Gleda se kombi varijanto,druzinski prijatelj ima multivana za silo predelanega v avtodom. Sta ga sprobala in jima je placa dost,edin motece je to da ni stojne visine...
Ocetu tud bolj ustreza d ni lih ogromen model,ni se nikoli vozil kombija... itk d se clovek navadi,sam vozim povisanega sprinterja s srednjo medosno razdaljo pa mi je top za vozit,ampak kaj cmo,take zelje ma ?
Glede cen se pa zavedamo da bodo cez par mesecev nizje...
Ja,to se vse strinjam,ampak preprosto taka odlocitev,ki je ze dlje casa tlela,je zdj tik pred realizacijo?
Je pa res,poraba je visoka,parkingi znajo bit drazji,servisi,vinjeta,drage gume,rez.deli,cestnine so drazje,treba met plac za met kombi med letom,dodatna reg.in zavarovanje,tehnicni... en kup minusov,gledano racionalno,ampak preprosto tak life style jima odgovarja...
Mislm d se da dobrsen del stroskov povrnit z rentanjem,ko ga sam ne rabis,ampak ta opcija odpade iz osebnih razlogov...
Sicer pa off topic... ze kampiranje s sotorom je ratalo nerazumljivo drago proti npr.apartmajem, ki nudijo vec udobja... pac kakor komu sede,jst vem d preferiram sotor in 2stola in armflex zuni pa ceprou vem da se za min.vec dnarja dobit sobo...
Torej,vem da ni tema neposredno povezana z mazdo,ampak probam dobiti info.s cimvec strani...
Starsa nameravata kupiti svoj prvi avtodom...
Plusi,minusi takega vozila so jima jasni,gre se bolj za to ce slucajno pozna kdo kaki primerek ki je vreden nakupa...
Zelje:
Letnik 05ali novejsi
Stojna visina obvezno
Za dva oz.eventuelno 2+1,torej neki integriranci odpadejo, bolje da je krajsi zaradi lazjega manevriranja
Potrebe po 4x4 ni,avto bi se uporabljal poleti za morje in spomladi/jeseni za vikend izlete po bliznji okolici...
Budget 20t eur,plus minus 2t eur...
Kar se tice opreme ni posebnih zahtev,torej preprosto in licno?
Ker sam vozim sluzbene kombije razmislam v stilu transporterja ampak je malo povisanih,transit,ducato &co.,master.. nekaj v tem stilu,jumpy,vito,hi ace so premajhni...
Verjetno je najpomembneje da je bil avto cimprej predelan oz.ze kupljen ko AD,da ni bil v startu tovorna mula..
Upam da nisem bil predolg... ce torej kdo pozna kaki ad, ki ustreza kriterijem ki se prodaja,se priporocam,sta pa se v fazi zbiranja info..
Ne vem zakaj je tak problem danes prodajati nove avte na plin....tako kot je to ve? kot stara praksa v ITA in HR (pa verjetno ?e drugje...)
Pri 60.000km letno bi sigurno razmislil o Alhambri na plin - novi pa leasing.
Zto ker je v vecini slo.mentaliteta se zmeri taka d je dizel super vzdrzljiv,plin pa sam za v stedilnik... ko komu recem da mam v xsari plin,me zaboden gledajo in na splosno nimajo pojma kaj pa kako....
Pa se kr nekej novih avtov prodaja na lpg... sicer resda manjsih,s katerimi se dela manj km in se investicija kasneje povrne,ampak dvomim da bi bla prodaja npr.golfa lpg lih omembe vredna...zal...
Sicer pa avtorju teme... kaj pa ce kupis nepredelano cx7 in jo das sam predelat?pa ves kaj mas,nova naprava... mislm da te glede na te tri linke k so tle gor ne bo kej drazje prislo?
Torej,doma se mi valja bon za do 40eur popusta pri zav.triglav,ki so jih talali v merkatorju ob nakupu vinjete... velja za avtozav.in premozenjska zav.
Ce komu prav pride, ga rade volje odstopim,ne pa d ga zdj kdo vzame za foro in pol propade bon. Veljavnost do novembra...
Evo,ogromen kamen se mi je odvalu od srca, ko mi je moj dolgoletni mehanik po temeljitem pregledu dons zjutrej,povedou d stvari na avtu stimajo . Tko d smo zamenjal vse filtre,olje v diferencialu,mot.olje itk ze uceri... mal me je skrbela rja,pa je reku d ni panike,tud sam vozi taprvo 6ko in ve kake znajo bit. Enkrat ko bo lepo vreme se bo porihtal tist mal kar je fleka. Ob priliki bomo zamenjal prednje diske in ploscice,kar me je tud prodajalec opozoru.
Edin kar sem porajtu je to,da mi gretje zadnje sipe ne dela,ob priliki se bo tud to porihtal...
Zdj pa vprasanje, ker sm ob nakupu dubu sam 1kljuc , bi itak hotu met se rezervnega...vem da je kljuc kodiran,ampak ko sm zdj sou do kljucavnicarja,mi je reku da pr teh,ne najnovejsih avtih,se zna zgodit da cip ni v kljucu,ampak je zraven kljucavnice,oz.v kljucavnici in da bi v bistvu lahko naredu preprosto kopijo,torej da nebi kodiral novega kljuca in biz njim tud lhk normalno uporablou avto. Ve kdo kej o tem?
Evo,uresnicil dolgoletne sanje in sm postal lastnik mx5ke....???? kupil tisto primorsko,srebrna,130t km,v zivo mi je se bolj vsec kot na fotkah... je res,ko se clouk vsede notr.... ne more d se ne zaljubi letnik 02,slovenska... veliki servis,sodec po nalepkah in knjigi je bil delan 4leta in pol nazaj, km linearno rastejo skozi leta... ju3 grem do svojga serviserja da mi nardi vsaj osnovni servis in pregleda vse skupi se bolj detajlno,plus menjava olja v diferencialu...
Zelo me je presenetlo da ima stekleno,ogrevano sipo zadej, rollbare in protivetrno mrezo,pa tega sploh ni blo omenjen v oglasu?
Kot plus tudi da so gor gy gume, narjene konc 2012,velik profila,glede na to da bo avto vozen samo po suhem,jih mam namen obdrzat se to leto. Sm prcakoval da bodo starejse...
Zdj pa kaj me moti oz.zanima... nikjer v stacunah ne najdem filtra kabine,kje jih vi kupujete in kje v avtu sploh je? Drugo,ko sm avto prevzel je biu cager za benz na cetrtini,grem tankat,ugasnem avto,ceger ne pade dol. Natankam do vrha, dam kontakt,speljem in zelo zelo pocasi se cager dvigne do polnega. Se peljem iz sezane do grosuplega,cager se zmeri na polno,oz.mal mal manj. Ugasnem avto, cager ostane na fulu... tud po 15minutah. Grem tankat da vidim kok pije, 125km sem naredil s precunano porabo 6l na 100km... a je to mozno? Sj ne d se prtozujem,ampak vprasam stara cesta, max 90kmh ,brez klime... kok mate vi porabo? Pa predvsem v cem je fora d cager tud pr ugasnenem avtu kaze kok je,recimo da realno, bencina v tanku?
Sm zasledu tud d bi znali bit problemi z z.diferencialom in nej bi se ob nakupu priporocala preventivna menjava olja v dif. Kk lhk jst kot laik vidm,cutm d nekej ni ok z diferencialom, in kok pride strosek?
Ja,nekak tk sm razmislu,preverit ce je velki servis narjen,rect d ga dajo na dvigalo d se pogleda rja,pogledat ce streha pusca in probat zbit ceno za recimo vsaj 250eur?pa pol v vsakem primeru zamenat olje, filtre,tekocine...
Mal me mot pr ta crni ker kukr vidm je to pred faceliftom in te tezave z vzig.tuljavami naj bi ble ful pogostejse pr teh... mi je pa vsec ker je originalna,una v kopru je ze neki spremenjena z nalepkami,nastavkom na auspuhu,feltnami...kar men osebno pac ni vsec,sploh pr klasiki kot je to...
Je pa konc konceu res da je 600eur cenejsa,mam pa po drugi strani vec zaupanja v avte iz avtohis.
Ni druge kot d se pogleda obedve pa ornk razmislt pa primerjat...
Je pa se ena mariborska na avtonetu,ful lustna ampak cist prevec upadljiva z rumeno barvo zame...
Ja,sj mx5ka je res ena huda bejba. Ze k sm se kot mulc kr neki let nazaj vsedu vanjo na avtosalonu na gospodarcu,mislm d je bla lih prenovljena druga generacija, sm si reku.... ma nc si nism reku k sm ostau brez besed. Usec mi je k je simpl, tak k bi avto za uzivancijo mogu bit, ne pa neke cc strehe,pa miljardo elektronike pa nevem kaj... ceprou vrjamem d dokler je nebom pelou mi ne bo nc jasno,takrt najbrz pride tisto pravo...
Aja,na avtonasveti sm porajtou da majo modeli pred faceliftom tezave z vzig.tuljavami in kabli. V kolkksni meri je to odpravljeno pr fl modelu? Ker tud tle na forumu sm opazu d mako nekateri tezave s tem pr starejsmu modelu in d popravilo ni lih pocen... ?
Sj za hardtop mi je dost useen,itk bo garaziran pa vozu ga bom sam ko bo lepo vreme,tk d bom raj na druge stvari pozoren,ja...
Kako pa nej se spravim prevert ce je platnena streha kul?razn testa v avtopralnici,zanima me predvsem kako preverit v kakem stanju je mehanizem. Vem,laicna vprasanja?...
Hvala za tist o tablicah, mineva 8 let odkar sem nazadnje kupoval avto...
Kaj pa tale? Vidim da ma manj opreme,kar me ne moti,pa starejso armaturko kar tud ni panike,barva mi je kul,po obrabljemosti tablce je ze neki cajta lastnik:) pa 116km namest 110km,to sm prej vprasu k mi je blo cudn...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja.sm mal zamesou pojme
Gleda se kombi varijanto,druzinski prijatelj ima multivana za silo predelanega v avtodom. Sta ga sprobala in jima je placa dost,edin motece je to da ni stojne visine...
Ocetu tud bolj ustreza d ni lih ogromen model,ni se nikoli vozil kombija... itk d se clovek navadi,sam vozim povisanega sprinterja s srednjo medosno razdaljo pa mi je top za vozit,ampak kaj cmo,take zelje ma ?
Glede cen se pa zavedamo da bodo cez par mesecev nizje...
Hvala za nasvete?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani