Ja druga?e je pa tole fajn inovacija koneckoncev ima dandanes vsaka malo bolj?a limuzina z dizlkom pod haubo (groza! ) ve? kot 130kW tako, da je ?e skrajni ?as, da tak ne pla?uje isto kot naprimer nekdo z M3 itd...
PS: Hecn je k je sedaj Megane RS v ni?ji zavarovalni klasi kot Focus RS ?eprav imata realno zelo majhno razliko v konjih in sta si zelo konkuren?na.
A ni tako, da je razlika med avtoma samo v elektroniki.
Kolikor vem so zdaj novi razredi pri Triglavu
Evo, te?ko pri?akovana tabela
levo AO, desno AOplus, PR14 - je pa treba opozorit, da je na starost voznika sedaj do 15% popusta, 5% na stalnost pa ?e neke interne bonitete ima triglav na ne?kodno dogajanje, tako da se cene, razen pri ?isto novi stranki in pa lastniku mlaj?em od 28 let, razlikujejo, torej so ni?je.
do 40 kw: 323,81 ? 366,32 ?
40-50 kw: 349,71 ? 395,62 ?
50-60 kw: 371,90 ? 420,71 ?
60-70 kw: 408,43 ? 462,03 ?
70-80 kw: 438,41 ? 495,95 ?
80-90 kw: 501,26 ? 567,06 ?
90-100 kw: 548,86 ? 620,89 ?
100-110 kw: 631,11 ? 713,95 ?
110-120 kw: 656,05 ? 742,16 ?
120-130 kw: 701,96 ? 794,10 ?
130-150 kw: 903,73 ? 1022,35 ?
150-200 kw: 1004,15 ? 1135,95 ?
200-250 kw: 1024,22 ? 1158,66 ?
250-300 kw: 1054,37 ? 1192,76 ?
nad 300 kw: 1104,55 ? 1249,54 ?
Kdo mi bo dal zdej za per k sm porabu pou ure da sm tole zra?unou pa spisou
bom raj? po?aku to?no na original motor iz BA serije
Do takrat pa ?paraj ker bo? prej na?paral za drug avto in se bo prej kak cel dober avto prodajal kot pa motor, ki je redek kot pingvin v afri?ki savani.
Eh ti sam govori?, kupil ne bo? ?e neki cajta ni?. Ker, ?e bi hotel bi tole ?e kupil. Malo ra?unaj kaj dobi? za ta denar. Samo motor bi te ko?tal vsaj 300?, feltne z gumami 250?, pa si ?e na 550?, ostalo pa proda? po delih, da dobi? nekaj denarja nazaj...
Definitivno prava izbira ne tisti ebay style bari. Ker tisto se zakrivi naprej ali nazaj, tole je pa tudi fiksirano kot mora biti in se vidi kako je re?ilo nekoga.
Ampak o?itno nisem edini, ki opa?a, da najve? "postylanih" avtov je ravno iz ?tajerskega konca.
neki me zanima: tale bordo mx-5 nima nobene zascite v primeru prevracanja?
novajse majo tiste roll bare, tale pa jih nima al je kaka fora, da skocijo ven ko se avto prevraca?
ve kdo?
Saj se jih da dokupiti. Samo glej, da so pravi rollbars ne neki stylebars, ki lahko naredijo ve? ?kode kot koristi. Evo sem na?el nekaj malega na to temo.
Ni preverjeno ampak govori se, da tudi Avstrija? Je pa definitivno OK ideja. Marsikdo bi imel 2 avta (delovni voz pa kak kabrio, ?portnik...) pa itak ne more? biti v dveh avtih hkrati.
?e gre za isti motor kot pri 323 BA seriji, kok je pri MX-5 140KM, pri 323 pa 115KM :ne vem:
Brez te?av. Malo druga?ne odmi?ne in ra?unalnik pa se motor obna?a ?isto druga?e. MX-5 ima gotovo ?e kolektor ?isto druga?en. Ti bom kar dal primer iz ene druge znamke, motor 125hp, blokada na 6500 obratih, in isti motor z drugimi odmi?nimi, kolektorjem in ra?unalnikom pa ima 150hp in 7500 obratov blokado.
Glede na to, da rjavi (vendar vse ostalo dela!) je zih narejena na Japonskem.
Upam, da ne zamerite, hec mora biti. Sicer pa a niso prej?nje Mazde 2 delali tudi v ?paniji?
Nissan ima orja?ko fabriko v UK, Honda tudi, Toyota po celi eu (ok Tur?ija ni v EU), Suzuki Swifti se delajo na Mad?arskem pa ?e kaj bi se na?lo. Fora je namre? v tem, da so davki na uvoz manj?i, ni te?av z razli?nimi te?aji valut (Yen vs Euro) avto bi moral biti v teoriji cenej?i (v resnici proizvajalci lahko dobijo le ve?je mar?e). Kvaliteta je pa za moje pojme odvisna ne toliko od tega kje je narejen ampak, ?e imajo strog red v tovarni. Najve?ji problem so zunanji izvajalci, ki proizvajajo dele za znamko. Kot je napisal Jures, je razlika ali avto sestavljajo na Japonskem ali pa so tudi deli striktno iz Japonske. Tudi Toyota ni sama delala pedalk, ?e se prav spominjam. Pri Nissanih naprimer je bil moj 100NX 2.0 narejen na Japonskem in je imel ?isto druge proizvajalce delov (alternator, ?tarter, varnostni pasovi, skratka vse) kot Primere 2.0 in rezultat je to, da imajo na Primerah ve? te?av z Lucasovim alternatorjem.
Pa ne pozabiti, da pri uvozu zdaj ske?irate ?e ene 30% davka. Je prijatelj gledal za M3, in pride po novem zdaj nekaj ?ez 30% fucking EKO davka. Oziroma izgovor za filanje prora?unske luknje ne pa, da bi koga res skrbelo za okolje ker so avtomobili itak bolj pljunek v morje.
Toso bili ?e olkdschool japonski motorji. Okoli leta 2000 jih je malo stisnilo, in so za?eli ?parati in delati nove "?parovne in ekonomi?ne" motorje ampak na ?alost so pri ketni naprimer preve? ?parali.
200SX pa un moder ne vem a je prodan ali pa si je premislil. Avto je bil brezhiben, narejena generalka, vesten lastnik. Samo slovenska fov?ija ga je pa? spraskala in je bil potreben li?arije.
Ne saj ketno naj se ne bi menjalo ampak ravn v tem je te?ava, da se raztegne. Je pa odvisno od sre?e. Mislim, da v najslab?em primeru pri 150.000km ampak saj sem napisal, to ni nujno, da se raztegne. Vem za ene dva primera, na?eloma avto dela tip top. Da je facelift bolj?i sem ti pa ?e napisal, ima bolj?e podvozje, lu?i, tekna oprema je pa sploh
V "najslab?em" primeru pa kupi kak?no Primero GT z SR20DE motorjem. Prijatelj ima Sunnya in so mu po nekaj predelavah (odmi?ne, drugi bati od SR16VE, zbru?eni kanali in odprt avspuh) izmerili najprej nekaj ?ez 200hp, potem po po?timani elektroniki je ?e dosti ve? ampak zdaj rabi ?e nove vijake za glavo ker so se original raztegnili, niso zdr?ali skoraj take kompresije.
Mogo?e ga bo prodal ko bo po?timan, ker ima itak ?e 200SXa za zrihtat. No saj ?e prej ga mikajo trobentice, da vidi, ?e prileze na 300. Kar OK za 2.0 brez turbine, pri Cliotu je 200hp brez trobentic ?e uspeh.
Fajn je ker ima ketno, slabo pa je ker bi lahko imela bolj kvalitetno ketno. Na?eloma avto dela, najslab?e kar se ti zgodi je to, da crkne senzor odmi?ne (serijska napaka) zaradi ?esar avto crkne ali pa, da se ketna raztegne kar povzro?i isto napako, avto prebere da je iz faze ter se ustavi. Potrebna je menjava ketne, ni pa nek bankrot, pomoje na koncu ceneje kot veliki servis, ?e ima? jermen.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani