U bistvu sm mel namen dat v C-jko ma?ino od MX-3, ampak s tega verjetn nebo n?, ker je preve? zajebancije (je treba dost stvari menjat), tak da mam zdej drugo vpra?anje, ?e se da ta 1.5 motor ?ipirat?
Seveda se da ?ipat na vsaj 100 konjev gotovo! Fant, ?ipanje ne turbo avta brez kak?nih predhodnih predelav, za 5 konjev se ti ne spla?a. Drugo je, ?e dobi? neke hude odmi?ne, izpu?ni kolektor, celoten izpu?ni sistem spolira? glavo, potem pa se ?ipa pa si naprimer na 120 konjih. Ampak za ta motor se ne dobi prakti?no ni? (ne kolektorja, ne odmi?nih, ni?!) kar je razumljivo saj je ekonom mlin?ek ne pa nek high performance ?vau. Mazda je za "?portne ?elje" dala ven avte z mo?nej?imi motorji serijsko. V6 motor, B6 in BP ter wankla.
Se popolnoma strinjam z ploki-jem, samo ?e ti pa rata deeyan bo? pa kar edini v slo. z V6 C-jko
Ni vredno vsega matranja, zafrkavanja in ???, verjemi.
Mor? pa vedet da te menjava ma?ine tu ne bo pri?la sam 500 eur....
To?no tako. Samo ves material te bo stal lep kup?ek denarja (ve? kot 500?) potem ko bo? menjal se bo na?lo 100 in 1 problem pa ?e bo obstajala na koncu ?ansa, da kaj ne bo zalaufalo ali pa bognedaj kaj crknilo med vo?njo, se v?gala kaka napeljava oziroma se predrsala cev za kak?no olje itd... ?e ima? tistih 500? jih daj na kup pa dodaj ?e ene nekaj in nabavi nekaj kar je v osnovi mo?neje. Za 323C res ne bo? dobil veliko ampak tako ?al je. Mislim, da nas je na forumu ogromno takih, ki smo imeli tak?ne visokolete?e ?elje pa smo kasneje vsi raje nabavili v ?tartu najmo?nje?i avto iz ponudbe (MX-3 V6, 323F V6, ali pa kak?no drugo znamko ampak najmo?nej?i model v ponudbi). Ko zra?una? je ceneje to, pa ?e ?ivce pri?para?. ?e pa ?e pa najdi celo 323F V6 pa zamenjaj VSE. Na?eloma bi moglo pasati saj gre v osnovi za isti avto.
Lexuske, TSW feltne, podalj?ki in najmanj 4 leta (?e je avto res zbit in parkiran ?e 4 leta) visoko tora?ne stare gume (WTF?!?) so pa ja ?portna oprema!
Tipu se ga spla?a prodati edino po delih ker tako zbitega dvomim, da se spla?a nabaviti sploh pa ne za tak denar.
Glede na to, da gre prakti?no za isti motor ne vidim problema zakaj ne bi pasalo. Vem za kontra swap 2,0 V6 v MX-3 1,8 torej za 2 deci ve?ji motor. Potem gre gotovo tudi kontra.
?eprav ne vem zakaj bi ven jemal 2.0 in dajal notri 1.8 ?e lahko da? 2.5.
Greh se je delal, da se avto ni vozil. Je pa pri takih avtih vseeno rizika, ker ?e je nekaj let parkiran vsi vemo, da je to slab?e kot, ?e bi bil vsaj dvakrat na mesec furan na eno lu?tno relacijo.
Se se, samo bodo morali imeti delavnico s prostorom vsaj za 4 avte ali raje ve?. ?e bo samo eno dvigalo in en avto pa bo bolj te?ka. Zraven pa naj prodajajo ?e olje pa ?e kak droben inventar pa se bo tudi kej iz tega naslova nateklo.
Saj pomoje je to tudi mi?ljeno tako in ne bi ?li v to z enim dvigalom ampak oreng delavnico.
Ni slaba ideja. Kupi? ene dva dvigala, 5 kompletov gedor pa klju?ev, ogromen kompresor pa pnevmatsko orodje (pi?tolo, gedoro), ostala specialna orodja, najame? eno zapu??eno skladi??e pa gasa. Seveda, ?e ima? za?etni kapital.
?e ima? pa v?asih ?isto kontra poglede kot jaz in zakomplicira? tam kjer ni treba. Vsaj iz mojega stali??a.
Sem pa opazil, da so tudi na a.com odprli post z enakim naslovom in ve?ina komentatorejev se strinja, da je cena prehuda ampak samo in zgolj to, z idejo so pa vsi navdu?eni.
No kar je pa tudi bistvo. Dali so pa? anketo na ve?ino tak?nih forumov in vsem je ideja v?e?. Glede cene bodo pa na koncu ?e dorekli. Konec koncev bo ra?unica tak?na kot bo. ?e bi bilo 5-10? bi imeli pomoje ?e prevelik naval obenem je vpra?anje kak?na je ta delavnica a bodo oni isto pla?evali najem nekomu drugemu, kako je z davki itd...? In verjamem, da bodo imeli vsaj enega ?e ne dva mehanika, ki bosta bdela nad strankami, da ne bo kak?nih bedarij. ?eprav bo najbr? vsak delal na lastno odgovornost. Skratka glede cene pa, ?e bo prevelika bo pokazal ?as in njihova ra?unica. Saj ve? kako to je. Povpra?evanje je tisto, ki oblikuje ceno. Mogo?e se bodo na?li ljudje, ki raje sami delajo z avtom in ne zaradi tega ker bi hoteli privar?evati 5?. In ?e bo cena res prevelika bodo imeli pa? minus in jo zni?ali.
Sodelavec mi je rekel, da je to gledal, da imajo v Nem?iji kar nekak?no letno najemnino. V bistvu kot nekak?no klubsko kartico potem pa se pa? zmeni? kdaj pride?, ?e je prosto.
Ne nimam ni? pri tem poslu, je pa fajn ideja. Kar ?koda, da nimamo doma res orja?ke delavnice. Sicer pa verjamem v tale projekt ?eprav ga na?eloma ne rabim. Bo pa dobrodo?la sprememba namesto uradnih prodajalcev/popoldancev/?raufanja na plo?niku.
Hja ne vem ponavadi za manj?e zadeve ra?unajo tudi pol ure. Menjava olja in filtra recimo na uradnem Reno servisu ko?ta v Meng?u 20? in prijatelj pravi, da za svojega 16v raje tja pelje kot, da se zeza. Pa ko smo peljali ?kodo Fabio ?e na servis je bila menjava olja in filtrov 50? in to z materialom vred.
@Boss: sam res spet bo en zaslu?il na ra?un drugih. Kako je lahko taka baraba? Sicer pa zato je anketa, da se vidi kak?na je situacija. Poleg tega najbr? nih?e na forumu tu ni pomislil, da to ne bodo ?li najemati gospodje kot ste vi ampak ljudje s starej?imi avti, ki se jih res ne spla?a voziti na uradni servis? Predvidoma (po moje) bodisi mularija, ki bo rihtala svoje avte v gara?i namesto na ulici na plo?niku (poznam primere) bodisi starej?i dec iz bloka, ki zna ?raufat pa nima prostora niti denarja za mehankarja ker mu denar pa ne raste na vrti?ku. 15? za eno uro pa ne bo veliko, ?e naredi? servis poleg tega ne rabi? ni? svojega orodja.
?e se ne motim odpadno olje in kante lahko na vsakem Petrolu zastonj odda?. In bi bilo tu gotovo vra?unano. Za obleko je meni logi?no, da bi vzel svojo. Skratka skrbijo vas malenkosti, ki jih bodo gotovo uredili.
?e nima? ravno orodja, dvigala in ni? je tole kar dobrodo?lo. Da? tistih 20? pa si naredi? servis, zamenja? bremze pa ?e ti ostane nekaj ?asa, ?e te slu?ajno kaj ne zafrkava seveda. Zanimiva ideja in za manj?e stvari zelo dobrodo?la za marsikoga.
Glede na to, da sem v?eraj peljal svojega biv?ega mi je tole kar zanimiv oglas. Je pa eden redkih, ?e ne edini, ki je avto kupil zaradi oblike ne konjev in ga tudi ni gonil, se pravi je ohranjen.
Gtec je kar kul zadeva saj meri kar natan?no in lahko pomoje razlikuje ?e bo avto enkrat bolje pospe?eval kot drugi?. Ampak pomoje je najbolj realno vseeno na dynotu. Seveda je to le moje mnenje, stestirajte pa kakor ho?ete.
A sem lohk zraven ko bo? to testiral . Po moje bi to najla?je primerjali na kakem dyno merjenju, kjer bo ?ist to?no pokazalo kolk KM in kolk navora je z enim in z drugim gorivom.
A ?e nisi dojel, da je to un tip, ki je hotel za stotalkanega Astona ne vem koliko ke?a? Tole skup sestaviti pa tudi ni pametno in upam, da nih?e ne bo. Ko zme?kljive cone enkrat opravijo svoje delo niso nikoli ve? iste.
Ta fe?tajn je itak nategun na kubik. To je un, ki ho?e obogateti s prodaj stotalkanega Astona, ki ga nih?e ne bo ve? skup spravil. Pa avto ni toliko po?odovan, da ne bi bil varen, ?e se ga spravi skupaj.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mislim, da ti bo tole najbolj?a pomo? Google+Mazda+BP=Wikipedia.
E jebiga, novej?a BJ generacija nima BP motorja tako, da je swap ?e te?ji in vpra?ljiv.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani