Sem imel Parrot CK-3100, SonyEricsson HCB-700 in imam trenutno Parrot MKi-9200. Vsi delujejo (so delovali) odli?no, le na HCB-700 ne more? povezati imenika pametnih telefonov - klici sicer delajo normalno).
Se pa pridru?ujem mnenju Jest-a, da raje vzemi fiksno in?talacijo (vedno bo takoj "ready to use", ni vidnih kablov ali kakih ?katel, zvok bo bolj?i iz avto zvo?nikov, tebe sogovornik bolje sli?i z lo?enim mikrofonom...).
Pa s CK-3100 (in nasploh Parrot) normalno dela vsak telefon (tudi N97).
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Men je to mal mim, kako smo ?e hudi?a izbral avto leta 2010, pa se ?e za?el ni (zkva ne izglasujejo ?e raj? kar k?nega za 2052)!
Zmagu bo pa Pol?ek - itaaak!
Men je tud to butast, ?e sploh ob pogoju, da za avto leta 2010 sodelujejo avtomobili, ki so pri?li na trg 2009 in jih je bilo do 15. dec. 2009 ?e 50 registriranih.
M3 se pa verjetno res ne bo ponovno posre?lo.
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Mamo pa v Slo en velik problem in sicer je ve?ina asfalta delana iz apnen?astega peska. Apnenec pa voda pa vemo kaj se dogaja in zato asfalt ratuje z vplivom vremenskih pojavov (de?ja in snega) iz meseca v mesec bolj spolzek. ?e bi recimo imeli v asfaltu kake druge kamenine (granit ali kej podobnega) bi bile na?e ceste skoraj idealne.
To?no tako!
(Tiste o zakonski prepovedi o gumah in amortizerjih so pa mal bose pa ne milsim ozvo?enja.)
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Men gre pa na kurac una reklama v kateri re?ejo:"Se ?e spomnite, ko ste rekli, da Renault ni avto za vas? So ljudje, ki vozijo Renault, in so ljudje, ki ga ?e bodo" ...
Pozabil so pa dodat: "... in so ljudje, ki so vozili Renault in ga ne bodo nikoli ve?!".
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
... Sredi dneva peljem po Tr?a?ki in nekdo s koprsko registracijo me na polno izsili, tako da se mi voznik za menoj skoraj v zaleti odzadaj. Poblendam gospodu, pa?, da bi opazil, da v prometu ni sam, pa je gospod o?itno eno malenkost ven padel. V kri?i??u pri vo?nji skozi zeleno pred menoj napolno zavre in se ustavi...
Meni se je enkrat enako zgodilo, le, da je blo na Celov?ki, tip s ?pegli in mastno ?upo je bil z LJ registracijo (verjetno Fu?...), vozil je pa bimerja, eno staro trojko (ampak auspuh se je pa sli?u! ), pa jaz sem mu potrobu... In se je ustavu. Sam, da sem se jaz 1,5 m za njim in ?akal v prvi prestavi z nogo na gasu in volanom ?ist v levo, da stopi ven... Pa mul?ek ni upal... (jaz sem imel pa tako ?eljo, da bi sprobal gume ?e malo po mehkej?em terenu in brisalce, ?e pobri?ejo tudi trdovratne rde?e fleke ...). Potem je pa po pol minute odpeljal naprej, s polnim gasom seveda...
Res pa nikjer v Evropi ?e nisem ?esa podobnega do?ivel, pa jim ravno tako blendam ali trobim, ?e vozijo kot debili.
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Ja to je najbolj simpl test in ?e ?ist spodobni rezultati bodo pri?li (nekaj kapljic gor ali dol).
Druga?e pa jaz tankam vedno ?ele, ko je kazalec kak?na 2 mm pod zadnjo ?rtico (E) - to je kak?nih 70 km po tem, ko mi BC poka?e ?e 0 km. In potem vedno tankam polno, to je do roba, da ?e skoraj ven te?e, ?e kar nekaj litrov po prvi avtomatski ustavitvi ro?ke. Enkrat mi je ratalo nato?iti ?e 64,6 L (tank = 64), ponavadi je pa okoli 62 L. Kazal?ek je potem 2 mm nad polno (F).
Aja pa v katalogu CX-7 pi?e, da ima tank 69 L. :ne vem:
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Ah, Boss, nisem resno napisal, pa mal tud sem. Sej vem, da so avtoceste bolj varne ampak pismu no, a po navadnih cestah pa vsi debili kar pozabjo vozit? Jaz bi se rad enako varno po?util na navadni cesti kot na avtocesti. Sej me razume?? Nimam namena zdej tuki neki provocirat, sam se mi zdi to prav sme?no opravi?ilo, da je bolj varno, ker gre promet v eni smeri, ?e najbolj? bi blo, da bi ble vse ceste ?e brez ovinkov...
Kar se pa kasiranja ob satelitskem cestninjenju ti?e pa zaradi mene lahko to ?e danes uvedejo. Nimam te?av s pla?evanjem kazni, ker jih pa? ne dobivam. Bi jih pa ?e malo povi?al.
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Ja, je res, da na?eloma res ne rabi? satelitov ampak potem dobi? na?e staro ABC cestninjenje.
Kot sem pa pred leti bral o tem kako naj bi bilo zami?ljeno evropsko satelitsko cestninjenje je pa glava sistema satelitsko bele?enje. Ker pa je pri tem zaenkrat ?e vedno nihanje v natan?nosti dolo?itve polo?aja naj bi bile kontrolne to?ke na uvozih in izvozih (brez kakega ustavljanja ali zmanj?evanja hitrosti na 40km/h).
Pa ?e vedno ne razumem kdo te lahko non-stop spremlja? A ko ma? Garmina te tud potem neki veliki brat non-stop spremlja? Ta sistem ne bo po?iljal satelitom nobenih podatkov saj sateliti raznih sistemov (Galileo, GPS...) niso receiverji ampak so le senderji. Sistem bo le vedel kje in kdaj si zapeljal na avtocesto in kje dol. To je pa popolnoma enako kot pri na?em ABC-ju, ko je vsak lahko spremljal porabo in relacije na svoji ABC kartici (verjetno jih je ?ekiral ?e kak veliki brat). No in seveda gre le za podatke kje vse je bila moja ABC kartica ali najve? moj avto ne pa kje sem bil jaz. ?e bi ?e hotel koga spremljati bi ga potem ?e raje lociral preko mobitela... ?ment tudi tukaj bi spet lociral le njegov mobitel in ne osebka....
Varnost na cesti pa po moje nima nobene veze s tem ali je avtocesta ali navadna cesta. Kjerkoli je promet mora biti le ta varen in meni se zdi brezveze govorit, da se promet spravi na avtoceste, da bo ve?ja varnost oz. da se bo le ta poslab?ala, ?e gre promet na navadne ceste. Ali pa to pomeni, da vozniki, ker peljejo po avtocesti lahko mirno zaspijo za volanom, ker je tam itak bolj varno? ?e mene vpra?a? je neke debilne samomorilce treba spravit z vseh cest za vse ?ase in poslat v rudnike delat.
Ho?em re?t, da varnost ne sme biti debata glede vrste ceste - vsaka cesta mora biti varna.
Pa ves tranzit definitivno na ?eleznico!
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Normalno, da pri satelitskem ne bodo postavljali ku?ic.
Ob uvozu na avtocesto bo ob robu ?katla, ki bo registrirala start na kartico v vozilu, nakar bo ta kartica preko satelitov spremljala pot po avtocesti in ob izvozu z avtoceste bo spet ena ?katla, ki bo prebrala zabele?ene podatke s kartice (lahko preko ve? dr?av). Nato samo sledi ?e ra?un na dom z detaljnim izpisom vsek poti (km) po dr?avah in pla?ilo preko trajnika. Enostavno da bolj ne more biti?
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Recimo, da ima radio 4 x 45W, RMS potemtakem znese cca. 4 x 22W. ?e bo? na radiu dal volumen nekje na polovico, recimo, da bo to 10W po kanalu, bo v takem primeru na zvo?niku napetost 6V. ?e nabije? do konca, recimo 22W, bo na zvo?niku napetost 9,4V. Pa ?e to le v sunkih (bass-i itd.).
Druga?e pa za sam zvo?nik ni ?isto ni? narobe, ?e sta + in ? zamenjana, se pa pozna pri muziki, ?e poslu?a? naglas, druga?e pa ?e opazi? ne.
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Jaz bi tudi eno vinjeto, pa ?e eno za fotra, pa ?e eno za brata…
Pa jaz nisem nikoli skakal dol pa gor z avtoceste, da bi se izogibal cestninskim postajam. In govorit, da naj se tisti, ki no?e pla?ati vinjete, vozi po starih magistralkah, se o?itno ?e ni vozil po na?ih magistralkah ob avtocestah (kjer sploh so) in recimo v Franciji. Tisti, ki se je, bo vedel kaj mislim. Pri nas ponekod sploh izbire nima? kot AC, ali pa toliko ve? km okoli.
In ja, bo druga?e, pa ne bo treba zato pred parlament.
Pa ne mislim tega slabo za nikogar, da ne bo spet razburjanja. Tudi jaz sem ?e na plusu pri svoji vinjeti (glede na ABC) in mi vseeno to ni prav.
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Hja, sme?na debata ampak bom kar z Lojzom moral potegnit. Dejstvo je, da vinjete niso pravi?no pla?ilo za uporabo avtocest (res ne vem kaj je tu slvenceljnastega, je logika in je dejstvo). In sem mnenja, da naj vsak pla?a toliko kolikor porabi.
V tem ne vidim nobene nevo??ljivosti. Ko mi pa?e se vozit po AC se vozim po AC, ko pa ne, pa ne. Tako je bilo prej z ABC-jem in sedaj z vinjeto. Neumno se mi pa zdi pla?evati za nekaj kar ne uporabljam oz. kadar ne uporabljam (enako menje imam tudi o naro?nini TV SLO, ampak vinjeta ni naro?nina, temve? povra?ilo stro?kov za uporabo AC).
Pravi?no bi bilo, da bi bil zaprt sistem z cestninskimi postajami in ABC-jem ali pa satelitsko cestninjenje za celotno Evropo (kar EU, edino prav, tudi ?eli narediti). In to je po?teno.
Pa definitivno tovornemu prometu precej precej ve? kasirat.
(Pa za tiste, ki mislijo, da bodo ob satelitskem cestninjenju morali voziti satelitski kro?nik na strehi: napravica bo v velikosti ABC kartice in bo lahko v predalu ali pod armaturko in bo le bele?ila podatke koordinat s satelitov zemeljske bazne postaje ob AC bodo pa pobirale te podatke in bo? tako konec meseca le prejel ra?un na dom (xxx km Francija + yyy km Nem?ija + www km Slovenija = ---?). Po?teno.)
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
?al Mazdin radio nima Mute priklopa oz. funkcije tako, da je treba zadevo re?iti druga?e.
Ob avtoin?talaciji ponavadi dobi? zraven vmesnik z ISO konektorji, ki se ga in?talira med konektor avtoradija. Ta vmesnik potem ob tel. klicu prekine signal iz radija in po?lje naprej do zvo?nikov oz. oja?evalca svoj signal (zvok sogovornika).
Problem je, ker Mazda nima ISO konektorjev in mora? uporabiti adaptor (Mazda>ISO in ISO>Mazda). Ali pa se malce poigra? z lotanjem sam, ker ta adaptor pride cca. 50 eur, ?e ne ve?.
Jaz imam na svojem Parrotu adaptor, ker sem ga imel ?e od prej, prijatelju sem pa kable originalnega konektorja prerezal in Parrotov vmesnik kar vmes prilotal in deluje enako (le za ven dobit vmesnik ob prodaji avta je malce ve? dela).
Upam, da je pomagalo. LP
Mazdin konektor:
ISO konektor:
?e shema Mazdinega konektorja (Bose in NonBose), ?e bo? lotal:
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Se eno vprasanje glede zarnic to ki imajo oznake 4000k 8000k ce imam jaz notri zarnice 4000 ali lahko dam notri naprimer 8000 in kaksne so sploh cene taksnih zarnic?
P.s.
Glede teh oznak sem cisto brez znanja tko da ce nisem prov napisal sprejmem kritike!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Druga?e je pa tale zlo?ljiv nosil?ek za Garmina za v predal res super zadevca.
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani