Datum veljavnosti cene
|
Cena brez dajatev |
Taksa CO2
|
Dodatek za zagotavlj. prihrankov energije
|
Trošarina |
Prispevek za zagotavlj.
podpor proizvodnji el. energije
|
DDV
(od 1.7. 2013 -
22%) |
Drobnoprod. cena
v €/liter
|
18.05.2020 |
0,32227 |
0,04671 |
0,00800 |
0,43279 |
0,00990 |
0,18033 |
1,000 |
05.05.2020 |
0,28803 |
0,04671 |
0,00800 |
0,46703 |
0,00990 |
0,18033 |
1,000 |
21.04.2020 |
0,33627 |
0,04671 |
0,00800 |
0,41879 |
0,00990 |
0,18033 |
1,000 |
07.04.2020 |
0,34975 |
0,04671 |
0,00800 |
0,40531 |
0,00990 |
0,18033 |
1,000 |
24.03.2020 |
0,37628 |
0,04671 |
0,00800 |
0,39272 |
0,00990 |
0,18339 |
1,017 |
10.03.2020 |
0,48201 |
0,04671 |
0,00800 |
0,39272 |
0,00990 |
0,20666 |
1,146 |
25.02.2020 |
0,52874 |
0,04671 |
0,00800 |
0,39272 |
0,00990 |
0,21693 |
1,203 |
11.02.2020 |
0,52054 |
0,04671 |
0,00800 |
0,39272 |
0,00990 |
0,21513 |
1,193 |
pa še za benz, kjer je zdajle celo nižja trošarina kot je bila zadnji dve leti ... res da za pol centa.
Datum veljavnosti cene
|
Cena brez dajatev |
Taksa CO2
|
Dodatek za zagotavlj. prihrankov energije
|
Trošarina |
Prispevek za zagotavlj.
podpor proizvodnji el. energije
|
DDV
(od 1.7. 2013 - 22%) |
Drobnopr. cena
v €/liter
|
18.05.2020 |
0,29036 |
0,03979 |
0,00736 |
0,47305 |
0,00911 |
0,18033 |
1,000 |
05.05.2020 |
0,24920 |
0,03979 |
0,00736 |
0,51421 |
0,00911 |
0,18033 |
1,000 |
21.04.2020 |
0,26213 |
0,03979 |
0,00736 |
0,50218 |
0,00911 |
0,18033 |
1,000 |
07.04.2020 |
0,25252 |
0,03979 |
0,00736 |
0,51089 |
0,00911 |
0,18033 |
1,000 |
24.03.2020 |
0,30889 |
0,03979 |
0,00736 |
0,47829 |
0,00911 |
0,18556 |
1,029 |
10.03.2020 |
0,45315 |
0,03979 |
0,00736 |
0,47829 |
0,00911 |
0,21730 |
1,205 |
25.02.2020 |
0,50234 |
0,03979 |
0,00736 |
0,47829 |
0,00911 |
0,22811 |
1,265 |
11.02.2020 |
0,49414 |
0,03979 |
0,00736 |
0,47829 |
0,00911 |
0,22631 |
1,255 |
Okej tuki sem pa res ustrelil v prazno. Ni mi jasno od kje sem zadnjič videl 10kratnik razlike ampak ko gledam tole tabelo sem očitno prvič gledal takso co2, drugič pa trošarino.
pred 1 uro je Alex napisal:Vlada je zmanjšala trošarino, kar se že dolgo let ni zgodilo. Lepo. Tako, da, cena ostaja enaka. 👍
Ja, 1 mesec nazaj jo je pojačala za več kot 10krat, zdej jo bo pa očitno tok cajta zmanjševala, dokler bo pozitiva in držala na 1 eur.
pred 6 minutami je Alex napisal:A, zato sem imej jaz noter cel arsenal kovine. 🙄
Bliz mojih koncev so nardili lani jeseni nov krožni (ubistvu drugi na poti do lj)... Po 2 mescih sm takoj staknu vijak v gumo. Zdej vsakič ko grem prou pogledam, kok ene nesnage je tam ob robu res. Groza.
dne 16. 5. 2020 ob 18:41 je 50keda napisal:Ja res se najde marsikaj notr, nazadne ko sm letne dol jemal, sem nasu not 1cm doveg kniping srauf, na notranji strani je bla ze mal izboklina, ampak je se drzal.
Ampak ja spet odvisn kje firas, ce furas po kakih industrijskih conah pol je to dokaj normalno, tam je svasta po tleh.
Tut krožni so klasa zasa, če ga "sekaš" je ob strani malo morje odpadlih šraufou in ostalih stvari, ki v ovinku padejo iz prikolic/tovornjakov. Tako da ne sekat krožnih folk.
dne 10. 5. 2020 ob 8:07 je Gobica napisal:gledam letnik 2015 77 kw dizelsko verzijo ima pa okoli 150 000 prevoženih hvala za trud
najbolj me zanima na kaj moram biti pazljiv pri nakupu,......
Specifično za dizelski motor ne vem, v splošnem pa imaš lahko probleme pri:
- Poklopljiva ogledala se lahko zaštekajo
- Nagaja lahko kondenzator klime
To zgornje je bilo na avtu lahko menjano v času garancije (ki je 5 let).
Drugo:
- Prekomerna obraba volanskega obroča (zlušči se barva)
pred 11 urami je Gobica napisal:Lep pozdrav sem nov pri vas - najprej hvala za sprejem v klub, namen imam kupiti mazdo cx3 revolution pa me zanimajo malo vaše izkušnje,vzdrževanje,servisni interval in podobno-za vsak odgovor in nasvet se vam globoko zahvaljujem !
Lepo pozdravljen na forumu.
Kakšen motor pa gledaš? Če gledaš bencinski motor je vzdrževanje vsako leto oziroma 20kkm, kar pride prej. Servisi so prvih par let rutinski (glede na razpredelnico proizvajalca se vsako leto zamenja olje/filtri/zavorno olje). Ali imaš namen kupiti popolnoma novo? Dizla sicer nisem vozil, ampak je ta bencinski motor (2.0 120 konjev) res zakon, če hočeš šparovno peljat se pelješ šparovno, če hočeš mal pospeška ga pač voziš v obratih in motorju prav paše.
pred 37 minutami je Aless napisal:@Gelipter kot je 50kega napisal ti aditiv ti nič ne pomaga ker ne pride do sesalnih ventilov. Vožnja po AC in vožnja kot bi Alex rekel bolj po "moško", ziher pomaga malo omiliti to packarijo, odpravilo je pa ne bo.
Kaj predlagam po 5letih, hehhe menjat za nov avto 😁
@50keda proizvajalci in njjhovi inženirji niso butasti ne, dobro poznajo to problematiko, ampak kot rečeno vejo pa tudi da motor ne bo kr tak čez noč crknil, garancijsko dobo bo zdržal, če potem več nima tolk moči večina uporabnikov itak ne bo opazila. Če pa pride do resnih težav čez 5,7,10let se jim pa gladko jebe oz. bi rekel da si tega želijo, ker če bo avto brez vsakega problema zdržal 10,15 ali več let kdo bo pa kupil nov avto?
Recimo VAG dobro pozna to problematiko in je pri eni od generacij EA888 motorja začel vgrajevat dodatno šobo, tak da ima direct injection in multipoint injection. Brez razloga si ne bi šli delat dodatnega dela😉
Ostali proizvajalci pa pač se delajo francoze 🙄😁
VAG je daleč od tega, da bi bil edini, ki dela MPI. Nebom trdil, kdo je bil prvi, ampak Toyota ima na svojih motorjih to že dolgo. Sploh pa še nisem slišal, da bi se "novemu" Toyotinemu 1.2 turbo zapacali ventili.
Problematiko pacanja pa lahko rešiš tudi z na primer menjavo motornega cikla - kot to tudi delajo pri Toyoti. Seveda, do pacanja bo še zmeraj prihajalo, ampak v manjši količini. In če združiš več takšnih mehanizmov skupaj si na konju.
Vsi tako veselo udrihate čez DI, kaj bi radi vsi nazaj na frgazar vozili, že tako vam gre v nos da vam avto pije 6.1, bog ne daj 6.2. 😂
Že če 100-ko tankaš je pomoje boljše - glede na kataloge novih vw notri piše, da lahko samo izjemoma tankaš manj kot 98 oktanov. Sicer ni obrazložitve, ampak pomoje ravno zaradi tega razloga.
Po drugi strani pa imaš na tujih forumih folk z audiji in tamočnimi tfsi motorji (ki ziher niso bili šparani in se jih je vrtelo na obrate), pa imajo po 50.000 km zapacane ventile.
pred 9 minutami je Alex napisal:V dilemi sem, glede gum, kaj izbrati.
Izbiram med temi:https://www.vulkanizerstvo-gros.com/trgovina/letna-vredestein-24540r19-98y-ultrac-vorti-xl/
https://www.vulkanizerstvo-gros.com/trgovina/letna-pirelli-24540r19-98y-p-zero-j-xl/
https://www.vulkanizerstvo-gros.com/trgovina/letna-goodyear-24540r19-98y-eag-f1-asy-3-j-xl-fp/
https://www.vulkanizerstvo-gros.com/trgovina/letna-continental-245-40yr19-98y-premium-6-fr-xl/
Labi?... kake izkušnje? ostali? 😁
AMZS test 28 letnih pnevmatik dimenzij 235/55 R 17 in 225/40 R 18
Očitno tale pirelli zelo dobro prime ampak ima največjo porabo in obrabo.
Popravljeno od NevLadoJaz sem tudi menjal gume na letne. Na 18-kah je svet lepši. Aja pa tankal sem 1 eurski bencin, feels good man.
Bom recikliral tole temo. A mogoče kdo ve, kje ima cx-3 z original kljuko varovalke za električno dozo? Nimam štroma zadi ne glede na nastavitev luči v autu.
Ni še nič info na gov strani ampak po navadi če tako dolgo v ponedeljek ni spremembe to pomeni isto ceno še naprej. Čeprav bi lahko šlo še malenkost dol.
Napisano
"Fuel save" in "ultra" meni ne gre vkup. A greš na Acosmos?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani