Ja jaz sem tudi imel cx-3 v mislih, ampak ?koda, res je malo premajhen oz. utesnjen avto...?koda da ni pri nas cx-4, ta mi je pa zakon , zgleda kot mazda 3
pa saj ja veste da je cx-3 povi?ana mazda2? to je sedaj trend, prodati lep napihnjen avto za 16k
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Modelle sind: Mazda CX-5: 17.11.2011 bis 26.12.2015 Mazda CX-3: 10.02.2015 bis 26.12.2015 Mazda3 (BL) Schr?gheck: 17.12.2008 bis 10.08.2013 Mazda5 (CW): 16.06.2010 bis 01.04.2015 Mazda6 (GH) Flie?heck: 2.10.2007 bis 31.08.2012 Mazda6 (GH) Kombi: 4.12.2007 bis 31.08.2012 Mazda6 (GJ) Kombi: 31.07.2012 bis 25.12.2015
?e ang. prevod
Mazda Germany has now announced details on the recently announced recall of the rear-bumper mufflers. Accordingly, 211,973 units of model series 3, 5, 6, as well as CX-3 and CX-5 are affected. Of the world's 2.2 million vehicles registered in the European Union due to a possible corrosion-related break in the end caps of the gas-filled dampers, almost 798,000 are registered in Europe, said a spokeswoman for the importer.
An injury from an unexpectedly falling tailgate is not yet documented, the spokeswoman continued. The fault was noticed by a "quality complaint at another vehicle manufacturer". Recently, Nissan had launched a recall for rear bumper mufflers. Opel also had similar problems with the Insignia.
The spokeswoman for the exchange of the gas pressure dampers could not yet name the spokeswoman. This has so far not been defined as the internal code of action with which the manufacturer provides the recall. At Nissan the exchange took about 50 minutes.
According to the manufacturer, Mazda is not relevant in the German market for the control unit for diesel engines (Skyactiv-D 1.5) for the Mazda 2, Mazda CX-3 and Mazda 3. In this case, an excessively high fuel concentration during combustion, which can lead to soot accumulation in the cylinder, is criticized here. Increased engine vibrations and lower acceleration values ??could be the result, worst of all engine misfires.
o?itno ima tudi 1.5 ma?ina problem (a ta ni tako popularen)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sicer ?isto ok, da skrbijo in redno vr?ijo vpoklice za napake, samo je pa nesprejemljivo, da v Sloveniji dobivamo obvestila v tujem jeziku! Pa ne glede na to, za kateri tuji jezik gre.
LP
v?asih se vpra?a? kaj je sploh ?e funkcija MMSja
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ja sva?ta...tud jaz sem mislil, da je dsg enako kot avtomatik...samo, Jures, ?AL NI...
ok, nekaj je tehnologija in Sw krmiljenje dveh menjalnikov z dvojno sklopko, drugo je pa dejstvo da menjalnik je avtomatski....ho?e? no?e?. Ampak ?e ti tako misli?. Opisujejo ga tudi kot ro?ni menjalnik ki se avtomatsko prestavlja....torej?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?koda in WV imajo tak DSG menjalnik...to ni avtomatski menjalnik...
kaj pa potem to je? oz imam, normalno da je avtomatski, le da je veliko bolj ?porten, DSG pa samo pomeni direktni menjalnik direkt schalt getriebe...vsak avtomatik (razen kak francoz) pa omogo?a tudi sekven?no ro?no menjanje
francoskemu bi lahko rekel pol avtomatik, ker rabi skorajda sekundo med menjavami
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
smo imeli debato ?e tukaj o nexenkah, po 25.000km in enem punktiranju so ?e odli?ne, cena pametna, mogo?e ?e jest napi?e kaj, jih ima sedaj tudi na mazdi
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?e ti ra?una?, da avto na 1000km poti stane samo 14l goriva, potem se usedi na kanister dizla in se pelji.
Realna cena je 20-25 centov/km
Ps: seveda tudi Nemci vrtijo, ampak verjetnost za kaj takega je bistveno ni?ja kot pri nas. Kazen 1?/km. Izogibati se je treba "nur Export"
Poleg tega Mazda in vrtenje - ?e manj verjetno
1000km = 75? vsaj pri mojem enoprostornem dvotoncu.....torej ti 125? ostane za hotel....?e za tako pot ra?una? amortizacijo gum, zavarovanja, registracije, servisov ni isto, ker govorimo o prevozu.
?e pa si mislil to, pa si malo pretiraval 30.000km letno recimo = 7.500? za 0,25 c na km. ker poleg bencina je to ?e 5.000?....pa pustimo izgubljanje vrednosti. V trenutku ko ga kupi? si na izgubi
Pa da ne gre tema malo v drugo stran. Mislim da ima uvoz iz tujine prednost v izbiri, da pa bi imel prednost v ceni, to pa sigurno ne
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ajde, ena hitra analiza za nabavo 1000 km oddaljenega avtomobila, recimo iz okolice Hannovra.
Pot: tja en avto, nazaj dva avtomobila, skupaj prevo?enih cca. 3000 km. Recimo, da je poraba 6l/100 km (ampak bo ve?, saj se ne bo mo?no upreti neomejenim delom Autobahna) in cena nafte 1,15?/l. Pridemo na cca. 280? samo za nafto. Za vinjete in predore predvidevam recimo 40?.
No?itev: recimo, da najdemo nek pajzl za 50? za oba.
Hrana: lahko 0?, bolj realno pa recimo ene 30? za oba. In ker se nabavlja avto, se spodobi spit kak?nega Paulanerja ali pa dva, pa smo s hrano in pija?o na recimo 60?.
Zaenkrat smo na 430? stro?kov. Preve?? Premalo? Meni se zdi dokaj realno in kaj hitro si tudi na 500?.
Zelo verjetno pa bi bila kombinacija vlak-avto ugodnej?a, ampak je pa odvisno od posameznika, ali bi bilo ?asovno tudi OK.
40? prevozi. org v eno smer
1000km za nazaj = 70L = 80?
tuneli in vinjeta 35?
eventuelno spanje 50?
=> 175/225?
Prijatelj, komplicira? da glava boli. Zakaj te mora nekdo z svojim avtom peljati gor, a res rabi? tak komfort in stro?ke???? ?e Flixbus ima? Hannoiver 60?. Moj sodelavec je ?el po BMWja (sem pisal tukaj) 2 leti nazaj, vsedel se je zjutraj v avto pla?al 20? ?tudentu, gor ske?iral avto, vzel zavarovanje in se pripeljal zve?er domov.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
pa saj ja veste da je cx-3 povi?ana mazda2? to je sedaj trend, prodati lep napihnjen avto za 16k
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani