Skoči na vsebino
Mazda 3 (2014)
Napisano
dne 28. 6. 2020 ob 19:59 je tommaazz napisal:

Ja g165 ima krajša prestavna razmerja, bolj športno. Načeloma je enak motor le softwersko omejen na 4000 rpm...tu imaš link kako zgleda po tuningu graf od g120 

WWW.CSS-TUNING.COM

chip tuning, povečanje moči, dynostar, dyno, chip, tuning, css performance, čip tuning, ćip tuning, chip tuning vozil, car, truck, kamion, avto, motor, traktor, kmetijski stroji, alfa romeo, aston martin, audi, bently, bmw...

 

Je pa potem avto precej bolj poskočen...imaš tudi na youtubu enega ki ga je čipiral, ta je iz romunije

 

Okej 170 konjev celo iz tega 2.0? Noro :D Edin kako je pa pol na tehničnem, a mislte da pokaže, da ma avto večji izpust co2 in to?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 (2014)
Napisano
pred 2 urama je tommaazz napisal:

G 165 nisem vozil gre pa g120 zelo lepo pri tej hitrosti ko si napisal, motor niti nima velikih vrtljajev...jaz jo vozim okoli 150 km/h na avtocesti in mi je super :) . Če pa boš hotel potem nekaj od nje boš moral šaltati v 4. prestavo, ker v 6. bo lezla bolj počasi. Ima pa nižje vrtljaje pri teh hitrostih od g165, ker ima daljše prestavno razmerje...drugače pa jo čipaš za 300 eur na 170 konjev pa je. Ne vem no jaz sem se jo navadil voziti in mi gre zelo lepo....pomoje bi mi še cx-30 bila dovolj s tem motorjem.

Čakaj, g165 ima drugačen menjalnik kot g120? :huh:

 

A g120 je drugače samo softwarsko omejen g165, da ga lahko čipaš? Poznaš koga, ki to dela? Nisem gledal razlik med 120/165, sem pa gledal za mazdo2 in sicer 75 in 90 konjski motor sta v vseh delih (ki sem jih preveril) identična, torej je samo software blokada?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda cx3
Napisano (urejeno)
dne 16. 6. 2020 ob 19:45 je Alex napisal:

?? a si siguren? 🤪

Kolega soforumaš Alex preveri številke :jezicek: :zoom-zoom:

 

 

EDIT: no odvisno katero verzijo dizla imaš 

Popravljeno od NevLado
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda cx3
Napisano
pred 9 urami je Alex napisal:

Kot je pisal Bini, idealen avto za penzioniste. 😛

Haha tako in pa da dizel karavanke v miru prehitiš pri pospeševanju. :jezicek:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda cx3
Napisano
pred 49 minutami je Hixxy napisal:

Hej hoj,

 

oče se je isto navdušil nad CX-3ko, gleda pa 2018 letnik, dizel verzijo.

 

Najbolj me skrbi prostor na zadnjih sedežih.

 

Lahko normalno velika oseba (180cm) normalno sedi zadaj?

 

Point je da oče kdaj pelje "klapco" na izlet :)

 

No sej ta teden gremo pogledat, pa da vidimo :)

Drži to, kar je pred mano povedal Bini. Sam imam malenkost čez 180 in če je stol naštiman "na komot" je zadaj zame premalo placa oz. placa je za do trgovine/kafiča in nazaj. Na izlet nikakor. Je pa spredaj več kot dovolj placa za 2 osebi + res se "u izi" vsedeš not/ven. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 15 urami je Scr3am napisal:

Naceloma gre tako:
- predpranje vozila, da se odstrani vsa groba umazanija
- ciscenje avta s samponom in two bucket metodo. 
-v primeru, da zelis avto se spolirati je potrebno avto spucati z glino oz. clay barom
- nanos zascite (vosek, keramicna zascita...)

Vmes med pranjem imas se en kup postopkov, katere lahko uporabis (ciscenje felten, voskanje felten, nanos hidrofobnega premaza za stekla, premaz za gume,politura za krom itd.)

 

Drgac pa pred poliranjem/voskanjem mora biti povrsina popolnoma cista, zato se pa uporablja pred pranje, pranje in nato se uporaba claybara, da je povrsina v nulo cista in gladka :)

A te lahko prosim, da mi polinkaš kje dobim to glino oziroma katero vi nucate?

 

Glede steklenih premazov precej nucam rainx ampak me jezi, ker se vedno spere na sredini šipe (kjer je pritisk brisalca največji). :rolleyes: 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 59 minutami je Scr3am napisal:

Uff zadev je neomejeno. Jest osebno kar se tice zunanjega pranja. Sampon za predpranje, klasicen sampon, sredstvo proti musicam, sredstvo proti leteci rji, vosek, polirna pasta. Enkrat, ko to kupis imas kar nekaj casa mir :)

A pa polirate na roko? Jaz si nebi upal na mašino 😬

 

Ja Alex, roke te že bolijo, je pa avto povoskan za dobre 3-4 mesece v primerjavi z avtopralnico pa še plastika je vosek-free.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 46 minutami je 50keda napisal:

Danes še nič, je pa prišel paket iz operi-avto.si :P

 

Tak da pred nedeljo se bo spet svetla, upam vsaj.

Kaj si pa naročil?

 

Ko vas tu gor poslušam se počutim kot totalni nepoznavalec. Jaz avto operem in ga povoskam z voskom v spreju potem pa obrišem z mikrofibro/jelenovo kožo. Vsi tukaj pa skos neke paste gor dol. :unsure: Malo podelite to znanje prosim oziroma če imate kak guide in tako naprej. :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jaz sem včeraj že skoraj opral in povoskal (uporabljam kar tisti turtle wax spray in z mikrofibro obrišem), pa sem pogledal vreme in kaže cel teden dež (avto mi pa stoji zunaj)... Sem samo spral haubo, sprednji odbijač in povoskal (zaradi mušic), vse ostalo pustil usrano. Bomo že enkrat....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Datum veljavnosti cene

 

Cena brez dajatev

Taksa CO2

 

 

 

Dodatek za zagotavlj. prihrankov energije

 

Trošarina

Prispevek za zagotavlj.

 

podpor proizvodnji el. energije

 

DDV

 

(od 1.7. 2013 -

 

22%)

Drobnoprod. cena

 

v €/liter

 

18.05.2020

0,32227

0,04671

0,00800

0,43279

0,00990

0,18033

1,000

05.05.2020

0,28803

0,04671

0,00800

0,46703

0,00990

0,18033

1,000

21.04.2020

0,33627

0,04671

0,00800

0,41879

0,00990

0,18033

1,000

07.04.2020

0,34975

0,04671

0,00800

0,40531

0,00990

0,18033

1,000

24.03.2020

0,37628

0,04671

0,00800

0,39272

0,00990

0,18339

1,017

10.03.2020

0,48201

0,04671

0,00800

0,39272

0,00990

0,20666

1,146

25.02.2020

0,52874

0,04671

0,00800

0,39272

0,00990

0,21693

1,203

11.02.2020

0,52054

0,04671

0,00800

0,39272

0,00990

0,21513

1,193

 

pa še za benz, kjer je zdajle celo nižja trošarina kot je bila zadnji dve leti ... res da za pol centa.

 

Datum veljavnosti cene

 

Cena brez dajatev

Taksa CO2

 

 

 

Dodatek za zagotavlj. prihrankov energije

 

Trošarina

Prispevek za zagotavlj.

 

podpor proizvodnji el. energije

 

DDV

 

(od 1.7. 2013 - 22%)

Drobnopr. cena

 

v €/liter

 

18.05.2020

0,29036

0,03979

0,00736

0,47305

0,00911

0,18033

1,000

05.05.2020

0,24920

0,03979

0,00736

0,51421

0,00911

0,18033

1,000

21.04.2020

0,26213

0,03979

0,00736

0,50218

0,00911

0,18033

1,000

07.04.2020

0,25252

0,03979

0,00736

0,51089

0,00911

0,18033

1,000

24.03.2020

0,30889

0,03979

0,00736

0,47829

0,00911

0,18556

1,029

10.03.2020

0,45315

0,03979

0,00736

0,47829

0,00911

0,21730

1,205

25.02.2020

0,50234

0,03979

0,00736

0,47829

0,00911

0,22811

1,265

11.02.2020

0,49414

0,03979

0,00736

0,47829

0,00911

0,22631

1,255

Okej tuki sem pa res ustrelil v prazno. Ni mi jasno od kje sem zadnjič videl 10kratnik razlike ampak ko gledam tole tabelo sem očitno prvič gledal takso co2, drugič pa trošarino. :unsure:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Vlada je zmanjšala trošarino, kar se že dolgo let  ni zgodilo. Lepo. Tako, da, cena ostaja enaka. 👍

Ja, 1 mesec nazaj jo je pojačala za več kot 10krat, zdej jo bo pa očitno tok cajta zmanjševala, dokler bo pozitiva in držala na 1 eur.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 6 minutami je Alex napisal:

A, zato sem imej jaz noter cel arsenal kovine. 🙄

Bliz mojih koncev so nardili lani jeseni nov krožni (ubistvu drugi na poti do lj)... Po 2 mescih sm takoj staknu vijak v gumo. Zdej vsakič ko grem prou pogledam, kok ene nesnage je tam ob robu res. Groza.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
dne 16. 5. 2020 ob 18:41 je 50keda napisal:

Ja res se najde marsikaj notr, nazadne ko sm letne dol jemal, sem nasu not 1cm doveg kniping srauf, na notranji strani je bla ze mal izboklina, ampak je se drzal.

Ampak ja spet odvisn kje firas, ce furas po kakih industrijskih conah pol je to dokaj normalno, tam je svasta po tleh.

Tut krožni so klasa zasa, če ga "sekaš" je ob strani malo morje odpadlih šraufou in ostalih stvari, ki v ovinku padejo iz prikolic/tovornjakov. Tako da ne sekat krožnih folk.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda cx3
Napisano
dne 10. 5. 2020 ob 8:07 je Gobica napisal:

gledam letnik 2015 77 kw dizelsko verzijo ima pa okoli 150 000 prevoženih hvala za trud 

najbolj me zanima na kaj moram biti pazljiv pri nakupu,......

Specifično za dizelski motor ne vem, v splošnem pa imaš lahko probleme pri:

- Poklopljiva ogledala se lahko zaštekajo

- Nagaja lahko kondenzator klime

To zgornje je bilo na avtu lahko menjano v času garancije (ki je 5 let).

 

Drugo:

- Prekomerna obraba volanskega obroča (zlušči se barva) 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda cx3
Napisano
pred 11 urami je Gobica napisal:

Lep pozdrav sem nov pri vas - najprej hvala za sprejem v klub, namen imam kupiti mazdo cx3 revolution pa me zanimajo malo vaše izkušnje,vzdrževanje,servisni interval in podobno-za vsak odgovor in nasvet se vam globoko zahvaljujem !

Lepo pozdravljen na forumu. 

 

Kakšen motor pa gledaš? Če gledaš bencinski motor je vzdrževanje vsako leto oziroma 20kkm, kar pride prej. Servisi so prvih par let rutinski (glede na razpredelnico proizvajalca se vsako leto zamenja olje/filtri/zavorno olje). Ali imaš namen kupiti popolnoma novo? Dizla sicer nisem vozil, ampak je ta bencinski motor (2.0 120 konjev) res zakon, če hočeš šparovno peljat se pelješ šparovno, če hočeš mal pospeška ga pač voziš v obratih in motorju prav paše.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano
pred 37 minutami je Aless napisal:

@Gelipter   kot je 50kega napisal ti aditiv ti  nič ne pomaga ker  ne pride do sesalnih ventilov.  Vožnja po AC in vožnja kot bi Alex rekel bolj po "moško", ziher pomaga malo omiliti to packarijo, odpravilo je pa ne bo.

Kaj predlagam po 5letih, hehhe menjat za nov avto 😁

 

@50keda proizvajalci in njjhovi inženirji niso butasti ne, dobro poznajo to problematiko, ampak kot rečeno vejo pa tudi da motor ne bo kr tak čez noč crknil, garancijsko dobo bo zdržal, če potem več nima tolk moči večina uporabnikov itak ne bo opazila. Če pa pride do resnih težav čez 5,7,10let se jim pa gladko jebe oz. bi rekel da si tega želijo, ker če bo avto brez vsakega problema zdržal 10,15 ali več let kdo bo pa kupil nov avto?

Recimo VAG dobro pozna to problematiko in je pri eni od  generacij EA888 motorja začel vgrajevat dodatno šobo,  tak da ima direct injection in multipoint injection. Brez razloga si ne bi šli delat dodatnega dela😉

Ostali proizvajalci pa pač se delajo francoze 🙄😁

 

35146_2011_135_Fig1_HTML.gif

VAG je daleč od tega, da bi bil edini, ki dela MPI. Nebom trdil, kdo je bil prvi, ampak Toyota ima na svojih motorjih to že dolgo. Sploh pa še nisem slišal, da bi se "novemu" Toyotinemu 1.2 turbo zapacali ventili.

 

Problematiko pacanja pa lahko rešiš tudi z na primer menjavo motornega cikla - kot to tudi delajo pri Toyoti. Seveda, do pacanja bo še zmeraj prihajalo, ampak v manjši količini. In če združiš več takšnih mehanizmov skupaj si na konju.

 

Vsi tako veselo udrihate čez DI, kaj bi radi vsi nazaj na frgazar vozili, že tako vam gre v nos da vam avto pije 6.1, bog ne daj 6.2. 😂

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Že če 100-ko tankaš je pomoje boljše - glede na kataloge novih vw notri piše, da lahko samo izjemoma tankaš manj kot 98 oktanov. Sicer ni obrazložitve, ampak pomoje ravno zaradi tega razloga.

 

Po drugi strani pa imaš na tujih forumih folk z audiji in tamočnimi tfsi motorji (ki ziher niso bili šparani in se jih je vrtelo na obrate), pa imajo po 50.000 km zapacane ventile. :rolleyes:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 9 minutami je Alex napisal:

 

Očitno tale pirelli zelo dobro prime ampak ima največjo porabo in obrabo.

Popravljeno od NevLado
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vlečna kljuka
Napisano

Bom recikliral tole temo. A mogoče kdo ve, kje ima cx-3 z original kljuko varovalke za električno dozo? Nimam štroma zadi ne glede na nastavitev luči v autu.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.