitniška prikolica ni ne majhna ne lahka. In pri taki obremenitvi tisti moj stari turbodizel pije 10 litrov, tebi pa tri leta star avto 8,5... A to je razvoj in napredek? Ali pa imaš doma kakšno manjšo privat rafinerijo?
dne 21. 11. 2020 ob 15:56 je SpEkTr napisal:
Ja, na spritmonitorju je 1.2L razlike v prid D175. Ok, to res ni veliko ja. ... ... ... ... ...
🙂
1,2 litra na 100 km res ni veliko. Ampak v mojem primeru bi bilo to okoli 300 litrov na leto pri enem avtu. Hja, glej, teh 300€ raje plačam v Terme 3000 in grem za en teden v bazen (ali kolikor znese, nisem ravno računal) kot pa da to poženem kar tako skozi ror in tistemu za menoj v nos...
dne 21. 11. 2020 ob 18:33 je SpEkTr napisal:
Sama turbina kot taka načeloma ni tok kritičen del. Sploh če je motor nekako uravnotežen, da ni predimenzioniran recimo. S pravo vožnjo, z občutkom mora tudi turbina prit krepko preko 200 tisoč. Tako da , za nas to ni težava. Seveda je pa vedno lahko kje gnilo jajce..... ... ... ... ...
Na naši petki ima turbina že zelo zelo blizu 300.000.
Iščem malo bolj spodobno prikolico (tako, da ima od 2200 do 2600 kg nosilnosti in od 2600 do 3000 kg največjo dovoljeno skupno maso, po možnosti enostrani kiper). Zdaj se mi cene rabljenih vozil sploh ne zdijo več tako visoke...
Bemtiš, nekateri pa imate denarja, da vzdržujete tako draga vozila... No, do takrat, ko bom tudi jaz toliko zaslužil, se bom pa z BTjko naokoli prevažal...
Mislim, za BTjko so po 60 € za kos, za eno šestico pa 150 do 250€ za kos... In potem se meni čudijo, kako mi znese financirati tisti "tovornjak"... Zdaj boste rekli še, da so zimske gume po 140€ za kos (toliko pridejo Michelinke Latitude Alpin za BTjko)...
Kakšna platišča pa so to za 1000? Pozlačena in posuta z rubini? Ker za BT-50 so nova po 57€ za kos. In glede na to, da potrebujem samo štiri platišča, pridem skozi z manj kot 240€. Ali pa imate kakšne besne zverine na vsaj osmih osovinah?
MOL in OMV maš pri kazino Fortuna če si že pri kulandiji bil ni težko tam zapeljat ... MOL maš v ajdovščini OMV na vogrskem,.. u napačno smer si šel mogoče?
Smer je že bila prava, niti enkrat se nismo zgubili. Malo je pomagala navigacija, malo poznavanje, ampak vse stranke sem našel od prve. Tako, da ti zagotavljam, da je smer že bila prava.
pred 10 urami je Jest napisal:
Kot vir sem vzel spletno strano gorivo.si ...
Okoli Gorice so na izbiro Petrol, OMV, Shell, MOL in nek Prunk Oil na mejnem prehodu Vrtojba, za katerega prvic slisim ...
Potem je res do Bovca samo Petrol ... ampak potem od Jesenic proti Radovljici je spet na izbiro poleg Petrola se Shell, Logo in OMV ...
V teh hribovskih koncih, kjer si se vozil je pa res najvec Petrolovih crpalk ...
MOL in OMV nista v Novi Gorici ampak v Rožni Dolini, Shell je v Vrtojbi,... Kakorkoli, omenjene črpalke niso bile v smeri, kamor me je vodila pot...
Tudi Radovljica ni bila v naši smeri, ker smo že pred Lescam zavili proti Bledu. Torej nismo prišli niti do Lesc, kaj šele do Radovljice.
Prvič slišim, da so Kobarid, Bovec, Kranjska Gora, Bled, Bohinjska Bistrica pa hribovski konci. Sem bil prepričan, da so to turistični kraji z vsem bogastvom pestre turistične ponudbe...
Sm kmet an s hribu doma, pa ne zastopm prou preuč usega tega. Daš toliko denarja za avto, potem pa z kajlico (ali zobotrebcem) blokiraš stvari, ki jih ne potrebuješ. Zakaj si jih pa potem plačal?
In potem sem jaz čudak, ko se mi ti novi avtomobili ne dopadejo...
Sm kmet an s hribu doma, pa ne zastopm, o kateri konkurenci vi to govorite?
Sem šel gledat v Slovar Slovenskega knjižnega jezika in tam pod geslom "konkurenca" piše takole: "prizadevanje, da je z večjo kvaliteto blaga ali nižjo ceno izdelkov, z boljšimi storitvami kdo boljši kot nasprotnik." To jaz razumem tako, da bi se dva pomerila, kdo bo z boljšo ponudbo ali nižjo ceno privabil več kupcev.
Zdaj pa poglejmo, koliko se jih lahko "spopade" za kupce naftnih derivatov.
Začnimo v Novi Gorici. Najprej je ena črpalka nasproti bivše Qlandije. Petrol. Gremo v center Nove Gorice. Tam sta dva Petrola na vsaki strani ceste. Gremo dalje: Solkan. Tam je spet Petrol. Nadaljujmo po dolini Soče. Naslednja črpalka je v Desklah. Spet Petrol. Sledi Kanal in tam je, ne boste verjeli, spet Petrol. Pa v Tolminu je tudi Petrol. Sledi Kobarid in tudi tam je Petrol. Gremo dalje: Bovec. Tudi tam je Petrol. Pa smo že pod Vršičem. Ko ga preplezamo, nas v Kranjski Gori pozdravi Petrol. In nato do Jesenic ni nič. Tam pa na avtocesti na vsaki strani po en Petrol, nasproti bolnice pa še en Petrol. In nasproti občine še en Petrol. Gremo naprej proti Lescam in tam je "Texas". Spet Petrol. Na Bledu sta nato kar dva Petrola. Gremo naprej po dolini Save Bohinjke. Do Bohinjske Bistrice ni nič, tam pa, ne boste verjeli, spet Petrol! Gremo čez Soriško Planino in pridemo v Podbrdo. A kdo ugane, čigava črpalka je pa tam? In po dolini Baške Grape pridemo v Most na Soči. In tudi tam je Petrol. Gremo po dolini gor in pridemo v Cerkno. Petrol. Pa čez Kladje in v Gorenjo Vas. Spet Petrol. (od tu naprej je pa predaleč za mene, da bi na pamet vedel, katere črpalke so tam okoli, zato bom tu nehal, da ne bom učil krive vere) Torej imamo na razdalji 280 km na izbiro samo Petrol. Ne razumem, o kateri konkurenci vi to govorite? Kje je tu konkurenca? Mi zna kdo tako, po kmečko, obrazložiti to "konkurenco", o kateri ves čas berem?
In kateri drugi avto je višji? Saj smo pred dvemi leti obredli nekaj čez 20 salonov, ko je žena sitnarila za novi avto, nato pa sama ugotovila, da je še najboljše to, kar že imamo. In takrat sem podrobno pregledal vso silno ponudbo. Vsi so zmerno do pretežno enaki. Eden malo drugače odštancan od drugega, neke bistvene razlike pa ni...
... ... ... ... Se mi zdi da japonci gredo na metodo trotl ziher in meni je vsec ker je trajno.
Se mi zdi, da ne Japonci ne gredo na metodo Trotl-zihr. Polovico Nissanov poganjajo Renaultovi motorji, Toyota Proace Verso ima pa Peugeotov motor. Ali pa Citroënov... No, bistvene razlike ni, pa naj bo eden ali drugi...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Danes čakam tovornjak z jeklenkam kisika. Končno zvoni telefon - kliče šofer:
- "Ja, jast pa danas ne morem k vam."
- "Možakar, ne se mi zezat, za čez vikend nimamo dovolj, pridi, pa če še tako pozno, tu bomo čakali. če ne jaz, pa popoldanski."
- "Ne, ne, ne razumijete. jast sem že pri vas, ampak ne morem do vas."
- "Eee, kaj?"
- "Pa prit pogledat sem gor, jast ne morem do vas."
Grem pogledat in...
... presenečenje. Ni ne BMW ne Audi. Potem sva s šoferjem povedala nekaj stavkov, ki ne sodijo na forum ter ročno zložila jeklenke s tovornjaka, jih odkotalila kakšnih 50 metrov naprej, jih dvignila na rampo in spravila v naše skladišče. Nato sva pa prazne jeklenke ročno sneai z rampe, jih odkotalila 50 metrov v drugo smer in jih ročno dvignila na tovornjak. Ko je tovornjak odhajal, je bil ta avto še vedno tam.
Mimogrede omenim, da ima vsaka jeklenka okoli 60 kg, v njej je pa 14,5 kg plina. Prazna torej tehta okoli 60 kg, polna pa okoli 75 kg. V vsaki paleti pa je 12 jeklenk. Koliko je bilo fizikalcev? Bilo jih je eden, pa še ta razvajen, saj vozi Mazdo. Ja, pa še šofer je pomagal...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani