Moje izkušnje glede tuninga so bolj od Hond in Vagov, ampak glede na to da gre za Mazdin NA motor ki je v primeru G120tke softversko zadušen in je fizično enak kot G165 ne bo nič bolj obremenjen kot serijski G165.
V primeru čipanja G120 na 165 bo edino sklopka bolj obremenjena, pa še to zna bit da je enaka kot na G165, zdaj nimam časa preverit.
To je pod pogojem da so mape dobro narejene.
Btw. : pri tuningu se "problemi" ponavadi začnejo ko se gre v malo večje predelave ki dvignejo moč/navor konkretno preko zmožnosti serijskih delov.
V primeru G120 na G165 to ni problem ker je v osnovi enak motor softwersko zadušen.
Tak da Go for It! 🤘🤘🤘
Spomnim se, da so včasih za Hondo Civic 1.4 govorili, da sta motorja 75 in 90 KM enaka. In so eni čipirali šibkejšo. V resnici pa so bili nekateri deli v motorju pri 90 KM različici dimenzionirani za večje obremenitve - to sem slišal iz prve roke. Kako je pri Mazdi ne vem, si pa mislim, da podobno.
Ampak enkrat je bilo treba to narediti in ugrizniti kislo jabolko. Ne moremo vleči stvari v nedogled iz svinčenih časov.
Ni mi jasno, zakaj ljudje naivno mislijo, da liberizacija sama po sebi rešuje vse težave?
Če mene vprašate, liberizacija povzroči vsaj toliko novih, kot jih reši. Liberizacija in globalizacija je bila pogrutavščina najbolj bogatih, ki so imeli do nedavnega od nje samo koristi. Sedaj po svetu že vidimo, da se zadeve obračajo drugače, vedno bolj ravno tisti, ki so še nedavno svoboden trg proglašali za svetinjo, tega vedno bolj regulirajo, ker drugače enostavno na dolgi rok ne gre.
Mene kot potrošnika pa prav malo briga, ali je cena regulirana ali rezultat prostega trga (morda kartelnega dogovora med ponudniki). Zanima me samo to, da je zame čim nižja. To pa ne gre skupaj s paradigmo kapitalizma, kjer je npr. v našem Zakonu o gospodarskih družbah v uvodnih členih zapisano, da je glavni cilj podjetja dobiček. Dobiček na čigav račun? Na račun višje cene za potrošnika (prelivanje denarja od raje k bogatim lastnikom podjetij). Dokler bom med rajo, mi to ni všeč.
Upam, da je @Alex, ki to zagovarja, vsaj med bogatimi lastniki naših naftnih družb, ali da je pri njih zaposlen in ima koristi od zbranih dobičkov
@roctech pozdravljen, jaz bi se lotil tako, da bi glede tvojih vprašanj (motor, menjalnik) vprašal 1 ali 2 serviserja Mazd, po telefonu ali še bolje bi se oglasil pri njih. V tem polarnem vremenu pa bi še bolj razmišljal o trdi strehi, da je avto uporaben celo leto. 😉
Ne vem kako ostali, ampak jaz zimske dam gor malo prej, pa dol malo kasneje, bi rekel da so gor blizu 5 mesecev. V zadnjih letih se je itak vse zbrkljalo, tudi vreme. Sneg z lahkoto zapade od oktobra do konca aprila, in če si ravno takrat na cesti ...
Torej popravljam. Moja "zadnja" odlična 6262.0 (iz zadnjih let prejšnjega tisočletja) mi je pila okoli 8,5. Kakšna oblika, prostornost, lega na cesti, motor, ..vse to je bilo odlično.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja,
Povezava za deljenje
Deli na druge strani