Dela lepo,se dokaj hitro poveže...cca.5 sec.😃👍...in dela glasovno in preko gumba...bp.
Tisti USB-A izhod...če imaš Android Auto izklopljen,predvajanje preko microSD citalca dela,če pa je AA vklopljen,pa ne,ker ti seveda ponuja AA za vse...tud musko...
Bom,bom...tudi preizkusil bom,če bo tudi preko tega vmesnika še zmeraj zaznalo tisto veliko microSD kartico preko majhnega čitalca kartic (glej temo o predvajanju visokokvalitetne glasbe...)...pač,da vidim,če bo ostal en USB od obeh še prost,ali ne.
Sicer mi ni panika za hitro polnjenje,k uporabljam Xiaomijev dvojni 67W avtopolnilec,a vseeno...
Naročil...malce cenejšo 33,89€ na Aliexpressu...in še mal popusta z kovančki😁 (dražjo od obeh ki sta na izbiro)...pa da vidim,če je za kaj🧐...sporočim ko prispe😉
Just found this amazing item on AliExpress. Check it out!
€33.37 64%OFF | 2air CarlinKit 5.0 Wireless CarPlay Wireless Android Auto Box 2.4G & 5.8Ghz WiFi BT Auto Connect Plug&Play For Wired AA CP Cars https://a.aliexpress.com/_EG468iD
Zgolj v vednost: CX-3 je samo dvignjena Mazda 2 ... ob karambolu bo rezultat bolj ali manj enak ... #pičipoki 😃
Kot rečeno...žena gleda...pač k je "luškan"....pa ga vseeno ne bo imela😉
Je pa res-tu se strinjam...elektrika je smiselna bolj za majhne avtomobile...ne za večje.
Najmanj,dokler ne bodo baterije pri enaki kapaciteti za faktor 4 lažje z velikonmanjšo notranjo upornostjo...in tudi takrat bo še vedno problem polnjenje....to bo po moje zmeraj🙄....slabih 5 minut k pr bencinarju...ne verjamem...še dolgo ne.
A potemtakem tudi Mazda 2, Renault Clio, Volkswagen Polo in podobni avtomobili sploh niso avtomobili?!
Samo toliko, da vem, s kakšno miselnostjo naj operiram v bodoče ...
Moja žena je tud gledala Mazdo 2 (Mazdo-ne Yarisa)...in na konfiguratorju naračunava dobrih 24jurjev... pol pa pogleda našega starega C-Maxa....in reče..."nič ne bo Mazda 2"
Se jaz tudi strinjam,da najmanj nov CX-30 za drugi avto.....mogoče CX-3, če bi dobil res eno dobro rabljeno,k novih pač ne delajo več.
Te male "pičipokije" lahko drugi vozijo...zaenkrat imam ženo še rad,in ne bo tega vozila-konec debate.
Sem se že enkrat skoraj ubil,k mi je mula z katro vzela prednost-se mi je nastavila povprek v križišču...jo je odbilo za 12m....še sreča,da je bila pripeta,jaz pa tudi...takrat v Daewoo Racer-u (ala Opel Kadet 4 vrat) z dolgim "gobcem"...k katra je bila samo za na odpad....
Sorry, ampak R Zoe (vsaj za moje pojme) ni avto....ok za po vasi do trgovine in nazaj...(kar grem lahko peš ali s kolesom).sicer pa za moje pojme daleč od pojma resnega avta, s katerim bi se prevažal vsak dan....
Turbo ima navor skoraj kot dizelca.Ni primerjave v vožnji. Kaj ti pomaga pospešek, ko bi pa v daljših klancih ta turbo varianta švignila mimo, da je dinozaver niti videl ne bi. 😉
Hmmm🤔...kje v Ljubljani imam jaz takšne klance🧐
Pa kaj ti misliš,da se eni skoz samo po vrhniškem klancu furajo...in zmeraj samo v eno smer-navkreber.
Daj nekaj že z tem sranjem pribijati.
Jaz bi v Lj. turba "ubil"-v bistvu še dobro,da ga pri nas ne ponujajo...skoz 10-15 min. in ga ugasnem...jaz bi ga sicer takoj vzel,samo bi se najbrž po tem več z servisi videval...to naj kupujejo tisti,k relacije vozijo.
Kar dobro poskoči. Pomislite kako bi bilo, če bi bila nadgradnja tega motorja s turbino. Bi bil kot vlakec smrti.
V bistvu ne...sem enkrat že prilimal en link,k ima tip dva klasična in tretjega z turbo-jem.
Je povedal,da so brez turba v bistvu bolj poskočni-nenadnejši...kljub temu,da ima ameriška verzija nekaj konjičkov manj. .seveda pa kasneje turbo še za odtenek bolj potegne...a kasneje.
A z mesta-pr atmosfercu ni treba čakati,da turbo začne delati,v tem je fora.
Sicer pa tudi tako-turbo verzija ima nižjo kompresijo...nista čisto primerljiva.
Jaz bi rekel,da ima vsak svoje prednosti in slabosti.
Litijeva mast čist OK,eni imajo raje bakreno...jaz zelo rad uporabljam Liqui Moly z MoS2.
Samo,da ne boš basal k blesav...jaz eno zobno ščetko in samo malenkost...res malenkost...toliko da je sled masti na površini navoja...ko pa privijačiš se pa itak lepo porazdeli po navoju.
Seveda ne smeš pozabiti ženino zobno ščetko vrniti na svoje mesto,da ne bo spet "ogenj v strehi"🙄
Več navora v nizkih obratih zaradi pomoči kompresorja.
V bistvu narobe-ko sem se odločal za Mazdo,sem študiral vse prispevke tudi okoli X-motorjev.
Razloženo je bilo tako,da kompresor ni vgrajen za večanje moči motorja,ampak zgolj za to,da ima motor zmeraj na voljo več zraka v valjih,kot pa ga je pa potrebno za izgorevanje goriva v kompresijskem načinu vžiga. Gre za čim boljše-popolnejše izgorevanje oz. za varčnost motorja.
Kdor ne ve,kako X-cikel izgorevanja deluje-prvi vbrizg je tak,da je mešanica enkrat prerevna,da bi bila stohiometrična. Torej enkrat prerevna,da bi se pri kompresijskem razmerju sploh lahko sama vžgala (preprečitev klenkanja).
Drugi vbrizg je pa na ZMT,in res minimalen direkt na svečko,svečka ta "drugi vbrizg" vžge,ognjena krogla tega drugega vbrizga pa z veliko višjim pritiskom na meji širjenja poskrbi,da se mešanica prvega vbrizga vseeno v trenutku vžge. Skratka sekundarni vbrizg vžge primarnega.
Tukaj pa je za popolno izgorevanje pomembna količina zraka,ki glede na režim nikoli ne sme biti premajhna,ker če ne gre učinkovitost rakom žvižgat.
Mislim celo,da je bilo nekje omenjeno,da je ta kompressor ala Rootovo pihalo🙄
Ne delujejo pa X-motorji samo v "določenih obratih" v kompresijskem načinu,ampak je Mazdi to ratalo skoraj v vseh. Le v območju nad 80% moči motor deluje na principu klasičnega vžiga na svečko....torej samo ko ga tiščiš do pleha.
EDIT
Da bo bolj jasno-navor je večji zaradi načina izgorevanja-popolno izgorevanje bližje ZMT (kot pri dieselu),ker se primarni vbrizg naenkrat vžge. V bistvu je izgorevanje primarnega vbrizga klenkanje...a je to klenkanje časovno kontrolirano z sekundarnim vbrizgom-v tem je genialnost tega motorja.
V bistvu so pri Mazdi civilizirali klenkanje in ga izkoristili sebi v prid.
Jaz imam takšno Cx5, sam da je AWD. Sem zelo zadovoljen z njo po 9. mesecih vožnje. Povprečna poraba je 8 litrov. Zadnji mesec sem 2x na teden v Lj iz Koroške in nazaj in je poraba na tej relaciji 7 litrov.
Edino, kar se pa res strinjam z njim, pa je to, da bi morali avte voziti dlje časa in jih ne menjati zaradi "mode". Torej "zvoziti" do konca.
Pa se poglej v ogledalo...zmeraj biti pameten,kaj bi naj drugi...
Kaj si že napisal,za kaj tako pogosto avte menjaš?...na koliko že...dve,tri leta....k te mine,in se ti zalušta drug al kako že🤔....
Vse bi vsi mogli....samo sami ne...
Ma zarinite si te EVje nekam...sama dvojna morala preračunljivcev.
Jaz bom to Mazdo-tretji avto v mojem življenju vozil dokler ne bo zgnilil...in tudi "drugega" C-Maxa bomo "do smrti".....in če bo vse po sreči...čez cca.20 let se bomo na novo pogovarjali.
Samo pogled nazaj...počasi bo dve leti od kar sem na tem forumu...nič se ni spremeniko pri baterijah...in že ko sem kupoval C-Maxa (2006)...in že pred tem so nakladali,kako bodo električni in ne vem kake baterije vse....nič se ni spremenilo od takrat...in po moje se še doooolgo ne bo.
Samo cene bodo padle na realno vrednost...rabljeni pa sploh.
Cene CX-5 so se kar lepo razvijale zadnjih nekaj let ...
1.2.2023
6.8.2019
Kateri model pa je danes ekvivalenten Revolution top, belo usnje?
V bistvu je to danes Exclusive Line+comfort paket (usnje+ogrevanje spredaj/zadaj,spredaj prezračevanje in spominska funkcija voznikovega sedeža).
Lahko da so razlike tudi drugod...npr. pri meni je bila navigacija serijska ipd...
Revolution top je bil ko je @Volume kupoval najbolje opremljen,pa da je imel še obrobe kolotekov in vseokoli obrobe odbijačev in pragove v črni plastiki.
Tisto dodatno srebrno spredaj in zadaj pa je v mojih očeh no-go👎...ker mi tista zadaj izgleda,kot da ima avto plenice😂🤣....je samo pobarvano...kar nekaj...tukaj sem rigoroznega mnenja,ali naj bo kot pri tapravih terencih iz debelega inox pleha zaščita za diferencial in odbijač spodaj prišraufana,al pa nič-brez neke "šminke".
Višji opremi pa sta imeli oz. še danes imata te obrobe kolotekov itd. v barvi vozila.
Pri meni,ko sem naročil 2021 model,in čakal več kot eno leto,sem cvikal,kako bo z tem,ker je mazda šla v redesign.
In je glede tega ostalo nespremenjeno😅...ker sem hotel te obrobe nelakirane...ker če kot pri meni z AWDjem,naj bo tudi malce neobčutljivejši-robustnejši izgled.
V bistvu je sedaj Mazda približala višje opremljene modele tudi tistim,kateri usnja ne marajo...
Prej pri Revolution Top pa je bilo usnje v seriji,in si lahko brez doplačila izbiral med črnim in belim,ali pa (ker je to itak bila najvišja oprema) za doplačilo temnorjavo napa usnje.
Ko že omenjaš Pando ti povem da je to pravi terenec in je namenjen odročnim krajem.
EV ni za nič drugega kot urbano ravninsko okolje ter frajarjenje, v resnici pa še bolj onesnažuje okolje kot bencinar in dizel skupaj. Občasno se zapeljam tudi z TOMOS-om na mešanico, prijatelj pa je nabavil Wartburg-a in ga bo restavriral.
Misliš mogoče na Jankota iz Zaloga,ki je počen na Citroene?
Samo res...meni je fuuuul žal,da imam not ta motor...bi raje Alexovega....ne keragakoli...samo tistega,od Alexa....da se ne bo čudil,če bo njegov CX-30 ostal brez🤣....
Cele noči ga pogrešam....jočen in stočem in ne morem več zdržati.....Aaaaalex😩🥹
Ne, nič takega ne trdim. Lahko greš vse objave nazaj pogledat. Ti drugim polagaš besede v usta.
He,he...sedaj si pa ti brcnil v temo😂-narobe si me razumel...dejansko sem te pohvalil kako se izražaš oz. sestavljaš stavke,da tako lepo "pro EV" izpade-to sem mislil z "obračanjem besed"😉
Npr. nisi napisal..."za ene so EVji,za druge pa ne...."
Ker bi to predpostavljalo,da za ene je bolje oz. je priporočljivo kupiti ICE...kar pa nikakor ne smeš reči...pač je v tvojih očeh "tabu".
In si se seveda izrazil tako,da ...."za vsakega so EVji,samo eni pač niso izbrali tapravega za svoje potrebe".....pač seveda ne smemo negativno govoriti o EVjih....
Štekaš?
Tukaj bi pa samo dodal,ko sem napisal,da je veliko laži okoli ICEjev....laž je tudi tisto,česar ne poveš!...in v to past je marsikdo padel,ker pač ne ve,se ne zastopi,ni strokovnjak,se ni pozanimal itd....in tu je problem...tudi za EV tabor,samo,da se večina tega ne zaveda.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Evo...25.03. naročil,in danes prišlo.
Dela lepo,se dokaj hitro poveže...cca.5 sec.😃👍...in dela glasovno in preko gumba...bp.
Tisti USB-A izhod...če imaš Android Auto izklopljen,predvajanje preko microSD citalca dela,če pa je AA vklopljen,pa ne,ker ti seveda ponuja AA za vse...tud musko...
Vredno nakupa-priporočam👍
Povezava za deljenje
Deli na druge strani