@Janez007Hah to je prva stvar k sem jo jst naredil, ko sem kupil tvojo so mi pripeljali korito na dopust, ker so me že prve dni takoj zmotile iglice in ostale smeti + smola in ostanki slane vode po rekvizitih.
Imam pa zgornjega, se mi prilega vredu. Morda je bil tudi že bolj uležan ko sem ga dobil. Ima oče spodnjo varianto v sedan verziji, pa skoraj preferiram mojega, ker se mi zdi da je ta spodji malo trša guma in se stvari malo bolj vozijo po prtljažniku, da zgornja guma bolj zagrabi.
Ima pa spodnji prednost da je višji rob, je očeta rešilo pred "katastrofo" k mu je kolega naložil šteko pira z dvema predrtima piksnama - mu je padla na tla pri nošnji in je nonšalantno vseeno naložil, brez da preveri če so vse cele. Kljub vožnji ni šlo nič več izven okvirjev gume, ne predstavljam si kako bi ta pir ven spravljal iz tepiha..
Ko sem bil dober mesec nazaj na servisu pri Kržišniku, je bil CX-30 edini avto, ki so ga imeli na zalogi, takrat so imeli vsaj 3, ena je bila tudi X186. Kakor sem govoril s šefetom je to edini model, ki ga redno dobivajo.
edit: je bilo pa tudi povpraševanja kar, sta bila dva starejša para v tisti uri, ko sem bil tam, je pa res da so oboji gledal švohnejšo mašino/cenejšo varianto.
Mazda Mazda6 G194 AT Revolution, letnik:2018,23800 EUR :: www.Avto.net ::
Tole sem po mesecih premisljanja in nabiranja novcev (predvsem drugega) na koncu tudi vzel 14 dni nazaj...sem jo ze nalozil in smo ze na dopustu. Super zadovoljen.
Men se kar zelo dopade, mal sicer odstopa po obliki od zadnjih par modelov in mi na prvih slikah ni bila, sam več člankov in kotov vidim, bolj me vleče..
Je pa verjetno tale bela barva najmanj posrečena. Rdeča in temno siva veliko boljše izpadeta za moj okus.
Pri ceni pa stisne Je sicer res da primerljivi priključni hibridi niso kaj dosti cenejši. Vedno bolj se mi zdi da se rine neke te mesečne obroke/lizinge. Toyota že čist odkrito celo oglašuje kot neko prednost, ti bodo jemal 400/500/600+ eurov na mesec kot naročnino da boš lahko vozil nove avte. In se posledično zabriše ta celotna visoka cena. Kot za gsm ki stane 1000eur in ti dajo na obroke za dve leti pa ljudje množično jemljejo. Da prideš do celotne cene moraš že kliknit. Mi niso blizu te prakse.
Mi je pa cx-50 malo preveč napihnjena, cx-60 se mi zdi bolj elegantna.
Hm o?itno sem eden redkih, ki mu je S&S ok. Pa niti ne zato ker bi mislil da je ni?ja poraba, ampak da je lepo mir ko stojim...s tem da je tudi zelo lepo odziven, prakti?no ne opazi? vklopa/izklopa.
To me najbolj moti pri slu?benem bmwju, dizlu, kjer avto ob aktivaciji/deaktivaciji konktreno strese in se sli?i res bole?e...sicer je avto star kakih 5 let in so verjetno tudi ?e mal spolirali v teh letih te tehnologije, pa vseeno..
Phuu zdaj pa res ne vem ali ste lastniki Mazd toliko odkriti in po?teni ali pa je res, da je toliko enih te?av in pripomb glede Mazde? ?lovek se takole, po tem, ko avto ?e naro?i in ko potegne ?rto glede vseh zadev pred in med samim naro?ilom, pa potem ko spremlja forum res za?ne spra?evat ali je bila odlo?itev prava ??
LP
Se mi zdi da je moderno it mal ?e v drug ekstrem. Hvaljenje tega kar ima? ni ve? in...
jaz imam menjane letvice ?e od prvega dne, pa nisem ?e nobenega pokrov?ka izgubil
Kaki so pa potem nastavki od prtlja?nika? Jst mam thule/mazda od prej?njih modelov ?e, pa nebi celega menjal...
Aja pokrov?ki so tvoji ?e novi, ko jih uporablja? leta in daje? gor in dol, pa vremenski vplivi itd, se za?nejo pol po?asi rahljat...sej vidi? topic spodaj, ko se mno?i?no kupujejo
Ima mogo?e ?e kdo zamenjane letvice zgornje, da je potem mo?nost monta?e nosilcev? Kako to izgleda potem? Je enako kot na prej?njih generacijah, ko ima? potem pokrov?ke, ki jih po?asi izgublja??
edit: hm ?eprav zdaj kakor gledam, se prodajajo kiti, da jih "zapne?" za vrata in ne fiksno na streho...kdo kupil ?e?
Ja limuzina ima. Tudi ko ga odpre? s tem gumbom ostane avto zaklenjen. Enako se zgodi s prtlja?nikom ko ga zapre? nazaj, direktno na prtlja?niku ga ne more? odpret.
Kolikor vem je razlika med G120 in G165 samo ta, da je G120 elektronsko zadusen po 4.000 obratih.
Pol leta je bil G120 cisto dovolj, sedaj pa mi je malo svoh ker je vcasih prehitevanje na avtocesti itd. precej prepocasno in zato nevarno. ( v 5,6 prestavi itak slabse potegne, ce das v 4. pa pri 130km/h ne vlece vec).
Zanima me ce je kaksna moznost za upgrade na G165 (prakticno cipiranje) pri uradnih serviserjih?
Bral sem, da se G120 komot da spravit na 160-170 konjev ravno zaradi te "blokade".
Lp
Hm tole me pa kar ?udi, men se zdi da zelo lepo potegne ma?ina. Nevem res kaka situacija bi mogla bit, da bi blo z njo nevarno prehitevat na avtocesti?
Ko sem sam kupoval pol leta nazaj, sem ravno zaradi teh dobrih odzivov, ki jih imajo uporabniki s servisom ?el najprej h njim povpra?at. Pa morm re?t, da je bil odziv v salonu zelo mla?en...so se povsod drugje dosti bolj potrudili, tud pri Interclassu npr.
Sam sem izredno zadovoljen z mojo 120. Porabo imam zaenkrat 6,9, ampak je vzorec zelo majhen in veliko avtoceste, kjer je bila hitrost okol 150, ?e je promet to omogo?al.
O laku sam ne morm govort, jo imam premalo ?asa. Zaenkrat ?e nisem na?el stvari, ki bi me res motila.
Sam sem kak?ne 3 teden nazaj hodil naokoli za novo trojko, pri vseh sem bil bolj na meji delovnega ?asa 17:30-18h (prej slu?ba ne dopu??a) in so bili vsi korektni in prijazni, ni bilo problem si vzet ?as in razlo?it stvari. Bil sem v BTCju, Interclassu in pri Kr?i?niku v Zagorju. Mogo?e je bila izku?nja v BTCju ?e najslab?a, ker so ravno prenavljali salon in je bil povsem izpraznjen, se ni dalo direktno na avtomobilu ni? pokazat.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
@Janez007Hah to je prva stvar k sem jo jst naredil, ko sem kupil tvojo
so mi pripeljali korito na dopust, ker so me že prve dni takoj zmotile iglice in ostale smeti + smola in ostanki slane vode po rekvizitih.
Imam pa zgornjega, se mi prilega vredu. Morda je bil tudi že bolj uležan ko sem ga dobil. Ima oče spodnjo varianto v sedan verziji, pa skoraj preferiram mojega, ker se mi zdi da je ta spodji malo trša guma in se stvari malo bolj vozijo po prtljažniku, da zgornja guma bolj zagrabi.
Ima pa spodnji prednost da je višji rob, je očeta rešilo pred "katastrofo" k mu je kolega naložil šteko pira z dvema predrtima piksnama - mu je padla na tla pri nošnji in je nonšalantno vseeno naložil, brez da preveri če so vse cele. Kljub vožnji ni šlo nič več izven okvirjev gume, ne predstavljam si kako bi ta pir ven spravljal iz tepiha..
Popravljeno od SeekKPovezava za deljenje
Deli na druge strani