Je ni. Resno. OK, ?e bi prodajali rono mi najbr? ne bi bila v?e? druga?e pa nima veze. Nisem ravno nek blazen prista? tega, da mora biti avto to?no v dolo?eni barvi. Je pa res, da kak?na dolo?enmu avtu bolj pa?e, druga pa manj. Na tejle Miati je tale barva ?isto OK.
Tole je bilo v USA ocenjeno s totalko in je tale diler za vse skupaj okoli 3000? avto pripeljal k nam. Teh ameri?kih uvozov imam po?asi poln kufer. Tam so ozna?eni s totalko, se skoraj ?enkajo in pripeljejo k nam nakar ga pri ans spacajo skupaj pa prodajo z 200% dobi?kom. Ravno zadnji? so na obali vlomili v enega 350Z in ukradli sede?e, armaturo, volan itd... skratka zadeve, ki imajo airbag. In sem prepri?an, da je ?lo za enega tak?nih poslov.
Ne me jebat Simon , za kok ste se zdilal, pa u kakem stanju je makina?
Ne jebem te. Ve? pa ne vem. Itak jo ima sam za ?ez poletje. Lih slu?ajno je svoj avto zbil pa rabi nadomestni avto potem jeseni si bo pa oreng avto kupil pa bo.
Fantje pa v ?emu je fora, da vam s klimo toliko ve? pije? Ne vem no a je taka razlika v kompresorjih al kaj? Meni niti 100NX ni pil bistveno ve? (mogo?e pol litra pa ?e na to je vplival ?e en dejavnik - brez strehe), pri Cliotu pa, ?e je kak deci ve?. :ne vem: Je pa res, da je pri NXu motor bolj cuknil pri vklopu-izklopu klime, tu ga skoraj ne ?usti? kar je hvalabogu edino pravilno saj je avtomatska klima in bi avto lahko ves ?as cukal.
Ni Mazda ampak Klijo. Gre po ravnini 220 ?e je nuja tudi 230 (isto po ravnem!). Kr dobro za en majhen franoski skret. ?e ve?ji hec je, ?e se pri 230 odlo?i? bremzati. Za original bremze ne vem ampak pri mojih se za?ne? spra?evati, ?e je mo?no, da ti o?i padejo ven iz jamic zaradi ogromnih g sil.
Michelinke so pa ?e predrage, gledem cenovno max do 115? na komad, sm ?e pomislu tut na Savo Intenso (ki so se mi na Daihatsuju odli?no dr?ale po suhem in po mokrem) ampak mi jih je vulkanizer odsvetoval, je reku, da niso ve? to kar so ble.
Ti si ?e v osnovi zaj*bal ker si se odlo?il sploh za tako veliko gumo in drago dimenzijo. 17 na 323c z 1,5 mlin?kom je ?isto preve? iz stali??a perfomans in lege. Pomoje bi s kakimi 15 colami avto ?el bolj pa isto bi se dr?al. Ne vem v ?em je fora, da si kupi? 17 colske feltne potem pa ugotovi?, da so drage gume in posku?a? dobiti poceni ampak dobre gume? Ampak ajde eni pravijo "all go, no show" eni pa "all show, no go".
Toyo Proxes T1-R dobi? za 100? na gume-direkt. Tam imajo tudi Kumho KU31 ?e ceneje in niso slabe gume. Prijatelj jih ima na P106 Rallye s katerim je na Racelandu vozil bolj?i ?as kot marsikdo drug (57s). ?e ne pa tiste, ki sem ti svetoval zgoraj.
Sicer pa, ?e mene vpra?a? je C5 bolj udoben, predsedni?ki, Mazda 6 pa ima nekaj ?portnega pridiha, tr?e vzmetenje... Najbolje je res, da gre? peljati oba, malo preveri? koliko te kateri pride pa se odlo?i?. Za moje pojme ne z enim ne z drugim avtom ne bo brca v temo.
Deeyan tele so po tvojem gotovo slabe gume ker nimajo ?portnega profila kajne?
?e ho?e? pa res mehko gumo pa tudi tole ni slaba ideja pa ?e za spremembo je poceni in fajn lima:
?pan ima pa baje R888 poceni, ?e ima ?e kaj na zalogi. Pa spet niso za po de?ju. ?e ho?e? izmed teh na?tetih treh dobro za po de?ju vzemi Michelin Exalto PE2 ker ti iz izku?enj povem, da po suhem limajo, po de?ju pa tudi ni nobene drame. So pa kar mehke, ?e ga tera? kako relacijo to?no vidi? kako je nacufana.
Ampak saj ho?e? dobro gumo in take so mehke in hitro grejo. Za ene 2 leti bosta, 4 pa gotovo ne.
niti se ne spoznam na te zadeve tolk, avtomatik je zame avtomatik, se prav dolgcajt
?e bi bil tolk za en k***c ne bi bil v ogromno teh novih ?portnih avtih. A to si vedel, da naprimer pri 370z avto sam zvi?a obrate ko vr?e? v ni?jo? No te nove zadeve niso tako slabe kot TI misli?.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani