Skoči na vsebino
Sprememba cene goriv
Napisano
5 minutes ago, Slivka said:

No, en evro za liter bencina in en evro za liter nafte. Mislim, da bom šel slikat tole, ker čez kakšni dve leti bo to zgolj samo še lep spomin...

Trošarine pa za cca 15-kratnik gor v primerjavi s prej.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Evo, sem se danes opogumil in ?el v akcijo. Pubeci moji, kresnla v prvo ko pu?ka! Sem ?ou kuj en krogec, veseu k radijo haha  :lol: Ta motor je res joy.  sramezljiv

 

Edin pol ko sem se pripeljal sem sli?al nek ropot zadi, tk da upam da nism kej v gumo dobu.  :blink:

 

Zdej pa lahko spet 3 tedne po?iva dalje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Je v drugi ob?ini parkirana?

 

He he ne, lepo ?i?a in ?aka pod blokom. Predvsem pa na res lepem stranskem parkingu, da se ne rabim po nepotrebnem sekirat za potencialne praske in bu?ke.

 

Malo jo sprehodi, da se akumulator napolni. Novi so dragi, dr?ijo pa itak ne ve? kot 3-5 let normalne uporabe, kaj ?ele dolgega mirovanja.

 

Zdej mam ?e ?rne misli, da mi sploh ne bo ve? ?gala in bom lahko naredil motorju ?e ve? ?kode kot pa koristi. Mogo?e pa res en dan pade ena tura po ljubljanskem ringu.  :lol:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Nisem ?e vozil CX-30 ampak ?e je pri tak?ni koli?ini denarja za avto razlika za dra?ji motor samo jurja, bi jst definitivno ?el v to varjanto. Druga?e pa po raznih testih na spletu ta X180 baje ni spet tako posko?en motor (kot bi za 180 konjev pri?akoval). Sploh pa gleda? AWD, tako da zna bit to ?ist pravilna izbira.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavore mazda 6 2016
Napisano

Da ne odpiram nove teme si bom kar to sposodil. Namrec naredil bom doktorat iz zavor. Prvotno tresenje diskov sem resil z diski z luknjicami. Sedaj pa se mi pojavlja pokanje ko se peljem pod 30km/h zaviranju in zavijanju. torej bremzam hitrost je pod 30km/h in obenem zavijam se slisi pokanje. Sem pol leta nazaj razstavil zavore scistil vodila na novo namazal in je bil mir do nedavnega. Ima kdo kaksen predlog kaj kaj se naredit? Pokanje se slisi res malo ob radiju je neslisno ampak brez radija se pa slisi. Vglavnem tega nesme bit in rad bi resil zadevo, zato predlogi dobrodosli. Sedaj sem razmisljal da bi nova vodila narocil. Ampak glede na to da ima avto 51000km in je dve leti star, pri vsaki zimsko letni menjavi gum zavore razstavljene sciscene in namazane tega nebi sme bit.

 

Bom jst povedou svojo prigodo, ?eprou se mi bo ve?ina poznavalcev in strokovnjakov smejala v faco.

 

Pred leti sem menjal komplet sprednje diske in plo??ice na enem manj?em avtu sredi najve?je vro?ine. Nekaj dolite zavorne teko?ine je moralo ven, potem sem nazaj tesno privija?il pokrov?ek na posodici.

 

Ko je na jesen pri?el pritiskat mraz, se je ob zaviranju sli?alo pokanje (tako kot ti pravi?, pod 30km/h, tik pred zaustavitvijo - verjetno je pokalo tudi pri vi?jih hitrostih, ampak se takrat ni sli?alo zaradi hrupa). Bolj kot je bilo hladno, bolj je pokalo. Zavore so bile ok, pregledane ob menjavi gum, tudi teko?ine je bilo ok. ?ez ?as sem za foro hotel potestirat ?e hladilno teko?ino (da ni not vode) in glej ga zlomka, pokrov?ek je tako zavleklo skup, da ga nikakor nisem mogel od?raufat. ?ele ko je avto ?ez no? stal v gara?i se je pokrov?ek pod silo z rokavicami odvil. Teko?ina je bila ok, ker sem ga o?itno preve? zategnil poleti, sem si reklel ok, ga bom takrat potem manj. Ugani kaj, pokanje ob zaviranju je prenehalo.  :D

 

Ne vem, kako je fizikalno to mo?no, ne vem, kako bi do tega sploh pri?lo, sploh pa me ne spra?ujte kak?ne face so imeli ljudje, ki so o bremzah nekaj vedeli in sem jim povedal to zgodbo.

 

?e mi zna kdo ta pojav razlo?it, kar na dan z besedo. Tebi pa priporo?am da preveri? pokrov?ek.  :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Predlagam, da pogleda? homologacijski karton?ek oz. ti bodo poznavalci CX-5 iz foruma svetovali pravo dimenzijo. Bodi pozoren tudi na te?o in hitrostni razred, da ne bo pri?lo do kak?nih nepotrebnih zapletov.

 

Koliko kilometrov prevozi? poleti in kak je tvoj slog vo?nje?

 

Poglej ?e to temo http://www.mazda-si.net/topic/12231-gume/

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

digitalna evidenca servisov
Napisano

Jaz sem imel ista dva za izbor in imam popolnoma obratno izku?njo. Meni je v vseh pogledih M3 ve?ja in to poka?e tudi meter! Sem pa vesel da si z njo zadovoljen.

 

Ja sej to, cifre odlo?no govorijo v prid 3ki, pa tudi kak?en ekstra bombon?ek od opreme. Ampak filing mi je bil pa ?iiist drug. Zadnji zici so recimo v cx-3 na minimumu in za odraslega mo?kega res niso. Pa sem imel prej avto ranga 3ke, ampak razen ko smo ?li na malco se zadaj ni vozil noben tako da se s tem sploh nisem obremenjeval. Celotno odlo?itev sem sprejel na podlagi mojega po?utja spredaj. In kot pravi?, zaenkrat sem z autom res zelo zadovoljen. Sploh motor.  sramezljiv

 

Kako pa si ti zadovoljen s 3ko?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvale servisov - serviserjev
Napisano

Tist tester ka?e zihr ok? Kvalitetni so precej dragi

 

Jaz sem tudi kupil iz ebay in preveril v 3 avtih v gospodinjstvu, za katere sem vedel, kak?na je realna situacija. Pri tistem, ki je bil za odpis in zavorna teko?ina ni bila menjana 6 let je kazalo maksimalno prese?eno mejo, pri ostalih relativno novih dveh (ena dolita 1 leto nazaj, druga nikoli) pa sredino, 2 %. Je pa zelo pomembno, da tester ustrezno spuca? po tem, ko ga uporabi?. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

digitalna evidenca servisov
Napisano (urejeno)

Ve? prostora spredaj v cx-3, ki je na platformi mazde 2 v primerjavi z mazdo 3? Ne bo dr?alo, v novi m3 je samo ob?utek tak, prostora pa je ve? kot pri cx-3, predvsem v ?irino. Verjetno svoje k ob?utku utesnjenosti pripomore tudi ?rn strop.

 

 

Nisem gledal nove 3ke, ampak letnike 2015-2017. Nevem kako se to?no re?e, ampak naslonjalo za roko na oblogi na levi vrati je pri 3ki vi?je, kot pri cx-3 (oz je druga?e pomaknjen in me je jezilo pri komolcu). Na desni sem imel pri kolenu problem, da je bila sredinska konzola preve? visoko (v ravnini s kolenom), medtem ko v cx-3 ni?je od kolena. Nasplo?no sem se la?je "raz?iril" v levo in desno, posledica je verjetno to, da pri 3ki sedi? zelo nizko. Te?ko ti opi?em, ampak ob?utek za sedenje mi je bil dosti bolj?i kot v 3ki (ne glede na nastavitev sede?a), tudi nad glavo (pa nisem penzi?, imam pa malenkost ve? kg, kot povpre?je). Na koncu je bil to eden izmed glavnih faktorjev za nakup. Tudi sama dostopnost zadnje klopi (?eprav je manjko placa pri nogah ob?uten) in prtlja?nika je dosti bolj?a kot v 3ki. Nebom se prepiral, ker je vse preferenca posameznika. Ampak meni je pa? odgovarjalo.

Popravljeno od NevLado
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvale servisov - serviserjev
Napisano

Potem pri nas Celju ne pride upo?teva, sem pa ?e na forumu bral pohvale za Interclas Lj. Za BTC pa ?isto razli?no, kar se salona ti?e nebi ve? komentiral se naj malo zamislijo, servi pa ne vem kak je.

 

Ne vem, ?e je bil v celo temi 2krat omenjen Interclass Lj. Bi pa bilo fajn, ?e bo kdo v kratkem imel stik z njimi, da kaj napi?e. :) 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvale servisov - serviserjev
Napisano

Itak. ?e jo samo ven potegnejo 2 ali 3 dl, kot jo je zgoraj v posodi, niso naredili ni?. Edino v smislu "za tehni?nega bo OK, ?e jo bodo merili".

 

V Avstriji nima? ?ans, da naredi? tehni?nega, ?e ima zavorna teko?ina vreli??e pod 150 stopinj C, posledi?no to pomeni komplet menjavo na vsaki 2 leti.

 

Meni je tole "potegnit ven pa 2 dl not" sporno predvsem iz vidika, ker ?e si malenkost nepazljiv lahko potegne? preve? in dobi? zrak v sistem. In ta potem ostane not brez ustreznega prezra?evanja.

 

Saj ideja je na?eloma dobra, sem tudi sam rekel, da si bom kupil eno pumpico. Recimo da jo zamenja? 2 dl in se ti ne da prezra?evat sistema. Verjamem, da se po nekaj ?asa preme?a v sistemu in jo lahko po enem mesecu spet zamenja? 2 dl in tako naprej... Prej ali slej bo? zadevo spucal do neke normalne meje %. Je pa res, da potencialna umazanija v ceveh pri ?eljustih ostane. Tako da konec koncev bo? moral po X letih konkretno zamenjat zadevo. Sploh ?e vidno opazi?, da ni ve? zlato oljnate barve, ampak ratuje zeleno rjava.

 

Pa ?e to - ?e bo doma kdo kupil teko?ino (npr) na petrolu in jo potem sam dolival kasneje doma (brez testerja). Preverite, da ste res ustrezno zatesnili pokrov?ek teko?ine, ker tako kot pravi Scr3am, zadeva ve?e vlago. Vlaga pa se nabere tudi v posodici za dolivanje. :) 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

digitalna evidenca servisov
Napisano

 

Prva stvar. Kje ima ta ?lovek ?elado, ?e poizku?a meje nekega vozila. Mislim cmmon nooo....

 

Druga?e pa realno gledano in pri?akovano: kratka medosna, dvignjena karoserija, potencialno zelo oster zavoj (zaradi natan?nega krmiljenja). Lepo poka?e, kako je avto bolj umirjen, ?e so reakcije na volanu po?asne. ?e bi avto imel bolj ?lampast volan bi na tem testu najverjetneje dosegel bolj?i rezultat. Zakaj? Ker predno bi voznik do tega kota na kolesih namotal ?lampast volan, bi dal vmes ?as podvozju, da le-ta ne bi odreagiral tako ostro.

 

Koliko ljudi na cesti poizku?a meje zmogljivosti avtomobila? Prakti?no noben. Se pa je treba zavedat, da je to problematika vsakega avta z kratko medosno. In tudi ko se v ta avto usede? takoj ?uti?, kako je zadeva ubistvu ostra. Kdor ?e ni probal, naj proba. Jaz sem pred nakupom najprej sedel v 3ko in se z njo zapeljal naokoli. Potem po pol ure za tem pa ?e v cx-3. Razlika je ob?utna in res opazna. (Se vam je porodila misel, zakaj nisem vzel 3ke? Ker sem se po?util preve? utesnjenega in sem ve? prostora zadaj (3ka) raje zamenjal za ve? prostora spredaj (cx-3)).

 

Kaj lahko storimo vozniki? Ko si na avtocesti pri 130, ne naredi prehitrega giba z volanom in ne pani?ari, ?e to res res res ni nujno.

 

Moje mnenje.  :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

A COSMOS podjetje
Napisano

Moje mnenje je, da je menjava olja odvisna od na?ina obremenjevanja avtomobila. Namre? ni enako naredit 10.000km po Ljubljani ali pa po avtocesti. Delat kratke vo?nje ali dolge,..... Intervali so na?eloma prera?unani na neko povpre?no uporabo, tako kot poraba. Ja, ?e si v slu?benem avtu in naredi? dalj?o vo?njo v eni uri delovanja avtomobila lahko naredi? 130km po avtocesti. Obratno pa v eni uri delovanja motorja v nekem zastoju skozi ljubljano lahko samo 20km. V obeh primerih pa motor dela eno uro. Zato razli?no menjate olje.

 

Tole je po mojem mnenju edini pravi odgovor. Bi pa izpostavu, da v tvojih obeh primerih motor ne dela enako, ker je pri mesti vo?nji veliko bolj obremenjen, sploh pa so dodatno obremenjeni vsi vitalni deli motorja (in avta).

 

Proizvajalci ravno zaradi tega priporo?ijo npr. 20.000 km ali 1 leto, ker ?e se ti vozi? po mestu 1 leto bo? verjetno naredu dost manj kot 20.000 km, olje bo pa ?e za?elo zgubljat svoje lastnosti. Drugo je, ?e naredi? recimo 1000 km v celem letu (nedeljski vozniki), takrat valda ne bo? menjal olja vsako leto. ?e pa jih nardi? recimo 5000 km, potem pa je ?e dobro menjat.

 

Sploh prej, ko sem vozil dizla, sem olje zamenjal ?e malenkost prej kot na 10kkm oz 1 leto, ker sem prakti?no vozil samo mesto in ac.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

digitalna evidenca servisov
Napisano

Glede garancije sem preverila na MMS in je veljavna. Glede olja pa sklepam, da je bil menjan, ?e ne prej, vsaj takrat, ko sem na to opozorila, ker oil life monitor v Mazdinem connect infotainmentu ka?e 100 odstotkov. Bom pa naslednji teden vsekakor preventivno sko?ila ?e na kak drug servis, ?e seveda ne bo zapora gibanja zaradi epidemije. Hvala vsem za nasvete.

 

Sicer sem pa zelo zadovoljna z avtom, kot ?e dolgo ne. Moj nakup novej?ega avta se je za?el z izbiro 4 finalistov, vsi z awd: Subaru XV, Mitsubishi ASX, Mazda CX-3 in Hyundai Kona.

Izbor sem zo?ila na CX-3, ko pa sem v ?ivo videla, kako je majhna, pa njen test izogibanja na YT, sem bila malce skepti?na. Potem pa se je pojavila ta CX-5 za malce ni?jo ceno, je bilo pa v trenutku konec dvoma. ?e testno vo?njo sem kon?ala v 15 minutah, ker me je takoj osvojila. :lol:

 

?e eno vpra?anje, kako je z menjavo gum, mislim glede senzorja za nadzor tlaka, mora bit vulkanizer na kaj posebej pozoren? Kje je ta senzor?

Glede kalibracije in napolnjenosti sem ?e imela enkrat opravka, ker je vmes padel tlak v gumah in sem nafilala na ?rpalki.

 

A lahko prilima? ta test izogibanja na YT? Me matra firbec, kaj misl?.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

digitalna evidenca servisov
Napisano (urejeno)

Pokli?i na drugi uradni servis in povej ?tevilko ?asije in naj preverijo podatke, ki jih knjiga njim ka?e.

 

Servisni interval je na vsake 20 tiso? ali 1 leto, kar pride prej.

 

Mi pa ni jasno - ?e so naknadno vpisali servis, kako je lahko 5,5k od zadnje menjave, ?e so ti to vpisali pri 21k?  :o

 

Edit: pozdravljena na forumu :) 

Popravljeno od NevLado
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)

Meni je vedno dal obrate na 3200 in vedno je bilo vredu,ampak ne na Mazdi,ker ?e ni stara 4 leta.

 

Tle je blo podobno, okol 2900 mislm da je kazala ma?inca vmes ko sem pogledal. Ampak ni mi jasno, kako je dal gas, brez da bi pohodu stopalko.  :ne vem:

 

Edit: sedaj vse bolj razmi?ljam, ?e sem ziher, da sva bila sama, ker kasneje je imel ?e enega kolega pri pregledu podvozja, da mu ni slu?ajno ?e asistiral tudi pri pospe?evanju pa sem se jaz zatopil nekam v prazno.  :lol:

Popravljeno od NevLado
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Jaz pa sem mojo CX-3 v?eraj peljal na tehni?nega. Seveda BP - jaz tako ali tako pravim, da je avto ?e nov.

 

Me je pa zanimalo, kako bodo izvedli test izpustov. Prej sem vedno vozil dizle in ti ga je na tehni?nem preteral do blokade, da mu je pokazalo tam ok in da avto smrdi v mejah normale. Pri tem motorju mi ob polnem gasu na mestu avto zablokira obrate na tam cca 4300 rpm in me je seveda matral firbec, kako bo testiral tega. No na koncu se je izkazalo, da imajo oni tam nek program, ki avtu sam za?ne nabijat obrate in ko on avto enkrat pove?e s sistemom cca 3 minute stoji zdraven in gleda v luft, brez da bi se avta sploh dotikal. Mogo?e je tako na vseh bencinarjih, ampak ker prej nisem imel izku?nje z njimi tega ne vem/ne poznam.

 

Sva se pa potem na koncu za?ela pogovarjat o avtu oz. kako sem zadovoljen in to in mi je ?al, da ga nisem imel ?as vpra?at, kako ta test sploh dela. Mi zna kdo o tem postopu povedat kaj ve??

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Tole pa? ni bilo pravilno servisirano in jaz bi samo zaradi tega dal roke stran. Avto ?e v garanciji ni pravilno servisiran, ?e pa je bil vmes nekje drugje pa ?al ne vemo, ker ni ?rno na belem.

 

Druga? pa glej klju?. Manj kot 5 let 120kkm, klju? pa tako zjeban kot bi imel 20 let za sabo.

 

Klju? gledat je dost relativno. Moj je star 4 leta in se isto lu??i ta "barvast sloj" dol iz tipk.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano (urejeno)

A to je bil vpoklic? Vpoklic pla?a Mazda, ?e se kaj za?u?tra jih pomoje zanima, samo skomunicirat je treba stvari pravilno. Strinjam se s Aless-em, predlagam da kontaktira? uradnega zastopnika - Mazda Motor Slovenia na Dolenjski cesti v LJ.

 

EDIT: kak?en avto je, je ?e v garanciji? 

Popravljeno od NevLado
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.