Sem pa pri posnetku opazil, da je reakcija voznika, ki je trčil vanjo bolj kot ne nerodna, izogibaš se vozilu kontra od smeri vožnje nasprotnega vozila. Mogoče bi se dalo tudi kaj rešit z drugačnim manevrom.... 🤔 Je pa res, da kaj takega ne pričakuješ na taki cesti.
Preden ja gospa zapeljala čez cesto, je voznik vozil točno po sredini med obema pasovoma, potem pa še zavil v napačno smer. Glede na to, da ni nikogar prehiteval, bi moral vozit po voznem pasu, in v tem primeru bi se samo malo oplazila, z nekaj sreče pa še to ne. Ampak ko je toliko enih zanimivih stvari na telefonu pa potem nismo pri stvari...
Sem se peljal mimo (v nasprotno smer, ampak po pravi strani) ravno ko so bili rešilci že tam, daljše kolone na drugu strani predora pa še ni bilo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ponoči je v garažni hiši Kongresni trg v Ljubljani gorelo električno vozilo, ki je bilo priključeno na polnilno postajo, so sporočili z uprave za zaščito in reševanje. Poškodovan ni bil nihče.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Prvi so prestopili na digitalno fotografijo manj zahtevni uporabniki.
Primerjava prehoda s filma na digitalno fotografijo s prehodom na e-vozila je povsem neumestna. Nihče ni prisilil ljudi na prehod na digitalno fotografijo z zakonom, tako kot je to EU naredila v primeru avtomobilov.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Sploh pa poleti (ko je večja gneča) in ob poti na dopust, ko npr. otrok ravno nekaj spije, pa mora potem lulat, pa se boljša polovica spomni še to pa ono. Je tudi klasični postanek na bencinski takoj 20 minut, če pa še en sendvič pojeste in roke umijete, pa ravno 30 ... Ampak to je nekaterim težko priznati, kdo bi vedel, zakaj.
Nimate 30 minut, pravite? Kaj hudiča potem na forumu visite, pojdite kaj delat, se ukvarjat z družino/partnerjem, whatever ...
Če bi se vsa Evropa spravila z el avti na Jadran v točno enakem številu, kot se sedaj spravi z avti s pogonom na dinozavre, Hrvaška (in Slo kot tranzitna država) v sanjah ni sposobna zgraditi ustrezne infrastrukture, niti dodatnih elektrarn, da bi pokrili to špico. 2 dni čakanja na polnilnico je res nekaj, kar bi si človek želel na dopustu.
Na Mljetu obstajata 2 parkplaca 11 kw in mi je jasno, zakaj tam ni bilo nič štromarskih avtov, ampak imajo tujci raje najeta ena mala jajca od bencinarjev.
Nemčija se je ene 5let nazaj hvalila, da je sposobna zgraditi infrastrukturo, ki bi omogočila v poletni špici če bi imeli vsi švabi samo el avte!!!, da bi lahko vsi z napolnjenimi zapustili Nemčijo na poti proti jugu (niso povedali, kako bodo prišli nazaj) Zdaj imajo ima pa pri relativno majhnem številu električarjev težave
Zadnja nočna vožnja na morje: en postanek za 5min za tankanje v Novem mestu 2 postanka za 5min za lulanje na hrvaških avtocestah in en postanek za tankanje za 5min že na Mljetu. Jaz na poti na počivališčih ne spim, ker ne rabim, ker to delam za volanom.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Takrat nisem imel takega odpora do njih, dokler me niso začeli posiljevati samo s SUV-i na vsakem koraku, da mi je ratala ta oblika najbolj brezvezna od vseh. Ok ja bel Sprinter al pa Trafic še malenkostno slabše zgledata, da ne bom preveč kritičen. 😜
Posiljevanje s S “sport utility vehicles” je bila samo predpriprava folka na elektrifikacijo. Pri konceptu baterij v podu avta proizvajalci (večina)
ne znajo naredit normalne oblike avta.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Haha bi te rad videl na višku poletne sezone.. takrat je še 9 ur do Zadra blazno hitro. Ko ti bo kak Fritz, zasedal polnilno mesto, za njim bodo pa stali in čakali še Jürgen, Hans, Jiŕi, Marek, Lucas, Noah, Sylvia, Jacob in Gerthruda ter Zuzzana. Najbolj da takrat kr šotor postaviš pa se ukampiraš za naslednjih 5-6 ur.
Čakanje na parkirišču ob pumpi bogu za hrbtom - neprecenljivo. Takrat ti tud MasterCard ne pomaga.
Politiki, ki so nam zakuhali tole sranje, ne bodo imeli težav s čakanjem pred polnilnicami. Enostavno se bodo vsedli na kerozinski avijon in na dopust odpotovali v ne eksotične kraje (eksotična bo samo evropa) kjer bodo po mili volji lahko kurili bencin.
Največji vizionar slovenskega naroda Borut Pahor, je izjavil, da je kriza nova priložnost. Boss kot znalac kar se financ tiče bi moral vedet, da bodo šle cene bivalnih nepremičnin v neposredni bližini polnilnic v nebo. Investiraš danes in zaslužiš toliko, da boš komot potem vozil enga lambota al pa porša na sintetično gorivo in se režal raji na Liionu.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Preizkušeno v službi. Trije odrasli ne morejo sedeti v drugi vrsti v škodi kokodak, lahko pa sedijo v rižoti landcruiser. Kot zanimivost, v nisam navara pa v drugi vrsti ni mogel sedeti niti eden odrasel.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ja sploh ko gres na servise, sploh pa na izredna izven garancijska popravila, ga je imel kolega 2.0tdi, sicer še iz dizelgate afere, pa mislim da je bil več na servisu v AJD pri Batiču kot se je vozil....po dveh letih servisiranja in cca.40k km je obupal in prodal vse skupaj...in šel na Toyoto Auris 2.2 dizel....z 180k km, ter jih bp naredil se 150k km ter jo nato z 330k km prodal z manj stroski v vseh 4letih kot jo je imel, kot je imel pa en obisk servisa z vw tiguanom (verjetno je imel ravno smolo, ampak če mu danes omenim tiguana, mu pade cuker in pritisk dobi 220🤣🤭😂)
Tale tvoj kolega ni imel ravno smole, kot domnevaš. Enostavno, Tiguana ni znal vozit. Pri primerljivih težavah na moji mazdi so tukajšnji mazda znalci razložili, da ker ne znam vozit.
Nisem obupal kot tale tvoj kolega, imel mazdo do konca. Družabna srečanja na servisih so mi bila čist ok.
Po 165Kkm nimam niti ene najmanjše težavice s TDI (185 kojn) niti z DSG. V službi imamo avte s 150konj TDI z DSG in tudi tam niti enega samega primerka težav.
Predsodki so nekaj običajnega, le da Slivka trenutno ni v poziciji, da bi si jih lahko privoščil.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Super! Mi poveš, v katerem salonu jo lahko pogledam?
Ok, mal sem se hecal
Ampak resno. Če bi jaz rabil res prostoren avto, pa da še ni kombi, potem zagotovo škoda kokodak. Pa ne zato ker imam tudi sedaj škodo pa da navijam za to znamko, pač pa volumen kabine kokodaka je res velik. Sicer ga zagotovo nesejo razni minivani ki so bili v osnovi narejeni za europalete prevažat, ampak ne vem koliko jih je 4x4. 2litra dizel je pa must have za v klance in vleko prikolice.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Primerjalni test 4x4 bencinarji vs električarji (škodilaki):
Po izkušnji na Švedskem lahko že kar na začetku potrdimo tisto, kar predvidevate: bencinske škode so bolj zabavne. Velika teža baterij na dnu ne mara hitre menjave smeri, v ovinkih želi avto po svoje.
Promotorji elektromobilnosti zamolčijo - dodane pol tone baterij slabo vpliva na vodljivost avta. Ampak, ne, a veste ti avti imajo toliko enih elektronskih pomagal, da klasično fiziko postavijo na laž, ane.
Uglavnem, el avti so nevarnejši.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Evo, takole nas bodo pripravili na drage elekt.avte 😟,najprej bodo postopoma dražili sedanje s pretvezo eko.standardov,nato si bodo izmislili še kaj in smo že pri normalni ceni oziroma ceni, ki bo znosna oziroma neznosna....
Komentar objavljen pod tem člankom bolj se nebi mogel strinjat z njim:
v Bruslju uničujejo Evropo po hitrem postopku,zavozili so do sedaj vse politike,energetsko,kmetijsko, zunanjo,okoljsko....če jih ne bo nihče zbrcal ven ,smo gotovi
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
V krajih z individualnimi hišami el. omrežje NI narejeno, da bi vsaka hiša čez noč natočila v dva avta recimo skromnih 20 KWh po avtu.
Do leta 35 bo tako potrebno zelo konkretno kompletno prekopat vse vasi in kraje (marsikje do posameznih hiš). Potem bo potrebno zamenjat vse transformatorje, od vaških pa navzgor. Pa tako naprej.
Na koncu bo treba iz Indonezije z ladjami ki kurijo najbolj svinsko gorivo vozit premog za termoelektrarne.
Popravljeno od Mraušk Mčk
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Evropski poslanci so potrdili prepoved prodaje avtomobilov in lahkih gospodarskih vozil z bencinskimi ali dizelskimi motorji od leta 2035, s čimer je odpravljena še zadnja ovira v zakonodajnem postopku.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Preden ja gospa zapeljala čez cesto, je voznik vozil točno po sredini med obema pasovoma, potem pa še zavil v napačno smer. Glede na to, da ni nikogar prehiteval, bi moral vozit po voznem pasu, in v tem primeru bi se samo malo oplazila, z nekaj sreče pa še to ne. Ampak ko je toliko enih zanimivih stvari na telefonu pa potem nismo pri stvari...
Sem se peljal mimo (v nasprotno smer, ampak po pravi strani) ravno ko so bili rešilci že tam, daljše kolone na drugu strani predora pa še ni bilo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani