No vam povem v petek, po urah intenzivnega tečaja, kako je to z "najnovejšo" šestko in zavorami in origoš bridgestonkami. Me zej prav zanima, kak se bomo odrezali, po vseh teh debatah tule gor.
Ce bos dal gor zimske gume (ali pa all season) bos med boljsimi... V nasi skupini prejsnji teden sta se obe vozili (Jeep Renegade in Skoda Yeti) s takimi gumami najbolje odrezali ... Pa Ford Raptor, ki pa je imel tudi AT "kramparce"
To pa zato, ker imajo skoraj vse Mazde poddimenzionirane zavore ... Res ne razumem, zakaj se na tem delu varcuje. To je moja edina vecja zamera tem avtom.
S hcerino trojko sta bila lani na poligonu na tecaju in je pri zaviranju bil med boljsimi v svoji skupini - se celo instruktor je pohvalil .... Bile pa so skoraj nove gume ...
Na CX-5 so bile ob nakupu gor Toyo ... in so za normalno voznjo cisto OK.. Sem pa pred nekaj dnevi na poligonu na Vranskem videl, da so sedaj, ko jih imam gor tretjo sezono, na mokri podlagi odrezale dokaj slabo. Od vseh v skupini sem imel najdaljse zavorne poti ... Tako da jih naslednje leto spomladi menjam ...
Gumb "P" je treba pritisnit... kar pomeni, da sprostis rocno zavoro ... Ce gumb "P" potegnes k sebi, zategnes rocno ... Seveda to naredis, ce vidis, da je rocna ze zategnjena ...
Pa ne vkljapljati Auto Hold-a pred vstopom v pralnico ... Pa zavorni pedal moras pohodit pred tem, ko pritisnes gumb "P", drugace se rocna ne sprosti ... sicer ti to itak verjetno napise na armaturi ...
Jaz tudi vecinoma poslusam radio... Res je cel kup reklam, vmes pa vcasih se kaj povedo... da sem na tekocem ... Ce pa ni nic pametnega, pa se vedno lahko posulsam svojo glasbo iz USB kljucka, CDja ali iz telefona ...
Meni je potekla zastonj posodobitev in sedaj imam "staro" verzijo. Pa vse dela kot mora. Nisem opazil nekih problemov z navigacijo.Tudinprej,ko sem jo posodobil ni bilo nekih drastičnih sprememb.
Eno je posodobitev navigacije, drugo pa posodobitev firmwarea infotainment sistema ... in eno z drugim nima direktne povezave ...
Naceloma samo vstavis in sledis navodilomna zaslonu... Lahko pa jo das tudi v citalec in priklopis na racunalnik, namestis Mazda toolbox, registriras ter preveris, ce je na voljo se kaksna posodobitev ...
Oni avto peljejo v Sisko, ker imajo tam vecjo delavnico ... pa ce so kaksna licarska dela, tudi tja peljejo... Ne vem pa, kako bo od jeseni dalje, ker so tisto stavbo v Siski kupili madzari skupaj z BMW delom ACosmosa ... Sem nekje bral, da naj bi do septembra se tam opravljali servise... potem pa madzari prevzamejo ...
Znak za zdravo več ni v uporabi. Je pa ta sistem potrebno upoštevati kot normalno pravilo vožnje
Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk
Znaki so se vedno v uporabi oz. tudi po parih letih se vedno stojijo... le iz predpisov so ji odstranili.. Pac zmesnjava... kot smo itak ze navajeni ...
Avto je CX-5 letnik 2019. infotainment pa ni tazadnji kakor v 3 in cx-30, telefon Huavei P20.
Ja stikov imam preko 2000, a je možno kako stike urediti po pomembnosti, da kaže tiste, ki jih želim
Klikni na link in preberi... Stike lahko dodajas tudi rocno... kolikor sem na brzino videl... Za Android ne vem, kako je... Pri iOS recimo lahko sinhroniziras samo eno skupino kontaktov... in v to skupino dodas tiste, ki jih zelis imeti na MZD Connect ... Sicer tocenga postopka ne vem vec... sem pa to enkrat davno tega probal... Se pa ne sekiram kaj prevec, ce se pac kaksna stevilka ne izpise... Ker imam telefon v stojalu poleg zaslona, itak na telefonu vidim, kdo klice ...
Od strani 6-4 dalje je tabela, kjer je navedeno tocno, kaj se menja ali preverja ob katerem servisu... Zraven pride pa se potrosni materijal, kjer je odvisno od obrabljenosti in nacina voznje (recimo zavorne obloge, diski,...).
Glede AWD pa ,,, jaz imam CX-5 z AWD... a zal ne morem nic kaj dosti napisat, ker pac deluje... Zaenkrat se nisem imel problemov z njim, ne vozim pa se prav veliko po kaksnih brezpotjih ...
Letno stane slabih 60€, triletna narocnina pa je dobrih 90€ (Evropa brez Rusije i Turcije) ... Naroci se kar preko MZD Connect aplikacije na racunalniku ...
Na tvoja vprasanja, ki si sicer medtem ze izbrisal, je ze bilo veckrat odgovorjeno...
Servisni intervali so navedeni v prirocniku..... in so na 20.000 km ali 12 mesecev, kar prej pride... “Velikega” servisa nima, ker nima jermena ampak verigo... Cene servisa so pa odvisne od servisa ...
Akumulator pa stane od 100 do 500€... odvisno kje ga kupis in kaksnega...
Cirka dve uri z pranjem vred.Se pa izplača. Take Wax, ki sem ga sedaj dal gor naj bi trajal do pol leta. Dober je tudi za zaščito preko zime. Bomo videli, kako se bo obnesel.
Sem slucajno naletel na tole fotko in se spomnil nate
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se mi zdi, da take verzije "mimo vrste" ... Gre edino, ce vlozis v to verzijo nekaj evrov ... pac enkrat avto ne bo spoliran v nulo ...
Jaz ravno updejtam ...
Sem prej naredil posnetek stanja, da vidim, katere datoteke bodo nove, predvsem tele spodaj, ki se ticejo Slovenije ...
│ ├── [ 32K Jan 4 2020] "./content/building"
│ │ ├── [2.0M Jan 4 2020] "./content/building/Slovenia.3dc"
│ │ ├── [2.1K Jan 4 2020] "./content/building/Slovenia.3dc.sgn"
│ │ ├── [1.5M Jan 4 2020] "./content/building/Slovenia.3dl"
│ │ ├── [1.7K Jan 4 2020] "./content/building/Slovenia.3dl.sgn"
│ ├── [ 32K Jan 4 2020] "./content/map"
│ │ ├── [ 11M Jan 4 2020] "./content/map/Slovenia.fbl"
│ │ ├── [ 11K Jan 4 2020] "./content/map/Slovenia.fbl.sgn"
│ │ ├── [3.5M Jan 4 2020] "./content/map/Slovenia.fpa"
│ │ ├── [3.6K Jan 4 2020] "./content/map/Slovenia.fpa.sgn"
│ │ ├── [1.6M Jan 4 2020] "./content/map/Slovenia.fsp"
│ │ ├── [1.7K Jan 4 2020] "./content/map/Slovenia.fsp.sgn"
│ ├── [ 32K Jan 4 2020] "./content/poi"
│ │ ├── [2.4M Jan 4 2020] "./content/poi/Slovenia.poi"
│ │ ├── [2.6K Jan 4 2020] "./content/poi/Slovenia.poi.sgn"
│ ├── [ 32K Jan 4 2020] "./content/speedcam"
│ │ ├── [1.1K Jan 4 2020] "./content/speedcam/Slovenia.spc"
│ │ ├── [ 136 Jan 4 2020] "./content/speedcam/Slovenia.spc.sgn"
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani