Tole na Vranskem vzemi s kr precej rezerve. Tiste ovire in drseča podlaga je skonstruirana tako, da odnese oziroma da brcne k mula zadnji kolesi. To je zgolj za treniranje kaj in kako ujameš vozilo, ko zelo drsi .
Tole drzi samo za tisti poligon s hidravlicno plosco... Drugi poligoni so brez tega ... simulirajo le splozko cestisce (vcasih bolj, vcasih manj,...)... pri nadaljevaljnem tecaju pa so vaje tudi po suhi cesti... ali delno suhi, delno mokri (splozki) brez tistih dodano pofrabnaih povrsin, ki simulirajo sneg oz. zelo spolzko cestisce... Kar pa je dokaj podobno realnim pogojem v vsakdanjem prometu in vremenu ... Le da si podo "nadzorom" instruktorja in v bolj kontroliranem okolju... tako da je precej zmanjsano tveganje, da naredis kaksno pizdarijo (ceprav se dogajajo tudi kaksne traparije... predvsem pri takih, ki so "najpametnejsi" in ne upostevajo navodil instruktorja ... Samo taki so menda potem dokaj hitro izloceni... vecino se preden naredijo kaksno pravo traparijo ...
Noja.. glede vzdrzljivosti je po cca. petih letih tezko reci, da je SkyActive X bolj vzdrzljiv od preverjene SkyActive G tehnologije… Bi pa jaz, ce bi izbiral med tena dvema motorjema, vseeno vzel raje “X” motor…
Mešani občutki oz se ne vem odločiti vsaka ima svoje prednosti in slabosti. Vsaka na svojem področju.
Gresta pa obe dobro oz odlično nimam nobenih pripomb čez motorja oz kombinacijo motorjev.
Phev je bil popolnoma nov zato tudi bencinski motor še popolnoma vpeljan.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ko sem nabavljal, dizla se ni bilo… res pa je tudi, da me dizel niti ni zanimal, ker enostavno nimam pravega nacina voznje za dizla… Delam vecinoma dokaj kratke relacije…
Dvomim, da dobis se kaksen dodaten popust… mogoce edino kaksne tepihe ali kaj podobnega… Oglasi pri novih vozilih so ponavadi kar gor, tudi ko se proda…
Poleg tega je pa se spodaj napisano, da na to ceno moras pristeti se 650€ za kovinsko barvo in 150€ za pripravo vozila…
ne mi zamerit, vem da tudi taki obstajate, ampak ne morem se vživet v vašo kožo
Ljudlje smo razlicni… Jaz se tudi ne morem vziveti v nekoga, ki si omisli vec avtomobilov… ceprav vozi sam … Ali pa da si kupi nek sporten avto za gust … Ampak je prav, da je tako… da ni dolgcas
Jaz bi tudi menjal avto za EV… samo se mi ne ljubi ubadat s prodajo dobro leto starega …
Sem pred casom na YT gledal en “challenge” … ko so pred cca. 4 leti sli z dvema avtomobiloma iz Münchna do Riminija (slabih 700 km)… eden z dizelskim BMWjem, drugi s Teslo 3…
Na cilj je prisel sicer prej dizelski BMW.. vendar samo nekaj minut prej… stroskovno pa je zmagal EV…
Sej ni point v uporabnosti. Jaz mam problem samo iz estetskega vidika in mi stvari, ki zgledajo preveč kombijevsko ali pa tovorno, sploh niso niti malo privlačne. Tako veliki in okorni SUV-i, kot karavani s to šaro na strehi. Avto mora imeti gladke kupejevske ali pa limuzinske oblike. Celo HB je sprejemljiv. Ja rad imam lepe obline brez kičikiči detajlev. Tako pri avtu kot pri ženskah. Proporci , eleganca, lepota gibanja... to mi pač sede. Ogromne joške, riti k vogal od banke, boki k od VW hrošča pač nekak to niso tko kot žal tudi SUV-i in sanke na strehi ne.
Pa še enkrat ... govorimo samo o estetiki in nič drugega. Uporabno je marsikej al pa nič pa naj bo to avto al pa tetica. 😉
Potem bi moral nabaviti raje SUV 😂 …. CX-5 recimo nima sank na strehi … tudi CX-60 jih nima…
Saj tudi stari mercedesovi dizli brez turbine so delali 1000000 kilometrov.😊 Bili so super zanesljivi. Pa jih ne tlačijo več v nove marcedese. 😊
Dejastvo je, da je tudi cx5 počasi za v penzijo, ker je tudi že zastarela oblika. Zato tudi tej dinozavri motorji v njej.
V nove cx 60 pa pašejo edino šestaki i (benzinarjih in dizli) To so moderni, varčni motorji.
Če pogledamo, da rabijo tej dinozavrski 2.5 motorji povprečno 9 do 10 litrov (kot Porsheji) bi bil skrajni čas, da jih zaradi ekologije ukinejo. 😉
CX-60 z bencinskim sestakom menda sploh ne pride v Evropo… ker ni dovolj ekoloski motor…
pred 27 minutami je Alex napisal:
Saj tudi stari mercedesovi dizli brez turbine so delali 1000000 kilometrov.😊 Bili so super zanesljivi. Pa jih ne tlačijo več v nove marcedese. 😊
Dejastvo je, da je tudi cx5 počasi za v penzijo, ker je tudi že zastarela oblika. Zato tudi tej dinozavri motorji v njej.
V nove cx 60 pa pašejo edino šestaki i (benzinarjih in dizli) To so moderni, varčni motorji.
Če pogledamo, da rabijo tej dinozavrski 2.5 motorji povprečno 9 do 10 litrov (kot Porsheji) bi bil skrajni čas, da jih zaradi ekologije ukinejo. 😉
Ce bos Porscheja vozil tako, kot CX-5 s porabo 9 in 10 litrov… bo pil kar malo vec… S tem, da se recimo 4 clanska familija tezko pelje na dopust s Porschejem …
Kakorkoli… kot sem ze nekje napisal… je tukaj na forumu samo en s takim mnenjem Samo tolikokrat to ponavlja, da mogoce nek nakljucen bralec misli, da bi mogoce pa znalo biti kaj na tem , da so Porscheji sparovcki, rdeca CX-30 najjaci avto na tem svetu (na drugem mestu stara dizelska sestica ) …
Ce je pisan nate, se ne pomeni, da si ti uporabnik... Kolikor vem, imas ti trojko z dinozavrskim motorjem na notranje izgorevanje ... Ne se delat anglecka, ce nisi ... Ko bos pa prodal ta "smrdljiva jajca" in si omislil pravi EV kot primarno vozilo... pa se lahko pristevas med tistih 10% "tapametnih"
V eni drugi temi sem ravno pred parimi dnevi objavil tole
Potem sem imel na CX-5 G194 odlicno porabo, ko sem po cca. 5 letih imel povprecno porabo 8,62 l/100 km... ceprav tudi ne vozim ravno varcno ... Sedanja lastnica ima cca. 1 liter nizjo povprecno porabo...
Sem sedajle primerjal, koliko sem imel stroskov z gorivom v slabih 11 mesecih, odkar vozim CX-60... Pri CX-5 sem vzel enako obdobje, le eno leto prej... Cene goriva v obdobju pomoje ne vplivajo prav veliko...
Mazda - CX-60 - PHEV327 AWD AT Homura
Obdobje: od 30.03.2023 do 26.02.2024
Prevozenih km: 12.936 km
Porabljeno gorivo: 554,00 litrov bencina in 2.386,00 kWh elektrike
Strosek goriva: 1.080,00 €
Ce primerjam podobno obdobje pri CX-5 G194...
Mazda - CX-5 - G194 AWD AT Revolution Top
Obdobje: od 30.03.2022 do 26.02.2023
Prevozenih km: 11.384 km
Porabljeno gorivo: 981,00 litrov bencina
Strosek goriva: 1.434,00 €
Če še razširim stroške z vzdrzevanjem (servisi), ki sem jih imel s CX-5 G194 v cca. 5 letih...
Servisi:
19.050 1. servis 193,16̊̊ €
38.990 2. servis 212,19 €
55.280 3. servis 223,37 €
67.754 4. servis 206,34 €
80.221 5. servis 210,76 €
Prednje zavorne ploščice - 170,81 €
Menjava zadnjih diskov in ploščic (Pelko) - 160,00 €
pred 15 minutami je MazdaBoy napisal:
Nimaš kaj falit, neuničljiv motor, čeprav te bodo verjetno fantje tle gor zbadali, da je motor zastarel, dinozaverski 🙂
Vem, da so šle cene rabljenim v zadnjih let precej gor (dobavna veriga - korona, elektr., ...), ampak se mi zdi, da ravno taki mali jajčki bolj držijo cene.
Tudi novim so sle cene precej gor... posledicno so tudi rabljeni drazji... Glede manjsih "mestnih" avtov pa ze dlje casa drzi to, da bolje drzijo ceno ... in da se praviloma prej prodajo, kot vecji avtomobili ...
Ja… kamera je fajn… ravno zato, ker so 4 kamere in 360 stopinjski pogled, ne uporabljam te funkcije, da ogledalo obrne navzdol. Ce bi bilo vsaj tako, da oba ogledala obrne… tako moras pa prekljapljati med levim in desnim rocno…
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tole drzi samo za tisti poligon s hidravlicno plosco... Drugi poligoni so brez tega ... simulirajo le splozko cestisce (vcasih bolj, vcasih manj,...)... pri nadaljevaljnem tecaju pa so vaje tudi po suhi cesti... ali delno suhi, delno mokri (splozki) brez tistih dodano pofrabnaih povrsin, ki simulirajo sneg oz. zelo spolzko cestisce... Kar pa je dokaj podobno realnim pogojem v vsakdanjem prometu in vremenu ... Le da si podo "nadzorom" instruktorja in v bolj kontroliranem okolju... tako da je precej zmanjsano tveganje, da naredis kaksno pizdarijo (ceprav se dogajajo tudi kaksne traparije... predvsem pri takih, ki so "najpametnejsi" in ne upostevajo navodil instruktorja ... Samo taki so menda potem dokaj hitro izloceni... vecino se preden naredijo kaksno pravo traparijo ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani