Ja limuzina ima. Tudi ko ga odpre? s tem gumbom ostane avto zaklenjen. Enako se zgodi s prtlja?nikom ko ga zapre? nazaj, direktno na prtlja?niku ga ne more? odpret.
Kolikor vem je razlika med G120 in G165 samo ta, da je G120 elektronsko zadusen po 4.000 obratih.
Pol leta je bil G120 cisto dovolj, sedaj pa mi je malo svoh ker je vcasih prehitevanje na avtocesti itd. precej prepocasno in zato nevarno. ( v 5,6 prestavi itak slabse potegne, ce das v 4. pa pri 130km/h ne vlece vec).
Zanima me ce je kaksna moznost za upgrade na G165 (prakticno cipiranje) pri uradnih serviserjih?
Bral sem, da se G120 komot da spravit na 160-170 konjev ravno zaradi te "blokade".
Lp
Hm tole me pa kar ?udi, men se zdi da zelo lepo potegne ma?ina. Nevem res kaka situacija bi mogla bit, da bi blo z njo nevarno prehitevat na avtocesti?
Ko sem sam kupoval pol leta nazaj, sem ravno zaradi teh dobrih odzivov, ki jih imajo uporabniki s servisom ?el najprej h njim povpra?at. Pa morm re?t, da je bil odziv v salonu zelo mla?en...so se povsod drugje dosti bolj potrudili, tud pri Interclassu npr.
Sam sem izredno zadovoljen z mojo 120. Porabo imam zaenkrat 6,9, ampak je vzorec zelo majhen in veliko avtoceste, kjer je bila hitrost okol 150, ?e je promet to omogo?al.
O laku sam ne morm govort, jo imam premalo ?asa. Zaenkrat ?e nisem na?el stvari, ki bi me res motila.
Sam sem kak?ne 3 teden nazaj hodil naokoli za novo trojko, pri vseh sem bil bolj na meji delovnega ?asa 17:30-18h (prej slu?ba ne dopu??a) in so bili vsi korektni in prijazni, ni bilo problem si vzet ?as in razlo?it stvari. Bil sem v BTCju, Interclassu in pri Kr?i?niku v Zagorju. Mogo?e je bila izku?nja v BTCju ?e najslab?a, ker so ravno prenavljali salon in je bil povsem izpraznjen, se ni dalo direktno na avtomobilu ni? pokazat.
5. pogre?am avtomatsko zaklepanje vozila, ko vozilo spelje in dose?e recimo 20km/h (to je imelo popolnoma vsako vozilo, ki sem ga imel do sedaj - Alfa, Seat, Alfa, Seat, Peugeot)
tega pa jst osebno ne maram. zaklenem kdaj v tujini, ?e sem v kak?nih mestih po kri?i??ih itd., samo da bi bil pa stalno zaklenjen v avtomobilu, mi je pa neprijeten ob?utek.
jst sem trenutno sredi nakupovanja nove mazde in mi je tale spisek dejansko super. prebiram forume, enega moti to, drugega ono, tukaj je pa vse lepo zbrano. ravno glede opreme sem v precej?ni dilemi, di?i se kak?en bomboncek, ampak se potem tehta ?e bo ?lo finan?no ?ez.
sem bil sam tudi malo razo?aran, da ni avtomatskega odpiranja sip na vseh, kar ima trenutno moja 2005 trojka. bi prej pri?akoval da bodo omogo?ili odpiranje sip s klju?em tudi na trojki, kot je imela ?e prva sestka, kot da so tukaj ?li korak nazaj.
Tudi sam gledam za novo trojko, imel bi 120G, limuzinsko varianto. Bi nadomestila zdaj?njo 2005 letnik. Prebral sem precej va?ih postov, ?e sproti ve?ino.
Me zanima ?e imate kak?ne negativne zadeve, kaj bi naredili druga?e, ?e bi ?e enkrat kupovali? Paket opreme, motor,...
Kakor primerjam, bi mi bil skoraj paket opreme Challenge dovolj, ?eprav bi se mi skoraj dopadli senzorji zadaj. Kak?na je preglednost nazaj, ste ?e imeli kak?ne te?ave v povezavi s tem?
Tud jaz imam mazdo 3, 1.6 tx, letnik 2005. Sicer ne gre za ekstra ?paroven avto kar se porabe ti?e, ampak moja poraba se giblje okoli 7.1-7.3, od 600-700 km naredim z enim tankom, odvisno kolko je notr relacij in predvsem avtoceste, kjer poraba naraste, ?e pelje? malo hitreje. Ampak poraba 8, oziroma da ne spravi pod 8, se mi pa zdi znanstvena fantastika, pa nisem var?en voznik, ne gledam na porabo ko vozim.
Osebno 1.4 nebi priporo?al, mi je ?e 1.6 kdaj podhranjen, sploh ko je avto nalo?en. Glede na to da gre za 1. avto, bo? verjetno hodil tudi na po?itnice itd., se mi zdi 1.6 bolj?a izbira.
Meni ko sem kupoval ni bila prioriteta prtlja?nik, ampak morm re?t da me je kar lepo presenetil s prostornostjo. ?e gre pa notr vozi?ek pa nevem, bo treba probat
Pozdravljeni, bom kar tole temo ugrabil, da ne bom na novo odpiral...
Zanimajo me 1.8 motorji v Mazdi 6, druga generacija, se pravi 2008 naprej. Kak?ne posebnosti, kak?na je poraba, vzdr?evanje, je dovolj mo?i za tak?en avto? Verjetno imajo vse po 5 prestav?
Namre? vidim jih na avto.net vsake tolko, dozdaj se nisem usmerjal na njih, ampak me zanima mnenje.
Trenutno vozim Mazdo 3 1.6 bencinar, 2005 letnik. Sicer ni dosti stro?kov z vzdr?evanjem, ampak kdaj bi si pa mogo?e ?elel malo ve? mo?i, plus da na avtocesti pride? v visoke obrate, poraba temu primerna.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja limuzina ima. Tudi ko ga odpre? s tem gumbom ostane avto zaklenjen. Enako se zgodi s prtlja?nikom ko ga zapre? nazaj, direktno na prtlja?niku ga ne more? odpret.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani