To pa verjamem. Avto je izgledal kljub veliko prevoženih km OK, cena zelo dobra. Malo je manjkalo, da se nisva srečala v živo. Mogoče mi je celo malo žal, da ga nisem prišel pogledat. 🙂
Prodajalec, kao zapuščina ... torej sploh ni 1. lastnik, čeprav v oglasu tako piše ... avto je verjetno nekaj let stal v garaži, kar ni dobro - veliko boljši nakup je bil 2 tedna nazaj M3 G100 letnik 2015 z 220.000 km za 6.500€.
Dobro vprašanje, na katerega težko odgovorim. Predvsem veliko že prodanih, ugodna cena, Bluetooth 5.0 ... 40 € za 2. Morda ni optimalen. Razmišljal sem tudi o 2 različnih, ampak je vzdrževanje dveh enakih lažje ...
Če prav razumem, tale prej omenjeni vmesnik (kabel => bluetooth) https://www.aliexpress.com/item/1005006001314624.html dela samo za "Android Auto" ali "CarPlay" (enega ali drugega), nekateri pa so za oba, kot na primer tale:
Berem tele vaše odgovore in se mi zgodbe ne zdijo nič posebnega ...Slivka se razburja in piše odgovor skoraj 10 minut, dovolj bi bila minuta, če bi moje provokativno vprašanje bolje prebral ... 😀
Zakaj se mi ne zdijo odgovori nič posebnega? Nekomu so na pooblaščenem Mazda servisu, ki ni v Kopru, zamenjali napačen žaromet. Bil je razbit desni, zamenjal pa so levega, brezhibnega. Pa 3 tedne je čakal na dobavo žarometa in še štiri ure, da so ga zamenjali. Seveda je ugotovil napako šele voznik po prevzemu vozila ... 🙃😄
Nič vam ne verjamem, dokler ne navedete kaj konkretno ga je servis polomil, da jih grajate (kateri servis, kdaj, kaj). Če vam ga niso oprali in pranja niste naročili, niste dobili zastonj napitka, potem to še ni razlog za nezadovoljstvo. Je pa v mnogih primerih lahko problem tudi problematična stranka. 😁
V ponedeljek ko sem prvič peljal k vulkanizerju in je bila "pizdarija" pri sprednjem desnem kolesu, nismo probali vseh koles sneti.
Včeraj mi je mehanik popravil in sem peljal nazaj k vulkanizerju, da damo na letne.
In itak, zadnje desno kolo - ista štorija - vijak se ustavil na sredini 😅
Sicer mu ga je uspelo dati dol, ampak bo potrebno spet peljat k mehaniku še za zadnjo gumo haha.
Aja pa vijaki niso isti kot original, in mi gre blazno na živce. Iščem po slo, ne najdem nikjer. Dobim na Ebay.co.uk in sama sreča, da sodelavka pride iz UK v Slovenijo v ponedeljek, tako da mi bo prinesla 2 original vijaka.
Res komedije, v ponedeljek je polna luna in zgleda seče na polno haha 😄
Zato pa vedno samo še original Mazdina platišča ... 1 set vijakov za celo leto.
Če pa imaš takšen zmazek od gum, kot jih imamo mi na cx30, prvovgradne Bridgestone, je pa druga pesem. Pri 30km/uro ti v krožišču prične odnašat zadek. Ali pa, še slabše, ti sprednji konec rine ravno. To vam lahko potrdi tudi Gelipter. Hvala bogu je sedaj nabavil Conti. Odlične gume.
Če bi bile na CX-30 problem samo gume., ki jih lahko kadarkoli v katerikoli delavnici zamenjaš. 😁
Sam sigurno nisem dober primerek za testiranje. Še z nobenimi gumami me ni odneslo - OK, razen enkrat v ovinku z OPEL ASCONO z zadnjim pogonom in na cesti nekaj cm svežega snega - sem se na srečo rešil in peljal naprej.
Če boš naročil, boš še meni posodil da podmažem vodila strešnega okna?
Lahko. Sicer pa sem sam vodila strešnega okna samo posesal in špricnil s silikonskim sprejem - se mi zdi še najmanj nevaren, da se pojavijo kakšni mastni madeži ...
Katero olje pa bi bilo najbolj primerno za notranji hišni oljni jašek? Pred leti sem nalil novo avtomobilsko in ko sem po nekaj letih odprl so bile noti umazane zgoščine. Mogoče parafinsko - kot za v vinski sod?
Včasih so v vsaki kmetijski zadrugi prodajali strojno olje za gospodinjstvo (za šivalne stroje itd) v litrih, sedaj samo še v nekaj deset ml ...
Gledam graf navora Mazdinih motorjev. Z upoštevanjem podatka, da ima X motor maksimalni navor 240 Nm pri 4,000 rpm, to pomeni v uporabnem območju 1.000-6.000 obratov čez palec med 7-15 % večji navor v primerjavi z navadnim 2.0 G atmosfercem.
Cca. 2.000 € dražji bolj kompleksen motor za cca 10% večji navor in cca. 10% nižjo porabo? Višji stroški vzdrževanja X motorjev v primerjavi z G motorji se približno kompenzirajo z nižjo porabo. Ostane cca 2.000€ višja cena novega za cca. 10% boljši navor. Dodaten navor ni nekaj velikega, je pa edino, kar je pri CX-30 na voljo (ni dizlov z neprimerno boljšim navorom ali turbo variant).
Kadar je subjektiven občutek v igri je vedno težko tudi objektivno ocenit oziroma določit, katere so najboljše. Mi, ki nismo testerji navadno to primerjamo z gumami, katere smo imeli prej in že tukaj se zaplete. Ja gume, ki jih damo dol so nekaj let rabljene z kar nekaj 10kkm prevoženimi in z bolj zrabljenim profilom, kar je minus v mokrem itd itd.
Torej, ko gume zamenjaš je 99,99% možnost, če kupuješ isti rang gum kot predhodnje, da bodo po filingu boljše, oziroma celo mnogo boljše. Ker pa nismo v poziciji, da bi lahko sprobali še recimo vsaj 10 kompletov drugih gum je pač subjektivni občutek, da so to pač najboljše gume pa al si Alex, Bini, Boss al pa kdorkoli drug.
Naši občutki glede ocene kakovosti gum so v vsakem primeru subjektivni.
Do objektivnih zaključkov se lahko pride le na osnovi dobro pripravljenih (ponovljivih-preverljivih) meritev.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
To pa verjamem. Avto je izgledal kljub veliko prevoženih km OK, cena zelo dobra. Malo je manjkalo, da se nisva srečala v živo. Mogoče mi je celo malo žal, da ga nisem prišel pogledat. 🙂
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani