aha, ok.saj tudi kie z 1.5 motorjem so vzdr?ljive.Bom videl kako bo s tem, samo za ra?unalnik ho?e imeti tisti isto kot za ma?ino, pa je potem ?e predrago.Sem se odlo?il da ne bom menjal.Edino kaj bi rad , da bi imel tudi zadaj diske.
Da ne bom odpiral nove teme, od katerih modelov in avtov bi pasali deli na mojo mazdo da bi zadaj bobne zamenjal za diske, menjal pa bi celo pesto ali kako se temu ?e re?e.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
da bi avto bolj letel.Samo je potem vpra?ljiva kvaliteta kiinih materialov v motorju.Sem si premislil in ne bom menjal.Druga?e pa 1.8 za 323c je zelo te?ko dobiti.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
ne vem kako je to, samo sem probal odklopiti lambda sondo in je kazalec za porabo pal dol hitro in se je pri?gala lu?ka, ko pa sem sondo priklopil nazaj pa je ?el kazalec gor za kakih 3mm.Mogo?e je to vse skup povezano in ne meri samo dejanske koli?ine.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Sem zasledil eno ma?ino od kie sephie 1.8 ?isto poceni, bi mi en zrihtal ker je skotal avto(motor ostal celi), pa me zanima ?e pa?e ma?ina na nosilce v mazdo 323c.Menjalnik vem da pa?e gor, zato me zanima kaj vse bi ?e moral zamenjati in ali pa?e ra?unalnik od kie direktno na mazdo, ali je potrebno prevezati vse.
Nujno rabim ?imprej .
Lp
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
obnesejo se dobro.Ceste se dr?ijo dobro, edino obraba je ve?ja.To govorim za model AVS100.Sem jih imel nekdaj, naslednje pa ne vem katere bom kupil, trenutno pa imam bfgoodrich profiler g.so tudi dobre, posebno v de?ju.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
ne vem, jaz uporabljam sedaj valvoline VR1 Racing(5W-50) ,prej sem imel castrol RS 10W-60, pa mi ga je tudi malo spilo ve?.Valvoline mi sedaj ne pije skoraj ni?, v 10k km kak?en deci.
Ja iz mineralnega lahko preklopi? na sinteti?nega , samo potem mora? stalno uporabljati sinteti?no olje.Potem ni ve? dobro iti nazaj na mineralno, ker ti ga lahko potem ?e ve? pije.Pa za tvoj motor in ?e ga tudi bol goni? je bolj?e dati notri sinteti?no.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
od katere pa si vzel diske, ker 1.6 ni imela odzadi diskov.
Bremze pa sem kon?no zrihtal, nisem vedel ve? kaj naj delam, pa sem probaval in ugotovil na koncu da zajlo sem do konca odpustil jo potegnil nazaj in pritisnil nekajkrat bremzo za nogo, da se je vzvod za ro?no na?telal.Zdaj pa prime kot mora.Problem je bil v tem da se ni na?telalo dovolj da bi lovilo.
Jaz sem mislil dati odzadi tudi diske, od 323f gt,samo nikjer ne najdem nobene razbite na kakem odpadu.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
tnx. Vidim da tudi ti nima? tu ni? gor priklopljeno in da ta vzmet nima nobene funkcije(ta ki se ne sveti in je navpi?no).Me prav zanima zakaj so to sploh naredli zraven.
Kako pa tebi ro?na prime, ?e jo zategne? mo?no ti blokirajo zadnja kolesa.... ?
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
najlep?a hvala za sliko.Zanima pa me ?e ker se na sliki ne vidi lepo, ali je tu ki sem ozna?il z zeleno pu??ico pri tej vzmeti kaj priklju?eno zraven kaka zajla vzvod, ne vem za kaj je to.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
.ti slikaj da vidim ?e je vsaj podobno in kaj bi naj tam pri?lo pribli?no.Slike pa ?e bo? dal gor jih lahko pusti? v veliki resoluciji da bom lep?e videl.
Lp
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
misli? da bi to pasalo na 323c?
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Povezava za deljenje
Deli na druge strani