2.0 TDI ni ?paroven motor. 2 passata sem vozil po 2 kkm, poraba 7.5-8, avtocesta 140 km/h max, brez stiskanja. Zame to ni ?paroven motor. Z Mazdo sem teral 220, povpre?je 170-180, stalno te?ka noga, pila pa je malo nad 7.
Mislim pa, da Octavia nima konkurence v prtlja?niku.
So 10 ? dra?je od P7 sa opasa?em ali Potenze Re 050. Malo me samo moti sredinski kanal, namesto polne ?rte. Ne vem, ?e je to najbolj?e za po mokrem (take so bile neko? Continental eco contact - najbolj?e ocenjene na testu - v resnici pa ne tako dobre). Pa ?e eco so, se pravi bolj trde, kar pomeni slab?i koeficient trenja.
Mislim, da pri prtlja?niku zmaga Octavia. Sicer pa: Accord je lep ja, samo je kar nekaj ¥¥¥¥¥ ve?.
Kar se ti?e motorja pa samo razmisli: 6-ka ima 1500 kg +. S pre?voh motorjem se ti poraba ve?a, sklopka trpi, prehitevat je te?ko, v klanec ne gre, ipd.
?udno. Jaz sem kupil prava taka za M6 spc l.07 in pa?ejo. Lahko pa preverim doma danes, ?e pi?e 6JJ ali 6J (sicer ne vem kaj J pomeni) in koliko je ET, Mislim, da 50, nisem pa prepri?an.
Mislim na normalen potek, brez napak s kak?nimi senzorji: filter se zaba?e, ti avta ?e vedno ne tera?, lu?ka gori, ?ez nekaj ?asa je filter ?e bolj zabasan in za?ne utripati. A je to prava logika?
WTF! Tudi meni je za?ela utripati na lepem na AC in ?e sedaj pomislim je bilo malo ?ez 20kkm po zadnjem servisu. Za pop.....! A se niso mogli zmisliti kak?nega bolj intuitivnega opozorila?
Ker, ?e se filter zaba?e, ?e prav razumem, naj bi najprej za?ela goreti, ?ez nekaj ?asa pa utripati.
Lej, ?e dela? km, vzemi raj?i diesel. DPF le ni tak bav bav, kot ga nekateri opisujejo. Ja, za familijo ti lahko re?em, da je 6-ka OK (karavan jasno), verjamem pa da tudi 5-ka. Pri 6-ki me edino moti, ker je za tla?enje v parkirno mesto po LJ predolga, zato sem si omislil zadnje park senzorje.
A ima? sploh kej za ?tudirat? Preveri, ?e so podatki o lastniku, registraciji in knji?ici res to?ni, da spet ne la?ejo. Druga?e pa dej tistih 100 ? za AMZS pregled in ga vzemi.
190 kkm / 7 let = 27 kkm/leto, se pravi prete?no relacijska vo?nja.
Lej, uradni servisi so dragi, ja. 350-400 ?, ampak ti menda ja ne bo? vozil na uradni. Za redni servis da? 120 ? pri enemu, ki obvlada in that's it (material, delo in nadomestno vozilo all inclusive).
?e pa rabi? 400 Nm navora, ga iz ?estice zelo lepo dobi?. In ko se ga enkrat navadi?, no?e? bit ve? brez tega filinga.
Edino poraba pri Mazdi ni 4 ali 5 kot eni sanjajo. Ra?unaj na 6.5-7, odvisno od te?e podkve na tvojem kopitu.
Kar se ti?e notranjosti, pa ti povem, da se v Francoza sploh ne morem ve? usesti, odkar imam Mazdo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tudi kasnej?i niso imuni.
Turbinca ma?inca, gremo na vinca!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani