A ni zanimivo: včasih so bile železne feltne in niso nabrale toliko rje, da bi Savine gume ne zatesnile. Zdaj pa alu-platišča toliko oksidirajo, da Goodyearke spustijo...
O ja pa so, na Cliotu sem konstantno imel te probleme z železnimi felgami, pa šlaufe not pa šlaufe vn, skos je blo neki zarad tiste rje.
@Boss ne me zdej narobe razumet, tut jst tega ne maram, sam poskušam se postavit v njihovo kožo zakaj se to dela/dogaja. Me kr zmrazi ko tole vidim, če jih le zaznam ob pravem času, tut jst nardim vse možno, samo da se lahk odpelje naprej.
Mah veš kak jim mora bit doug cajt se furat na takmu mopedu, že v avtu ti najeda se pelat 90-110 v koloni kaj šele na teh motorjih. To bi moral kak motorist povedat, če je še kakšen med nami, al je tole delano nalašč kot izzivanje al je to bolj iz dolgega časa.
Jaz sem imel tudi na preizkušnji ta močno benzinarko in tudi dizelco, 175.Obe avtomatik, seveda. preden sem se odločil za, dizelco. Benzinarka me ni in ni prepričala. Ta motor bi bil super, po mojem skromnem mnenju, če bi imel turbino ali dve. Potem bi bil raketa.
Vrjamem da te atmosfera ni prepričala, ker ti je očitno všeč brca v hrbet zarad navora, s čimer ni nič narobe
pred 16 minutami je Alex napisal:
Kaj je nenavadno. Da njegova dizelca ni šla nikamor ali to, da me enkrat toliko podpreš?😊
Haha, sj @Boss podpira tisto v kar vrjame pa to rečeš ti al pa kdorkol drug, končno pa vrjameta v isto stvar 🤗
@Boss aha tako pa ja. Jst sm si predstavljal, da govoriš o razliki med normalno in preganjano porabo na posameznem motorju. Seveda o tem da pri preganjanju g194 pije več ni dvoma, sj bi blo že čudno če nebi
Kar se pa tiče dizla in prestavljanja, ja očitno so bila moja pričakovanja prevelika? Sj ne da ni šla, ni pospeševala tako hitro kot bi hotu. Škoda mi je v glavnem, da je dizel tolk neelastičen po obratih, vse imaš na pladnju pri 2k.
@LabiGT jap, bolj kot motorji pri hitrostih čez 160 definitivno moti veter.
Zaradi omenjenega je pri bencinarki verjetno najboljša varianta 2,5 litrski motor in avtomatski menjalnik, zaradi česar je uporaben tudi tempomat. Sam bi imel najraje 2,5 litrski G194 z ročnim menjalnikom, ki pa se ne prodaja.
To tolmačim na tem forumu že odkar sem kupil svojo zdajšnjo. Če imaš 2.5 z avtomatiko na tisti omenjeni navor pozabiš, ker pač ne rabiš razmišlat al šaltat al ne, pač pohodiš isto kot pri cd150/175. Odziv na merilniku hitrosti je enak, samo atmosfera ti da vedet da tam je, ker mora pomanjkanje navora kompenzirat z višjimi obrati za isto moč, še sam pa ne morem vrjet, da mi je to všeč. Če bi hotu tiho pospeševanje, pol grem po elektriko. Nisem vedu, da me bo atmosfera tolk navdušla, vrjetno zarad tega ker so moje prejšne bile v rangu 50-75 km.
Pri prejšnji cd150 se mi je dejansko dogajalo na AC to, da sem pohodu v 6 in v kak klanec pač ni šlo in sem šaltal nižje ... pa nič boljše, ker si tistih max. 150 konjev mel že prej v šesti. no pri atmosferi veš, da če jo zbudiš bo od sebe dala več.
@Boss ka pa vem, mam občutek da sem pri obeh opažal podobno, cd150 je nihala za pol litra, g914 pa tudi max. do 0.7l . Je pa res, da nisem šel na noben GHD z obema hkrati
Takšen kot se predstavljaš tukaj na forumu, bi rekel, da počakaj, sam bi bil na podobnem, bi cijazil pa preverjal in ja, nikoli več rabljenega ne kupim brez da mi vse štima. Ko bo pravi avto, boš vedel in ga tudi brez problema kupil
Ja zanimivo v zadnjih 14 letih večinoma bil cenejši dizl, zdaj pa če bo šlo tako naprej se bo pa trend začel obračat, čemu? Greta? Ali pač dejstvo, da smo Slovenci narod dizlov?
In za 2022 lahk dodam trenutne cene 1.503 pa 1.541.
Eh sj nima smisla, si bom mogu sam delat izračun Tu berem vse razen o ceni derivatov. A pozna kdo kakšno stran, k ma cene goriv za nazaj? Me zanima kako fluktira razkorak med bencinom pa nafto.
Jao ste že obrnal debato v tisto smer, ki me ne zanima Zanimalo me je, ob predpostavki, da servisi nanesejo prbl. enako oz. da jih izvzamemo iz enačbe. Torej zgolj dejstvo, da je dizel dražji trenutno in da pije malo manj, koliko še z dizlom v vsej tej noriji profitiraš?
Haha ... najbolj sm se nasmejal tut jst, ko je pogledu pod haubo ... kak je še tam plac za 2 cilindra
Drugače pa zdej ko sem prespal, jo že lažje prebavljam, še zmeraj mi pa ne gre sprednji del. Zgleda taka ko bi se v zid zaletela, čist sploščena ... luči so pa tut ne vem, premajhne za tak glomazni avto?
Notranjost bo pa po mojem prav fino zgledala, ko bojo še ostale trime predstavl.
A sm v krneki pristal? aja ne ... sm pa pod splošno debato, ok
Sem govoril s češkim kolegom, baje se bližajo že drugemu evru bolj hitro kot mi. Tak da mi smo še kr okay, svetovni trg pa nori kje bo kej novi all-time high?
@g.Wankel jp to mislim. No sj je pa mogoče vsaj za vidljivost boljše, vsaj nekaj Tele dolge svetleče linije ... še meglenk ne bo več treba, tolk bo svetl
Kako se zdej s temi kvazi povezanimi lučmi navalili ... mene to spominja na 90 ko so to eni avti že mel takrat kot odsevnike (pa se ne spomnem a je biu golf al audi). u glavnem bruh, bom rabu par let da se navadim na te "futuristične" fore
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Al pa gluh in zatopljen v svoje misli.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani