Vse lepo in prav, samo ti računaš strošek polnjenje tako, da štartaš s polno baterijo na koncu si pa tam s prazno. Na tak način mene pot v ČG pride natanko 0€, ker 800km naredim z enim tankom pa še za vsaj 150km mi ostane na cilju.
Ne, dragi Boss, ni tako.
Štartal sem s SOC 97 % in podatek o stroških elektrike je po vključenem zadnjem polnjenju v Črni Gori na SOC 96 %.
Medtem ko tukaj še kar jadikujete nad sodobno elektromobilnostjo, sem jaz ZOE zapeljal v Črno Goro. Brez kakršnihkoli težav.
Strošek polnjenja za prevoženih 800+ km je znašal 14,39€, od tega je daleč največ pobral hrvaški ELEN. #sampovem
Pa še za statistike med vami - "izguba" časa za polnjenje - 1,5h, 20 min, 1h. Pa v praksi sploh ni bilo tako - prvi postanek sem kombiniral z malce spanca, drugega za skok v pekarno, tretjega za pozno kosilo.
Kdorkoli bi to kupil tudi za 13k ali pa tudi zaradi tega ne, je verjetno pomislil, da takega avta čez par let ne bo mogel prodati....razen mogoče za drobiž....
Zakaj tako misliš?
Čez 5+ let bodo Mazde začele pridobivati na ceni, ker bodo eni redkih avtomobilov, ki se ne bodo kvarili kot po tekočem traku. Ajde, za te "mild hibride" sem skeptičen, a kar je "stare garde", je pa neprebojno.
@ignacij: Zakaj že? Ker je šestica sedan - če bi bili v ZDA, bi bil verjetno že prodan. Pri nas pa za sedane ni nekega velikega zanimanja, za karavana bi se lahko pogovarjali bližje tvoji ceni. Poleg tega se vsi bojijo ne vem kakšne porabe. Čeprav toliko popijejo tudi vsi 1.4, 1.5 in 1.6 turbo bencinarji, ki se kotalijo po cestah.
Pa po 15 jurjev bodo kmalu zadnji facelifti ... Ampak, ja, 13 čukov, 13 jih je pa vreden. 😃
Kaj nam prinaša prihodnja mobilnost in kako nanjo...
Ja, prebral. In tudi tale natrese marsikatero bučko.
Seveda ne bo zdaj Mazdin človek zagovarjal elektromobilnosti, če znamka nima kaj ponuditi v svetu EV. To je tako, kot če bi od Perutnine Ptuj pričakovali, da vam bo prodajala solato?!
Tudi stavek o stroških je samo stavek. Brez ene konkretne utemeljitve. Ne vem no, EV ima manj servisnih posegov in delov, ki se lahko okvarijo. Tako da ne vem, kako on stroške računa ... Aja, pa saj ne ve, ker nima EV.
Edino, kar mi je všeč, je to, da vam je povedal, da je vodik pravljica.
Je pa začel drugo pravljico - sintetična goriva. Ja, ko jih bo folk moral plačati, bo takoj jasno, da si jih ne želi. In namesto, da trošimo elektriko za proizvodnjo sintetičnih goriv, je bolje, da jo "tankamo" neposredno v baterije EV, bo bolj učinkovito in do okolja prijazno.
pred 2 urama je Boss napisal:
TCO ni na strani EV-jev, sploh pri rabljenih ne. Kdo si danes upa vzeti 5 let starega EV-ja? In po kaki ceni, a si po drugi strani upam trdit, da ni panike vzeti 10 let starega ICE, ki bo tudi bistveno cenejši od 5 let starega EV-ja.
Jaz kupim Teslo 3 letnik 2019 raje kot katerikoli drug avto tega letnika.
In, ja, manj tvegan se mi zdi nakup EV in ICE. Pri EV moram predvsem gledati, da ni bil karamboliran, pri ICE pa še kup drugih zadev - pa še to me lahko okoli prenesejo glede tega, kako je bil servisiran, če sploh.
Imam pa en predlog-daj resnično "kontra"...objavi tudi ti kak video z Youtube-a,kako je npr. poceni EV popraviti...kako je vse "simpl k pasulj" za zamenjati,kako ga vsak mehanik lahko pregleda,analizira,popravi,kako poceni so rezervni deli,k jih za vsakim vogalom prodajajo itd....
To bo prava reklama-ne prazne besede.
Že vaša predpostavka, da se EV kvari toliko kot ICE, je močno napačna. Ker se pač ne, kot se tudi tebi bormašina in ostale električne naprave ne kvarijo vsako leto.
In je že nekje v tej temi - mislim, da je Nizozemec kak mesec nazaj objavil, da je naredil 200.000 km s Teslo 3 in je za redne in izredne servise odštel manj kot tisoč evrov. Ob "normalni" uporabi ICE in EV je pač ICE veliko dražji za redno vzdrževanje ... In izrednih servisov je prav tako več pri ICE, sploh od kar proizvajalci šparajo na vsakem koraku in se dajejo ven polizdelke.
Jaz pred nakupom EV preverim izkušnje uporabnikov in forume glede potencialnih okvar. In to je to. Če se bo začel slišati ležaj v e-pogonu ZOE, kar se lahko zgodi enkrat po 100.000 km, ga bom pač dal preventivno zamenjati - strošek 600€. In to je daleč največji strošek glede vzdrževanja. Ostalo so redne menjave filtra klime (10€, če sam naredim, 75€, če naredi pooblaščeni servis), vsake nekaj let še zavorna tekočina - pa zavore zdržijo bistveno dlje kot pri ICE - ker jih skoraj ne rabiš. Če bi imel smolo in bi crknil OBC (on-board charger), je tudi popravilo ranga nekaj stotakov - ampak ker ga še nisem imel na hitri polnilnici, je to malo verjetno.
In vsi ti stotaki bi bili že zdavnaj poplačani iz prihrankov v gorivu. Če avto polnim doma, se vozim za 2-2,5€/100 km, če na javnih polnilnicah pa za 6-8€/100 km (poredko). Zadnjič me je 490 km izlet stal okroglih 10 evrov elektrike (na moje presenečenje sem na Hrvaškem celo polnil zastonj).
pred 54 minutami je Boss napisal:
Saj veš kako deluje kasko? Ekonomska totalka? Nerentabilnost popravila?
Aja, pa ne pogovarjamo se o vožnji, ampak o vseh stvareh okoli lastništva avtomobila.
Ja, kasko imaš zaradi mirnega spanca.
Mislim, da se nihče od nas namerno ne zaletava. Niti ni pogosto udeležen v prometni nesreči. Torej se spet pogovarjamo o robnih primerih. V primeru, da bi doživel nesrečo, v kateri bi bil avto totalka, bi jaz ne razmišljal o izgubi vrednosti, temveč o tem, da sem vesel, da sem živ.
In za konec - TCO: ti so prej ali slej na strani EV. Če kupiš rabljenega, pa verjetno že takoj. 😃 #nasvet
Pa smo spet pri tej vrsti argumentiranja. Poglej tega ... bla bla bla.
Ja, pač, tradicionalni ICE proizvajalec še po stari logiki gradi tudi EV-je, in potem so taka čreva.
Tesla ima to veliko bolje rešeno, Hyundai/KIA prav tako, pa Kitajci tudi, npr. MG, BYD ... Tudi v Dacii Spring ni takih kolobocij, pa so jo Francozi in Romuni skupaj zmetali.
V splošnem - globalnem tehtanem in še kakršnemkoli drugem povprečju - pa moja trditev drži kot pribita - EV-ji so enostavneje sestavljeni od ICE in bodo posledično tudi lažji za vzdrževanje.
Samo poglej, koliko komponent ima EV in koliko ena dizelska mazdina CX-5 ... Res ni treba biti genij, da pogruntaš, kaj bi raje šraufal, če si mehanik. Drugo je, če te je strah elektrike ... Ampak ko enkrat odklopiš HV-baterijo in 12V-akumulator, lahko šariš po avtu po mili volji - kot Mile stari mehanik.
Čeprav pooblaščencem bo lažje šraufati EV kot ICE. Električarji so kot Lego kocke. Baterija, e-pogon, polnilec in še malo ostale šare. Itak zenkrat največkrat menjajo kos za kos, se skoraj nihče ne poglablja v to, ali je morebiti samo kako varovalko odneslo ali pa če je kak lot popustil ...
Ja, tudi izobraževanje mehanikov za EV se je komaj dobro začelo. Imam kolega, ki je bil prej v IT-branži, pa se je sedaj vrgel v avtoelektroniko in ima že polne roke dela. Sem ta teden govoril z njim, pa pravi da 80 % samo VAG-skupino rešuje, Mazde še ni dobil pod roke. Ampak se bojim, da bodo tudi te "mild-hybrid" Mazde po pet in več letih postale njegove stranke ...
Če prav razumem praviš, da je vse to laž in da si je vse izmislil?
Ne, nikjer ne trdim tega. Dopuščam pa možnost, da je ... #youtubefolks pač.
Ne moreš pa enega primerka posplošiti na celo populacijo, kot tu radi počnete. Verjetno se nekemu Renault servisu v UK ni dalo ukvarjati s popravilom, ker niti ni imel ustreznega orodja, in je pač na predračun našopal vse, kar mu je prišlo na pamet - skupaj s pribitkom na storitve, ki bi jih opravili zunanji izvajalci.
Sploh pa morate vsi skupaj tele Youtuberje jemati z rezervo. Njihova vsebina je skoraj vsa "clickbait".
Zdrava pamet ti pove, da ne more zamenjava baterije avtomobila stati več kot avto (zadnjič primer popraskane baterije na Hyundai Ioniq 5 v ZDA - ko so bojda hoteli ne vem ali 50 ali 60 jurjev). Ali pa tale lovska, da želijo za popravilo pokvarjene klime (čeprav eksplodiran kompresor - ultra redek primer) 11 jurjev funtov.
To je podobno, kot je na Autocommerce model meni rekel, da bo prvi servis za Smarta 450 evrov. Sem se mu samo zasmejal in odšel skozi vrata.
In v kratkem pride nov M3H Performance. Vmax 261 km/h, pospešek okoli 3 sek/100 km/h, zadaj valjarji 265 ... 20 col ... Eni bi rekli "za bruhat" - in to dobesedno. 😃
Kako pa ti to voziš, k po jajčkih... men ZOE pod 20 ni ratalo spravit. Ja Ok sem se držal omejitev in mal več je blo mestne. Sej je možno, da ne znam EV-jev vozit, ker men praktično pod 19kWH/100km je ratal edino s tamalim Smartom za dva.
A je mogoče narobe to, da jih vozim, kot svojo dizelco.
Ja, poraba je odvisna tudi od gum in letnega časa. Jaz si mislim, da bo pozimi z nameščenimi zimskimi gumami poraba 20+, če imam zdaj z letnimi 16+. Mati pa pač ne vozijo tako hitro kot jaz. Jaz sem dobesedno vse prehitel po poti, testiral Vmax, 1 motorist me je prehitel na magistralki in to je bilo to. Sicer pa - kot zanimivost - za šprint 0-144 km/h (kar je Vmax) rabi vsega 16 sekund!
Plus moraš vedeti, da je v tej porabi izredno malo avtoceste, verjetno le ene 50-60 km.
Evo, ker je ravno nedelja ... ZOE danes dopolnil 10 dni po registraciji in 1050 prevoženih kilometrov. Pač, začetno navdušenje pa se malo več pelje. Poraba 14,5 kWh/100 km. Brez pripomb. Dokler sem ga samo jaz preganjal, je imel še 16,3 ... 😃
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne, dragi Boss, ni tako.
Štartal sem s SOC 97 % in podatek o stroških elektrike je po vključenem zadnjem polnjenju v Črni Gori na SOC 96 %.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani