Ampak šalim se samo do določene mere,veš. Pri dopustu ne poznam šale... Pa ko mi kdo v ponedeljek zjutraj reče 'dobro jutro' je tudi takega heca hitro konec - ponavadi je dovolj, da takega predrzneža samo pogledam...
Kar se pa tvojega CX-30 tiče pa samo to: čez 15 let bo parkiran na deponiji zraven moje BTjke in bosta skupaj čakala na razgradnjo. Pa ne glede na to, koliko bo katera Mazda 'utrujena' ali pa koliko bo katera Mazda 'kot nova'...
Bini hvala za dobrodošlico, ostalim pa za obilo humorja. S CX30 sem v dobrem letu prevozil kakih 10.000 km, nekaj z AT in nekaj z MT. Privat pa ne vozim nemških premium jajc ampak japonska jajca, če nekateri avtom sedaj tako pravite. Bi pa z veseljem imel premium nemca. 😀
. 😉
V bistvu se bolj malo voziš, če si v letu dni z obema variantama (v kar dvomim) res prevozil le 10Kkm.
Najbrž bolj doma sanjaš o nemških prestižnih jajcih. Mimogrede, sedaj ko sem bil na dopustu, so večinoma šlepali z večnimi službami razne mercedese, pa bmw je bil zraven, pa volvo. Videli smo pa audija, ki je gorel na italijanski avtocesti.
Aja, v st. Tropezu so ravno nalagali Ferrarija na kamion. Kako je trokiral in dimil, ko ga je šofer peljal na kamion.
Sonce, sonce. Vem, kako je to, sem bil samo en dan v Kopru, pa sem imel težave...
Torej, v osnovni šoli so nas učili, kaj je 'glagol'. Vprašajmo se: "kaj kdo dela ali kaj se z njim godi?" Odgovor nam pove, ali gre za glagol ali ne.
Če se vprašamo: "Kaj kdo dela?" in je odgovor: "Lep", to ni glagol.
Če pa se vprašamo: "Kaj kdo dela?" in je odgovor: "Dopustuje", pa to je glagol. Iz tega lahko zaključimo, da 'dopustovanje' je delo. In 'pohajanje' po Šaleški in Koroški je tudi glagol, torej je tudi 'pohajanje' delo. In za delo se uporabi delovni stroj. Torej je vse po predpisih in standardih. Za dodatek je pa zraven še escord, se pravi spremljevalno vozilo...
Torej se tvoja pripomba lahko zavrže kot neutemeljena.
Pa upam, da ni sonce toliko žgalo, da boš spoznal, da je to bolj za šalo kot zares...
Pri meni je bilo pri nakupu podobno, nihče mi ni priporočal v vseh prejšnjih letih dizla samo bencinca, očitno vsi mehaniki na servisu pač vejo kaj je boljše in s katerim imajo več dela, dela se pa tako vsi branijo...👌😉👍
Ko je prišla x180 so res malo cincali in bili vsi malo negotovi... 🤔
Očitno malo opravičeno, da so sedaj dodelali dober motor v "odličen" X186 motor....
@Alex mi je všeč, da si zadovoljen z avtom in da uživaš v sami vožnji
Za gume pa mislim, da so kar vredu samo ti si navajen precej širših in imaš zato verjetno bolj elastičen občutek čez ovinke👍
Tak občutek oziroma še večji je pri Citroenih, ki gre čez ovinke kot po gumicah.... 😉
Najbrž imaš prav. Sem pa zasledil tudi tale zapis, kar samo potrjuje moja opažanja. "Not the sharpest on the handling track, needing more steering. 🙂
Škoda 😔, sem kupil Mazdo 6 ravno zato, ker je bila po tvojih številnih objavah @Alex leta in leta šestka daleč najboljši model Mazde. 😉
OK, sedaj je to CX-30. Dobro da vemo.😁
Sicer ugotavljam, da mi je všeč široka paleta različnih avtov in vsaka sprememba je zame pozitivna popestritev. Postane dolgočasno z istim avtom "kuča-posao-kuča". Pred 3 leti so mi na Mazdi bolj priporočali Mazdo 6 (bencinarko), kot CX-30, sedaj pa isti ljudje že CX-30 z motorjem X186. Nekaj že bo na temu. 😉 Žal CX-30 še nisem uspel preizkusiti. Pri vsakem servisu namignem, da bi si želel nadomestni avto CX-30, pa mi ne rata.😔
In zakaj imamo zadnja leta doma Mazde?
- ker imajo Audije, Mercedese, BMW-je že sosedi, če hočeš izstopati, ostanejo le še japonski avti 😜
- ker so primerljive Honde, Toyote, Lexusi precej dražji, ali pa primerljivih modelov ni
- ker so zadnje Mazde seksi aerodinamičnih oblik (ostali člani družine nakupu nikoli ne nasprotujejo), cenovno še dostopne (kupujem rabljene) in še zadovoljive kakovosti (mlajša člana se ne bi strinjala - počasen info sistem je zanju muzejski)
Da ne bo pomote. Mazda 6 je še vedno vrhunski avto, dizel motor mi je še vedno top. Ampak sam več ne potrebujem tako velikega avta, pa tudi sprememba je, kor sam praviš, dobrodošla. Mogoče malo pogrešam navor iz mazde 6 a sem se navadil uporabljati menjalnik. Upoštevati moram tudi to, da je bil avto maksimalno obtežen in se je seveda poznalo to v kakih res dolgih in strmih klancih v Franciji. A tudi na mazdi 6 bi se to vsekakor občutilo.
To cx 30 si bolj zamišljam kot avto za dvoje. Tukaj res blesti. Ima pa res presenetljivo dobre pospeške iz štarta.
Tudi polno naložen. Sem pa malo razočaran nad prvovgradnimi pnevmatikami bridgestone. Na mokrem mi ne dajejo ne vem kako dobrega občutka. 🤔
Evola, po prevoženih 2800 kilometrih v enem tednu, moram res pohvalit svojo "premium" mazdo cx 30. Polno naložena, z polnim thuletom na strehi in štirimi odraslimi v avtu sem imel povprečno 6,7 l/100. Na avtocesti tempomat 135, ostalo po omejitvah.
Če si tako močno zaljubljen v svojo CX30 še ne pomeni, da je avto premium. Za premium rabiš bolj odzivne in nekaj močnejših motorjev. Sedaj so na voljo sami astmatiki, ki se nepremijsko derejo, da je kaj od njih. Kje je kak hibrid? Za premium morajo izboljšati kontrolo kakovosti izdelave, ne da je vsak peti avto ves čričkast. Nekateri notranji materiali so čisto nepremijski saj ne izgledajo dobro in prehitro pokažejo znake obrabe. Tudi asistečni sistemi so bolj zato da se hvalijo da so, delujejo namreč zelo povprečno. Sama multimedija vključno z Bose sistemom je spet zelo povprečna in ni noben premium. Avto potrebuje tudi nekaj dodatne izolacije saj spet ni tako tih kot nekateri fanatiki tu trdijo. Blaženje na slabih cestah ni udobno in je precej slišno. In še bi lahko našteval… Ni vse skupaj mišljeno kot kritika, v cenovnem rangu glede na ostalo nepremijsko konkurenco je avto čisto soliden, ki pa v ničemer bistveno ne odstopa. No, morda tistemu, ki ima fetiš na Mazdine zaobljene linije in malo mehkejše obloge armaturke. Tudi samokolnica še ni premium, če si prej celo življenje vozil šajtrgo
Spet neki padalec, ki se skriva za profilom. Najbrž vozi kaka nemška "premium" jajca. Če pa že voziš cx 30 se predstavi kot vsi ostali tu gor.
pred 4 urami je Bini napisal:
Najprej dobrodošlica med Mazdaši četudi nimaš Mazdo.... 👍
Par stvari si zamešal a nič zato, preberi si vse neplačane objave novinarjev, celo nemških kako hvalijo novo 3ko in cx30 kar se redko zgodi! Eni omenjajo, da je pač premijski a meni ni mar kaj pravijo drugi, kupil sem ga po enodnevni testni vožnji, ker sem bil zelo zadovoljen z njim in mi je všečen avto.😉
Ne potrebujem za svoje zadovoljstvo v vožnji znamko, ki naj bi bila kao premijska in 20k dražja, ker mi sama znamka ne pomeni kaj dosti! Z Mazdo CX30 sem dobil veliko lepe, dobre in kvalitetne robe za ugoden denar 👌Da je premijski pa pravim bolj za hec, da malo piknem in podražim tiste, ki mislijo, da imajo dobre avte pa jih v resnici sploh nimajo.... 😊😂
Pusti tega padalca. Najbrž je falil forum in uletel iz kakega drugega foruma. 😉
Brez regulacij bi teli požrešni vojni dobičkarji samo dražili. Vzrok bi pa bil: Putin
Tam, kjer nimajo regulacij je že marsikje skoraj že 2,5 EUR: Norveška, Nemčija, Velika Britanija....
V Franciji ni regulirane cene pa je po večini od 1,68-2€.Preverjeno iz prve roke. Najcenejše gorivo je ponavadi na pumpah Total. Je pa tudi res, da je dvesto različnih prodajalcev in je res konkurenca na vsakih par kilometrov.
Kdo se oglasa... 🤔 Ampak se pa strinjam... VSI se moramo malo prilagotiti (zal zaradi tebe) ... in bo mogoce bolje... drugace bom res zacel s talanjem brezplacnih pocitnic (upam, da mi se Boss pomaga, drugi moderatorji so pa itak bolj kot ne pasivni) ... Prvi na seznamu si ti Alex... so pa tudi drugi kmalu za tabo...ampak zal vsi zgolj zaradi tebe ...
No, med njimi si med drugimi tudi ti kandidat. Nisi tak angelček, kot si misliš. 😉
Bom tudi sam zmerii z mojo 6tko, 2019, zadnji FL da ugotovim, ali je res bolj zatesnjena, ali pa sem že malo naglušne. Zmeniva se AC 130 km/h... položaj mobitela ob sredinskim displeju, app Sound Meter Abc Apps?
Dajmo naredit takole.
Položaj je v redu. A jaz bi izmeril pri hitrosti 80/uro, 100/uro in 130.
Alex, ko to berem res ne vem, kakšno 6-tko si ti imel. Sam imam 6-tko, 150 CD, zadnji FL in CX-30 in ne opažam takšnih razlik; pri hitrejši vožnji na AC je celo 6-tka malenkost boljša, tudi kar se tiče hrupa. Mogoče pa so pri zadnjem FL pri 6-tki zatesnitev potniške kabine toliko izboljšali?
Bom naredil primerjavo, koliko decibelov je v eni in drugi pri enaki hitrosti. Pol nakladačev tukaj itak ne ve, kaj so to decibeli. (ne, ni deci belega).😉
pred 2 minutama je robertk6 napisal:
hmmmm z rumeno lučko res ja ......moj polizdelek tega ne pozna ....😀😀
Tudi v safe modu bi bilo enako, pa vzame pol moči. Še vedno raketa za tvoj kozolec. 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sem dojel. Ne bom vozil plastičnih, električnih igračk.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani