..a potem oni direkt it rafinerij v Italiji s cisternami vozijo v SLO bencin?? Nikjer nisem prebral da bi ga kje v SLO shranjevali na veliko?
No je pa res da je v Italiji bolj?i benz, ima? tud super diesel (shell) in kolega, ki letno napravi po Italiji okol 70-80tiso? km z osebnim avtomobilom, pravi da se celo kon?na hitrost zbolj?a, je pa res da je kar dra?ji od navadnega dizla. In ?e je AGIPOV od tam zna bit res bolj?i, jest sem ?e tankal na AGIP-u ampak kak?nih hudih razlik nisem opazil.
za 1 liter se ti je pove?ala poraba ?udn, jest tega res nism primerju ampak je pa lep?e motor laufu, res pa da nisem me?u bencina, mel sem na rezervi 95 in potem poln tank 100-tke.
..vsako prvo soboto v mesecu tako da bo drug teden
No sem pogledal na brembotovo stran in Brembo Max imajo samo za eno Mazdo in to 121 evo poglejte http://catalogo.brembo.it/eng/bmax/intro.htm ..?e za yugi?a obstajajo, in to men ni n? jasno kako da jih ni za ostale mazde ...da nisem kaj spregledal.
no pa za tak avto je treba imet tudi denar za vzdr?evanje, registracijo (to kar je priam rekel res dr?i, vsi obljubljajo ko pa ho?e? popust ga pa ni, je pa to res te?ko dobit, legalno pa sploh ne vem ?e se da kej zrihtat), je pa res da spomladi bo? avto la?je prodal, men bi ga ?e hudo blo met na parkingu ker gara?e za svoj avto nimam, tukile na parkingih se pa skos preve? sranja dogaja.
Symon odli?na ponudba ej.....matr to bi ?e jest menju sam k sm si pa registracijo izra?unu me je pa mal stresl, mene bi pri?la ?ist osnovna za ta avto cca. 180.000, z ao+ pa 210.000 ..matr jim slu?jo na mo?nih avtih.
hmm zanimivo, kako bi se to izvedlo pa ?e nikjer nisem prebral, verjetno pa podobno kot da bi ga tam kupila od nekoga in ga potem sem pripeljala, seveda da se v tem primeru ne naredi nobene pogodbe a ne
Naj me kdo popravi ?e ga kej kiksnem: - avto tam odjavi, vrne tablce, vzame preizku?nje (sej jih majo italjani al ne), pri nas ga prijavi, pla?a DMV, tehni?ni - homolomo in ga registrira, ter potem tukaj proda.
Mislm da je najmanj stro?kov da ga pa? proda pod italjanskimi tablicami (?e je avto v SLO oz. kje blizu meje se ni problema kje dobit pa da kupec avto pogleda), in potem kupec rihta to zadevo ne?? Si pomislil tudi na drugo varianto?
Sem v?eraj popoldne videl 2 naleta v kri?i??ih v roku ene ure. Rumena je zeelooo prekratka, v bistvu so samo utripanje zelene izklopil, ostalo je enako. Prej sta se tudi rumena na semaforju za avtomobile in za kolesarje v istem ?asu pri?gale, sedaj je tole tudi druga?e, kar poglejte malo po semaforjih, pono?i se bolj opazno vidi sprememba. Morm pa re?t da je v?eraj zve?er folk po ?martinki v LJ vozil 50 km/h, tega prej nisem nikoli zaznal, ko se pa na kri?i??u pri?ge rumena pa vsi na polno bremzajo ...mislm da to ni ok, ker to bojo vsi delali zaradi kazni, jest pravim da vo?nja skozi rumeno ne bi smela biti kaznovana.
no no sam da ne bo? prepo?asi vozila pa kak?en zastoj nardila ...full po?as ne pomen da namesto 50 vozi? 25 km/h, ni ga priporo?ljivo ti??at v visoke obrate pa tudi kon?ne ti ni potrebno ?e ugotavljati. 120-130 km/h se pa komot vozi?, seveda mora biti avto ogret a ne. Tako da po predpisih bo? brez problema vozila. Poznam par primerov v katerih so tudi nove avte ti??al, seveda ne do kon?ne ampak tja do 170-180 km/h pa ni blo ni? narobe z njimi. Za servis ti pa 100% v servisni knji?ici pi?e, kdaj je pa prvi servis se je pa par dni nazaj v eni temi pisal, zdej nism zihr samo mislm da je na 10.000km prvi preventivni. ?e sem za?u?tral me pa popravte.
...ma sam ne sme gledat k tavelk zetor ne ...sam so res visoke, jest ne vem, a so jih za po njivam naredil al kako? ?e vedno ?akam ceno za tiste feltne pa gume, ?e bo ugodno pol vzamem druga?e pa na 15-tkah ostanem.
..problem bo ker bo? povsod podrgnu potem, jest mislim nabavt lepe podalj?ke in ne FF-style, tako da bo potrebno pazit samo prednji podalj?ek, ?e bi bil pa cel avto nizek bi pa zihr podvzje povsod porajsu tko da...
Nekaj sem ?e brskal po forumu sam nisem na?el konkretnih podatkov, tudi v Mazdini bukvici sem iskal in nisem na?el ni?. A ima 323c 4x100 razmaka med vijaki al nima?? Namre? si ?e mal delam spisek ter ?parov?ek za pomladno osve?itev Mazde. Zdej pa me bolj tole zanima, namre? kolega prodaja 16 col feltne z Dunlop gumami vo?ene eno sezono (cene ?e ne vem, ?e nisem vpra?al ker ne vem koliko imam razmak) vendar so nove 16 col gume toooollkkkk drage da me glava pe?e ko cene gledam. Zdej zelo raj? bi imel 15-tke ker so tudi gume za pol cenej?e od 16, vendar me zanima ?e bi bilo potem dost da bi avto spustil za 4 cm, ker ?e sedaj je ogromno lufta med gumo in blatnikom. Ok, sej zdej mam res gor ?e zimske 185/55/15 in sem nekaj na roke meril kolk je to 4 cm ni?je in se mi ?e vedno zdi da je preve? razmaka. Lahko bi pa pa? nabavil gume 195/65/15 pa bi ga bilo zaradi gume manj, samo bi pa guma toliko ve?ja zgledala. Ima kdo od vas 15 col in nizkoprofilne gume ter spu?en avto za par cm, da vidim kako to zgleda?? ...matr sej sm cel roman napisu
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
..a potem oni direkt it rafinerij v Italiji s cisternami vozijo v SLO bencin?? Nikjer nisem prebral da bi ga kje v SLO shranjevali na veliko?
No je pa res da je v Italiji bolj?i benz, ima? tud super diesel (shell) in kolega, ki letno napravi po Italiji okol 70-80tiso? km z osebnim avtomobilom, pravi da se celo kon?na hitrost zbolj?a, je pa res da je kar dra?ji od navadnega dizla. In ?e je AGIPOV od tam zna bit res bolj?i, jest sem ?e tankal na AGIP-u ampak kak?nih hudih razlik nisem opazil.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani