No?em pametvat, ampak ?e ima? problem ga poskusi opisat kot se zagre. Zame je generalka motor ven, novi bati, bru?enja valjev, vsa tesnila, le?aji, vse novo in podobno.....
Tvoj prvi stavek je bil generalka Mazda nikol ve?... nisi ravno iz?rpen.... Tudi mene moti ?e kej crkne, a posku?am zadevo opisat, ker smo vsi nekje orientirani k re?itvam in bolj malo k nabijanju....
S tem prepre?i? da folk ugiba v prazno in da tema gre potem v drugo smer kot si morda ?eli?.
A so bencinski motorji bolj zanesljivi kot dizelski?
LP
Jaaaaaaaaa!!!
In predvsem cenej?i, kar se ti?e vzdr?evanja. Res je poraba mal vi?ja. Sam mam sicer dizla, a ko bom na 120 000 km pla?al 1300 ? za jermene bi meu raj? mazdinga bencinca k ma ketno. Mazda ma dobre bencinarje, predvsem 2.5 ali 2.0, 1.8 je pa malo slaboten za veliko gajbo. Dizel ti zna kaj ?ivcev po?ret ?e se bo? vozu kratke relacije zaradi filtra DPF a menim, da to pri tebi ne bo te?ava (tud pr men ni zarad relacijskih vo?enj). Je ?e nekaj bedarij okol dizlov, sicer se da z njimi ?vet a bencinarji jih nimajo.
Tudi jaz sem bil pred to dilemo kako leto nazaj. Ker vozim traktor (dizel) so servisi precej dragi, med 300 in 400?. Torej nadaljnji dve leti mi nakuhata za cca 3 servise kar je nekje od oka jur?ka. moja ponudba za podalj?anje je bila cca 500?. To je torej 1500? Servis pri neoriginalnih serviserjih stane okrog 150?. Torej je razlike 1050? Nekako sem ra?unal, da mi v dveh letih ne bo crknilo ni? za 1.050?. Do zdaj mi je po?ila ena cev klime: 160? Torej sem ?e v plusu.
Ker vozi? bencin so servisi ?e cenej?i. Razmisli sama oz naj ti kdo od trojkarjev pove kaj lahko crkne.
kot ze receno: za "bojece" obstajajo kasko doplacila
tud tko lahk re?e?..... Potem, ko se pa kaj zgodi, si pa ?krtica, ker nisi dopla?al kaska in si s tem za*ebe? lajf s 30 letnim kreditom. Razen, ?e ti je, kot mnogim ostalim v tej lepi de?eli, 70 k? sitnica.
zame je bil avto dovolj zavarovan(obvezno zavarovanje), da sem se pripeljal v Slovenijo.(ni prvic, ni zadnjic ) Kdo hoce se kaksen kasko, ni problema, pac doplacas..
Vse kul, dokler ni to slu?ben avto za 50-70k?. Bi ?e vozil na lasten rizik?
Pri tak?ni in druga?ni eksotiki bo? ves eventuelno prihranjen denar od benza zmetal v drage dele. ?e ?e bohnedej kaj crkne, naj bodo vsaj kosi dostopni, tud na to mor? mislit.
Kupujem mazdo 6 sport CD136 letnik 2003 zanima me vzdr?ljivost teh vozil in na sploh vse o tem modelu mazde ?e so kje kak?ne napake naj si bo to serijske ali pa take da jih lastnik lahko prikrije saj bi rad kupil brezhibno vozilo in ne ma?ka v ?aklju.
Za vse nasvete se lepo zahvaljujem in upam da bom z va?o pomo?jo postal novi lastnik MAZDE
Malo pobrskaj po forumu, vsake tolko se najde to?no isto vpra?anje.
Na?eloma nekih norih te?av ni, odvisno kak?en avto naleti?. ?e so realni km, potem kul, ?e jih ima pa nazaj prevrtene, bo pa crkovalo lahko da vse po vrsti. Rak rana npr je ?isto banalno cedilo, ki zajema v karterju olje. ?e ni na 100.000 km enkrt pre?i??eno, je velika mo?nost da bo motor "zaribal". Vzdr?evanje tudi ni na najni?ji ravni, servis jermenov te ko?ta okol 1.200 do 1.500 na poobla??enih servisih in pol manj pri fu?arjih. Nekateri so imeli probleme z rjo, mislem da ravno okol letnika 2003.
Bo pa ?e kdo kaj dodal. Sre?no pri nakupu in dobrodo?el med mazda?i.
Ja kadar ra?unam porabo v ? na 100km se mi hitro zdi, da tudi Clio z 8 litri pije preve?.
2.0 clio z 200 Konji ti ?re 8 litrov? Tok ?re na? 1.4 100 konjski. Res pa ima ?ist zgre?en menjalnik, ker je pri 130 km/h v peti 4.500 obratov. Katastrofa
Je pa res hudi? najt ?paruc. Jst bi reku 1.5 dci, pa kaj ko je traktor spet z vsemi svojimi pizdarijami z kermeni ?obami itd....
Clio 1,2 16V l 2003 nam je pil 6,4 povprećno, morda je to to. 5 litrov bo pa kar te?ko dose? s katerimkol avto, se mi zdi.
Pojasnjeno - kot je Boss rekel, gre za oznako, kjer lahko gasilci ali ostali interventno pre?kajo cesto. Malo naprej obstaja ?e rde?e obarvan del ograje ki se brez te?av sname. To je ta znak...
Malo me je zmedel Juresov odgovor, ker so meni ta znak tolma?ili druga?e. In ko sem si fotografijo podrobno ogledal, sem opazil, da se zeleni pas (lo?nica med voznimi pasovi), kar nadaljuje, torej tudi ?e sname? ograjo, lahko obti?i? v blatu. Kjer je prehod za interventna vozila, je podlaga vseeno asfaltirana in ograja "monta?na", da se jo hitro sname.
Meni so razlo?ili, da ta znak pomeni, da se je tu zgodila prometna nesre?a s smrtnim izidom. In ker se v Sloveniji o nobeni stvari ne da dogovoriti, se, iz fov?ije, vsak loti stvari malo druga?e kot ostali. Na Primorskem, predvsem cesta Nova Gorica - Tolmin, je imela v ta namen ?rne okrogle table z belim vpra?ajem. Na Dolenjskem pa naj bi imeli plamen od sve?e. No, o?itno tudi ?tajerci...
Kakorkoli, ?e ga ni v ZVCP, ga ignoriraj. Je pa dober za begat voznike in potencialno ve?at mo?nost ponovne prometne nesre?e. ?e ?e mislijo, da je kaj takega potrebno, naj dolo?ijo en znak in vsem razlo?ijo, kako in kaj.
Ne verjamem. Na ?tajerki, vsaj od Trojan do Lj jih ni. Pa se jih je ?e tud precej pobilo. Je pa dobro razmi?ljanje. Imam enga k bi tole moral vedet, sem se spomnil. Ga bom vpra?al...
Tole sem ?e ve?kat opazil in sicer na AC od Pesnice proti Murski soboti. A je komu jasno kaj znak pomeni? Iskal sem po nekih tabelah ZVCP pa nisem ni? na?el. Je to kak?no vodovarstveno obmo?je al kaj tazga?
Ker ?e vedno ne verjame?, da nima? prav je tukaj nekaj podatkov tako o enem kot o drugem motorju:
2.0 diesel
Mazda : Ford
prostornina - 1998ccm : 1997ccm
kompresijsko razmerje - 16,70:1 : 17,90:1
razmerje med presekom valja in hodom valja - 1 : 0,97
Najvi?ja mo? - 140KM pri 3.500/min : 140KM pri 4.000/min
Najvi?ji navor - 330Nm pri 2.000/min : 320Nm pri 1.750-2240/min
2.2 diesel
Mazda : Ford
prostornina - 2184ccm : 2179ccm
kompresijsko razmerje - 16,30:1 : 16,60:1
razmerje med presekom valja in hodom valja - 0,91 : 0,89
Najvi?ja mo? - 185KM pri 3.500/min : 175KM pri 3.500/min
Najvi?ji navor - 400Nm pri 1.800-3.000/min : 420Nm pri 1.750-2750/min
Kot vidi? je razlika med motorjema kar precej?nja tako, da mi ni jasno od kod tebi, da gre za iste motorje pri obeh proizvajalcih saj sta razli?na tudi ?isto po tehni?nih specifikacijah.
Pri ?isto zadnjih 2.2 motorjih je razlika ?e bolj o?itna saj so pri Mazdi zmanj?ali mo? na 180KM pri Fordu pa pove?ali na 200KMin navor na 450Nm.
Huh, dobr si tole spisal... O?itno sem bil zaveden. Prav vem, da sem nekje bral ko je pri?el ven 2.2 motor v Fordu, da ga bo prevzela ?e Mazda in ga predelala po svoje (mislim, da so pisali o drugi glavi motorja, krmiljenju in turbini). To bi lahko pomenilo tiste 4 kubike razlike v prostornini. kompresija pa se tudi lahko spremeni z drugo glavo. Kar se ti?e pa 2.0 RF motorja pa jaz najdem isto kubaturo, in isti hod, tko da ne vem.... Na slikci so podatki 2.0 Tdci ja in MZR CD motorja. Jaz bistvenih razlik v gibu in premeru bata ne najdem, niti v prostornini....oba imata 1998 ccm in 86 x 86 mm hoda.... Res pa je, da to ?e ni nikakr?en dokaz, le slutnje.
Dejte no.... a ne vidte kolk je 1+1. Boste trdil, da je celotna motorizacija ?ist po naklju?ju identi?nih kubatur, navorov in mo?i? Men to ni mo?no. Sej ne re?em, morda turbo, pa kaka elektronika, a osnova je ista, majke mi.
nimam sicer neposrednih dokazov in se mi jih zdele tud ne da iskat, ampak pomojem so vsi ti motorji Fordovi, al pa ?e ve?, da jih tud Ford nekje kupuje (PSA?). vsi imajo namre? identi?ne kubature, to je prvo. PRav tako mo? (2.0 140 KM, 2.2 180 KM, 400 Nm). Prav 2.2 motor je na veliko promoviral Ford v Mondeu in glej ga zlomka, ?ez leto dni se pojavi ?e v Mazdi. Enako je bilo z 2.0 motorjem, le ?e kako leto ali dve prej. Ista mo?, isti navor, isti kubiki. ?e je na ma?ini plastika Mazda to ?e ni Mazdin motor.
Lahko sicer, da ?ivim v zmoti, a jaz pravim moji mazduri kar Ford v kimonu
Glej ta dva avta nista primerljiva. Mazda je bistveno novej?a in verjetno ?e v garanciji (?e ima 5 letno), Audija ?aka ?ez par km veliki servis za cca jurja, ?e bo tolk sploh dovolj. Glede motorizacije je pa? stvar okusa enim je 4.2 pre?voh. Nisem nek mazda fan, pa ?eprav jo imam, ampak bi reku tko: ?e kupuje? s srcem morda audi, ?e pa s pametjo pa Mazda. Kljub temu, da so vzdr?evalni stro?ki Mazd bistveno previsoki za moj okus, jih Audijevi zagotovo pokosijo. Poleg tega bo? z Mazdo na 100.000 km ?ele ?ez XXlet, z Audijem pa ?e v ?tartu. Pa ?e servisi za traktor so bistveno fdra?ji kot za 2.0 Mazduro. Odlo?t se bo? mogu pa sam.
Trenutno v ?vabariji i??em 3 dnevni kasko.... Vzeli bomo, kar bo pa? ceneje, druge ni. Je pa res kretenizem s strani na?e dr?ave tole, ok , pa? tko je sam meni je to dodatna varovalka za za??ito doma?ega uvoznika. Evropsko, ni kaj.
Da ne delam nove teme.... Imam nalogo uvozit avto iz Nem?ije. Dr?ava proizvodnje je Nem?ija. Avto bom snel iz teko?ega traku in ga peljal v SLO, registriral itd. ?pasno: na noben na?in ni mogo?e, da bi ?el ?e s tablicami po avto. Danes bil na LPP in fanatiki ho?jo avto na vsak na?in videti, poslikati in pobasati tistih 90? za identifikacijo vozila. Mene sicer ne moti teh 90? moti me pa to, da smo spet pametnej?i od samega proizvajalca in mora en kmet na LPP po?egnat da gre res za tisti avto in ne nekega Liaza....
mote?e pri vsem je, da avto pripelje? nezavarovan... Bognedaj, da se kaj zgodi. Kasko vnaprej tu nih?e no?e sklenit, ostane samo ?e transport vozila, ki pobere nekih 400?....
Morda sem preve? konservativen, ampak preprosto ne morem tolerirat tega downsizinga. Kubatura je po mojem mnenju nenadomestljiva. Tako mlin?ki pod 2 litra nimajo kaj iskat v 2 tonskih avtih in pika. Enak pofl je renault z 1,5 v laguni, VW s tistimi svojimi 1,2 mlin?ki....... Saj ne re?em, da se ne pelje, ampak .....
Nemci imajo pregovor: "Hubraum ist durch nichts zu ersetzen." ali po na?e: kubature se ne da z ni?emer nadomestiti.....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No?em pametvat, ampak ?e ima? problem ga poskusi opisat kot se zagre. Zame je generalka motor ven, novi bati, bru?enja valjev, vsa tesnila, le?aji, vse novo in podobno.....
Tvoj prvi stavek je bil generalka Mazda nikol ve?... nisi ravno iz?rpen.... Tudi mene moti ?e kej crkne, a posku?am zadevo opisat, ker smo vsi nekje orientirani k re?itvam in bolj malo k nabijanju....
S tem prepre?i? da folk ugiba v prazno in da tema gre potem v drugo smer kot si morda ?eli?.
Have a nice and productive day!
Your future depends on it.
Your LIFE… depends on it.
A Klokateer...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani