Sicer so nekateri tu prepričani, da "na morju je pač najlepše", ampak jaz nisem ravno tega mnenja.
Mir, tišina, nobene gneče, nobene korone,...
Ja, smo pa imeli zvedave sosede. Ampak, resnici na ljubo, kje jih pa ni... Samo, da naši zvedavi sosedje so bili vsaj prijazni: srne, zajci in polhi. So pa bili preveč plašni, da bi katerega lahko slikal...
Ma, je bilo malo drugače. Je prišel k meni sosed in rekel, da mu ga je moja žena potegnila...
Tik, preden sem ga prelopatal, je razložil, da mu je v avtu krepnil akumulator in ga je moja žena z BTjko potegnila do vrha hriba, da se je lahko spustil v dolino in vžgal...
Ja, saj, to je edina prednost krožnih križišč. Zapelješ malo bolj hitro v krožno, padeš na sopotnico in imaš izgovor: "Ups, nisem nalašč." Mogoče katera celo verjame takemu izgovoru...
Na petki nimam balonarc, pa sem imel s 17 colskimi bistveno večje težave kot zdaj s 16 colskimi...
Da bi se pa v ovinkih zvijala guma do te mere, da bi imeli morsko bolezen? Tisti, ki so bili na MPL so se peljali z menoj v BTjki. Kljub krepko napumpanim gumam so bili večinoma bledi - ampak mislim, da ne zaradi zvijanja gume...
Saj nismo na dirki F1, da bomo merili tlak na 0.001 bar natančno...
Je pa tako, da (razen, če se vedno voziš po avtocestah) gume MORAŠ polniti 0,5 bar več, kot je predpisano. Ker novodobni avtomobili imajo zelo široke pnevmatike. V ovinku pa se pnevmatika nagne. In jo pobira samo po robu, sredina pa je nedotaknjena. Če jo napumpaš za 0,5 bar več, se toliko izboči, da jo lepo obrablja. To opažam tako na BTjki kot na petki. In, ja, ne sekiram se, ali je 0,5 ali je 0,6 bar več. Ker nisem na tekmi, ne vpliva tako močno...
Hmm, na to pa nisem pomisli, misliš da je zato tudi sedaj zunaj suh
Ja, tako so pri Land Roverjih preverjali količino olja v motorju. Pogledali so spodaj in če ga ni bilo na tleh, ga tudi notri ni bilo... Gotovo je možno kaj takega tudi pri menjalnikih...
Osnovna izobrazba (doma imam uradno spričevalo) je Mehanik vozil in voznih sredstev. S Pelkotom sva bila sošolca. Potem sem nadaljeval in dobil še naziv Strojni tehnik. Dobro, potem so še druge kvalifikacije, ki jih je malo morje in izpiti pred državnimi komisijami in tako naprej, ampak ti dve mi pa menda dajeta pooblastilo, da lahko tudi sam montiram kakšno zadevo. A Pelko je strokovno usposobljen, da mi šravba po avtu, jaz pa ne, pa sošolca sva bila?
Sicer je pa vitlo bilo gor še preden je avto sploh dobil registrske tablice, torej nisem sam čisto nič predeloval. Težava je samo zdaj za enajst let nazaj dokazovat, kdo in kako. Če bi moral dokazovati za predelavo, ki bi jo naredil zdaj, bi mi bilo jasno, pa tudi, če bi šlo za malenkost. Za enajst let nazaj dokazovat mi je pa malo butasto. Enajst let je bilo dobro, zdaj pa na lepem ni...
TÜV certifikat? Ravno pregledujem dokumentacijo. Dobil sem Navodila za uporabo, Kosovnico in Izjavo o skladnosti. Nikjer pa ni TÜV certifikata. Gotovo je ostal kje na Autorentu...
Hja, očitno bom Autorent preklinjal še šest let po tistem, ko ga ni več, ko bom plačeval za papirje (potrdilo o strokovni vgradnji), ki bi jih morali oni urediti...
Zakaj do zdaj ni bilo homologirano? Ker ni bilo potrebno. Vitlo je znotraj gabaritov, je ZA sprednjim odbijačem in ne PRED njim. Ampak zdaj na tehničnih vse avtomobile slikajo in so vsi presrani in ker se na sliki vidijo tisti štirje valjčki od vitla in kavelj, je napisal, da avto ni tehnično brezhiben...
Vitlo je pa Warn, pa še M serije, tako da je Ameriški (Warn VR serije je pa Kitajski).
Kakorkoli, grem še naprej premetavat omare, ker mogoče najdem pa tudi račun. Do zdaj sem našel že Garancijo, Navodila za uporabo, Kosovnico in Izjavo o skladnosti. Čeprav mi počasi že zmanjkuje idej, kje bi še lahko bilo, ker omaro s fascikli sem že preiskal...
Potrebujem potrdilo o strokovni vgradnji, ki ga lahko izda podjetje AvtoRENT, ki je vitlo leta 2009 vgradilo. Težava je le v tem, da je podjetje AvtoRENT leta 2014 zaprlo vrata in zdaj tam podjetje Koptex prodaja kamp-opremo...
Zdaj mi pa počasi postaja jasno, zakaj se po nekaj letih pa čisti sita, pa menja podložke pa diski tresejo pa tako naprej. Jaz imam pa še originalne diske, lamelo sklopke, vztrajnik, podložke smo sicer menjali, čeprav jih ne bi bilo treba,... Pa ima avto skoraj 300.000 km po hribih, pa kakšnih 3000 na leto s počitniško prikolico zadaj...
Tisto, kar te nič ne stane včasih te največ košta...
Sem pa ugotovil, da se to dogaja bodisi zaradi tega , ker se avto precej pregreje oz zagreje (po vleki prikolice recimo). Danes zjutraj nič škripanja. Na kaj pa lahko temperatura toliko vpliva sploh?
Poskusi veternico alternatorja zavrtet nazaj, čeprav je jermen na jermenici. Ker imajo noter nekakšno sklopko in če se pusti zavrtet nazaj, je slaba. Vsaj pri naši petki je bilo to.
Premalo podatkov in premalo poznanega za kakšen resen komentar. Vsekakor me pa malo moti avtomatski menjalnik. Saj ti menjalniki zmorejo veliko, res je, ampak če je pa dolgo na robu zmogljivosti, se pa lahko pregreje. Zdaj je pa odvisno, kaj to potegne za seboj.
Mi je kozel prebil ograjo in pobegnil proti sosedovemu vrtu, ampak ga je sosed še pravočasno obrnil nazaj. Tako ni preostalo drugega kot naložiti agregat in varilni aparat v keson in na pašnik. Ker pa je bila mokra trava, se je pot nazaj zataknila. Še dobro, da je vitlo gor, ker drugače bi prav tam čakali poletje...
Puščavski pesek prinese povsod, tudi v Koper, pa čeprav nimate ne makadama ne blata - čeprav imate makadama v Kopru kar precej (vsaj parkirišča so bila vsa makadamska, kamorkoli smo mi hoteli parkirati...). In puščavski pesek v kombinaciji z dežjem pusti na avtu podoben rezultat kot kakšnih 500 km makadamske poti...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Včeraj še na počitnicah, danes že prevaža polena za zimo...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani