Ja, bolj kot rja - kar mislim da ni več težava, je problem v mehkem plehu in občutljivi barvi. Ravno iz tega razloga, res nerad ročno perem ta avto. Čeprav je res lep ko se posveti, ampak se moraš pa kar nakulirat, ko vsakič ob pranju, kakšno novo anomalijo odkrijem
Klinac, slabo sem pogledal, ni počeno, je pa pač tako narejeno. A kdo rabi cel komplet airboxa? Bo poštnina na nizozemsko dražja kot sem plačal. Če ne pa bolha...
Ma to itak ja, sem pa malo googlal pa vidim, da ima precej folka težave s tem, ne samo s Samsungi. Prva stvar je, da ga dam iz ovitka ven, to je itak killer. Idealno bi pa bilo, če bi bil tam pred režami za zrak
Pri A točki sem tudi sam razmišljal kaj in kako. Če kupiš na aliju, moraš potem sam updejtat info. Če kupiš na pooblaščencu, se rešiš te traparije.
Glede B preberi še v eni drugi temi, ki jo imamo. Ampak zakaj bi želel imeti brezžično povezavo, če ti to pije baterijo in je boljše, da si na kablu in se telefon še malenkost polni?
Je point. Ok je za krajše vožnje sem in tja. Za recimo daljše je pa wireless AA dokaj jeba. Problem je, ker se telefon precej precej greje, v bistvu do te mere, da ti software ubije vse aplikacije na tel in je treba potem malo počakat. Zato jaz recimo, ko grem na morje, preklopim na kabel, kjer pa do te težave pride kar težko sem opazil.
Težko, ker sem imel pokrov sam mal dvignjen ,ampak saj se vidi zgornji rob ima naneseno extra neko plastiko, tam se potem tudi malo ruka. Zdej, lahko da bo to držalo, dvomim pa da je fabrško tko.
Hja, sej sem rekel po tem videu sodeč. Zdej kako je v praksi bi pa moral probat.
No, sej mata pa nek point po svoje, sej to že vsi vemo, da se določenih stvari držijo kot pjanc plota, kar je včasih seveda plusa, včasih pa tudi minus.
Ne ne, peljemo jo s seboj ko pač gremo , recimo zdele spet naslednji teden malo na Krk 🙂 Za 1 teden, potem domov in potem proti koncu julija spet v dalmacijo
Jaz samo gledamo da nisem čez 3500kg, vsaj po papirjih. Dejansko sem potem čez ... ampak to je druga zgodba. Pri zdajšnji kombinaciji imam fore lih ene 50kg do 3.5t
CX-5 diesel ima mislim da 2t, tam nekje. Ja, sam Nemci lahko z B kategorijo tudi vozijo potem to z neko srednje težko prikolico. Pri nas je treba še izpit delat, kar se mi pa trenutno res ne da. Je pa nekaj avtov ,ki imajo dobro razmerje med lastno maksimalno težo, ter maksimalno vleko recimo.
Ja Jures je že prodal, tudi njegova Japonka ga že čaka, samo še prevzet jo mora
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sej Poli je že 5eur!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani