Alex je že tolk zarečenega kruha pojedu, da se je že kr mal zredu. 😜
Drugač pa ja se kar strinjam... ni šanse, da kupim rabljen avto s kljuko. Ko se spomnim davnih let, kako smo z vleko ne preveč težkih prikolic zjebal sklopko na yugotu vsako leto med dopustom. Še celo na Wartburgu pa je mela prikola z robo le cca 400kg. Sreča so bili vsi teli avto tolk enostavni, da sem si lahko sklopko sam menjaval.
S kljukami se avto uničuje pa ne glede kolk so praktične.
Ja tudi, če se sam bicikle gor vozi... ko se gre na dopust jih večina takih preobremeni zadnjo premo pa če pol počijo fedri je to še najmanj.
Ok mal v hecu, da ne bo kdo mislil, da se zdaj pa zmerjamo po forumu. A nisi ti nekoč rekel, da rabiš plac, če rabiš prepeljat kakšno glasbeno opremo? CX30 ni glih pojem prostornosti. Kaj pa cx5, če že mora bit SUV? Aja edin sank nimajo... sej se boš sankal zdej ko boš mel SUV-a?🤪
Tako je... žal je tako, da tudi, če bi zdajle želeli imeti nižje cene goriv jih enostavno ne smemo meti, ker bo pol evrope hotelo pri nas tankat. Pumpe bodo pa brez goriv, ko tale zahodnoevropska drhal kot kobilice pustoši po naših pumpah.
Si nikoli nisem mislil, da bom tole rekel: mam raje da je gorivo na zalogi kot pa da je nizka cena
A zakaj? Oprosti ampak a ti živiš v mehurčku al kaj. V torek je napovedan dvig cen in vsi prevozniki in kamionarji od blizu in daleč so navalili na pumpe. Če tanka 500 litrov mu je razlike 100€ na kamion. In seveda vsi, ki so imeli pol prazne tanke so seveda navalili kot gluhe svinje.
Sicer pa, še naprej podpirajte neumne EU ukrepe in samomorilske sankcije. Bo še veselo v jeseni. Aja kako bo to zgledalo se da vidit zdajle v avstraliji, novi zelandiji pa še kje. Žur bo in marsikomu ne bo ne do plesa ne do smeha.... razen, če bo idiote le srečala pamet v kar težko verjamem.
Hvala zelo si mi pomagal z informacijo ampak mislim,da ima manjši upor od cx5 😁 Ker je nižja in manjša,ravno tako kot je 3ka manjša od 6ke in tudi upor je manjši (0,26 / 0,28)....😉
Kdo bo prvi,ki bo našel podatek za CX30 Cd=?.??
Bini ne razumeš, to je le koeficient aerodinamičnosti in je le del enačbe, kjer se tudi gleda prečni presek avta. Po domače, če vlečeš kvadratno opeko skozi zrak je koeficient 1,00. 0,33 pa pomeni, da je avto take oblike, da je 3x bolj aerodinamičen kot opeka.
Se pravi, ne glede na velikost imata Mazda 3 in Mazda 6 v limuzinski obliki ugoden enak koeficient 0,26 ampak ker je prečni presek Mazde 6 nekoliko večji v metrih na kvadrat to pomeni, da je zračni upor kljub enakemu koeficientu nekoliko večji in temu primerno tudi poraba. Mazda 6 karavan al pa Mazda 3 HB imata koeficient višji, saj sta ti dve obliki slabši kot je limuzinska, zato je poraba pri obeh višja kot pri limuzini.
SUV-i pa so sploh razred zase, saj že tako ne moreš dosečt ugodne aerodinamičnosti potem pa je še prečni presek večji tako, da skupni zračni upor je bistveno vičji kot pri katerikoli limuzini. Zato je izbira SUV-a ali pa enoprostorca energetsko najmanj ugodna
Verjetno je tako visok, da raje skrivajo podatek... ne pričakuj pa nižjega kot na CX-5 se pravi okol 0,33. Kaj je za pričakovat, če pa opeko vlečeš skos zrak.🤪 Ampak za spodbudo, vseeno je nižji kot na kamionu al pa avtobusu.
Dobro je pol imeti dva avta, takega showcar znižanega in enega normalno uporabnega.
Mi je pa smešno, da na eni strani tiščimo v visoke SUV-e, drugod bi pa normalne avte nižali. Prvi majo izgovor, da zaradi visokih robnikov in globokih udarnih jam, drugi pa pravijo, da ni panike, ker robniki niso visoki, ceste pa nimajo globokih jam, da bi bil potreben visok avto.
Evo ti ga na... cene bodo šle v nebo. Tako je to, ko ti idioti vladajo. Mislimo, da so sankcije proti Ruisiji, v bistvu pa so proti nam. Še ena teorija zarote, ki se je izkazala za resnično.
To je derivat Toyote Corolle ampak motor je sicer res 1,6 L 4A ampak je SOHC in ne DOHC kot AE86 (4A-C) . Poleg tega je Toyota še dodatno nabrila, da je zmogel 130KM medtem, ko tale revček zmore le 86KM kot recimo budget varianta AE85. Ja se pa sliš dobr da sta v žlahti in samo še naštimaš si Eurobeat komade iz Initial D pa si taglaven.😜
Mislim,da ima nalogo nevtralizirat svinjarijo v izpuhu.....😉
Pri DPF-ju nič. To je za razgradnjo dušikovih oksidov NOX v nenevaren dušik in vodo. Zadeva odstrani 90% NOX, ki več ali manj nastajajo zaradi visokih temperatur in vžganja s pomočjo visoke kompresije, kar je navadno pri dizlih. Za zmanjševanje se uporablja nekaj različnih načinov od zmanjševanja kompresije (Mazda in skyactiv-D) do uporabe AdBlue dodatka do čiščenja s pomočjo goriva ali pa kombinacije različnih sistemov (Mazda Skyactive-D od leta 2018).
V glavnem tista VAGinalna goljufija je bila ravno iz tega področja in sicer sistema, ki dodaja gorivo za čiščenje dušikovih oksidov. Ampak, ker to povečuje porabo, bi VAGine bile nekonkurenčne zato so uporabljali SW, ki je zaznal, kdaj je avto na testu in je takrat izvajal kompletno čiščenje ustrezno regulacijam, ko pa avto ni bil na testu pa je izklopil to, zmanjšal porabo in imel izpuste nekje v rangu Euro5 motorjev in nikakor Euro6 ali višjih standardov.
Sam ne razumem tega, da so rezervni deli vsaj 10x dražji kot tisti, ki so vračunani v ceni avta. Dokler zakonodaja ne bo striktno predpisala, da rezervni del NE SME biti dražji od že vgrajenega dela ali po domače povedano, da če iz rezervnih delov sestaviš cel avto ta ne bi smel biti dražji od novega.
To je točka ena kar je treba uvest in bo manipulacija z DPF in podobno ratala le preteklost. Ko te bo menjava DPF z vsemi sondami plus delo prišla manj kot 400€, 95% folka ne bo niti pomislilo na odstranitev.
Dejmo se prizadevat za tako zakonodajo ne pa za tako, da bo udrihala po ljudeh le zato ker so rezervni deli oderuško predragi in si jih marsikdo niti privoščiti ne more, saj že manjša popravila že skoraj presegajo vrednost starega avta, da o sami rentabilnosti takih posegov sploh ne razlagam.
Kot točka dve je pa pogrom nad dizli pa ne glede ali so z najnovejšo ekološko tehnologijo, ki so enako ali celo čistejši od marsikaterega bencinarja, tudi novega. Se pravi sploh ne gre za znanstveno strokovne odločitve ampak zgolj za nerativ/pripoved, kjer je nekdo pač rekel da so dizli fuj in elektrika čisto zeleno. Vse skupaj je laž in farbanje folka, ki verjame tem agendam pa naj bo to kao neko eko zadeva al pa tudi ostale zgodbice, ki jih kar naprej poslušamo in bohnedej podvomimo o njihovi resničnosti ali splošni dobronamernosti.
A še kdo dvomi, da se distributerji energentov delajo norca iz nas potrošnikov? Cel kub bulšita pa niti enkrat ne objavijo strukturo cene, zdaj se pa še z enormnimi dobički hvalijo. Kot da to ni dovolj bi pa še od države odškodnino - ma da človeku "pamet stane" ob taki aroganci.
Ja takrat je bilo "normalno", da smo imeli letno 400 mrtvih na 450.000 avtov, danes se pa za glavo držijo, če imamo več kot 40 mrtvih letno na 450.000 avtov.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Alex je že tolk zarečenega kruha pojedu, da se je že kr mal zredu. 😜
Drugač pa ja se kar strinjam... ni šanse, da kupim rabljen avto s kljuko. Ko se spomnim davnih let, kako smo z vleko ne preveč težkih prikolic zjebal sklopko na yugotu vsako leto med dopustom. Še celo na Wartburgu pa je mela prikola z robo le cca 400kg. Sreča so bili vsi teli avto tolk enostavni, da sem si lahko sklopko sam menjaval.
S kljukami se avto uničuje pa ne glede kolk so praktične.
Ja tudi, če se sam bicikle gor vozi... ko se gre na dopust jih večina takih preobremeni zadnjo premo pa če pol počijo fedri je to še najmanj.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani